Şimdi Ara

Civic 2012 elegance 1.6 otomatik otomatik mi manuel mi 2000 tl fiyat farkı var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İkiside hatasız beyaz renkli düşük km li

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu güzelliği bize sunan Honda ya sonsuz teşekkür ediyorum. Yoksa Vw gibi halk arabaları 14 bin TL farkla otomatik geçirecekti bizlere..

    Soruya gelirsek tabiki otomatik vites.

    Şehir içinde düz vitesten biraz fazla yakar ama rahatlığı bunu telafi eder. Ayrıca uzun yolda düz vitesinden daha az yakıyor. 140 150 gibi hızlarla aracın içine motor sesi gelmiyor.

    Vites geçişlerini hissettirmez. Sorunsuz ömürlük bir şanzımandır.

    2000 TL için her türlü otomatik vites tercih edilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Bu güzelliği bize sunan Honda ya sonsuz teşekkür ediyorum. Yoksa Vw gibi halk arabaları 14 bin TL farkla otomatik geçirecekti bizlere..

    Soruya gelirsek tabiki otomatik vites.

    Şehir içinde düz vitesten biraz fazla yakar ama rahatlığı bunu telafi eder. Ayrıca uzun yolda düz vitesinden daha az yakıyor. 140 150 gibi hızlarla aracın içine motor sesi gelmiyor.

    Vites geçişlerini hissettirmez. Sorunsuz ömürlük bir şanzımandır.

    2000 TL için her türlü otomatik vites tercih edilir.

    Şanzıman olarak vw den daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlarınızı bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gncl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Otomatik: Eger performans beklentisi varsa ara hizlanmalarda tatmin etmez otomatik. Sarsintisiz ve stabil bir sanzimandir. Yakiti ortalama 1-1.5litre gibi sehirici kullanimda fazla yaktirir fakat sehirler arasi ust hizlarda az devir cevirerek yakita ve motor sesine katkisi olur.

    -Duz vites: Ara hizlanmasi iyi ve yakiti sehirici biraz daha az. Altinci vites olmamasi ust hizlarda ki en buyuk dezavantaji


    Sonuc: amac konfor ve rahatliksa, performans beklentisi yoksa otomatik her turlu tercih edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır larinda liste fiyatı oyle gözüküyor lakin bayide almaya gidin otomatik te 4 bin iniyorlarsa manuelde 8 bin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney

    Sıfır larinda liste fiyatı oyle gözüküyor lakin bayide almaya gidin otomatik te 4 bin iniyorlarsa manuelde 8 bin.

    Bütçem sıfır almaya yetmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci el 2012 elegance kaça alınabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • papaveraceae P kullanıcısına yanıt
    Manuel alinmaz o zaman. Otomatik her türlü daha keyifli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Bu güzelliği bize sunan Honda ya sonsuz teşekkür ediyorum. Yoksa Vw gibi halk arabaları 14 bin TL farkla otomatik geçirecekti bizlere..

    Soruya gelirsek tabiki otomatik vites.

    Şehir içinde düz vitesten biraz fazla yakar ama rahatlığı bunu telafi eder. Ayrıca uzun yolda düz vitesinden daha az yakıyor. 140 150 gibi hızlarla aracın içine motor sesi gelmiyor.

    Vites geçişlerini hissettirmez. Sorunsuz ömürlük bir şanzımandır.

    2000 TL için her türlü otomatik vites tercih edilir.

    Sanki çok hızlı bir şanzıman üretiyor da övünüyorsunuz. Klasik tork konvertörlü şanzıman işte 2 bin TL fark bile fazla üstüne para vermeleri lazım. Sırf sorunsuz diye yıllardır aynı şanzımanı kullanıyor. Hadi madem üretmeye devam ettin bari 6 vites falan yap da son viteste 110-120 ile giderken kafa şişirmesin motor sesi, biraz da az yaksın.

    DSG şanzıman ile tork konvertörlü şanzımanı bir tutuyorsunuz ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Bu güzelliği bize sunan Honda ya sonsuz teşekkür ediyorum. Yoksa Vw gibi halk arabaları 14 bin TL farkla otomatik geçirecekti bizlere..

    Soruya gelirsek tabiki otomatik vites.

    Şehir içinde düz vitesten biraz fazla yakar ama rahatlığı bunu telafi eder. Ayrıca uzun yolda düz vitesinden daha az yakıyor. 140 150 gibi hızlarla aracın içine motor sesi gelmiyor.

    Vites geçişlerini hissettirmez. Sorunsuz ömürlük bir şanzımandır.

    2000 TL için her türlü otomatik vites tercih edilir.

    Sanki çok hızlı bir şanzıman üretiyor da övünüyorsunuz. Klasik tork konvertörlü şanzıman işte 2 bin TL fark bile fazla üstüne para vermeleri lazım. Sırf sorunsuz diye yıllardır aynı şanzımanı kullanıyor. Hadi madem üretmeye devam ettin bari 6 vites falan yap da son viteste 110-120 ile giderken kafa şişirmesin motor sesi, biraz da az yaksın.

    DSG şanzıman ile tork konvertörlü şanzımanı bir tutuyorsunuz ya.

    hiç binmediğin nasılda belli oluyor

    Son viteste 150 155 gibi hızlarda 3000 devirde kalıyor. O hızlarda 18 kuruş yakıyor.. ( LPG )
    DSG ile Tork konvektörü bir tutamayız. Çünkü bizim şanzımanımız ısınmaz her an yolda kalacak korkusu olmaz aşırı zorlamada yüksek devirde ıvır zıvır hatası vermez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Bu güzelliği bize sunan Honda ya sonsuz teşekkür ediyorum. Yoksa Vw gibi halk arabaları 14 bin TL farkla otomatik geçirecekti bizlere..

    Soruya gelirsek tabiki otomatik vites.

    Şehir içinde düz vitesten biraz fazla yakar ama rahatlığı bunu telafi eder. Ayrıca uzun yolda düz vitesinden daha az yakıyor. 140 150 gibi hızlarla aracın içine motor sesi gelmiyor.

    Vites geçişlerini hissettirmez. Sorunsuz ömürlük bir şanzımandır.

    2000 TL için her türlü otomatik vites tercih edilir.

    Sanki çok hızlı bir şanzıman üretiyor da övünüyorsunuz. Klasik tork konvertörlü şanzıman işte 2 bin TL fark bile fazla üstüne para vermeleri lazım. Sırf sorunsuz diye yıllardır aynı şanzımanı kullanıyor. Hadi madem üretmeye devam ettin bari 6 vites falan yap da son viteste 110-120 ile giderken kafa şişirmesin motor sesi, biraz da az yaksın.

    DSG şanzıman ile tork konvertörlü şanzımanı bir tutuyorsunuz ya.

    hiç binmediğin nasılda belli oluyor

    Son viteste 150 155 gibi hızlarda 3000 devirde kalıyor. O hızlarda 18 kuruş yakıyor.. ( LPG )
    DSG ile Tork konvektörü bir tutamayız. Çünkü bizim şanzımanımız ısınmaz her an yolda kalacak korkusu olmaz aşırı zorlamada yüksek devirde ıvır zıvır hatası vermez.

    Kaç kere bindim, hatta ES7 kasaya da bindim, vites geçişi DSG kadar hızlı değil ayrıca zaten bütün tork konvertörlü şanzımanlar sorunsuz niye bu kadar seviniyorsunuz sorunsuz diye anlamıyorum.




  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    Otomatik viteste ara hizlanma ihtiyaci duyuldugunda gaza sonuna kadar basariz ve tam guc hizlaniriz. Fakat manuelde cogu zaman vites kucultmeden kasariz. Bu da bazen zor durumda birakir. Tam guce ihtiyac duyulmayan ara hizlanmalarda ise manuel-otomatik pek fark etmez. Yani bence ani hizlanma ihtiyaclarini otomatik daha pratik karsiliyor. Diger konular size kalmis ama ben olsam otomatik alirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dörtçeker kullanıcısına yanıt
    Insanlar sorunsuz diye tercih edebilir. Bu tuhaf degil. Ayni sekilde risk alip dsg nin konforunu, yakitini ve performansini da tercih edebilir. Iki tarafi da boklamak fanlik olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik Honda'nın vites aralıklarına bakmadan motor sesi demişler ya rabbim

    Ben konfor için otomatiği performanslı kullanım için düz vitesi öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda otomatik şanzımanında sorun yok gerisi tercih meselesi biraz.Ben hiç otomatik araba sevmem vites değiştirmek daha keyifli geliyor.Konfor konusunda tabi otomatik rahatlığı başka keyfin nasıl isterse.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.