Şimdi Ara

Citroen c3 2012

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C3 nasıldır? 1.4 motor
    Dizel
    Manuel
    78 bin km de
    39 bin lira
    Yorumlar mısınız arabadan anlamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hasar kaydı vs yoksa fiyat uygun,ayrıca km de orjinalse bence iyi fiyat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paco-De Lucia P kullanıcısına yanıt
    Hasar kaydı yok yazıyor ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C-elysee vardı onu satıp buna geçtim hızlanma olayı sıkıntı oldu benim için.70 hp gitmiyor ama çok az yakıyor.Sizin alacağınız hangi paket comfort mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ranni34 -- 5 Ocak 2018; 13:14:5 >
  • Bende benzinlisi vardı çok yakıyordu ama onun dışında herşeyi güzeldi. Dizelinde yakıt sorunuda yok üstelik 300bin km sorunsuz kullanan arkadaşım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerde yazıyor galiba attraction mu acaba 🤔 hızlanma benim için sorun değil aşırı hız yapmam şehir içi kullanacağım zaten benimkinde de 70 hp yazıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim 😊 satışı nasıl peki 2012 model alıcam 2023 te satıcam sorun olur mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Citroen C5 X7 2011 ANAHTAR
    2 yıl önce açıldı
    Yeni Citroen C4 /2021
    4 yıl önce açıldı
    PEUGEOT 3008 HDİ 2011 YARDIM
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allonsyalonsoo

    Teşekkür ederim 😊 satışı nasıl peki 2012 model alıcam 2023 te satıcam sorun olur mu

    Valla ben 3 ayda sattım ama benzinli olduğu içindir.Çünkü o sırada dizellerede bakıyordum 15 gün bekleyen araba yoktu.

    Attraction ve confortu dijital klima olup olmamasından ayırt edebilirsiniz.
    Asıl tavsiyem fiyat farkı çok yoksa nadir bulunan zenith camlı 1.6hdi exclusive tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 5 Ocak 2018; 18:35:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende makyajli 2013 1.4e-hdi 70 comfort var;



    Sinifinda tavan yuksekligi( bunda rakibi yok), suspansiyon konforu , izolasyon olarak iyidir, en iyisidir demiyorum, daha kotuleri oldugu kadar(mesela eski aracim seat cordoba), daha iyileri de var(mesela suspansiyonda polo)



    Yakittan bahsetmeye gerek yok, 2 ay once 180 liraya 1000km uzun yapti, deposu 50 litre, bir depoyla Trabzon'a rahat gidiyor.



    Bendeki otomatik oldugu icin, performansta birsey diyemem ama 70hp ye gore gidisi cok da kotu degil.bos agirligi 1200kg civari. Ilk aldigimda, Izmir'den getirirken, otoyolda 185i gormustum kadranda. Uzun yolda yormuyor fazla.



    Genel olarak sürüşte; direksiyon, fren ve yol tutuşta pismanlik yasatmadi hic.



    Ic mekan kalitesi, ses sistemi, donanimi iyi duzeyde. Her konuda sinifinin "en" lerini sunmuyor ama kesinlikle kotu de degil. Ederi kadar mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet ona biraz bakındım yakın şehirlerde yok malesef.

    MEMURDAN TEMİZ VE UYGUN FİYATA SATLIK C3

    İlan No: 516441105

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-memurdan-temiz-ve-uygun-fiyata-satlik-c3-516441105/detay

    Dediğim araba bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Bi de ben manuel düşünüyorum otomatik hiç kullanmadım. Ama vites işini de çok seviyorum. Nasıl memnun musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şirkette var benzinli otomatik. ne zaman iki aracına park etmeye çalışssam kendimi acemi gibi hisseetiriyor... sanzımanı çöp. direksiyonu hissiz. ön takım olabildiğine hassas... yalıtımı idare eder. araç geniş ve yüksek. dizel motor muazzam. 2. elde değer kaybı olur hızlı satılmaz. arka stoplarını her gördüğümde tasarlayan mühendise...
  • Teyp tuşlarına bakınca hiç de 78000'de gibi durmuyor. Velev ki alacaksınız didik didik etmeniz lazım aracı. Bir de baya boş araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allonsyalonsoo

    Teşekkürler. Bi de ben manuel düşünüyorum otomatik hiç kullanmadım. Ama vites işini de çok seviyorum. Nasıl memnun musunuz?

    Aileden dolayi otomatik tercih etmek durumunda kaldim. Makyajli kasalarda da manuel ve comfort seviyesinde donanımlı arac az var.vitesi haric tutarsak;



    B sınıfında sembol, cordoba, linea üçlüsünü uzun sure kullandım. Direksiyon ve yol tutus olarak cordoba kadar guvenli hissettirmese de, digerlerinden ustun. Cordobadan konfor ve kullanim kolayligi olarak daha iyi; onda cukura girince böbrek taşı düşürürdüm olsaydi benimkinde esp var, birkac kez deneme amacli bodoslama, boş doner kavsaga girdim, mudahalesini o zamanlar hissettim. Onun harici yol kaynakli olmadikca esp ye gerek duyacak kadar zayif bir yol tutusu yok. Bu konuda symbolun gostergesi pavyon olurdu azicik zorlasam

    C3teki direksiyon ne symbol kadar kütük, ne de cordoba kadar keskin, orta ayar. Suspansiyonlar da yumusak ama virajlarda fazla bir yana yatma egilimi yok, tabi sert olmadigi icin cordoba kadar guven veremiyor.



    Keza, frenleri de en cok hosuma gidenlerden, dozajlaması ve frenleme gücü, arkadaki kampanalara ragmen üzmedi.



    Ayni derece memnuniyeti izolasyon konusunda da duyuyorum. Motor ve lastik sesi (uzerinde michelin energy saver yumusak hamurlu lastikler var fabrikasyon) makul duzeyde; yukarida saydigim araclardan daha iyi.



    Motor konusunda, yasadigim muhitteki dik rampalardan dolayi tereddutlerim olsa da, alt devirleri canli, 1500 devirden itibaren ivmelenmeye başlıyor viteste rampa yukari hizlanmak istedigimde. Ust devirleri cok canli bir motor degil. Ayrica bendeki euro5 motor ve 80bin km kadar giden bir adblue deposu var; kullanici erisemiyor.

    Motor soğukken, 1.6hdi lar kadar olmasa da biraz tikirtili calisiyor. 4750 devire kadar çeviriyor.



    Ic mekanda, ön göğüs üstü yumusak plastik, kapi iclerindeki kol dayama kisimlari da dolgulu kumas. Klima unitesinin 5 kademe fan ayari hosuma gidiyor, uzun yolda 1.kademede sessiz sessiz çalışıyor. Klimasi da motoru gibi orta ayar, ne çok gec/yetersiz soğutuyor, ne de bazi araclar gibi buzhane yapiyor iceriyi.ayni sekilde klima acikken de motor gucune etkisi normal seviyelerde.70hp araci öldürür diye dusunuyordum ama oyle degilmis. Ayrica torpidodaki sogutma fonksiyonu, megersem isitma da oluyormus kışın

    Yol bilgisayari alman araclari kadar detaylı ve gorsel degil, yag sicakligi calisma saati v.s bilgiler yok.

    Ses sistemi de orta derece, bir yerden sonra baslar pes ediyor ama o noktaya kadar fena degil.bluetooth ve usb olmasi guzel.

    Koltuklari yumusak, ayni durum yan destekleri icin de geçerli, virajda koyveriyor.

    Direksiyonda derinlik/yukseklik, surucu koltugunda da yukseklik ayari var.koltugu en alcakta kullanmama ragmen, yine de yuksek kaliyor, neyse ki tavani mpv araclar misali yuksek de bunalmiyor insan.

    Emniyet kemerlerinde yukseklik ayari yok; bunu da sevmedim.



    Kadranda, motor hararet ibresi yok, bir adet mavi ve kirmizi ışıktan ibaret. Yakit gostergesi de ust uste yananl kutucuk formunda.bunlari hic sevmiyorum.



    Sileceklerin fasila ayari yok ama hiziniza gore calisma araligi değişiyor.



    Gorus acilari, kalin A sutunu harici, bekledigimden daha iyi. Aynalar da yeterli buyuklukte ama cift açılı degil.



    Aracin altı cok alcak degil ama 4 kisi binince yumusak suspansiyondan dolayi asfalt disinda sorun yasatir. Otoyolda yan ruzgazlardan etkilenecek kadar da yuksek degil.



    Cruise control ve hiz sinirlayici guzel, 1er 1er degisiyor direksiyonun solundaki koldan.



    Sonuc olarak, ortalama bir arac, 3 kisilik ailemle bana yetiyor simdilik, bagaji yetmeyecek gibi 2.cocukta



    Simdilik aklima gelenler bunlar, yazim uzun ve karisik olduysa kusuruma bakmayin, mobilden yazmak dert

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler bende acemiyim zaten farkı anlamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt
    Teyp tuşundan nasıl anladınızz vay. Sizce değiştirildi mi? Boş araç derken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Emeğiniz yeter gerçekten çok sağolun satıcılar bile bu kadar açıklamıyor 😊 dedikleriniz içime sindi açıkçası bende 40 bin civarı düşünüyorum. Manuel 2010 ve üstü modeller bakıyorum. Ve de küçük biraz. Aklınızda varsa bir kaç tavsiye de alsam 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • On takimdaki zayif nokta, viraj demir kolları. Benimki 28bin kmde; henuz sorun cikarmadi.

    Acemi hissettirme olayi tamamen sanzimandan, duz viteste iki ayaginizla yaptiginiz ayari, bunda tek ayakla yapiyorsunuz, pedaldaki milimetrik hareket bile kavrama stiline yansiyor, alisinca sorun kalmiyor ama arkadas duz vites bakiyor zaten.

    Hissiz direksiyon diyice,sinifinda symbol başı ceker, hele hava ruzgarliysa güreş tutarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 5 Ocak 2018; 23:24:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allonsyalonsoo

    Teyp tuşundan nasıl anladınızz vay. Sizce değiştirildi mi? Boş araç derken

    Şöyle söyleyeyim, araçta en çok kullanılan akşamlar ya da devamlı temas halinde olunan aksamlar, koltuklar, direksiyon, vites ve el freni, radyo ve teyp tuşları, pedallar, vs, gibi aksamlarda ne kadar aşınma olursa o kadar çok kullanılmış olur. Yani 50.000kmde olan aracın koltukları yıpranmış ise veya vites topuzu aşınmış ise size de abes gelmez mi? Ha, kozmetik olarak bazı araçlarda kronik olarak oluyor bu tip soyulmalar, ör. Renault Fluence gibi, o zaman normal olarak karşılanabilir.



    Boş derken şunu kastettim. Araçta pek bir donanım yok, donanım fakiri babında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    On takimdaki zayif nokta, viraj demir kolları. Benimki 28bin kmde; henuz sorun cikarmadi.

    Acemi hissettirme olayi tamamen sanzimandan, duz viteste iki ayaginizla yaptiginiz ayari, bunda tek ayakla yapiyorsunuz, pedaldaki milimetrik hareket bile kavrama stiline yansiyor, alisinca sorun kalmiyor ama arkadas duz vites bakiyor zaten.

    Hissiz direksiyon diyice,sinifinda symbol başı ceker, hele hava ruzgarliysa güreş tutarsınız

    şirkette dsg eat6 cvt otomatik şanzımanlı araçlarıda kullanıyorum... ama citroenin bu robotik şanzımanını ne zaman kullansam afallıyorum... gaz pedalına biraz basıyorsun hiç bir şey olmuyor... biraz daha basıyorsun devir 3500 e fırlayıp kavrama yapıyor araç roket gibi fırlıyor... 2 aracın arasından manevrayla cıkmaya çalışken frene nasıl basıp durduruyorum görmeniz lazım... aracı yetkili servisede bu şikayetle bıraktık yeni yazılım yükleyip yolladılar bir daha aynı şikayetle bırakıldı karakteri bu denilip yeniden yollandı bize. kabullenmek durumunda kaldık. symbol kullanmadım bilmiyorum... ancak fiestanın direksiyonunda oldukça eğleniyor insan... clio da hissiz bir direksiyona sahip maalesef... b sınıfı genel itibariyle böyle.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.