Şimdi Ara

civic premium & astra enjoy (sedan) karşılaştırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arabayı yeni aldım. (2009 1.6 premium) henüz yaklaşık 3000 km yol yaptım (benzinle). bayram tatili falan. dizel astra almayı düşünüyordum. bu denk geldi. civicleri sevmezdim, bende de hondanın iyi bir intibaı yoktu. niyette 2008-09 cdti arta sedan vardı. nasip bunaymış.şuanki fikirlerim:
    -arabanın köşeleri çok alçak. altın alçak olması artık çok sorun değil bence, ancak köşeler her parkta sorun oluyor (astra +1)
    -bagaj çoook küçük. çocuğun oto koltuğunu bagaja sokarken resmen döşeme esniyor (astra +1)
    -donanım seviyesi premium ancak isim resmen tuzak. bildiğin comfort ayarında. camlara ve bagaj kapağına uyuz oluyorum (astra +1)
    +hız sabitleme ve otomatik klima ile açık renk döşeme iyi olmuş (civic +2)
    -6. vites muhabbetini hızlı geçiyorum. büyük eksiklik (astra +2)
    -benimkinde arka taraf araba boşken de yerde duruyor. sanırım sorun var ancak bu çok umrumda değil..
    -vites ve el freninin tasarımı berbat. aslında diyebilirim ki bu sebepten dolayı hiç bakmıyordum civiclere ki bence iç tasarım çok önemlidir. geldi o beni buldu (astra +1)
    +bununla beraber kadran çok şık ve kullanışlı (civic +1)
    -yol bilgisayarı o kadranın içinde çok basit kalmış (astra +1)
    +dış tasarımı gerçekten çok güzel, kalıcı bir tasarım (bu biraz tercih meselesi, civic sportif genç, astra ağır abi: bence civic +1)
    +içeride malzeme kalitesi, sınıf ortalaması düşünüldüğünde oldukça iyi.. (civic +1)
    -dışarıda malzeme kalitesi düşük denmiş, ben de bir iki küçük göçük farkettim.. (astrayı bu yönden bilmiyorum)
    +vites geçişleri çok güzel ki bu da benim için önemli. vites yuvaları belirgin (civic +1)
    +direksiyon ve koltuklar hem tasarım hem de kullanış açısından güzel.. (civic +1)
    +arka ortada zemin düz (civic +1)
    +yakıt beklentimin altında. ama yine de lpgsiz asla..
    +görüş iyi, iç mekan ferah, genişlik, diz ve baş mesafeleri oldukça iyi (astrada da ölçüler oldukça iyi ancak ferahlık hissinde: civic +1)
    aklıma gelenler bunlar. sonuç olarak dizel astra enjoy ile kıyaslıyorum, artıları ve eksileri ile birbirlerine denk gibi.ilk bakışta astra daha çekici duruyor, fark motorda ortaya çıkacak, onu da zaman gösterecek. şimdilik niyetimiz en az 3 yıl binmek, hayırlısıyla..biçok kişi bu araçlara bakıyor diye tahmin ediyorum. fikir verir umarım..







  • Ferahlık olarak Honda bence büyük boyutlarına göre daha geride.İnsan o koca araçtan daha büyük bir iç mekan ve bagaj bekliyor.
    Bir de o boyutlar hakikaten göze hoş geliyor ama park sıkıntı.Gördüğüm Civic'lerin çoğunun sağ ön tampon altı sürtülmüş
    Bunun dışında;dizel olması dışında Astra'dan daha alınası bir araç olduğunu düşünüyorum ben de.Bu da benim gibi LPG severler için sorun değil zaten
  • camlara ve bagaj kapağına niye uyuz olduğunu anlamadım. Makyajlı kasamı aracın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    camlara ve bagaj kapağına niye uyuz olduğunu anlamadım. Makyajlı kasamı aracın ?


    ön yolcu camı tek dokunuşlu değil
    cam kilidi devredeyken kendi camınız dışında başka cama siz de müdahale edemiyorsunuz
    tek dokunuşlu şoför camını diyelimki indiriyorsunuz. düğmeyi aşağı itiyorsunuz. durdurmak için yukarı kaldırmak gerekiyor. yani az bişey açmak istiyorsanız önce aşağı, sonra yukarı çok hızlı bir refleks yapmak gerekiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydnlgn -- 13 Eylül 2011; 11:16:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    camlara ve bagaj kapağına niye uyuz olduğunu anlamadım. Makyajlı kasamı aracın ?


    ön yolcu camı tek dokunuşlu değil
    cam kilidi devredeyken kendi camınız dışında başka cama siz de müdahale edemiyorsunuz
    tek dokunuşlu şoför camını diyelimki indiriyorsunuz. düğmeyi aşağı itiyorsunuz. durdurmak için yukarı kaldırmak gerekiyor. yani az bişey açmak istiyorsanız önce aşağı, sonra yukarı çok hızlı bir refleks yapmak gerekiyor



    sürücü camındaki cam açma butonu iki kademelidir, tam basarsanız tamamen açar yada kapatır,ancak birinci kademede basarsanız normal cam kontrolü gibi çalışır.Benim aklımda bu biçimde kalmış, akşam denerim,bakarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydnlgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    camlara ve bagaj kapağına niye uyuz olduğunu anlamadım. Makyajlı kasamı aracın ?


    ön yolcu camı tek dokunuşlu değil
    cam kilidi devredeyken kendi camınız dışında başka cama siz de müdahale edemiyorsunuz
    tek dokunuşlu şoför camını diyelimki indiriyorsunuz. düğmeyi aşağı itiyorsunuz. durdurmak için yukarı kaldırmak gerekiyor. yani az bişey açmak istiyorsanız önce aşağı, sonra yukarı çok hızlı bir refleks yapmak gerekiyor



    dogru yolcu tarafı tek dokunuşlu değil birde cam kilidi devredeyken başka camlara sizde mudahale edemiyorsunuz o duruma bende ayarım.

    ama ben kendi tarafımdaki camı açık kapatma konusunda sizin anlattığınız gibi bir sıkıntı çekmedim alışkanlık meselesi heralde.




  • evet şöyle anlatsam daha doğru olacak sanırım. az açmak için tanımlanmış kısa basma süresi çok kısa, bence. belki zamanla alışırım. dediğim gibi yeni aldık henüz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ha unutmadan cam kaldırma modülü de yok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.