Şimdi Ara

civic 1.8 hb kullanicilari bakabilirmi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu aracı almak istiyorum 2008-2009 model manuel ( Lpg'li ) umarım kısmet olur bu aracın lpg ile şehir içi 100km ne yaktığını ve aracın su an ortalama olarak kasko bedelini (yıllık ücreti) vede tam ne kadar vergi ödediginizi yazar misiniz ? Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: riskoflife27

    Bu aracı almak istiyorum 2008-2009 model manuel ( Lpg'li ) umarım kısmet olur bu aracın lpg ile şehir içi 100km ne yaktığını ve aracın su an ortalama olarak kasko bedelini (yıllık ücreti) vede tam ne kadar vergi ödediginizi yazar misiniz ? Şimdiden teşekkürler

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/template.jsp?page=IVD_HSP_MTV

    http://www.****.com/forum/lpg_cng_ve_alternatif_yakit_sistemleri/civic_hb18_lpg_ile_yakit_tuketimi-t69508.0.html


    biraz internette araştırma yaparak istediğiniz bilgilere ulaşmak mümkün?

    ama interneti kullanmayı öğrenmek lazım?




  • 2008 bendeki manuel 1.8 sehirici hic olcmedim ama sehirdisi 55/60 tl lik gazla 350 km gidiyor. Manuelini biraz bulmak zor haberin olsun, ayrica kasko bedeli yanlis hatırlamiyorsam gecen sene 35000 di, 384 tlde vergisi var 6 aylık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manueli otomatiğinden daha az yakıyor ve 0-100'ü 2 sn daha hızlı. Bildiklerim bunlar, ana konusu vardı oradan bilgi alabilirsiniz.
  • 1.8lt vergisi çok ve performansı o hacim için çok kötü.israf olur.piysadaki başka 1.6'lara bakın bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    1.8lt vergisi çok ve performansı o hacim için çok kötü.israf olur.piysadaki başka 1.6'lara bakın bence

    hiçbirşey bilmeden insanları yanıltmayın.

    bu kasanın gerçek motoru 1,8 dir tüm dünyada 1,8 satar turkiyede 1,6 satar (vergi yüzünden hondanın ilk hantal araçları)

    1,8 hem çok daha seridir hemde kasayı taşıyabildiği için 1,6 lardan daha az yakar.

    tek dez avantajı küçük bir miktar mtv fazlası vardır, kullanan kişi içinde onu yakıtla çok rahatlıkla tolere eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 19 Ağustos 2015; 10:44:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    1.8lt vergisi çok ve performansı o hacim için çok kötü.israf olur.piysadaki başka 1.6'lara bakın bence

    hiçbirşey bilmeden insanları yanıltmayın.

    bu kasanın gerçek motoru 1,8 dir tüm dünyada 1,8 satar turkiyede 1,6 satar (vergi yüzünden hondanın ilk hantal araçları)

    1,8 hem çok daha seridir hemde kasayı taşıyabildiği için 1,6 lardan daha az yakar.

    tek dez avantajı küçük bir miktar mtv fazlası vardır, kullanan kişi içinde onu yakıtla çok rahatlıkla tolere eder.



    hiçbirşey bilmeden mi?insanları bilmeden peşin hükümlü olmayın asıl.
    1.8lt motor 140hp ve 174NM torka sahip. 10,9sn'de 100'e çıkıyor. bugün 122hp'lik tiguan 1600kg kasası ile bile bu performansı veriyor.güncel 1.6lt civic bile bundan daha iyi performansa sahip.yani 1.8lt için çok düşük bir performansa sahip.o hacimde bir motor 100'e 9sn civarında çıkmalı.tüketim de 1.6lt'lerle denk.en eksik ne fazla.

    ufak fark dediğiniz 1.8lt mtv'si 1.6lt'nın 2 misli.bu farkı motor hacmi için vereceksem performansı bariz bir fark göstermeli.aynı performans için de 1.6lt almak vergi açısından daha mantıklı.avrupada olsa farketmez derdim ama vergi farkının karşılığında 1.6lt'lerden artısı olmadığından değmez diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 19 Ağustos 2015; 11:12:56 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 10.9 saniye olan muhtemelen otomatik versiyonudur.

    Manuel vitesli 1.8 honda civic 8.9 saniye 0 - 100 ü var ve özellikle 100 km'den sonra tsi türündeki rakiplerini çok rahat harcar. Yani performans olarak fazlasıyle memnun eder.

    Otomatik vitesi ise ilk kalkışlarda ve vites değişimlerinde zaman kaybeder. Onun dışında yüksek hızlarda manuel gibi yeterli bir ivmelenme sağlar.

    Tüketim olarak da arkadaşın dediği gibi bu araç 1.6 civiclerden daha az yakıyor.
  • Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim performans konusunda tatmin edeceğini düşünüyorum 1.8 140 hp araçtan bahsediyorum 1.6 olan çoğu aracı harcar :) özellikle manuel almak istiyorum i-shift vites geçişlerinde yigilmalar oluyormuş performansı kötü etkileyeceği kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Tam olarak bahsettiğiniz aracı yaklaşık 4 yıldır büyük bir zevkle kullanmaktayım.

    Ankara'da yaşıyorum o nedenle şehir içi verilerim aslında biraz daha şehir dışı gibi oluyor. Şuan 100km'de yaklaşık 9lt LPG tüketimim var. Bunu yakalamak için çok kasmıyorum. Ancak LPG kiti kaliteli (Teleflex GFI) olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Vergisi yıllık 768,00 TL.

    Kasko ücreti ise firmaya, kullanıcıya, yaşınıza vb gibi etmenlere göre değişiklik gösteriyor. Örnek olması açısından benim kasko değerim 1100TL civarı.

    Bunların dışında öğrenmek istediğiniz herhangi bir şey olursa özelden veya buradan sorabilirsiniz.

    Not: Performansı kötü diyen arkadaşlara ricam lütfen aracı bir kere sürmeniz. 0-100'ü 8.9sn olan bu aracın 100km ve üstü hızlarda neler yapabildiğini göreceksiniz.

    @aycibin @riskoflife27




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfcelik

    Merhabalar,

    Tam olarak bahsettiğiniz aracı yaklaşık 4 yıldır büyük bir zevkle kullanmaktayım.

    Ankara'da yaşıyorum o nedenle şehir içi verilerim aslında biraz daha şehir dışı gibi oluyor. Şuan 100km'de yaklaşık 9lt LPG tüketimim var. Bunu yakalamak için çok kasmıyorum. Ancak LPG kiti kaliteli (Teleflex GFI) olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Vergisi yıllık 768,00 TL.

    Kasko ücreti ise firmaya, kullanıcıya, yaşınıza vb gibi etmenlere göre değişiklik gösteriyor. Örnek olması açısından benim kasko değerim 1100TL civarı.

    Bunların dışında öğrenmek istediğiniz herhangi bir şey olursa özelden veya buradan sorabilirsiniz.

    Not: Performansı kötü diyen arkadaşlara ricam lütfen aracı bir kere sürmeniz. 0-100'ü 8.9sn olan bu aracın 100km ve üstü hızlarda neler yapabildiğini göreceksiniz.

    @aycibin @riskoflife27



    aracınızın manuel viteslisi 8,9sn'de 100e çıkıyor.tr'ye benim bildiğim 1.8lt sadece otomatik geldi.onun da 100e çıkma süresi 10,9sn.o yıllarda otomatik şanzımanlarda kayıp çoktu.o yüzden fark olması normal.hatta bugün bile kayıplı olan markalar çok.teknik verileri linkte var:

    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12218

    bu performansa da genel anlamda kötü diye değil ama 1.8lt'lere kıyasla zayıf dedim.1.6lt'lere yakın olduğu için.mtv'si 768tl ise sizin araç 7 yaşından eski olmalı. 1.6lt olsa 412tl olurdu.4-6 yaş için 1.8lt vergisi 1304tl iken 1.6lt vergisi 709tl.

    gönül isterdiki tüm dünyadaki gibi modern bir vergilendirme sistemimiz olsun ve istediğimiz hacimde motoru düşünmeden tercih edelim.ama malesef araç seçerken motor hacmi kısıtlayıcı bir faktör.o yüzden de yurtdışında gösterdiği başarıyı türkiye'de gösteremedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: mfcelik

    Merhabalar,

    Tam olarak bahsettiğiniz aracı yaklaşık 4 yıldır büyük bir zevkle kullanmaktayım.

    Ankara'da yaşıyorum o nedenle şehir içi verilerim aslında biraz daha şehir dışı gibi oluyor. Şuan 100km'de yaklaşık 9lt LPG tüketimim var. Bunu yakalamak için çok kasmıyorum. Ancak LPG kiti kaliteli (Teleflex GFI) olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Vergisi yıllık 768,00 TL.

    Kasko ücreti ise firmaya, kullanıcıya, yaşınıza vb gibi etmenlere göre değişiklik gösteriyor. Örnek olması açısından benim kasko değerim 1100TL civarı.

    Bunların dışında öğrenmek istediğiniz herhangi bir şey olursa özelden veya buradan sorabilirsiniz.

    Not: Performansı kötü diyen arkadaşlara ricam lütfen aracı bir kere sürmeniz. 0-100'ü 8.9sn olan bu aracın 100km ve üstü hızlarda neler yapabildiğini göreceksiniz.

    @aycibin @riskoflife27



    aracınızın manuel viteslisi 8,9sn'de 100e çıkıyor.tr'ye benim bildiğim 1.8lt sadece otomatik geldi.onun da 100e çıkma süresi 10,9sn.o yıllarda otomatik şanzımanlarda kayıp çoktu.o yüzden fark olması normal.hatta bugün bile kayıplı olan markalar çok.teknik verileri linkte var:

    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12218

    bu performansa da genel anlamda kötü diye değil ama 1.8lt'lere kıyasla zayıf dedim.1.6lt'lere yakın olduğu için.mtv'si 768tl ise sizin araç 7 yaşından eski olmalı. 1.6lt olsa 412tl olurdu.4-6 yaş için 1.8lt vergisi 1304tl iken 1.6lt vergisi 709tl.

    gönül isterdiki tüm dünyadaki gibi modern bir vergilendirme sistemimiz olsun ve istediğimiz hacimde motoru düşünmeden tercih edelim.ama malesef araç seçerken motor hacmi kısıtlayıcı bir faktör.o yüzden de yurtdışında gösterdiği başarıyı türkiye'de gösteremedi.

    Genel olarak vergi yorumunuza katılıyorum.

    Sadece düzeltme olarak 1.8LT'lik motora sahip manuel vites Civic HB Türkiye'ye 2006-2009 yılları arasında getirildi. Daha önce de söylediğim gibi benim aracım manuel (şükürler olsun )

    Performans olarak da, turbolu motorları hariç tutarsak en iyilerden demem sanırım yanlış olmaz. Turbolu ile karşılaştırmama nedenim ise; düşük devirlerde turbolu motorların, yüksek devirlerde ise atmosferik motorların başarılı olmasıdır. Bu da tamamen kullanıcıya kalmış bir tercih.

    Saygılarımla.

    Not: Arabanın en sevmediğim yanı konfor . Ne yazık ki Türkiye yolları için fazla konforsuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfcelik

    Merhabalar,

    Tam olarak bahsettiğiniz aracı yaklaşık 4 yıldır büyük bir zevkle kullanmaktayım.

    Ankara'da yaşıyorum o nedenle şehir içi verilerim aslında biraz daha şehir dışı gibi oluyor. Şuan 100km'de yaklaşık 9lt LPG tüketimim var. Bunu yakalamak için çok kasmıyorum. Ancak LPG kiti kaliteli (Teleflex GFI) olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Vergisi yıllık 768,00 TL.

    Kasko ücreti ise firmaya, kullanıcıya, yaşınıza vb gibi etmenlere göre değişiklik gösteriyor. Örnek olması açısından benim kasko değerim 1100TL civarı.

    Bunların dışında öğrenmek istediğiniz herhangi bir şey olursa özelden veya buradan sorabilirsiniz.

    Not: Performansı kötü diyen arkadaşlara ricam lütfen aracı bir kere sürmeniz. 0-100'ü 8.9sn olan bu aracın 100km ve üstü hızlarda neler yapabildiğini göreceksiniz.

    @aycibin @riskoflife27



    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim manuel bulmak biraz zor gibi görünüyor buluncaya kadar araştırıcagim 100km 9lt lpg iyi bir rakam bende Gaziantep te ikamet ediyorum ortalama veriler aynı olur kanaatindeyim fakat tek kafamı bulandıran kasko bedeli :) yaşınız kaç bilemiyorum fakat benim yaşım 22 4 yıldır ehliyetim var vede suana kadar resmi kayıtlarda hiç kazam yok aracın yedek parça çok fahiş bu yüzden kasko şart 1100-1200 arası normal fakat 1500 üstü çok zorlayacaktır :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riskoflife27 -- 19 Ağustos 2015; 22:29:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: riskoflife27

    quote:

    Orijinalden alıntı: mfcelik

    Merhabalar,

    Tam olarak bahsettiğiniz aracı yaklaşık 4 yıldır büyük bir zevkle kullanmaktayım.

    Ankara'da yaşıyorum o nedenle şehir içi verilerim aslında biraz daha şehir dışı gibi oluyor. Şuan 100km'de yaklaşık 9lt LPG tüketimim var. Bunu yakalamak için çok kasmıyorum. Ancak LPG kiti kaliteli (Teleflex GFI) olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Vergisi yıllık 768,00 TL.

    Kasko ücreti ise firmaya, kullanıcıya, yaşınıza vb gibi etmenlere göre değişiklik gösteriyor. Örnek olması açısından benim kasko değerim 1100TL civarı.

    Bunların dışında öğrenmek istediğiniz herhangi bir şey olursa özelden veya buradan sorabilirsiniz.

    Not: Performansı kötü diyen arkadaşlara ricam lütfen aracı bir kere sürmeniz. 0-100'ü 8.9sn olan bu aracın 100km ve üstü hızlarda neler yapabildiğini göreceksiniz.

    @aycibin @riskoflife27



    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim manuel bulmak biraz zor gibi görünüyor buluncaya kadar araştırıcagim 100km 9lt lpg iyi bir rakam bende Gaziantep te ikamet ediyorum ortalama veriler aynı olur kanaatindeyim fakat tek kafamı bulandıran kasko bedeli :) yaşınız kaç bilemiyorum fakat benim yaşım 22 4 yıldır ehliyetim var vede suana kadar resmi kayıtlarda hiç kazam yok aracın yedek parça çok fahiş bu yüzden kasko şart 1100-1200 arası normal fakat 1500 üstü çok zorlayacaktır :)


    Bence de yakıt değerini tutturabilirsiniz.

    Kasko bedeli için ise tanıdığınız bir sigortacı var ise tam fiyat alabilirsiniz diye düşünüyorum. Yaşım 34 ve yaklaşık 11 yıldır ehliyetim var. 1200Tl'den fazla olacağını sanmıyorum.

    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfcelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: riskoflife27

    quote:

    Orijinalden alıntı: mfcelik

    Merhabalar,

    Tam olarak bahsettiğiniz aracı yaklaşık 4 yıldır büyük bir zevkle kullanmaktayım.

    Ankara'da yaşıyorum o nedenle şehir içi verilerim aslında biraz daha şehir dışı gibi oluyor. Şuan 100km'de yaklaşık 9lt LPG tüketimim var. Bunu yakalamak için çok kasmıyorum. Ancak LPG kiti kaliteli (Teleflex GFI) olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Vergisi yıllık 768,00 TL.

    Kasko ücreti ise firmaya, kullanıcıya, yaşınıza vb gibi etmenlere göre değişiklik gösteriyor. Örnek olması açısından benim kasko değerim 1100TL civarı.

    Bunların dışında öğrenmek istediğiniz herhangi bir şey olursa özelden veya buradan sorabilirsiniz.

    Not: Performansı kötü diyen arkadaşlara ricam lütfen aracı bir kere sürmeniz. 0-100'ü 8.9sn olan bu aracın 100km ve üstü hızlarda neler yapabildiğini göreceksiniz.

    @aycibin @riskoflife27



    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim manuel bulmak biraz zor gibi görünüyor buluncaya kadar araştırıcagim 100km 9lt lpg iyi bir rakam bende Gaziantep te ikamet ediyorum ortalama veriler aynı olur kanaatindeyim fakat tek kafamı bulandıran kasko bedeli :) yaşınız kaç bilemiyorum fakat benim yaşım 22 4 yıldır ehliyetim var vede suana kadar resmi kayıtlarda hiç kazam yok aracın yedek parça çok fahiş bu yüzden kasko şart 1100-1200 arası normal fakat 1500 üstü çok zorlayacaktır :)


    Bence de yakıt değerini tutturabilirsiniz.

    Kasko bedeli için ise tanıdığınız bir sigortacı var ise tam fiyat alabilirsiniz diye düşünüyorum. Yaşım 34 ve yaklaşık 11 yıldır ehliyetim var. 1200Tl'den fazla olacağını sanmıyorum.

    Saygılarımla

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim kazasız belasız kullanırsınız umarım dikkatli olun
    Saygılarımla vesselam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • motor şanzuman güzel ama sadece 10 ay dayanabildim. Yol motor trim ve rüzgar sesinin dayanılmaz kafa ütülemesi sağ üst yağlı motor kulağının ota boka kırılıp şaseyi titretmesi ve bu parçanın yetkili serviste 518+işçilik olması, yan sanayisinin olmaması ve olsa bile çok kalitesiz olduğundan sanki kırık kulakla dolaşıyor gibi olmanız hissi.(sürekli rölantide titreme) parçalarının çok pahalı olması(arka stop grubu 1600+kdv-alt salıncaklardan biri 800TL amortisör tanesi 350TL gibi) Ama hakkını yiyemem keyifliydi. Yukarıdaki arkadaşların bahsettiğinin aksine otomatiğiyle bile nice 122'lik 140'lık tsi'ler harcamışlığım var. rampada falan çekişi düşmez-130'a sabitlersin bolu rampasını bitirdiğinde 127 km/h'den aşağı düşmemiştir henüz 200'le en sağdan en sol şeride atlarsın araç yatar ama yolu bırakmaz. yakıtı harikaydı. Ş.içi sıkışık trafikte klima açık 8 üstünü çok nadir görürdü klima performansı etkilemezdi vs. kaskosu 1200 lira sigortası 280 lira ve vergisi 768 lira idi. 2007 modeldi aracım sattım 2005 156 aldım rahat ettim :) tamam yakıt vs honda değil ama en azından gerçekten konforlu ve yol tutuşu iyi bir araç:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    1.8lt vergisi çok ve performansı o hacim için çok kötü.israf olur.piysadaki başka 1.6'lara bakın bence

    hiçbirşey bilmeden insanları yanıltmayın.

    bu kasanın gerçek motoru 1,8 dir tüm dünyada 1,8 satar turkiyede 1,6 satar (vergi yüzünden hondanın ilk hantal araçları)

    1,8 hem çok daha seridir hemde kasayı taşıyabildiği için 1,6 lardan daha az yakar.

    tek dez avantajı küçük bir miktar mtv fazlası vardır, kullanan kişi içinde onu yakıtla çok rahatlıkla tolere eder.



    hiçbirşey bilmeden mi?insanları bilmeden peşin hükümlü olmayın asıl.
    1.8lt motor 140hp ve 174NM torka sahip. 10,9sn'de 100'e çıkıyor. bugün 122hp'lik tiguan 1600kg kasası ile bile bu performansı veriyor.güncel 1.6lt civic bile bundan daha iyi performansa sahip.yani 1.8lt için çok düşük bir performansa sahip.o hacimde bir motor 100'e 9sn civarında çıkmalı.tüketim de 1.6lt'lerle denk.en eksik ne fazla.

    ufak fark dediğiniz 1.8lt mtv'si 1.6lt'nın 2 misli.bu farkı motor hacmi için vereceksem performansı bariz bir fark göstermeli.aynı performans için de 1.6lt almak vergi açısından daha mantıklı.avrupada olsa farketmez derdim ama vergi farkının karşılığında 1.6lt'lerden artısı olmadığından değmez diyorum.

    Sizi düzelteyim.10.9 sn de 100 kmye ulaşan otomatik şanzımanlı olanı hatta otopark type s incelemesini izlerseniz nedeninin i-shift den ötürü olduğunu anlarsınız,manueli 8.9 sn de 100 kmye ulaşmakta.




  • calamityeas kullanıcısına yanıt
    Ayni seyi soyluyoruz zaten.Tr'de benim bildigim sadece otomatik geldi ve ben de otomatik olarak konustum.yazdim bunu yukarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    1.8lt vergisi çok ve performansı o hacim için çok kötü.israf olur.piysadaki başka 1.6'lara bakın bence

    hiçbirşey bilmeden insanları yanıltmayın.

    bu kasanın gerçek motoru 1,8 dir tüm dünyada 1,8 satar turkiyede 1,6 satar (vergi yüzünden hondanın ilk hantal araçları)

    1,8 hem çok daha seridir hemde kasayı taşıyabildiği için 1,6 lardan daha az yakar.

    tek dez avantajı küçük bir miktar mtv fazlası vardır, kullanan kişi içinde onu yakıtla çok rahatlıkla tolere eder.



    hiçbirşey bilmeden mi?insanları bilmeden peşin hükümlü olmayın asıl.
    1.8lt motor 140hp ve 174NM torka sahip. 10,9sn'de 100'e çıkıyor. bugün 122hp'lik tiguan 1600kg kasası ile bile bu performansı veriyor.güncel 1.6lt civic bile bundan daha iyi performansa sahip.yani 1.8lt için çok düşük bir performansa sahip.o hacimde bir motor 100'e 9sn civarında çıkmalı.tüketim de 1.6lt'lerle denk.en eksik ne fazla.

    ufak fark dediğiniz 1.8lt mtv'si 1.6lt'nın 2 misli.bu farkı motor hacmi için vereceksem performansı bariz bir fark göstermeli.aynı performans için de 1.6lt almak vergi açısından daha mantıklı.avrupada olsa farketmez derdim ama vergi farkının karşılığında 1.6lt'lerden artısı olmadığından değmez diyorum.

    Ben iki aracida tecrube ettim 1.6 nin 0.100 12 saniye uzeri yani 1.8 den cok cok kotu. ve esneklik 1.8 in yanina dahi yaklasamaz arkadasim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    1.8lt vergisi çok ve performansı o hacim için çok kötü.israf olur.piysadaki başka 1.6'lara bakın bence

    hiçbirşey bilmeden insanları yanıltmayın.

    bu kasanın gerçek motoru 1,8 dir tüm dünyada 1,8 satar turkiyede 1,6 satar (vergi yüzünden hondanın ilk hantal araçları)

    1,8 hem çok daha seridir hemde kasayı taşıyabildiği için 1,6 lardan daha az yakar.

    tek dez avantajı küçük bir miktar mtv fazlası vardır, kullanan kişi içinde onu yakıtla çok rahatlıkla tolere eder.



    hiçbirşey bilmeden mi?insanları bilmeden peşin hükümlü olmayın asıl.
    1.8lt motor 140hp ve 174NM torka sahip. 10,9sn'de 100'e çıkıyor. bugün 122hp'lik tiguan 1600kg kasası ile bile bu performansı veriyor.güncel 1.6lt civic bile bundan daha iyi performansa sahip.yani 1.8lt için çok düşük bir performansa sahip.o hacimde bir motor 100'e 9sn civarında çıkmalı.tüketim de 1.6lt'lerle denk.en eksik ne fazla.

    ufak fark dediğiniz 1.8lt mtv'si 1.6lt'nın 2 misli.bu farkı motor hacmi için vereceksem performansı bariz bir fark göstermeli.aynı performans için de 1.6lt almak vergi açısından daha mantıklı.avrupada olsa farketmez derdim ama vergi farkının karşılığında 1.6lt'lerden artısı olmadığından değmez diyorum.

    Ben iki aracida tecrube ettim 1.6 nin 0.100 12 saniye uzeri yani 1.8 den cok cok kotu. ve esneklik 1.8 in yanina dahi yaklasamaz arkadasim.

    genel anlamda 1.6lt'lerle kıyaslamıştım.mesela bu sınıfta piyasadaki otomatik araçların 0-100 verileri:

    civic: 12.1sn (1.6lt)
    megane: 11.9sn (1.6lt)
    auris: 11.1sn (1.6lt)
    astra: 10sn (1.4lt)
    focus: 11.1sn (1.6lt)
    golf: 11.3sn (1.6lt)
    golf: 9.3 (1.4lt)




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.