VW Manisa fabrikası ne alemde? Gümrük birliği anlaşması var. E Jettalar Meksika üretimi değil miydi? Bu iş Şahenk ile Koç'un başının altından çıkma. Cari açıkmış oymuş buymuş işin magazini. |
Çin’den gelen tüm otomobillerden artık ek yüzde 40 vergi alınacak (3. sayfa)
-
-
elbet birileri satar da 3 liralık parçayı 8 liraya satar.
dolayısıyla bu ülkede chery olayı bitmiştir.
fiyatları arttığında kimse avrupa araçlar yerine bunları almayacak. muhteşem arabalar oldukları için değil, ucuz oldukları için bu kadar satılıyorlardı.
2-3 seneye servisleri de kapatır giderler, sanayide parçaları takacak adam aranır.
dolayısıyla çinli araç sahiplerine tek tavsiyem olay büyümeden araçlarını satmalarıdır. tarihte 10 tane, 20 tane örneği var, bir araç satılmazsa, mevcut kullanıcılarına bela olur.
-
Ülkede fabrikası olan Koç Holding yeni fabrikasını nerede açtı? Bursa'daki otomotiv yan sanayisindeki pek çok firma nereye taşındı? Çok ortaklı holdinglerin büyük ortaklık payları neden yabancılara devredildi? Neden 20 yıldır yeni otomobil fabrikası açılmıyor?
Bknz: "ADALET"
-
Manisa fabrikası konusunu yanlış biliyorsunuz o fabrika ve alman hükümetinden izin alamadığı için açılmadı
Alman hükümeti bahar kalkanı ve barış pınarı operasyonları iptal edilmeden fabrika açamazsınız dediler,bizimkiler de vw ye kapıyı gösterdi
Meksika olayı çok eskide kaldı bu arada,artık gümrük birliği dışından araç getirirsen ya fabrika açarsın yada bedel ödersin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
buraya fabrika kurmaları onlar için çözüm değil ki?
çin'de 3'e ürettiği arabayı burada 5'e üretecek, bu maliyeti son kullanıcıyla araç satarken fiyata yansıtmak zorunda kalacak ve araçların hiçbir albenisi kalmayacak.
-
sanayide kapıya her chery logosu asan yetkili servis olmuyor maalesef.
ayrıca görselini attığınız haberde de "hizmet noktası" diyor, yetkili servis demiyor. zaten dese de fark etmez, her ilde servisi falan olmadığını biliyoruz.
chery araçlar eğer kayda değer bir miktarda satılmaya devam etmezlerse 2-3 sene sonra mevcut araçların ülkedeki işi biter. sanrı falan da değil, bunlar tecrübeyle sabit. daha önce 10 defa, 20 defa olmuş bir olay bu. bu defa da sonuç farklı olmayacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 8 Haziran 2024; 15:42:37 > -
Aracı üreten servis sağlamayacak, benim peygamberden hallice iyilik meleği girişimcim onların yerine bu işi yapacak:) girişimci bize öyle bir girer ki:)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termometre -- 8 Haziran 2024; 15:50:0 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Düşünün, ADAMLARIN tek derdi satmak, servis kalifiye eleman yetiştirme derdi yok, benim zam dan kafası karışmış fakir halkım zammı düşünüyor. Zamdan önce adamlar açmayacağız diyorlar, zamla ne alaka. Ruhumuz fakir. Çin malı şarj aleti almayız, milyonları çöpe gömüyoruz. Hadi hayırlısı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben gidiyorum arkadaşlar. Hakkınızı helal edin. Özvatanımda daha fazla üvey evlat muamelesi görmeyi kaldıramıyorum. Ne almak istersek isteyelim x2 satılmazsa devlet kendi eliyle müdehale edip x2 yapıyor. Ya özel sektör ya devlet mutlaka haracını kesiyor. Ben daha fazla katlanmak istemiyorum. Allah kalmak zorunda olanların yardımcısı olsun.
-
Ünlü bir söz vardı şöyleydi sanirim: Her millet hak edildiği şekilde yönetilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aferim la hüso. Bak tane tane şaka yapmadan anlatınca nasıl mantıklı yorum yapıyorsun. Yeni başlayanlar için iyi ama seni hızlandırılmış kursa almamız lazım :)))
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Türkiye'de otomobil satan markaların eleman yetiştirmek gibi bir yükümlülüğü mü vardı? Meslek liselerini kapatıp imam hatip açan hükümetin bunları düşünmezken firma adam mı yetiştirecekti? İyi olan hiçbir usta yetkili serviste çalışmaz. Gider kendi yerini açar kuraldır bu. Renault'dan tut Japon'una kadar hepsinde aynıdır. Yetkili servislerdeki ustalar vasattır.
Önceki mesajına da cevap vereyim. Ali Express denen bir site var. Elinde 3 kuruş sermayesi olan yedek parçacı bile oradan her türlü mekanik ve elektronik aksamı ithal eder. Pahalıya satıyorsa ucuza satanı bulursun. Sanayiye aracını götürdüğünde ilk dükkandan içeri girip anahtarı veriyor musun?
-
Buda yanlış, açmayacağız demediler hiçbir zaman,oyaladilar,oyaliyorlar.
Çin mantığı yaptırım gelmediği sürece piyasanın içinden geç sonra duruma bakarız mantığı olduğu için böyleler.
Yaptıkları gayet ticari ahlaksızlık ama,
kendi devletini kaziklamayi devrimcilik zannedip sonra siyaset kurumunun çürümüş halinden şikayet eden bir topluma bunu anlatamazsınız
Benim tahminim fabrikayı açacaklar,en kötü ihtimal buraya yolladığı modelleri ab ülkelerinden gönderirler.
50 bin adet satışı öyle kolay vazgeçilecek bir şey değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha önceki mevcut düzenle şimdiyi kıyaslamak yanlış. Daha evvel Bmw, Mercedes, Range Rover alınca adamlar, abi bunları bulunmaz. Yedek parçası gelmez vb bir sürü şey söyleniyordu. Şuan internetten kendin aracın yedek parçasını sipariş verebiliyorsun. Dünya değişti. Birçok ezber bozuldu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yeterli bayi ve servis açılması şartı tamamen TOKK satmak için öne sürülmüş bahaneler, engeller. Sanki togg her ilde bayisi ve servisi varmış gibi. Yedek parça ve ustası varmış gibi. Bir de rakiplerine vergi üstüne vergi bindirerek avantaj elde etmeye çalışıyor. Halbuki kaliteli, güzel uygun fiyatlı bir araç yapsa yeterli. Milletin yararını düşündüklerinden bayi ve servis şartı koymadılar. Kalite konusunda bende Çin malı araçlardan endişeliyim zaman gösterecek.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şuan hangi araçlar bu konumda 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kendini kandırma kardeş. Devletin uydurduğu vergi safsatasını olağan gibi gösterme. Yok fabrika açmamışmış. Tüm araçların fabrikası mı var memlekette. Devlet üretim yapamıyor, zorla fabrika açtırıyor markalara. Tek dertleri ithalat- ihracat dengesini sağlamak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Manisa işine itiraz edememissin öğrendin demek ki.
Diğer sözlerin eksik.
Meslek liseleri kapatılıp imam hatip açılmadı,aşırı derecede imam hatip açıldı,meslek liseleri halen hemen her ilde ve ilçede var
Eğitimin içine ettikleri konu sadece imam hatip değil,herkes üniversite okuyacak palavrasina getirdikleri 4+4+4 sistemi,bunu da bizzat seçmen,yani veliler talep etti.
Veli merkezli eğitim sistemi getirdiler,sonrada kalifiye eleman sıkıntısı başladı, ama o sıkıntı göçmenler ve gerçeği gören veliler sayesinde büyük sorun olmadı.
Kendim nakliye işindeyim ondan biliyorum
Ve aklı başında hiçbir firma, hiçbiri kendi elemanını yetiştirmeden iş yapamaz, hükümet diyen adam top atar, öğrenmiş ol:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X