Şimdi Ara

Çizgi Elektronik - Penta Bilgisayar Sorunsalı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ;

    2010 tarihinde aldığım ASUS P7P55 LX anakartın garanti süresi dolmuş bulunmakta. Penta Bilgisayarda - Çizgi Elektronikte aynı cevabı veriyor . Garanti süresi dolduğu için ücretli yada ücretsiz hizmet veremiyoruz . Ancak Çizgi Elektronik ile olan yazışmamda ilk olarak aldığım cevap "ürünün tamir masrafı ürün fiyatına yakın olduğu için önermiyoruz" şeklinde oldu , daha kullanıcıya dayalı bir hata olup olmadığını bilmeden + zaten ücretli hizmet vermiyorken bu mesaj bende kuşku uyandırdı . Garanti süresinin doluğunu belirttiğimdede yardımcı olamıycaklarını belirttiler . Açık açık yeni kart alacaksınız ancak 1156 pin anakart yok sisteminizi tekrar kuracaksınız dediler bana sizin anlayacağınız . Bildiğim kadarı ile bu tarz ürünlerin servis süresi 7 yıl . Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.







  • rdndnr R kullanıcısına yanıt
    Yanlış biliyorsunuz, bu ürünlerin garanti süresi 7 değil 3 yıl.

    ASUS için konuşuyorum tabi, 7 yıl nereden aklınızda kalmış bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 13 Eylül 2013; 16:57:09 >
  • Servis garanti süresinin 2 yıl olduğunu belirtti , ancak eğer yanlış yazmadıysam 7 yıllık süre "servis süresi" garanti değil.undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rdndnr -- 13 Eylül 2013; 17:00:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Yanlış biliyorsunuz, bu ürünlerin garanti süresi 7 değil 3 yıl.

    ASUS için konuşuyorum tabi, 7 yıl nereden aklınızda kalmış bilmiyorum.



    Ek olarak, ürünün garantisi dolduktan sonra servisin ürünü alıp, kontrol etme vs. gibi bir zorunluluğu yoktur, tamamen inisiyatife dayalı olarak ürünle ilgilenirler.
  • Olurmu öyle şey . Yani şuan anladığım kadarı ile konu ile ilgili büyük bir çoğunluk bir haberdar . Servis süresi ile Garanti süresi aynı şey değildir . Ürünün üretildiği tarihten itibaren servis süresi boyunca yedek parçalarının bulundurulması gerekir . Eğer sizin belirttiğiniz şekilde olsaydı ürünün garanti süresi bitti , ürün arızalandı yeni ürün al bu tüketici hakları politikasına bir kere aykırı , direk tüketiciyi yeni ürün almaya mahkum ediyor.
  • rdndnr R kullanıcısına yanıt
    Ürünlerin yanındaki Garanti Belgesinde öyle bir ibare hatırlamıyorum.

    Garanti süresi standart 2 yıldır, ASUS ürünlerinde ise 3 yıldır.

    Siz farklı segment ürünlerle karıştırdınız sanırım, PC bileşenlerinde öyle birşey olduğunu sanmıyorum.

    Ücretli tamir diye birşey var, ama bu da firmaya kalmış birşey, zorunluğu yok yani.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.