Şimdi Ara

Civic 2020 Eco Elegance Yalıtım Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
6.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Klasik japon araçlarının çoğunda bir yalıtım problemi var.Lastik değişimi önerilmiş,gerçekten ben de öneririm sesi belli bir raddede kestiği doğru.Ben Accent Blue kullanıyorum,bu arabanında yalıtımı vasat,davlumbaz yalıtımı zaten hiç yok.Primacy 4 aldım,tabii ki davlumbaz sesleri yine olduğu gibi içeride ama yol sesi lastik sesi ciddi manada azaldı,zaten lastik bu yönden iddialı.Yani lastik bu yönden iddialıysa ses gerçekten azalıyor ama davlumbaz konusuna yapacak bir şey yok o sesleri yalıtım yapmadığınız sürece duyacaksınız.

  • Lastik değişiminin faydasını hem de kulakla rahatça hissedilir ve farkedilir oranda yaşamış biri olarak öncelik lastik değişimi olsun. Lakin lastik değişiminin bile konforu hava şartlarına göre değişiyor. Kış lastiği soğuk havada sessiz ve konforlu iken havalar biraz ısınınca geçtiğiniz aynı yolları daha gürültülü geçtiğinizi farkediyorsunuz. Tam tersi durum yazlıklar için de geçerli. Bu araçlar (dünya para verdiğimiz için kabul etmekte zorlansakta) ekonomi sınıfı araçlar, her beklentiyi asgari seviyede karşılıyorlar, bunu kabullendiğimizde araçlarımızla daha mesut olma ihtimalimiz de yükselir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • japon şahininden ne bekliyosun dostum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Lastikle çözmeyi düşüyorsanız lastik H serisi falan yani düşük hız endeksli olsun. Yumuşak modellerin bile v serileri falan ses yapabiliyor.

    Bir öneri, kendi aracımın aynısı başka aracı michelin crossclimate+ ile kullandım çok sessiz gelmişti. 100ü geçmedim ama o hızlarda uçan halı gibiydi.

    Uzakdoğu araçlarında lastik sesi için radikal önlem gerekebiliyor. Daha önce ceed iççn davlumbaz ve çamurluk içi bituself uygulama yaptım hiç fark etmedi. Belki alttan komple püskürtmeli uygulamalardan gerekebilir. Üstteki lastik de biraz radikal çözüm ama iş görebilir.
    Yeni taktirdigim Falkenleri W serisi takmislar. Ertesi gun farkettim onemsemedim acikcasi.

    V ilr W arasinda cok ses farki olur mu hic bu yonden düşünememiştim.

    Cikardigim lastik eski oldugundan bu sessiz geldi ona gore

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt

    Sessiz geldiyse sorun yok :) Hız endeksi arttıkça bir tık daha sesli olabiliyor.

    Çok hız yapmayan için sessizlik açısından H serisi ideal gibi.


    Civic 2020 Eco Elegance Yalıtım Sorunu
  • Tahminimce iyi bir yerde yalıtım yaptırırsanız sorununuz çözülür. Subigarage için hep olumlu yorumlar duydum. İsterseniz bir görüşün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eko33

    japon şahininden ne bekliyosun dostum.

    japon şahini dediğiniz araç C-sedan segmentinde ABD de yıllardır 1. yada 2. sırada....çok komik ve çocukça yorumlar...

  • Sıfır araba al bir de git döşemeci ye izalasyon yaptır.
    Fabrikanın yapmadığı pardon çaldığı taban yalıtım malzemesini servise ekstra para verip yaptır üstüne her yere sıçrasın bulaşsın bir de para öde ..
    Rezillik ötesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yolu değiştirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    ABD de yalıtım zengini jetta 5. sırada...fiyatla açıklanamaz..ilk 5 te ki araçların fiyatlarını araştırın aşağı yukarı hepsi aynı fiyat..Türkiye de Egea;civic e göre 100 bin ucuza satılıyor...aynı şey değil..





  • zotacing kullanıcısına yanıt

    C segmenti kaliteli araç markası nedir size göre?? Cidden merak ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ismail76 kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=kNdvcDDaxEQ&feature=youtu.be

    Valla bence yalıtım falan hiç uğraşma bütün arabaya yaptı çok bişi farketmedi tek biyerle olacak iş değil
  • ismail76 kullanıcısına yanıt
    Ben kendi aracıma kendim yapmıştım. Hyundai Accent idi araç %25/30 arası yol sesinde azalma olmuştu. Lastik 1. Etmen bu konuda 2. Si ise ben yapmamıştım davlumbaz yalıtım en önemlisi sonra tabandan kapıdan desteklenmeli o zman net bir çözüm olur. Şimdi Hyundai Elantra kullanıyorum 68 db ve 67 db harici lastik almam aracımdan memnunum kötü asfaltta lastik sesi içinde pütür attırıcam yakında tecrübelerimi paylaşırım.
  • Hondaların bilinen bir problemi bu. Çamurluk içlerine yalıtım yapan, aracın altına pütür attıran çok kişi duydum. Muhtemelen taş sesi davlumbazlarda halı kaplama olmamasındandır ama genel olarak ses sorunu bu araçlarda var. Çözülür ama çok uğraşmanız lazım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heimdall..

    https://www.youtube.com/watch?v=kNdvcDDaxEQ&feature=youtu.be

    Valla bence yalıtım falan hiç uğraşma bütün arabaya yaptı çok bişi farketmedi tek biyerle olacak iş değil

    Fark etmedi derken? Videodan bile belli oluyor gece ile gündüz gibi fark.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C segmentinde en kötü yalıtım Civic’te, hem sedan, hem de hb ile uzun yola gittim, birinde Michelin vardı diğerinde Bridgestone, ikisininde yalıtımı rezaletti, otobanda çok problem yok ama diğer her türlü yolda kafa beyin kalmıyor insanda.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.