Şimdi Ara

civic hb 1.8 mi bravo 1.6 mjet mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 35 bin bandında araç bakıyorum listemde
    bravo 1.6 mjet 120 hp
    Civic hb 1.8 VTEC 140 hp ( LPG )
    megane 3 1.5 dizel
    Yaklaşık 3 aydır araç bakınıyorum iyice inceleyip araştırıp öyle almak istiyorum sizin düşünceniz nedir hangi aracı tercih etmeliyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Temiz bravo emotion bulursanız kaçırmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bravo'nun civice ustun gelen noktaları nelerdir neden civic değilde bravo ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evladiyelik kullanacaksam Bravo alırdım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riskoflife27

    Bravo'nun civice ustun gelen noktaları nelerdir neden civic değilde bravo ?

    Bravo eğer 120 hp lik olanı ise sizin alacağınız 300 nm torku var.Buda demek oluyor ki civic'e turbo dahi taksan 300 nm tork elde edemezsin demek oluyor.Temizinden 120 hp 300 nm torku olan seriden bravo al,bulabilirsen cam tavanlı olanından,sonra keyfine bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İnevitable

    quote:

    Orijinalden alıntı: riskoflife27

    Bravo'nun civice ustun gelen noktaları nelerdir neden civic değilde bravo ?

    Bravo eğer 120 hp lik olanı ise sizin alacağınız 300 nm torku var.Buda demek oluyor ki civic'e turbo dahi taksan 300 nm tork elde edemezsin demek oluyor.Temizinden 120 hp 300 nm torku olan seriden bravo al,bulabilirsen cam tavanlı olanından,sonra keyfine bak.

    Civic 140 hp turbosuz ama futbolu hissi veriyor diyor kullanıcılar zaten bravo alırsam cam tavan+ sport modelini alırım evet 120 bg olandan bahis ediyorum fakat civic içine oturunca beni benden aldı ne yalan soyluyeyim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla bravoya bindim ic hacmi cücük kadar. Resmen bir b sınıfı hacmi var arkada bilhassa.. Ama civic daha geniş. Bu arada hanfi fiat arac evladiyelik olur yahu.rakibi de japon hemde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Valla bravoya bindim ic hacmi cücük kadar. Resmen bir b sınıfı hacmi var arkada bilhassa.. Ama civic daha geniş. Bu arada hanfi fiat arac evladiyelik olur yahu.rakibi de japon hemde

    Bencede civic bagaj ve ic mekan anlamında hem güzel hem daha büyük fakat tek.avantaji turbo beslemeli.dizel motoru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bravo kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane 3 dci diğerlerinden daha mantıklı. Ama her zaman mantik kazanmaz. Bi arkadaşımda civic hb 1.8 tam otm araç var. 17 inch lastikler ve aracin sert yapısıyla beraber bozuk yollarda çok rahatsız ediyor. Bravo da güçlü multijet motor var ama genelde 1.6 dizellerin içinde en çok yakan olduğundan bahsedilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane sade ekonomik ve şık performNs beklenmez bravo performanslı ve tasarımı normal yakıtı yuksek Honda civic tasarım güzel yakıt güzel bi MTV sıkıntısı var ve de manuel bulmak biraz zor genelde ishift var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben arada kalırdım şahsen. Keza sattığım 308'im arkadaşımın olmasaydı, farklı alternatiflerden biri de Honda Civic HB idi. Bence Civic HB, Bravo'dan daha kaliteli ve şık. Turbosu olmamasına rağmen fazladan hacim de göz önünde tutulursa, yüksek devirdeki performansıyla farkı biraz da olsa kapatır. Yalnız günlük kullanımda, apaçiler hariç kimse 3000-3500 devrin üstüne çıkmıyor; dolayısıyla Bravo motorunun günlük kullanımdaki avantajı bayağı fazla.


    Civic'in motoru LPG'ye uyumlu olsa da, iyi işçilik yoksa burdan da bir eksi alıyor. Durum 1-1 oldu :) Yakıt miktarları aşağı yukarı eşit olacaktır, parça bakımından Honda daha pahalı diye biliyorum. İzolasyon bakımından birbirlerine aman aman üstün olduklarını düşünmüyorum.


    Benzin-LPG konusunda endişe/tereddüt yoksa ve performans bakımından alıcının gözünde aman aman bir fark yoksa Civic diyorum. Yok benim başım ağrımasın, bir depoyla 1000 km gideyim, yaslarım multijet'e torku derseniz de Bravo diyorum.


    Son halini bilmiyorum ama, 35.000 liraya alınacak Civic'in turşu olma ihtimalinin yüksek olduğu kanısındayım, çünkü piyasaları 42.000-48.000 arası temizlerinin -emin değilim-. Bu durumda, hangisi temizse ona bakın derim. Bir de, Peugeot 308'i de alternatiflere eklemenizi öneririm. Megane'ı eleyin direkt.




  • 1.8 Civic'ler i-shıft olmasa çok iyi bir araç ama o berbat şanzıman dolayı alınmaz.Çok nadir bulunan tam otomatiği veya düz vites denk gelirse gözü kırpmadan çekin altınıza sola geçip estirin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Ben arada kalırdım şahsen. Keza sattığım 308'im arkadaşımın olmasaydı, farklı alternatiflerden biri de Honda Civic HB idi. Bence Civic HB, Bravo'dan daha kaliteli ve şık. Turbosu olmamasına rağmen fazladan hacim de göz önünde tutulursa, yüksek devirdeki performansıyla farkı biraz da olsa kapatır. Yalnız günlük kullanımda, apaçiler hariç kimse 3000-3500 devrin üstüne çıkmıyor; dolayısıyla Bravo motorunun günlük kullanımdaki avantajı bayağı fazla.


    Civic'in motoru LPG'ye uyumlu olsa da, iyi işçilik yoksa burdan da bir eksi alıyor. Durum 1-1 oldu :) Yakıt miktarları aşağı yukarı eşit olacaktır, parça bakımından Honda daha pahalı diye biliyorum. İzolasyon bakımından birbirlerine aman aman üstün olduklarını düşünmüyorum.


    Benzin-LPG konusunda endişe/tereddüt yoksa ve performans bakımından alıcının gözünde aman aman bir fark yoksa Civic diyorum. Yok benim başım ağrımasın, bir depoyla 1000 km gideyim, yaslarım multijet'e torku derseniz de Bravo diyorum.


    Son halini bilmiyorum ama, 35.000 liraya alınacak Civic'in turşu olma ihtimalinin yüksek olduğu kanısındayım, çünkü piyasaları 42.000-48.000 arası temizlerinin -emin değilim-. Bu durumda, hangisi temizse ona bakın derim. Bir de, Peugeot 308'i de alternatiflere eklemenizi öneririm. Megane'ı eleyin direkt.


    35 bine hatasız sadece boyalı civic çok piyasada ama denk geldiklerim hep ishift kullandim resmen felaket bi tane manuel buldum oda pertten çıkma 28bin istiyor adam :) 35e gözü kapalı bulunur bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • en kolayından cvt birde ishift jazz deneyin farkı görün.i shift pişmanlık olabilir 1.8 vergiside cabası.Ama gençseniz o kasa güzel bi filtre hafif bi egzos iyi birde yazılımla keyifle binersiniz.temiz manuel bulursanız yapışın.
    35e o kasa biraz zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic hbnin konsolu cok güzel yaa
  • yokuşun bol olduğu yerlerde gezeceksen bravo cıvıkın içinden geçer, yavaşlar bi daha geçer
  • 5 sene Bravo 1.6mjet 120hp kullandım, çok memnun kaldım. Şimdiye kadar kullandığım en sağlam ve sorunsuz arabaydı.

    5 sene boyunca sadece 1 kere basit bir sorun çıkardı, onun dışında tık demedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    yokuşun bol olduğu yerlerde gezeceksen bravo cıvıkın içinden geçer, yavaşlar bi daha geçer

    Torkun gücü adınaaa :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O paraya o kasa civic'in temizi bulunmaz, çok zor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.