Şimdi Ara

Chrevrolet 1.3 LTS mi yoksa Pengeot 301 mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MErhaba Arkadaşlar

    Hemen Hemen aynı yorumu Pengeot Bölümünede yazacam

    Elimde para olarak 40.000-45.000TL arası bir para olacak kısmetse ve sıfır araç alacam. Benzin + LPG düşünmüyorum.
    Yaklaşık 2-3 haftadır bu araştırmalarımın sonuna geliyorum ancak iki yeni araçta takıldım kaldım.
    Sizlerinde tecrübesine ihtiyacım var bilhassa yaşamış görmüş kullanmış arkadaşlar yorumlarını esirgemezlerse
    sevinirim.Sonunda hepinize teşekkür etmek isterim.Şimdiden teşekkürler

    Lafı uzatmadan gidip geldiğim modeller ve yorumlarım aşağıdaki gibi.

    Model Bilgileri:

    1- Peugeot 301 1.6HDi 92Hp ALLURE :http://www.peugeot.com.tr/media/deliacms/media/70/7073-08e8d2.pdf
    2- Chevrolet Aveo 1.3 Dizel LTZ:http://www.chevrolet.com.tr/modellerimiz/aveo-sedan/ozellikler-ve-donanimlar.html (1.3 LTS seçmeniz lazım)


    ---------------------------------
    Fiyatlar:

    Peugeot 301 1.6HDi 92Hp ALLURE : 43.300 Liste fiyatı
    Chevrolet Aveo 1.3 Dizel LTZ : 43.065TL Liste Fİyatı


    ---------------------------------

    Motor Tipi ve Performans:

    Peugeot 301 1.6HDi Dizel : 92 Beygir / 230 Ntork / 11,2 Saniye 0-100 / 5 ileri düz / 1090 kilo boş ağırlık / Dijital Klima
    Chevrolet Aveo 1.3 Dizel LTZ: 95 Beygir / 210Ntork / 12.6 saniye 0-100km / 6 ileri düz / 1200 kilo Boş ağırlık / Manuel Klima

    ---------------------------------
    Peugeot / Chrevrolet Farkları: (Ortak yönlerini yazmayacam karşılık gelenleri yazıyorum)

    Peugeot: ASR (Antipatinaj)
    Chrevrolet : Yokuşta Kalkış sistemi (Söylenen 0-5 saniye eğimli yolda freni kendi tutuyor araç ileri hareketde freni bırakıyor.güzel bir özellik)

    ---------------------------------
    Multimedya Seçenekleri (ses, video)

    Peugeot : Likit krıstel kırmızı backgroundlu CD/MP3 yönetim sistemi
    Chrevrolet : Mylink 7"LCD multimedye ekran. Filmden tutun bir çok formatı oynatıyor yazılım upgrade edilip güncellenebiliyor.Gece araç içine çok hoş bir görüntü veriyor

    ---------------------------------
    Yakıt Tüketimi:
    Peugeot : Ortalama 4.3 LT / 100km
    Chrevrolet: Ortalama 4.1 LT / 100km

    ---------------------------------


    Göze çarpan Farklar:

    ***Star /stop TEKNOLOJİSİ ( araç çalışırken durduğunda belli bir saniyeden sonra motoru durdurur. Bilhassa sıkışık trafikde ve uzun yanan trafik ışıklarında yakıt tasarrufu sağlıyor)
    Peugeot : YOK
    Chrevrolet: VAR

    *** Dijital klima (Bir türlü ıç ısıyı ayarlamadığınız durumlarda yardımınıza koşuyor yaz aylarında ayarların 21 C dereceye yada kış aylarında ayarlayın 25 C rahat edin)
    Peugeot : VAR
    Chrevrolet : YOK



    Nacizane yorumlarım:

    Performans olarak her ne kadar güç olarak (95Hp) Chevrolet 3HP ile öndede olsa, bilhassa 0-100km 1,4 saniye farkla pengeot'nun gerisinde olması
    hemde 20Ntorkluk bir güç farklı ile pengeot'nun gerisinde olması ile performansda kararım pengeot dur.

    Yakıt tüketimi hemen hemen iki model başa baş gidiyor. Burda hem motor hacmi (1.3) ile hemde 6 ileri (Düşük devirlerde kullanım için ideal) düz vites olması ile
    Chrevrolet önde.. Yakıt Tüketiminde kararım Crevrolet olur.

    Yıllık vergi olarak 1248cc motor hacminde Chrevrolet 517 TL öderken, Pengeot 1560cc motor hacmi ile 827TL ödüyor.
    Minumum 3 sene sonrasında vergi oranı düşeceğinden 3. sene sonunda yaklaşık toplamda min 1000TL Chrevrole LTZ modelinde tasarruf sağlanıyor
    Sabit giderde kararım Chrevrolet.

    Tasarım , estetik, iç dizayn ve çizgilerde pengeot bana daha albenili geldi. Bilhassa Chrevrolet'in o arka kısmı ile kıyaslandığında her türlü
    pengeout ağır basmaktadır. Tasarım ve dizayn da kararım Pengeot.


    SONUÇ:


    "Göze çarpan Farklar" olsun "Nacizane yorumlarım" başlıklarının toplamı olsun eksileri artıları 2=2 olarak karşıma çıkıyor. Doğal olarak
    bir yere varamadım..Chrevrolet için servisi iyi değil parça temini kötü, kronik arızalar yazılıyor geç çözülüyor gibi şikayetler okudum.
    Pengeot içinde çok fazla elektronik aksam arızaları duydum. Kısaca duydumda duydum.Her kafadan bir ses.



    SİZCE HANGİSİNİ ALMALIYIM???




    Teşekkürler Saygılar







  • Patinaj önleme sistemi Aveo'da da mevcut. Peugeot'u bilemem ama ltz kullanıcısı olarak aracımdan son derece memnunum. Kronik sorun olayna gelince malum araç daha yeni piyasaya çıktı. Önceki serilerde bazı ufak problemler oldu fakat artık yeni gelen araçlarda bir problem yok. Ben aracımı alalı 5 ay civarı oldu 13000 km civarında aracım, çok şükür kronik bir arıza vermedi daha. Bunun dışında şu forumda herkes bu aracın arkasının kötü olduğundan bahsediyor fakat daha aracımı beğenmeyen çıkmadı. Bu da forumun gerçek hayat ile arasındaki zıtlıklarından sadece biri. Dediğim gibi Peugeot aracı bilemem daha önce kısa bir süre incelemiştim ama bu araç hakkında fikir sunacak durumda değilim. Fakat Aveo önerir misin? dersen öneririm güzel, sağlam, az yakan bir araçtır. Saygılarımla
  • bende geçen hafta 2model arasında kalmıştım ama aveo aldım söyledikleriniz dışında birde güvenlik var gözardı etmeyin.araçların ağırlık farkları birşeyler anlatıyordur.
  • peugeot 301 kullanıcısı olarak kesinlikle tavsiye ederim.ben benzinli 1.6 active kullanıyorum. işçilik orta seviyede.bagaj,iç hacime diyecek sözüm yok son derece harika.chevrolet hakkında yorum yapamayacağım test etmedim . . .
  • 2012 nin ilk haftasından beri 1.3 LTZ Sedan kullanıcısıyım 29 000 km oldu, ilk serilerden benim araç ondan dolayı z rotu problemi yaşadım servise gittim 20 dakikada hallettiler (teşekkürler Erdemir Oto) onun dışında kronik denen bir sıkıntıya rastlamadım. Benim aldığım zamanlarda z rotundan dolayı 20 gün falan parça bekleyenleri okumuştum internette. Ama sanırım bu biraz servisin gücüyle alakalı mesela benim yaptırdığım Erdemir oto hem Hyundai hem opel hem chevrolet satımı ve servisi yapıyor yani güçlü büyük bir firma belkide bundan dolayı ellerinde parça stoğu olabiliyor. ??? ama zaten Chevrolet daha sonra sorunlu olan serideki z rotlarını ücretsiz yenisiyle değiştirdi. Zaten yeni serilerde de böyle bir sorun olduğunu okumadım. Bu Aveo' nun kronik diye dillendirilen sorunuyla alakalı olan cevabımdı.

    Aveonun katalogunda şehir içi 4,8 lt - karma 4,1 lt - şehir dışıda 3,6 lt yazar. Benim şehirler arası değerim 4,2 lt - şehir içi değerim yazları 5,4 kışları 5,6 civarı yani totalde 5,5 civarıdır. Ancak özellikle şehir içi verisi kesinlikle kullanım şeklin ve yaşadığın şehirle alakalıdır. Ben İstanbul Avrupa yakasında 5,5 yakarken Eskişehirden bir abimiz şehir içinde 4,9 yakıyor. Çok duyarsın inretnette aveonun katalog değerleri yakalanmıyor diye ama chevroletclubtr ye gir bak yakalayan yakalıyor (nasıl yakalıyorlar bende bilmiyorum) Bu yakıtla alakalı olan cevabımdı.

    LTZ nin liste fiyatına takılma kanımca 1500 - 2000 TL altına alırsın.

    LTZ' de antipatinaj sistemi mevcuttur daha bugün dik yokuştan kalkarken devreye girdi.

    Gelelim benim nacizane yorumlarıma;

    Bence her insanın hayatında ihtiyaçlarının bir önceliği vardır. Bu arabalar içinde böyledir. Ben araç ararken benim birincil önceliğim güvenlik - yakıt ekonomisi ve bagajdı. Bundan dolayıda bana en uygun aracı aldığımı düşünüyorum. Ama kimisinin önceliği basınca giden - aralara iyi kaçan - geniş - dijital kliması olan araçtır. Onlarda başka araçları tercih ederler. Burda biraz haksızlık yaparak benim önceliklerimin (güvenlik ve yakıt ekonomisi) aslında herkesçe en önde düşünülmesi gerektiğini söyleyeceğim ama gerçekten buna inanıyorum.

    Chevrolet Aveo LTZ' de 8 hava yastığı - Hill holder (yokuşta kalkış desteği) - ABS - ESC - EBD - Start&Stop - Cruse control - Hız sınırlayıcı - Bluetooth - 4 elektrikli cam - otomatik farlar standarttır kardeşim. Araç güvenlik testlerinden rekor puanla 5 yıldız almıştır.

    502 litre bagajı vardır kardeşim bu aracın. Biri çocuklu 2 aileyi istanbuldan fethiyeye toplamda 2 tane tekerlikli büyük valiz 2 tane daha küçük boy valiz 2-3 adet içleri dolu elbise kılıfı tam sayısını hatırlayamadığım abidik gubidik pek çok şeyi almıştır içine.

    Dijital kliması yoktur ama kliması vardır. Elektrikle kapanan aynası yoktur ama elektrikli ayarlanan aynası vardır.

    Milletin arkaya koyduğu 3. kafalığı yada ön koltuğun arkasına koyduğu cepi bile ekstraya bağladığı zamanda bunlar yetinmemiş sürücü yan koltuğunun altına ilave göz koymuşlardır.

    Soğutmalı torpidoyu düşünememişler ama torpidoya USB girişi koymuşlar kardeşim.

    Ben 95 kiloyum taitle birlikte gittiğimiz eniştem 135 kilo yan yana oturduğumuzda kollarımız birbirine değmiyor. Bu sana genişlik hakkında fikir verir belki.

    Aveoyu beğenmeyenler genelde hız kadranını beğenmez cam açma düğmelerinin ışıklı olmamasını beğenmez dijital kliması olmamasını beğenmez katlanabilir aynalarının olmamasını beğenmez Bana bunlar tebessüm ettirir.

    Ancak şu gerçekte var, yüksek hızlarda kullananlar içeriye çok ses aldığını belirtiyorlar. Ayrıca 1.3 ama 6 vitesli bir araç olduğu için 1. ve 2. vitesi biraz zayıftır LTZ' nin. Ama zaten aynı sıkıntı hemen hemen aynı motoru kullanan Linea ve Astrada da vardır. Zaten 1.3 sedan aveo alanın bir performans aracı almadığını hazmetmesi gerekir bence.

    Bir laf vardır, otomobiller sahibinin karakterlerini yansıtır diye. Ben hayatımı eşim ve oğlum üzerine kurdum onun için benim ilk önceliğim güvenlik. Mümkün olduğunca ayağımı yorganıma göre uzatmayı isterim onun için ikinci önceliğim ekonomi. Tabiiki çocuklu bir aile olunca üçüncü önceliğim bagaj. Ayrıca beni tanımayanlar ilk gördüklerinde kızgın olduğumu düşünürler aynı aveo gibi...Ayrıca yaş daha 31 ama kafada saç kalmadı araçta da sunroof var... Yani benim düldül beni özetliyor. Zaten 95 kiloyum yani götte büyük ee zaten Aveonun arkasıda önü kadar güzel değil

    Ben böyle yazdım, tabiikde 301 kullanıcılarıda kendi araçlarının güzel özelliklerini yazacaktır. En doğrusu bir gününü belki israf edersin ama 2 aracıda dene derim sür derim öyle karar ver derim. Ancak şunuda söyleyeyim citroen c-Elysee ile Aveo arasında kalan görmüştüm ama 301 le aveo arasında kalan ilk seni gördüm.

    Hangisini seçersen seç hayırlısı neyse ol olsun iyi günlerde kullan. Allaha emanet ol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MCRB -- 17 Mayıs 2013; 11:31:37 >




  • Valla Hocam güzel Özetlemişin çok çok saol. Daha önce bende 2005 Nissan Almera Tekna HB araç vardı. Ancak Benzin parası vermek beni çıldırtdı.İstanbulda yaşıyorum ve bildiğin gibi trafikde seyahat etmek hem psikolojime zarar hemde cebime. İkisi bir olunca iyice fıttırıyorum. O yüzden az yakan dizel ekonomik araç almaya karar verdim.

    Aveo LTZ 1.3 Dizeli görmeye gittim ancak kullanmadım o yüzden kullanımını bilmiyorum. İşcilik olarak orta düzey ancak özellik olarak bu fiyata en iyi araç diğebilirim..Her ne kadar ekonomik, güzel özellikler derkende yanına biraz tip dizayn koymak lazım..Tabi bu herkesin kendi tercihi ancak bu böyle.

    Aveo test edecem kullanacam bakalım kararım ne olacak.
  • Yazdıklarımdan da anlaşıldığı üzere her ne kadar Aveo' yu çok da sevsem eğer 1. kıstas az yakmasıysa Citroen C3 öneririm, eğer çocuk yoksa bagaj olarak ihtiyacınızı da karşılayabilir. Ablamlarda var, onlarda Kartal' da oturuyorlar şehir içinde kasmadan 4.3 yakıyorlar bir depo mazotla 900 - 1000 km civarı yapıyorlar. Ayrıca dizel otomatik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MCRB -- 17 Mayıs 2013; 13:41:04 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Orijinalden alıntı: MICROBE


    Aveonun katalogunda şehir içi 4,8 lt - karma 4,1 lt - şehir dışıda 3,6 lt yazar. Benim şehirler arası değerim 4,2 lt - şehir içi değerim yazları 5,4 kışları 5,6 civarı yani totalde 5,5 civarıdır. Ancak özellikle şehir içi verisi kesinlikle kullanım şeklin ve yaşadığın şehirle alakalıdır. Ben İstanbul Avrupa yakasında 5,5 yakarken Eskişehirden bir abimiz şehir içinde 4,9 yakıyor. Çok duyarsın inretnette aveonun katalog değerleri yakalanmıyor diye ama chevroletclubtr ye gir bak yakalayan yakalıyor (nasıl yakalıyorlar bende bilmiyorum) Bu yakıtla alakalı olan cevabımdı.

    Mıcrobe Hocam katalog değerlerini yakalamak aslında kolay. Kardeşim İzmir-Aydın otobanında 3.5 litre gördü, araçta iki kişi klima açık vaziyette. Şehir içinde de az yakabilirsin fakat düşük devirlerde kullanman gerekiyor. devir aralığı 1200-1500 civarı kullanırsan çok düşük yakıt değerleri yakalarsın. Fakat işte sürekli o devirlerde kullanmak sana ne kadar keyif verir orası tartışılır. Ben düşük devirde araç kullanmyı sevmeyen biriyim. Hatta agresif araç kullanan biriyim. Ona rağmen şu zaman kadar gördüğüm en yüksek tüketim 6 lt. Fakat genelde İzmir şehir içi 5.6-5.7 civarı tüketimim var. Bir diğer konu yüksek hızlarda ses alması aslında biraz göreceli ben ses falan duymuyorum (150-160 a kadar). Fakat kimi en ufak sesten rahatsız olur kimi olmaz . Bu arada benim size bir sorum olacak. Aracın Yol tutuşundan memnun musunuz?




  • Peki Yol tutuşu nasıl? Savrulmalar da nasıl? Gerçi ESC var deniyor ama ne kadar başarılı kullananlardan öğrenmek isterim..Yalıtımı anca test sürecinden sonra anlayacaz ne kadar başarılı yada kişiye göre nasıl algılanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grave

    Peki Yol tutuşu nasıl? Savrulmalar da nasıl? Gerçi ESC var deniyor ama ne kadar başarılı kullananlardan öğrenmek isterim..Yalıtımı anca test sürecinden sonra anlayacaz ne kadar başarılı yada kişiye göre nasıl algılanıyor.



    Yalıtım olayı tamamen sizin algınız ile alakalı. En basitinden farklı bir örnek vereyim. Birkaç yıl önce bilgisayar toplarken Amd işlemcilerin çok ses çıkardığı söyleniyordu. Fakat ben Amd işlemcili bir bilgisayar topladım. Hiç de abartıldığı gibi yüksek ses yoktu hatta sessiz bile sayılırdı. Yani her söylenene inanmayın gidin test edin, siz görün. Ha 150'den sonra gürültülü oluyor mu oluyor. Ama öyle araçta biribirinizi duyamama gibi durumlar söz konusu değil. Yol tutuşa gelince üstteki mesajımda bundan bahsetmemin sebebi 2 gün önce İzmir çevre yolunda 170-180 km civarı hızla giderken araç birşeye çarptı sol şeritte. Bu bahsettiğim çukurda olabilir tam anlamadım. Direksiyonu iyi kavramadığım için birden savrulmaya başladı. Fakat sonra ne olduğunu anlayamadan tekrar şeridine girdi. Esp devreye girdi mi girmedi mi bilemem. Fakat normalde araç çizgisini bozmadan yoluna devam ediyor. Virajlı yollarda iyi tutunuyor yola. İzmirli olanlar bilir, Yeşildere-Bornova yolunda sert bir viraj vardır, neredeyse U şeklindedir. Yolu farketmediğim için biraz yüksek hızla girdim oraya sadece orada biraz yattığını hissettim. Bunun dışında limitleri dahilinde kütük gibi bükülmeden giriyor viraja. Test ettim onayladım Siz Yine de aracın B segmenti ekonomi aracı olduğunu unutmayın, sonuçta bu araçlardan Passat,Audi gibi yol tutmasını beklemek pek akıllıca değil. Bu kadar övdük Aracın herşeyinden memnunum gibi algılanmasın. Aracın memnun olmadığım yönü kasis,çukur gibi yerlerden geçerken konfor sıfır. Türkiye şartlarına daha uygun olabilirmiş. Mylink' te navigasyon olsa süper olurdu (Bugünlerde yazılım gelecekmiş gerçi). Söyleceklerim bu kadar. Başka sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Ayrıca Chevrolet forumlarına göz atın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grave

    Peki Yol tutuşu nasıl? Savrulmalar da nasıl? Gerçi ESC var deniyor ama ne kadar başarılı kullananlardan öğrenmek isterim..Yalıtımı anca test sürecinden sonra anlayacaz ne kadar başarılı yada kişiye göre nasıl algılanıyor.



    Selam ben çokça uzun yol yapıyorum.Benim aracım LT versiyon.ancak tüm versiyonlarda güvenlik donanımları standart.Yol tutuş çok çok iyi
    malesef bir kaç kez test etmek zorunda kaldım.Benim araç alırken önceliğim güvenlikti,uzun yolda güvenli,az yakan ve alırken ekonomik fiyatlı bir araç hedeflemiştim. ve Aveo beklentimin karşılığı oldu. Gayet memnunum.Alırken 301 ile kıyaslamıştım o zamanlar. Ve 301'in güvenlik ve konfor donanımlarının bayağı eksik olduğunu gördüm(Aveo LT-301 orta donanım karşılaştırması)Üstelik Aveo NCAP çarpışma testinden en yüksek puanları almışken 301 bildiğim kadarıyla teste girmeyecek herhalde.Çünkü bu model Rusya,Doğu Avrupa ve Türkiye gibi çevre ülkelerde satılmak üzere tasarlandı,Avrupa'da satılmıyor.Ancak Peugeot ve Citroen marka bilinirliği daha yüksek olduğundAN bence ikisi de Aveo'dan fazla satıyordur.
    Karar sizin tabi ki.




  • aracımı alırken dikkatimi çeken bir seçenek de 301 in ikiz kardeşi c-elysee idi.
    benim araç kriterlerimde güvenlik daha öncelikli olduğu için ben aveoyu seçtim. nisan başından şimdiye kadar da herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grave

    MErhaba Arkadaşlar

    Hemen Hemen aynı yorumu Pengeot Bölümünede yazacam

    Elimde para olarak 40.000-45.000TL arası bir para olacak kısmetse ve sıfır araç alacam. Benzin + LPG düşünmüyorum.
    Yaklaşık 2-3 haftadır bu araştırmalarımın sonuna geliyorum ancak iki yeni araçta takıldım kaldım.
    Sizlerinde tecrübesine ihtiyacım var bilhassa yaşamış görmüş kullanmış arkadaşlar yorumlarını esirgemezlerse
    sevinirim.Sonunda hepinize teşekkür etmek isterim.Şimdiden teşekkürler

    Lafı uzatmadan gidip geldiğim modeller ve yorumlarım aşağıdaki gibi.

    Model Bilgileri:

    1- Peugeot 301 1.6HDi 92Hp ALLURE :http://www.peugeot.com.tr/media/deliacms/media/70/7073-08e8d2.pdf
    2- Chevrolet Aveo 1.3 Dizel LTZ:http://www.chevrolet.com.tr/modellerimiz/aveo-sedan/ozellikler-ve-donanimlar.html (1.3 LTS seçmeniz lazım)


    ---------------------------------
    Fiyatlar:

    Peugeot 301 1.6HDi 92Hp ALLURE : 43.300 Liste fiyatı
    Chevrolet Aveo 1.3 Dizel LTZ : 43.065TL Liste Fİyatı


    ---------------------------------

    Motor Tipi ve Performans:

    Peugeot 301 1.6HDi Dizel : 92 Beygir / 230 Ntork / 11,2 Saniye 0-100 / 5 ileri düz / 1090 kilo boş ağırlık / Dijital Klima
    Chevrolet Aveo 1.3 Dizel LTZ: 95 Beygir / 210Ntork / 12.6 saniye 0-100km / 6 ileri düz / 1200 kilo Boş ağırlık / Manuel Klima

    ---------------------------------
    Peugeot / Chrevrolet Farkları: (Ortak yönlerini yazmayacam karşılık gelenleri yazıyorum)

    Peugeot: ASR (Antipatinaj)
    Chrevrolet : Yokuşta Kalkış sistemi (Söylenen 0-5 saniye eğimli yolda freni kendi tutuyor araç ileri hareketde freni bırakıyor.güzel bir özellik)

    ---------------------------------
    Multimedya Seçenekleri (ses, video)

    Peugeot : Likit krıstel kırmızı backgroundlu CD/MP3 yönetim sistemi
    Chrevrolet : Mylink 7"LCD multimedye ekran. Filmden tutun bir çok formatı oynatıyor yazılım upgrade edilip güncellenebiliyor.Gece araç içine çok hoş bir görüntü veriyor

    ---------------------------------
    Yakıt Tüketimi:
    Peugeot : Ortalama 4.3 LT / 100km
    Chrevrolet: Ortalama 4.1 LT / 100km

    ---------------------------------


    Göze çarpan Farklar:

    ***Star /stop TEKNOLOJİSİ ( araç çalışırken durduğunda belli bir saniyeden sonra motoru durdurur. Bilhassa sıkışık trafikde ve uzun yanan trafik ışıklarında yakıt tasarrufu sağlıyor)
    Peugeot : YOK
    Chrevrolet: VAR

    *** Dijital klima (Bir türlü ıç ısıyı ayarlamadığınız durumlarda yardımınıza koşuyor yaz aylarında ayarların 21 C dereceye yada kış aylarında ayarlayın 25 C rahat edin)
    Peugeot : VAR
    Chrevrolet : YOK



    Nacizane yorumlarım:

    Performans olarak her ne kadar güç olarak (95Hp) Chevrolet 3HP ile öndede olsa, bilhassa 0-100km 1,4 saniye farkla pengeot'nun gerisinde olması
    hemde 20Ntorkluk bir güç farklı ile pengeot'nun gerisinde olması ile performansda kararım pengeot dur.

    Yakıt tüketimi hemen hemen iki model başa baş gidiyor. Burda hem motor hacmi (1.3) ile hemde 6 ileri (Düşük devirlerde kullanım için ideal) düz vites olması ile
    Chrevrolet önde.. Yakıt Tüketiminde kararım Crevrolet olur.

    Yıllık vergi olarak 1248cc motor hacminde Chrevrolet 517 TL öderken, Pengeot 1560cc motor hacmi ile 827TL ödüyor.
    Minumum 3 sene sonrasında vergi oranı düşeceğinden 3. sene sonunda yaklaşık toplamda min 1000TL Chrevrole LTZ modelinde tasarruf sağlanıyor
    Sabit giderde kararım Chrevrolet.

    Tasarım , estetik, iç dizayn ve çizgilerde pengeot bana daha albenili geldi. Bilhassa Chrevrolet'in o arka kısmı ile kıyaslandığında her türlü
    pengeout ağır basmaktadır. Tasarım ve dizayn da kararım Pengeot.


    SONUÇ:


    "Göze çarpan Farklar" olsun "Nacizane yorumlarım" başlıklarının toplamı olsun eksileri artıları 2=2 olarak karşıma çıkıyor. Doğal olarak
    bir yere varamadım..Chrevrolet için servisi iyi değil parça temini kötü, kronik arızalar yazılıyor geç çözülüyor gibi şikayetler okudum.
    Pengeot içinde çok fazla elektronik aksam arızaları duydum. Kısaca duydumda duydum.Her kafadan bir ses.



    SİZCE HANGİSİNİ ALMALIYIM???




    Teşekkürler Saygılar







    hiç test sürüşüne gerek yok.

    10 sn süresince 301 in sürücü koltuğuna otur, sadece arabanın içine bak ve aracı terket ardından chevrolet' in koltuğuna otur, kararını vermek 5 sn sürecek.

    1 yılı aşkın süredir chevy aveo kullanıyorum.

    hafta sonu gidip 301 e bindim kontağı dahi çevirmedim.

    arabamı ne kadar sevdiğimi bir kere daha anladım.




  • öncelikle 301 i sürmedim ama çokça gördüm. aracı tam türkiye için üretilmiş bir sedan gibi duruyor.Bir aveo sahibi olarak yol tutuştan bahsedeyim bilenler bilir finike demre arası inanlmaz virajlıdır 1hafta önce aracımı orada kullandım ve gayet başarılı idi. bir kaç kerede esp yi devreye sokmuşluğumuz var :) görünmez bir el sizi yola tutuyor bende hb var sedan hakkında yorum yapmam yanlış olur ama araçlarımız güzel diyebilirim. eksiklikleri sert süspansiyon ve iç plastik aksamdaki ucuzluk başka bir sıkıntı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serguzest25 -- 24 Eylül 2013; 13:27:03 >
  • türkiye şartlarında tabii ki aveo
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.