Şimdi Ara

citroen c4 sedan ilk izlenimler

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 1 hafta önce c4 sedan dizel aldım 40000 ytl ye metalik boya dahil.

    bu aracı almadan önce sırasıyla dolaştığım ve test ettiğim marka ve modelleri paylaşayım sizlerle tamamı sıfır araçlar ford focus mondeo , toyata corolla, honda civic, renault megane, vosvos golf ve jetta, skoda octavia ve citroen c5..

    tüm bu marka ve modeller arasıdan citroen c4 sedan ilk baştan beri dikkatimi cekiyordu.. herhangi bir marka takıntım yok olmadı ancak bundan sonra var diyebilirim. internette c4 sedanı uzunca araştırdım dolaşmadığım forum yada panel kalmadı bii çok kişi kıçı berbat demiş? ben anlayamadım acaba neden böyle bir fikirleri var? sanırım 131 yada 124 ün görüntüsüne alışmışlar. bana cok şık geldi diğerlerinin kıç kısmıyla karşılaştırınca.

    bir diğer mevzuysa cinde üretilmiş olması... arkadaşlar yapmayın şuan kullandığımız hangi ürün acaba cinde yada japonyada üretilmemiş? örneğin sony samsung asus sayayımmı şimdi? bu iki üç markayı kötüleyene bi tarafarıyla güler insanlar. halbuki işcilik olarak kimse kusura bakmasın focus ve megane octavia civic mondeo ya fark atar. üstelik cin değil arjantinde üretilmiştir. türkiyeye gelenler böyle hiç değilse.

    bagaj hacmi olarak c sınıfı hiç bi araçta bu kadar geniş ve kullanımı uygun bi bagaj yok. arac kilosuna göre hiç bişey yakmıyor 4.5 litre ayağının ayarını bilirsen 95 km de 4.1 e uzun süre bu hızını korursan 3.8 e düşüyor. rampada 3.8 değeri değişmiyor.. megane ve focusun tıkandığı rampada ben 4 viteste 85 le gidebiliyorum ve gaza abanmadan.. sağımda kalan bu iki araç vites düşürüyor yada devir öldürüyor.

    cakma olmuş diyenler var ancak bunların ne kullandığını sorunca ford fusion gibi cvp geliyor yorulduğuma değmez aslındawww.ford.com da fusion diye bi model bile yok :D

    birde şu varki bi cok markada abartı fiyat farkı yaratan özellikler opsiyon olarak sunulmuş ancak citroende hepsi standart c4 ün kendi sitesinde dahi bir opsiyon mevcut değil. aklınıza gelebilecek hersey standart. (metalik boya dışında)

    yağmur ve far sensörü rakiplerine göre oldukca iyi nedenine gelince diğer tüm markalarda far sensörü otomatiğe alınmışken aynı tünele girdikten yaklaşık 3 sn sonra devreye girdi citroendeyse bi kaç metre kala farlar devredeydi :D(jetta girdiğim anda devreye aldı)

    düz yolda yada rampada vites ve devir ayırt etmeksizin gaza köküne kadar bastığınızda sizi koltuğa yapıştırabilicek güçte bir motora sahip tabi bu durumda yakıt 10 12 litreye kadar cıkabiliyor. süspansiyonlara laf atanlarda yok değil cok sertmişte ses varmışta? köy yoluna vurdum sıfır aracı hiç bi ses almadı içeri süspansiyonlar derin cukur hariç aracı hiç bi şekilde sarsmıyor. ses yapmıyor.

    viraja 140 la girmeme rağmen beni öyle abartı derece yana cekmedi sürüş esnasında yani diğer markalara nazaran... savurma sıfır o hızda bile. ve araca bindiğinizde size güven veriyor.

    bi de orta konsola laf atanlar var bunlar kıskanmaktan başka bişey değil bu dizayna sahip piyasada başka bi araç yok .. ve pok atanlar bu aracı kullanmamış sadece nette gördükleri resimlerle yorum yapıyorlar.

    trafik ışıklarında sağımdaki solumdaki şöförlerin aracı incelemesi insana keyf veriyor. ve diğer araclar yanında dev gibi diyebilirim. hım birde unutmadan arka koltukların diz mesafesini vosvos grubuda dahil aynı sınıftaki araçlarla karşılaştırabilirsiniz... sonucu yazarsınız buraya .... :D

    torbidoda soğutucuda hiç fena değil. frenlerde tatmin edici diyebilirim tehlike anında dörtlüler otomatik devreye giriyor..

    beğenmediğim tek yönü ise arka görüşünün rakiplerine göre biraz daha kısıtlı olması bunun haricinde bir eksisini söyleyen yalan söylüyordur. ya kullanmamıştır ya resme bakıp konuşuodur yada kulaktan dolmadır.

    benim gibi üstteki markalar ve modeller arasında kaldıysanız ... size önerim 1. jetta 2. c4sedan 3. corolla ya yoğunlaşmanız ancak jetta el yaktığı için liste dışına cıktı gücüm yetebilseydi jetta alırdım sedan sınıfında diğer markaların ortalama fiyat aralığı 38 binle 45 bin arasında değişiyor bi de her özellik opsiyon olmuş onlarda.. fiyat performans işcilik ve özellikle görüntü istiyorsanız c4 sedanı bir kez teste cıkın galerinin birinden.. sonra internette cengaver kesilenlere eminim içinizden dünya yüzüne cıkmamış küfürler savurursunuz.

    arac hakkında sorusu olanları burdan cvplıcam..







  • www.ford.com amerika araçları...ordaki focus da farklı..

    www.ford.co.uk 'a bak birde...okey...


    C4 Zaten baz modellerini türkiyeye getirmedi... standart olması gerekenler..Her c sınıfnda var...

    Sen dizel focus rampada kaldı demişsin..ama buna sadece gülerler..dizel focus motoru kaç arabada var

    bu arada arabada beğenmediğiniz şeyler öyle hemen 1 hafta da belli olmaz...2000-3000km yapın bakalım.




  • gülebilirsin focus muhahaha filanda yapmadım.. zaten bu forumun en sevmediğim yönü senin gibi kendini komik sananların hat safhada olması. yan komşumda focus var bu arada. bulunduğumuz yere cıkarken oldukca dik ve virajlı bi rampa var 1 km yakındır bu rampa.. şimdi ben yalan sölüyorumda kullanandamı yalan sölüyor? ayrıca sen hiç dert etme araca 40 bin lira baymadan önce focus için 1 hafta galeridekilerin beynini yedim motorunun ne olduğunu test etmiş biri olarak biliyorum... evet daha bir hafta oldu zaten konu başlığımda ilk izlenimlerdi... içi dışı opsiyon olan focusunla kazasız belasız mutlu seyirler dilerim. ancak sunuda eklemek isterim focus yıllar içinde kendini ispatlamış ve muazzam satış rakamlarına ulaşmıştır. bu acıdan bakıldığında focusda bu sınıfta es gecilecek bi model değildir. ancak iki arasında kalsam kararım yine c4 sedan olurdu ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konusaturk -- 6 Mayıs 2008; 23:39:39 >
  • siz pazarlamadan anlamıyorsunuz sanırm..her firmanın satış strajesi farklıdır..citroen opsiyon sunmadan..alt gelirliye hitap etmemekde....bu yüzden satışı ford,vw,opel e nazaran azdır....

    dizel focus...un çekişinde dediğiniz birşey varsa..bi kontrol ettirsin derim... focus 109 ps 240 Nm tork..ani hızlanmalar da overboosst ile 260 nm tork üretir...

    siz eğer c4 dizel..focus dizelden çok daha verimli diyorsanız size lafımız yok..ama abartmayın derim

    aklıma gelmişken..opsiyon olup olmaması sizi bukadr neden mutlu ediyor anlamıyorum... parası olan istedği modeli alıyor işte...
    kapitalist düşünmeyin derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 7 Mayıs 2008; 23:45:15 >
  • focus c4 e toz yutturacak öylemi...arkadaşlar ne kadar boş muhabbet yapıyorsunuz citroen c4 ve ford focus aynı dizel motorları kullanıyorlar parçalamayın böyle birbirinizi ikiside psa grubunun dizel motorunu kullanıyor.bu nasıl bir fanatikliktir yahu..iki araçta birbirine toz yutturamaz boşu boşuna germeyin birbirinizi..
  • Sayın konusaturk,

    Öncelikle yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin ve forumda C4 Sedan kullanan arkadaşların başına gelen türlü sorunları siz yaşamazsınız inşallah. Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla oldukça heyecanlısınız. Umarım bu heyecanınız da aracınızı kullandığınız sürece devam eder. Bir C5 kullanıcısı olarak ifade etmeliyim ki Citroen araçlar genelde her zaman bu heyecanı yaşatırlar.

    Citroen Türkiye.ye genelde tüm sınıf araçlarında (ticari olanlar hariç) hep üst donanım seviyesiyle ithalat yapmakta. Bunun bir istisnası yeni C5.ler olmuştur. Hiçbir opsiyonel seçenek yok. Ne sunarsa onu almak zorundasınız ama yine de rekabet ettiği kendi sınıfındaki araçlara göre donanım seviyesi üst ama fiyat makuldur. Bu bir gerçek.

    Yalnız size katılmadığım bir nokta var. Aynı motoru kullanan Ford Focus.la ciddi anlamda bir fark yoktur. Virajlı ve dar yollarda sizin daha iyi performans göstermeniz hem de daha yeni bir motorla ancak bir gerçekle açıklanabilir o da sizin daha tecrübeli olmanızla. Focus.la C4 Sedan arasındaki bir diğer farkta vites dişli oranlarıdır. Focus daha uzun oranlar seçerek yüksek süratlerde ekonomiye ve daha yüksek son sürate imkan tanırken Citroen ve Peugeot daha kısa oranlar seçerek daha iyi ara hızlanma, yüklü durumda daha rahat kavrama ve rahat sürüşü desteklemektedir.

    Yukarıdaki açıklamalardan şunu da çıkarabilirsiniz aslında virajlı ve özellikle rampa yukarı çıkışlarda Citroen ve Peugeot aynı motoru kullanmalarına rağmen Ford Focus.tan biraz daha avantajlıdır ancak bu avantaj 1 km.lik mesafede diğer tüm koşullar eşit olduğunda maksimum 50m ile ifade edilebilir.

    Şunu unutmayın yalnız uzun yolda ve düzleklerde ne C4 ve C4 Sedan ne Peugeot 307, 308 ne 407 ve ne de Citroen C5, Focus.un ulaştığı son hıza ulaşamaz ve yüksek süratlerde Focus kadar da az yakamaz. Focus.un öyle uzun 5.vitesi var ki uygun düzlük ve destek bulduğunda (rampa aşağı, arkadan güçlü rüzgar gibi) 230 km süratleri bulabiliyor. Malesef PSA grubun Citroen ve Peugeot araçlarında son dişli yüksek süratler yapmaya uygun değil.

    Biliyorsunuzdur ancak siz siz olun yeni aracınızla ilk 5.000 km boyunca 3000 devri pek yukarı çıkmayın.




  • sayın yavuz.

    acıklamalarınız için teşekkür ederim. sondan başlıyım 3000 üstüne 2500 bakımına kadar cıkmıcam zaten sürat hastası biri değilim oturaklı kullanmak hoşuma gider. zaten bu nedenle sedan arac tercihim oldu sürat ön planda olsaydı sanırım hb ye yönelirdim.

    burda bişey belirtmek istiyorum üstte focus kullanan yada beğenen arkadaşlar var bunlar bana cıkışmış durumda. halbuki ben focus kötüdür demedim. zaten ikinci mesajımda bir düzeltme yapıp muazzam bi satış rakamı yakalamıştır diye belirttim. ancak focus bana c4 sedandaki konforu ve sürüş keyfini yaşatmadı. corolla da vardı listemde corolla ya laf atan adamın alnını karışlarlar sanırım ancak o da beni tatmin edemedi. üstünlükleri yokmu evet vardır ancak işim teknoloji ile ilgili olduğu için c4 sedan bana daha hoş geldi. teknoloji aşka gelmiş lafı yalan değildir.

    bugün aynı rampada yine bir deneme yaptım sonuç değişmedi bu sefer sağımda solumda bir araçta yoktu 4 viteste arac gaz ister duruma geldi.

    asıl eleştirdiğim nokta ise şudurki sanırım hak vereceksiniz bir focus yahut corolla ile baş edebilir bi cok konuda üstünlükleri olabileceği gibi rakip olamayacağı donanımlarda mevcuttur.ancak bu aracın bu kadar berbat lanse edilmesi beni kızdırmış durumda. ve camur atanlar daha önce citroen yada c4 sedan kullanmamış olanlar.

    forumda bu araçla sıkıntı yaşıyan arkadaşların yazılarına göz attım bu sadece bu marka ve model araç için gecerli değil. mercedes audi gibi markalardada araç 3000 km yi devirmeden sorunlar yaşatabilliyor. ve insan ister istemez acıyor ağzını yumuyor gözünü veriyor veriştiriyor. umarım bu tip problemler benim başıma gelmez.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bende benzinli var...

    bende 1,6i SXPK nın özelliklerine baktım... çok meşhur donanımlarına...!!

    FAZLALAR.
    + Kokulandırma sistemi
    + Uv korumalı cam

    Olmayanlar
    -Esp opsiyonel bile değil. (focus ta ESP+TCS opsiyonel.)
    -mp3 çalar bile opsiyonel.. ( Focus -> Sony Mp3)
    -Alcantra deri döşeme opsiyonel bile değil.. ( Focus ta X pakete dahil)

    Dizel de... 1,6 110 ps
    + ESP VE ASR standart..
    - park yardım sistemi yok
    - yağmur sensörü yok
    - far sensörü yok
    - deri kaplı direksiyon yok.
    - otomatik kararan iç dikiz ayna yok
    - kol dayama yok


    BUNLARA C4 İNTERNET BROŞÜRÜNDEN BAKTIM.. hata varsa..affola..

    Ben benzinli - dizel donanım farklılıklarını hiç beğenmedim..resmen fiyatı düşünülerek vazgeçilmiş bazı özelliklerden özellikle dizelde... yazık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 7 Mayıs 2008; 23:00:29 >




  • 2 Hafta önce ellerindeki siyah c4 sedan hdi için 38.000ytl fiyat almıştık.Plaka masrafı bize aitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emp:) -- 7 Mayıs 2008; 23:20:50 >
  • 110 luk mu 90 lık mı diyecem ama..kesin 110 luktur..

    dizel doanımına teknoloji diyen arkadaş.... sanırım...dijital gösterge ve direksiyon için dedi heralde...ben farklı bi özellik göremedim de..
  • 90hp sedan yok zaten. Keşke arkadaş biraz ısrar etseydi pazarlık konusunda. Plaka masrafları en fazla 400ytl felan tutuyor. Metalik siyah için 38000ytl'ye bırakmışlardı aracı o bakımdan söyledim.

    Ailede 307hdi var aracın ondan hiçbir farkı yok sürüş olarak. Hatta sedan olmasından dolayı yol tutuş biraz daha kötü diyebilirim.Şase bile 307'ler ile aynı içinde de bol sayıda ortak parça var. Kısaca alt yapı olarak 307'yi kullanıyor 307'ninde çıkış tarihi 2001 o yüzden çok rekabetci bir araba değil rakiplerine oranla bu eksikliklerini donanım ve elektronik oyuncaklarla kapatmaya çalışıyor. Kişisel tercihlerdir bazıları için daha ön planda olabilir bunlar. Derseniz focusdan daha iyi bir araba mı benim için değil. Ama üstün olduğu konularda yok değil c4'ün. Yine de o fiyata donanım ve dizel olarak aynı sınıfda başka araç yok.
  • Bu formu bir süredir izliyorum ve bir çok yerde focus dizel ile c4 yada in zaman zaman kıyaslandığını görüyorum. Belki konu başlığına uygun olmayacak fakat bende birkaç yorum yapmak isterim.
    Öncelikle dizel c4 sahibi olduğumu belirtmek isterim. Yani bir çok arkadaş yorumlarımı okurken objektif olmadığımı düşünebilir. Belki de haklıdırlar fakat ben objektif bir değerlendirme yapmak niyetindeyim.Kendi aracımı almadan önce 2006 focus dizeli 1000km'ye yakın kullandım. Şehir içinde kullandım. Otobanda kullandım. Yine yakın bir tarihte sıfır focus dizel almış bir arkadaşımın arabasını kullandım. Arabayı inceledim. Focusu ilk kullandığımda dizellerle ilgili tüm olumsuz düşüncelerim yok oldu. İnanamadım bir dizelin nasıl öyle gittiğine. Sesinin benim dizel den beklediğimden az olması beni çok etkiledi. Arabanın şeklide güzeldi.

    Yalnız focus bildiğiniz araba. Eski arabam rover 416 si idi.
    Ondan güzeldi fakat yine söylüyorum bildiğiniz araba işte. Yani bir tarzı yok. Farları olması gereken yerde. Takometresi var. Yol bilgisayarı var cd payeri var. Komik olsun diye yazmıyorum. 97 model eski aracımın yenisi gibiydi. Şunu söylemek istiyorum. Focus bildiğimiz eski tip araç çizgilerinden vazgeçilmeden üretilmiş bir araba.
    Citroen c4 ün çizgilerinin iç ve dış detaylarını hangi arabayla kıyaslarsınız bilmiyorum. Bariz bir tarzı var. Bu modeli övmek için söylemiyorum Örneğin megan hb beğenirsiz beğenmezsiniz bir tarzı var veya Peugeot 307-308-407 yada başka bir çok model. Focusun iç mekanından da bahsedersem yine benzer şeyleri söyleyeceğim. c4 le kıyaslanınca aralarında bariz bir dizayn ve görsellik farkı var. Göstergelerde bir yenilik olur bir değişiklik olur yok. Yada şöyle söyleyebilirim focus ta bu konuda daha önceden yapılmış şeylerin daha güzelini yapışlar ama bir yenilik yok.

    Araçların opsiyonel donanımlarına gelince bence bu konu alıcılar tarafından daha dikkatli incelenirse aldıkları aracın pazarlama ve müşteriye yaklaşımlarını daha iyi anlamalarını sağlar. Bir çok donanım seçeneğinin üreticiye dikkate alınmayacak kadar az maliyeti varken neden bir modelin bir çok opsiyonlu modeli olur. Hatta bir çok marka araç renklerini bile opsiyon haline getirmiştir. Siyah mı istiyorsunuz aracınızı bir üst opsiyon paketinde var. Burada önemli olan, citroenin standart opsiyonunun diğer bir çok araçtan fazla olması değildir bence. Diğer araçlarda standart opsiyon paketinde olmayanlardır. Yani klimanın verdiği soğuk havanın torpido gözüne de verilip soğutmalı torpido olması önemli değil olmaması enteresan.

    Birde bu arabalarını motorlarını karşılaştıranlar var ki o da ayrı bir muamma. Aynı motor grubunun ürettiği motorlar. Belki motorlarda göreceli farklar var. Aynı motordan daha az tork alan yada yüksek alan markalar modeller var. Yada diğer yürüyen aksam oranları farklı. Bence bu araçlarla ilgili (psa gurubu motorları kullanan) biri daha hızlı, diğeri yokuşu iyi çıkıyor bendeki öbüründen hızlı gitti diğeri toz yutturdu falan gibi yorumlar da çok yersiz.

    Sonuç olarak bence; benim arabamın servisi çok, parçası ucuz herkeste de ondan var hatta şirketler bile genelde onu kullanıyor diyecekseniz focus ideal bir araba. Yok benim arabam başka bir tarzı var değişik ve ilgi çekici diyorsanız c4 derim ben.




  • Hocam eline sağlık. Ancak bu kadar açık ve net bir şekilde anlatılabilir.

    Ben 1,5 yıldır Ford Focus kullanıyorum ve açıkçası gözüm hep dışarda. Arabamdan memnun değilmiyim? Aksine çok memnunum. Ama seninde bahsettiğin gibi insan biraz farklı olsun istiyor. Ama çok yol yaptığım için servis, yedek parça gibi konular çok önemli olduğundan yine dönüp dolaşıp Focus'a geliyorum.

    Bu arada sedanı kullanmadım ama C4 hatcback dizel kullandım. Gerçekten güzel araba.
  • Konuyu açan arkadaş Focus'a b.k atmasa çok daha iyi olurdu. En azıdan yazdıklarını kaaleye alırdım. Burda resmen bir karalama çalışması var. Tamam almışsın aracını, hayırlı olsun, güle güle kullan. Peki bu kötülemeler niye? Ben aracın tıpını begenmıyorum ve bu benım şahsi görüşüm. Sen ne hakla buna karışabilir ya da yargılayabilirsin ki? Burda resmen bir çekememezlik var. Halbuki sen kendi aracından memnun oldugunu, bazı özelliklerinin olmasından haz aldığını yazsaydın, biz de sana hayırlı olsun der çıkardık. Neden antipati toplamaya çalışmış anlamadım ya neyse...

    Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanın...
  • KONUMA BAŞLAMADAN EVVEL BUNU ÇOK DİKKATLİ OKUYUNUZ LÜTFEN ARABA ALIRKEN DİKKAT EDİN PARAYI SOKAĞA ATMAYIN RİCA EDİYORUM...
    YAKLASIK 1 AY EVVEL MotoRDAN ISLIK SESİ GELMEYE BAŞLADI.ARABAM CİTROEN 2008 MODEL SEDAN DİZEL 3000 KMDE..SÖNMEZLER DENEN ERZURUMDAKI CİTROEN SERVİSİNİ ARADIM.GÜYA USTABAŞI DEDİKİ BU NORMAL SES ISLIK SESİ..1.2.3.4. VİTESLERDE GAZA BASTIKÇA ARTAN SES..KULAĞI RAHATSIZ EDECEK ŞEKİLDE..HDI MOTORLARDA NORMALMİŞ???ERZURUMDAKİ SERVİS..??SERVİS DENİRSE TABİKİ..REZALET..NEYSE BEN ARABAMLA GUMUSHANEDEN YOLA CIKTIM VE YAKLASIK 1000 KILOMETRE BU SESLE GİTTİM KONYAYA KADAR..NEYMİŞ NORMAL ISLIK SESIYLE..KONYADA SERVISE GITTIM 3000 KM BAKIMI İÇİN..USTA DUYAR DUYMAZ ARABAYI MARŞINI KAPATTIRDI..VE DİREK BU SES TURBODAN
    GELIYOR DEDİ..TURBOYA BAKILDI TURBONUN PERVANESİ KANATLARI EĞİLMİŞ..SEBEP??SEBEİ HORTUMDAN KOPAN LASTİK PARÇASI..PERVANEYİ EĞİYOR..3000 KMDE SAYIN ARKADAŞLARIM REZALETE BAKIN..40 MILYARLIK ARABA BUNLAR..VE ERZURUM SERVİSİ BUNA NORMAL DİYOR..DAHA REZALET BITMEDI YENİ BAŞLADI İİ DİNLEYİN..EVET TURBO ELLERINDE YOK DEGISMESI GEREK,GARANTİ KAPSAMINDA..GELMESİ NEYMIS 15 GÜNÜ BULURMUS..AİLE PERİŞAN..KONYADA KALMAK MECBURIYETI ÇOLUK ÇOCUK...AMA KONYA SERVİSİ BİR İYİLİK EDİYOR BU TARIHI ERKENE ALMAYI BASARIYOR YAKLASIK 5 GÜN..OLAY CUMARTESİ YASANIYOR ÇARŞAMBA HALLOLUYOR..VE BANA DENIYORKI EGERKI ARABANIZ YOLDA KALSAYDI SİZE ARAC KİRALARDIK,OTEL PARASI VERİRİDK..AMA SERVISTE TESPI ETTIGIMIZ İÇİN MALESEF ARABANI BURDA TUTACAGIZ VEREMEYIZ VERIRSEK SORUMLULUK KALKAR..İÇİNDE TATILE CIKARKEN ALDIGIMIZ ESYALAR VS..REZİLLİK..CİTROENMIİ SEDANMIS HDI MOTORMUŞŞ...BIRAKIN ARKADAŞLAR.BENIM ARABAMIN TURBOSU 3000 KILOMETREDE ZARAR GORUYOR VE BANA GARANTI KAPSAMINDA ARAÇ BİLE KİRALAMIYORLAR..BIKTIRILDIM AÇIKÇASI..HERŞEYE RAĞMEN KONYADAKİ SERVİSE ERKEN HALLEDEBILDIKLERI ICIN TESEKKUR EDERIM..SORULARINIZ VARSA CEVAPLAMAYA HAZIRIM..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: firsttrue

    Hocam eline sağlık. Ancak bu kadar açık ve net bir şekilde anlatılabilir.

    Ben 1,5 yıldır Ford Focus kullanıyorum ve açıkçası gözüm hep dışarda. Arabamdan memnun değilmiyim? Aksine çok memnunum. Ama seninde bahsettiğin gibi insan biraz farklı olsun istiyor. Ama çok yol yaptığım için servis, yedek parça gibi konular çok önemli olduğundan yine dönüp dolaşıp Focus'a geliyorum.

    Bu arada sedanı kullanmadım ama C4 hatcback dizel kullandım. Gerçekten güzel araba.


    Teşekkür ederim.
    Yorumlarımı yazarken çok tereddüt etmiştim. Focus sahipleri alınganlık yapabilir diye. Sizde bir focus sahibi olarak açık yüreklilikle yanıt vermişsiniz.
    c4 dizel hb almasaydım bende sizin gibi focus dizel alacaktım.




  • işte aynı yönden çekilmiş... HB C4 ve Focus

     citroen c4 sedan ilk izlenimler


     citroen c4 sedan ilk izlenimler
  • Beni haklı çıkardığınız için teşekkür ederim.
  • görende c4 çok çekici bi araç sanacakk... iç görüntü ve yol bilgisayar ekran renkleri itici bence kusura bakmayın..gerçi bu zevk meselesi..ama olsun..

    Focus daha sert bakışlı bi araç ki günümüz araçları bunun için uğraşmakta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    görende c4 çok çekici bi araç sanacakk... iç görüntü ve yol bilgisayar ekran renkleri itici bence kusura bakmayın..gerçi bu zevk meselesi..ama olsun..

    Focus daha sert bakışlı bi araç ki günümüz araçları bunun için uğraşmakta


    Evet görenler öyle olduğunu hemen anlıyor. Yol bilgisayarı rengi sizin bile ilginizi çekmiş. Sert bakışlı konusu oldukça değişik bir yaklaşım. Siz arabaların nasıl baktığını anlıyorsanız doğrudur sert bakışlıdır focus
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.