Şimdi Ara

Cities: Skylines (2015) [ANA KONU] (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.484
Cevap
58
Favori
275.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 300bin devrildi hedef 400bin sonra 500bin gider.Demand dediğin böyle olur işte

     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H.E.B Sup -- 16 Mart 2015; 13:11:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: britony

    quote:

    Orijinalden alıntı: feckless

    abandon olayını çözemedim şehrim 1700 kişi ama commercial ve sanayi alanında acayip terkedilen bina var nasıl çözerim sorunu?

    Çok fazla bina yapılmıştır, su gitmemiştir, elektrik gitmemiştir, çalışacak adam yoktur.

    Su elektrik sorunu yok.Bina fazlalağını nasıl önlerim.İlave residence da yaptım kişi gelsin diye ama sonra feci zarar yaptım yeniden açtım
  • Arkadaşlar bu oyun benim sistemde oynatırmı, steam sitesinde minimum özellikleri çok yüksek tutulmuş, acaba benim sisteme yakın olan varmı

    amd 5200+ 2.7 ghz
    ati hd 4650 512mb agp
    2 gb ddr2 800
    120 gb ssd sata3
    windows 8.1 pro Orjinal
  • bu da benim şehir. nüfus henüz 45bin.
     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU] Cities: Skylines (2015) [ANA KONU] Cities: Skylines (2015) [ANA KONU] Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Creav -- 16 Mart 2015; 14:41:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feckless

    quote:

    Orijinalden alıntı: britony

    quote:

    Orijinalden alıntı: feckless

    abandon olayını çözemedim şehrim 1700 kişi ama commercial ve sanayi alanında acayip terkedilen bina var nasıl çözerim sorunu?

    Çok fazla bina yapılmıştır, su gitmemiştir, elektrik gitmemiştir, çalışacak adam yoktur.

    Su elektrik sorunu yok.Bina fazlalağını nasıl önlerim.İlave residence da yaptım kişi gelsin diye ama sonra feci zarar yaptım yeniden açtım

    Talepler sürekli yüksekse bina eksiktir hocam




  • oyunu torrentten indirdim, cidden sardı. henüz keşif aşamasındayım. köprü yapımının page up-down olduğunu sizden öğrendim, yoksa deli gibi aramış bulamamıştım bu iyi oldu :) yalnız aklımı kurcalayan iki nokta var hala;
    1- su ve kanalizasyon borularını ayrı tutmak gerek mi? ben ne olur ne olmaz ayırdım temiz su ile kanalizasyon karışmasın diye ama bazı resim ve videolarda dikkat ettim aynı boru hattından hem temiz su pompalayıp hem de atığı boşaltıyor. bu boruların içinden iki kanal mı geçiyor ki? :) eğer öyle ise ben boşuna çifter çifter boru çektim desenize :D
    2- verimli toprak bölgesinde tarım arazisi yaptım. ne deniyordu unuttum şimdi adına, işte o bölgeyi seçtim poliçeleri düzenledim ve tarım arazisi yaptım o seçtiğim alanı. ancak adamlarıun tarım yapmaları için ne yapmam gerekiyor oraya başka? orda takıldım.

    hala deneme şehrindeyim, oyunu tam olarak çözünce hatalarımı da göreceğimden yeni bir şehirde daha planlı ve düzgün gideceğime inanıyorum :D




  • 1- Borular iki kanal şeklinde yani hem temiz suyu hem de kanalizasyonu bağlayabilirsin.

    2- Oluşturduğun alana otomatik gelirler herşeyi doğru yaptıysan. Ekstra bir şey yapmana gerek yok.
  • peki suyun kirlenme durumu hangi koşullarda oluyor?
    aklıma şu geldi tarım alanı ile ilgili (bi bunu henüz denemedin çünkü) ben sarı alan (endüstriyel) yapmadım o bölgeye, onu mu yapmam gerek???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceza87

    peki suyun kirlenme durumu hangi koşullarda oluyor?
    aklıma şu geldi tarım alanı ile ilgili (bi bunu henüz denemedin çünkü) ben sarı alan (endüstriyel) yapmadım o bölgeye, onu mu yapmam gerek???

    Tarım alanı olarak evet. Endüstriyel zone yapılmalı.
    Suyun kirlenme koşulu da şu; kirlilik olan yerde su pompası ya da su kulesi olmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: britony

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceza87

    peki suyun kirlenme durumu hangi koşullarda oluyor?
    aklıma şu geldi tarım alanı ile ilgili (bi bunu henüz denemedin çünkü) ben sarı alan (endüstriyel) yapmadım o bölgeye, onu mu yapmam gerek???

    Tarım alanı olarak evet. Endüstriyel zone yapılmalı.
    Suyun kirlenme koşulu da şu; kirlilik olan yerde su pompası ya da su kulesi olmayacak.

    Ben de fabrika olmasın kirlilik olmasın diye endüstri yapmadım bi :) peki teşekkürler sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu farklı dillere çevirebilmek için editor yayınlandı. Artık çevirmen arkadaşlar rahatlıkla çevirebilirler.

    http://steamcommunity.com//app/255710/discussions/0/610575007213101361/


    [Release1.1]Localization Tool
    I made a tool that can export the *.locale file into a .po file, then you can edit the *.po file and import it back.

    requires .NET Framework 3.5



    step 1 select one *.locale file and the export directory, click start then you will get a .po file.

    step 2 edit msgstr value in the *.po file.

    step 3 select the original *.locale file and the edited *.po file. select a path include file name(if the file exist, it will override), click start to import it or create one.

    update 1.1
    fix cannot import all text errors



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okazaki -- 16 Mart 2015; 19:19:50 >




  • Arkadaslar gecen sene epey Simcity oynamistim. Simdi bu oyunda Simcity'den farkli olarak elektrik ve boru hatti cekmek disindda ve haritayi bolgelere ayirabilmek her bolgeye ayri kural koymak disinda ogrenmem gereken bir sey var mi?

    Simcity den sonra buna da alismak uzun surecek diye korkuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de workshop da guzel bir grafik yamasi ciksa da gozlerimiz bayram etse. Grafikler guzel aslinda ama hosuma gitmeyen bir seyi var renk paletinde sanirim cozemedim tam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cetvelle çizilmiş gibi olan bir şehir kurmaktan hiç haz almıyorum. Bu yüzden genelde dağınık (çarpık) kentleşme yapıyorum ama bu sefer simcity'de ki binaların oluştuğu bölge, cities skylines'da biraz daha sıkıntılı oluyor. Kısacası yükselecek binaların yerlerinde çok fazla kayıp oluyor.

    Yani resimlerle gösterecek olursak:

    Simcity:

    http://gamingtrend.com/wp-content/screenshots/simcity-preview/SimCity_Curved_roads.jpg

    Cities Skylines:

    http://i.ytimg.com/vi/jP-l4JeNfI4/maxresdefault.jpg

    Henüz vakit bulup büyütemedim şehri ama kıvrımlı yollarda simcity'e oranla çok daha az bina yerleşimi oluyor gibi geldi.




  • kurduğum şehire 3. köprüyü yaptım. köprünün çevresi benden habersiz imara açılmış. avm residence tarzı konutlar bilgim dışında oluşuyor. nasıl engelleyebilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Creav

    bu da benim şehir. nüfus henüz 45bin.
     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]

    Hocam şu sağ alttaki nasıl bir kavşak ya . Gözünü seveyim yık şunu bi kaç örnek gönderiyorum onları kullan. Bak sen eski cities xl cı adamsın yakışıyor mu sana o.

     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]  Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]  Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]


     Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]  Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]  Cities: Skylines (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lyrazed -- 16 Mart 2015; 19:34:23 >




  • Lyrazed kullanıcısına yanıt
    hahahh haklısın dostum iğrenç duruyor ama orayı şimdilik iş görsün diye yaptım sağ tarafı genişletince o bölgeyi yaparken düzenleyeceğim oraları yoksa düzen konusunda dikkat ederim cities xl de yarım saat uğraştığımı bilirim bir kavşak için

    bir de bu oyunda xldeki gibi rahatça istediğin gibi yollara şekil veremiyorsun o da sıkıntılı arazi düzenleme de yok yamuk oluyor heryer o da sinirimi bozuyor o yüzden fazla uğraşasım gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Creav -- 16 Mart 2015; 21:19:56 >
  • Türkçe olsa çok iyi olurdu
  • Teker teker ağaçlandırma yapmak hakikaten bir eziyet bununla ilgili bir mod var mıdır acaba cities xl dakı gibi ornek olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okazaki

    Oyunu farklı dillere çevirebilmek için editor yayınlandı. Artık çevirmen arkadaşlar rahatlıkla çevirebilirler.

    http://steamcommunity.com//app/255710/discussions/0/610575007213101361/


    [Release1.1]Localization Tool
    I made a tool that can export the *.locale file into a .po file, then you can edit the *.po file and import it back.

    requires .NET Framework 3.5

    https://drive.google.com/folderview?id=0BxO1Ah9pO7qEfllsUDFsemdheFRyeUljNVBWX1pGQWowU1E1d1B6Vl9qRjgyS2lHRGRWblE

    step 1 select one *.locale file and the export directory, click start then you will get a .po file.

    step 2 edit msgstr value in the *.po file.

    step 3 select the original *.locale file and the edited *.po file. select a path include file name(if the file exist, it will override), click start to import it or create one.

    update 1.1
    fix cannot import all text errors


    umarım birileri el atar buna oyunu türkçe oynamak çok daha zevkli olur




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.