Şimdi Ara

Civic atmosferik motor nasıldır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
4.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Hocam benim şahsi 1.0tsi 116 hp a3 ve 132 hp corollam var a3 açık ara önde performans olarak. Abimde de a3 1.6tdi var 2018 ondan da daha iyi 1.0tfsi performans olarak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Diye diye hondayada 1.6 atmosferiği bıraktırıyorsunuz onlarda 1.5ten devam edecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corrola cvt miydi? Ve ağırlık farkı var, aklıma başka bir şey gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    2015 model 1.6 manuel advance.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yani dediğim gibi, 132'lik corollayla karşılaşmam oldu ve benden iyi gidiyor. Ben de 1.6 tdi ve 1.0 tsi'dan iyi gidiyorum özellikle yüksek hızlarda (130+).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olur Öyle Şeyler kullanıcısına yanıt
    Gercekten de atmosferik motor insanı verem ediyor be kardeşim ...turbolu arac kullandım sonra atmosferiğe gectim ama 9 ay dayanabildim hem de sıfır almıştım aracı ...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Km düşük dizel sanderolar var. 980 CC 90 beygir bu araçtan kullanan var mı yorum yapacak var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmir-ankara

    Cevap yazıp katkı sağlayan herkese teşekkür ederim. Kullandığım Getz 1.3 motor 105 km 3000 devire denk geliyor. 110 km sonrası arabada çok ses oluyor. Uzun yolda güven vermiyor. Yaşı itibariyle yıprandı da. Getz den sonra 2010-2014 arası bir civic gayet konforlu gelir diye düşünüyorum. Yinede başka tavsiyesi olan varsa memnun olurum. Peougot 208 vb.
    Düşük devirde sessiz gitsin, az yaksın, keçi gibi tırmansın istiyorsan turbo (her turbo az yakmaz, tsi iyidir misal), tüplü ve öfkeli modu istiyorsan bağıran, gitmeyen, benzini içen atmısferik civic.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neye tokatlama kime tokatlama bidene milletten şehirlerarası yolda yarışa mı çıkıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Düşük devirde sessiz gitsin, az yaksın, keçi gibi tırmansın istiyorsan turbo (her turbo az yakmaz, tsi iyidir misal), tüplü ve öfkeli modu istiyorsan bağıran, gitmeyen, benzini içen atmısferik civic.

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Araçlarında sorun yok, 1.0 tsi 116hp değil 130hp'ye yakın bir krank gücü veriyor gerçekte, Corolla ile de gazlamayı bilmiyor. Rencide etmek değil amacım arkadaşı, herkes manuel atmosferik arabayı hakkıyla yürütemez, 0.3sn vitesi geç atsan A3 DSG uzar yanından. 1.0 tsi'lar iyi yürüyor cidden ama 132'lik Corolla'lar kadar değil.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Hocam tam da 2006 model focus benzinli otomatik almak üzereyiz sanirim focus 2 diye geçiyorlar. Almayalım mı yoksa, niye öyle dediniz yorumunuzda? Otomatigi sanırım klasik ama tiptronik özelliği olanlardan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün lpg'li 1.4 polo kullandım. Dizel arabaya alışmış biri olarak çok yabancılık çektim. Yokuşlarda dur kalk yaparken stop ettirdim birkaç kere.
    Kendi aracım 1.5 dci dacia ile 5.vites 2.000 devir 100 km/h ile gidiyorken poloda 100 km/h 2.750 devire denk geliyor. Asla atmosferik araba almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • comprehensive user guide kullanıcısına yanıt
    Sizin baktığınız 4 ileri otomatik modeller, yağ bakımı düzenli yapılmışsa problemsizdir. Arkadaşa söylediğim 1.6 125hp powershift kuru kavrama mk3 Focus. 2012-2014 arası satılan. Başına bela oldu milletin, o dönemin DSG'sinden beterler.
  • C segmenti standart aile Sedan'ın da ne gibi bir keyif beklediniz ? Tabi ki gönül minimum 160 beygir 300 nm Torklu ve sağlam şanzımanli keyif makineleri ister ama bu iş maddiyata bakar, 65 70 bine söyleseniz de bilsek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Peki 130 küsürleri her zaman mı veriyor yoksa şartlar(sıcaklık, kickdown vs.) uygun olduğunda mı?
    Bir ara bir corolla'dan yol istemiştim. Hep dizellerini gördük, sonra bir baktım arayı açmaya başladı. Ondan sonra çaktım 132'lik olduğunu.
    Manuel a3 1.0 tfsi'a da binmiştim. Bayağı atik gidiyor. Yeni VAG araçları özellikle HB olanlar bayağı hafifledi. Bu da ciddi avantaj sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 14 Haziran 2019; 22:17:32 >
  • 90 beygir 1000 motor sanderolar hakkında yorum yapabilecek yokmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    130 küsur yoktur, en fazla 130'dur tahminim. Gerçi VW'nin 110hp diye sattığı VW Up GTI 134hp çıkmış dynoda da, 130 üzeri olacağını sanmam A3'ün.
    autoevolution
    Volkswagen Up! 1-Liter TSI Dyno Test Reveals Actual Output is 134 HP
    https://www.autoevolution.com/news/volkswagen-up-1-liter-tsi-dyno-test-reveals-actual-output-is-134-hp-video-98828.html


    Rakam çok önemli değil, beklenen minimum değeri söyledikleri belli.
    Golf 1.0 tsi DSG arkadaşımda var, mübarekle çıkıp basıyorsun 210-220 yürüyor resmen, eğim görsek 230'ları geçecek. 125lik 1.4 tsi bu kadar rahat yüksek hız yapmıyordu kendiside şaşıyor, zaten üst devirde güç veremese böyle hız yapamaz, mümküniyatı yok o arabanın 110hp olmasının da tipik Alman otomotiv endüstrisi oyunları işte. Toplumda güzelde işe yarıyor açıkcası, bak adama nasıl yazdırıyor 1.0 turbo ne biçim gidiyor Corollayı yiyor falan diye. Pazarlama böyle yapılır.

    Ford daha gerçekçi rakamlar veriyor örneğin ecoboost'larda ki onlar da muadil güçte TSI'lar gibi yürümüyor, VW'ler manuel vs manuel olarak bile daha hızlı. Sebebi de bu güç oyunları işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Corrola cvt miydi? Ve ağırlık farkı var, aklıma başka bir şey gelmiyor.
    Açıkçası çok ciddiye alınacak bir mesaj değil. Mesele bir anlık tork patlamasını iyi gidiyor olarak algılamak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 75 beygir 105 torkla idare etmeye çalışıyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.