Şimdi Ara

§§§ CLIO 1 CILER BURADA TOPLANALIM §§§ (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.970
Cevap
30
Favori
198.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • o gösterdiğin yer dispiratör ve ısı sensörleri olduğu yer birde motor kapağından hava filitre kutusuna yağ buharı gönderen boru var.
  • bizim clio 1 cilerden kimse yok ortalıklarda heralde sattılar arabalarını :)
    motor silk denedinmi hiç nexsus konu hakkında bir bilgin farmı bi foruma baktım kimi çok iyi diyo kimisi hiç bi işe yaramıyo di,yo fiyatıda çok 80 ytl işe yaramıyosa çok para
  • 100 bin km yi devirmiş araçlarda pek işe yaramıyormuş bende çok araştırdım ama birde bor yağı var performansı arttırıyormuş diyorlar çalışması düzeliyormuş falan arkadaş aldı ama daha kullanmadı kullansın bakalım işe yarıyormu göreceğiz. Haftasonu motor temizleme spreyi aldım kalıplaşmış yağları falan iyi temizledi benim araçta yağ kaçırma sorunu var karter contası gitmiş komple motor inecek falan bir sürü iş çok masrafı var izne çıkınca çıkma koltuk arıyacam bakalım belki bulurum.
  • bırak kaçırsın nexsus benimkide ilk aldığımda kaçırıyodu sora yaptırdımda bunlar başıma geldi
    elleme kaçırsın dursun
  • zaten sanayide hayatta yaptırmam ya kendim yada servis 3-5 kuruş daha fazla veririm iş sağlam olur
  • nexsus bence biz para biriktirip clio 2 alalım bu arabalar başımıza bela oldu
  • Aslında doğru diyorsun buna 3-4 milyar masraf edileceğine daha yeni temiz bi araba alınabilir. Clio HB rna veya rxt 2001 model 11 ile 13 arası değişiyor aslında alınabilir hemde 16v
  • dün bi tane vardı clio sahibinden comda 2001 model 65000 km de idi resimlerden göründüğü kadarıyla çok temiz bir arabaydı acil satlıktı bugün baktım ilan gitmiş birisi hemen almış arabı rta modeldi bizimkine ne yaparsan yap olmuyo yine aynı hurda iyice gıcık kaptım arabaya yaptığım masrafa yanarım keşke acelşe etmeseydim araç alırken ne arabalar düşüyo ucuza biz bu düldüllerle baş başa kaldık
    quote:

    Orjinalden alıntı: nexsuslord

    Aslında doğru diyorsun buna 3-4 milyar masraf edileceğine daha yeni temiz bi araba alınabilir. Clio HB rna veya rxt 2001 model 11 ile 13 arası değişiyor aslında alınabilir hemde 16v
  • Noldu sen sorunu halledemedinmi
  • Beyler fazlaca karamsarlık rüzgarları esmeye başlamış bakıyorum neler oluyor?
    İkinci el araç almak her daim risk taşır zaten, çok daha yeni model ve daha üst sınıf arabalarda bile ne problemler oluyor. ben arada göz atıyorum o meganlarda astralarda ne sorunlar okuyorum ne ağlaşan araç sahiplerine rastlıyorum.
    bizim araçlar iyi aslında bakmayın, önceki sahipleri iyi bakmadıysa biz napalım. bu dediğim bütün araçlar için geçerli.
    yahya kardeş sen plakadan anladığım kadarıyla erzurumda ikamet ediyorsun, oralarda bu araçları tanıyan bilen servis bulmak daha zor olabilir. aracı tanımayan kişilerin elinde de araç daha beter durumlara girebilir. benim burda istanbulda gittiğim usta gayet ehil bir adam, çat çat anlatıyor sana arızanın ıvırını zıvırını, teşhisi koyup tedavi yöntemini de alternatifleriyle beraber sunabiliyor.bazı durumlarda yetkili servise yönlendirmektende çekinmiyor. hal böyle olunca kafanda fazla soru işareti kalmamış oluyor ve durumun aciliyetine göre arızayı hemen giderme yoluna gidiyorsun ya da bir süre daha idare ediyorsun.
    ben çok şükür memnunum aracımdan ama bu durum ilerde değişirmi bilemem, umarım bir 100bin daha deviririm bu arabayla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuntinelli -- 1 Ağustos 2008; 3:02:22 >




  • nexsus hallettim sorunu ama yakıt sorunu hala daha düzelmedi brc servisine götürdüm yeniden ayar yaptı ama 220 den aşağı düşmüyo yine oda arabayı hiç kasmadan ölü eşek gibi kullandığım halde
    kuntineli kardeş evet erzurumda ikamet ediyorum dediklerinde baya bi etken usta olayı yapacak bişe yok ustamda iyi fena değil ama napalım sıfır yapılmış motor ama banamısın demiyo verem etti beni araba
  • 1997 model 1.8 rsi aracım var ilk sahibiyim ve 11 yıldır kullanyorum bu arabalara ilişkin söylenecek çok şey var özelikle 1.8 rsi zevk için binecekler için tercih edilmeli bir çok aksamı 1.1.1.2.1.4 motorlardan farklı en önemli kronik sorunu ön takım rot mili ve akis en çok karşılaştığım sorunlar oldu motor ve yurüyen aksam clio 2 sport tan cok daha basarılı dayanıklılık ve performans konusundada 1 adım önde standart donanımlı clio sportu 1.6 16 valve olmasına ragmen hem kalısta hemde uzun mesafede madara eder bu arada 1.8 lerin 8 valve olduğunu söylemeye gerek yok sanırım araba özellikle yolun yukarı doğru eğimli olduğu yollarda muhtesem keyifli br araba halini alıyor yanından gectiğiniz bir cok yeni araba 100 km/h yi gecemezken sizin yanından 150 ile gecmenizi algılayabildiklerini sanmıyorum 3.cü vites 4.vites aralığındaki hızlanması cok etkileyici motorun buyuk kasanın motora göre hafif kalmasını her fırsatta degerlendiriyor virajlara giriş çıkışlarda çok sağlam en ufak bir önden kayma sergilemiyor yakıt konusunda uzun yolda cok tutumlu benzin 3.40 olmusken uzun yolda 197 kurusluk ortalaması ile oldukca tasarruflu lakin sehir içinde arabayı sıkıstırır ve yogun trafiğe girersenz 400 kurusu bulması içten değil bu arabaya binecek olanlar bunu göze almalı tüp taktırmak 1.8 lerde akıllıca değil arabanın tüm eğlenceli kısımlarını alıp götürüyor deneyen arkadasım bin pişman periyodik bakımların düzenli yapılması arabanın cok daha genc kalmasını sağlıyor benim arabam 74.000 km de ve bir çok yeni modelden daha seri daha yakışıklı ayrıca 2007 ford fiesta ya sahip olmama ragmen cliom dan vazgecemiyorum yedek parça konusunda özelikle 1.8 ler cok sorunlu orjinal yedek parça bulmak bile neredeyse ölüm bursada fabrikada olmayan parçalar var arka fren diskleri yeni değişti 1 hafta bekledim bursadan gelmesini 216 ytl x2 432 ytl ön iki rotil tanesi 116 ytl fiyatları palio ile clio symbol ile kıyaslamaya dahi kalkmayın :) motoru yıkatmadığınız sürece motorda sıkıntı duymayacağınızı garanti ederim lakin motor temiz görünsün diye yıkatırsanız 3 ayrı sensörden birinin basına bir iş getirmeniz o parcayı aylarca arayıp bulamamanıza neden olabilir chip uygulaması pek kabul eden arabalar değil motoru standart kullanmak cok daha yararlı kapalı hava filtresi komple egzost uygulaması split fire buji kabloları ve bujileri ile yaklasık 12ile 15 beygir arasında ekstra guc almak mumkun bunun dısında amortisörleri zaten spor dizayn edilmiş orjinali bozmamakta fayda var aklıma gelenler bunlar 1.8 ile sorularınız olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya calısırım




  • motor yıkatmasında senle hem fikirim motor yıkattıktan sonra benim düldül bir daha ayar tutmadı arabayı alalı 7 ay oldu ve ilk aracım arabanın maliyeti 11 i geçti ama hala daha istediğim gibi değil araba çekiş yok verem ediyo rampalarda ve düz yollarda lada samaralar tofaşın tüm kuşları hepsi beni geçiyo yıllarca çalıştığım şirketin arabalarını kullandım hiç öyle sorunlarım olmuyodu kendi arabam olsun dedim ama hiç iyi etmedim açıkcası.
    ayrıca araç köpek gibi yakıyo benzinde 430 ykr yakan araba olurmu diyenlere bende var 1.4 motor ile hemde o kadarda bakım yaptırmama rağmen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sayko_nouma

    1997 model 1.8 rsi aracım var ilk sahibiyim ve 11 yıldır kullanyorum bu arabalara ilişkin söylenecek çok şey var özelikle 1.8 rsi zevk için binecekler için tercih edilmeli bir çok aksamı 1.1.1.2.1.4 motorlardan farklı en önemli kronik sorunu ön takım rot mili ve akis en çok karşılaştığım sorunlar oldu motor ve yurüyen aksam clio 2 sport tan cok daha basarılı dayanıklılık ve performans konusundada 1 adım önde standart donanımlı clio sportu 1.6 16 valve olmasına ragmen hem kalısta hemde uzun mesafede madara eder bu arada 1.8 lerin 8 valve olduğunu söylemeye gerek yok sanırım araba özellikle yolun yukarı doğru eğimli olduğu yollarda muhtesem keyifli br araba halini alıyor yanından gectiğiniz bir cok yeni araba 100 km/h yi gecemezken sizin yanından 150 ile gecmenizi algılayabildiklerini sanmıyorum 3.cü vites 4.vites aralığındaki hızlanması cok etkileyici motorun buyuk kasanın motora göre hafif kalmasını her fırsatta degerlendiriyor virajlara giriş çıkışlarda çok sağlam en ufak bir önden kayma sergilemiyor yakıt konusunda uzun yolda cok tutumlu benzin 3.40 olmusken uzun yolda 197 kurusluk ortalaması ile oldukca tasarruflu lakin sehir içinde arabayı sıkıstırır ve yogun trafiğe girersenz 400 kurusu bulması içten değil bu arabaya binecek olanlar bunu göze almalı tüp taktırmak 1.8 lerde akıllıca değil arabanın tüm eğlenceli kısımlarını alıp götürüyor deneyen arkadasım bin pişman periyodik bakımların düzenli yapılması arabanın cok daha genc kalmasını sağlıyor benim arabam 74.000 km de ve bir çok yeni modelden daha seri daha yakışıklı ayrıca 2007 ford fiesta ya sahip olmama ragmen cliom dan vazgecemiyorum yedek parça konusunda özelikle 1.8 ler cok sorunlu orjinal yedek parça bulmak bile neredeyse ölüm bursada fabrikada olmayan parçalar var arka fren diskleri yeni değişti 1 hafta bekledim bursadan gelmesini 216 ytl x2 432 ytl ön iki rotil tanesi 116 ytl fiyatları palio ile clio symbol ile kıyaslamaya dahi kalkmayın :) motoru yıkatmadığınız sürece motorda sıkıntı duymayacağınızı garanti ederim lakin motor temiz görünsün diye yıkatırsanız 3 ayrı sensörden birinin basına bir iş getirmeniz o parcayı aylarca arayıp bulamamanıza neden olabilir chip uygulaması pek kabul eden arabalar değil motoru standart kullanmak cok daha yararlı kapalı hava filtresi komple egzost uygulaması split fire buji kabloları ve bujileri ile yaklasık 12ile 15 beygir arasında ekstra guc almak mumkun bunun dısında amortisörleri zaten spor dizayn edilmiş orjinali bozmamakta fayda var aklıma gelenler bunlar 1.8 ile sorularınız olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya calısırım

    valla yazdıklarını okuyunca ağzımın suları aktı diyebilirim, ben daha önceden de hep dile getirdiğim gibi hayalimde bir RSI sahibi olmak vardı. fakat bakımlı ve temiz kullanılmışını bulmak bulmak bir hayli zor bu araçların. çünkü yurt içi ikinci el piyasasındaki sayılarıda çok az zaten. tabiki sana keyifli kazasız seyirler diliyoruz.
    bu araçların birer tork canavarı olduğunu çok duydum yokuşlarda iyi olması buradan kaynaklanıyor sanırım.




  • Benim araçta kalkışlarda vuruntu yapıyor yarın bakım yapayım bakalım düzelecekmi yoksa baskı balata değişecez hazır sökülmüşkende karter contası gene masraf. Geçen motoru temziledim yağları dün baktım yağ çubuğunun oralar falan yağlanmış dibindenmi kaçırıyor nedir anlamadım gitti serviste 350 ytl istiyor komple söküp tamiri için.
  • nexsus yağ çubuğunun motora bağlandığı yer yağ kaçırıyosa üst kapak contasını yakmışsın benimkide aynıydı temizliyodum iki üç gün sora bakıyodum yağ çubuğunun motora bağlandığı kısım o çıkıntının olduğu yer kompla yağlanmış motor üst kapağını söktüler subapların olduğu yeri komple çıkardılar pistonlar çıkıyo açığa oradaki contayı değişiyolar inşallah ordan değildir sorunun orayı açmışken motoru bide reglefiye ediyolar taşlıyolar anlayacağın benim açmışken subaplarda yer yapmıştı subaplarıda değiştirdim onların contaları var onlara dikkat et orjinal conta olsun her şekilde onları değişmen lazım subap contaları sertleşmiş oluyolar çünkü dikkat et benim ilk ustam gibi getiripde doğanın subap contalarını koymasınlar sora çok uğraşırsın
  • İyide benim anlamadığım komple üst tarafı niye söktülerki sorun altta karteri sökünce zaten direk meydana çıkıyor yağ çubuğunun takıldığı yer.
  • benin pistonların üstündeki conta varya ordan yağ kaçırıyodu kartelden kaçırmıyodu
    onun için söktüler motor üst kapağı dedikleri şeyi.Baya bi başım ağrımıştı söken gerizekalı dedi sübap contalarını değişelim bunlar çok sertleşmiştir diye gitmiş doğan subap contası takmış.Öyle topladı motoru sora silindirin biri çalışmamaya başladı tabi bizimkine sorarsan müthiş çalışıyodu.600 Kağıtı aldı dedim haram olsun bu olmadı dedi oldu sen benden iyimi biliyon başka yere gittim dükkana daha girmeden adam senin silindirin biri çalışmıyomu diye sordu bende dedim ne alaka daha yeni motor yaptırdım;usta dedi senin silindir çalışmıyo (Babamın Ustası çocukluktan beri tanırım) kaputu açtım buji kablolarını çıkarmaya başladı kontrol ediyo en son birinci silindirinkisini çıkarttı hiç bi değişme yok dedi çalışmıyo bi daha motor üst kapaşı söküldü problem doğan contalarındanmış geniş oldukları için yağı enjektöre kaçırıyolar dolayısıylada yağlandığı için ateşleme yapmıyodu daha neler neler anlatmakla bitmez benim bu arabadan çektiklerim.bu arada sen baktınmı yağın nerden kaçtığına benimkinde motor üst kapak contasından kaçırıyodu yağda alt tarafa birikiyodu yağ çubuğunun motora bağlandığı yerdeki çıkıntıya.Karterden yağ kaçırdığında orda yağ olmaz onun için dedim oraya bak orada yağ toplanıyosa motor üst kapak contası bitiktir diye.




  • Vallahi senin başına gelenler araçtan dolayı değilde ustalardan dolayı olmuş onu iyi anladım 1 piston çalışmasa acayip motor sallanıyor sende anlardın zaten
    benim motor üst kapağından kaçırmıyor egzoz manifoltunun alttaraflarına doğru kaçırıyor aslında iyi görmek için egzoz manifoltunu sökmem lazım ancak öyle rahat görünür bakalım onada conta falan almam gerekiyor bulabilirmiyim bilmiyorum yarın olmazsa servise gidip sorayım.

    Perşembe günü yakıt aldım 25 ytl gaz sürekli yüksek devirli 120km kullandım bugun işe giderken göstergeye baktım çok az gaz kamıştı 2000 devri geçmeden yavaşça kullandım 34km yol daha yaptı hala bitmemişti gaz ama motor çok sıcaktı düşük devirli kullanmaktan.
  • Vallahi senin başına gelenler araçtan dolayı değilde ustalardan dolayı olmuş onu iyi anladım 1 piston çalışmasa acayip motor sallanıyor sende anlardın zaten
    benim motor üst kapağından kaçırmıyor egzoz manifoltunun alttaraflarına doğru kaçırıyor aslında iyi görmek için egzoz manifoltunu sökmem lazım ancak öyle rahat görünür bakalım onada conta falan almam gerekiyor bulabilirmiyim bilmiyorum yarın olmazsa servise gidip sorayım.

    Perşembe günü yakıt aldım 25 ytl gaz sürekli yüksek devirli 120km kullandım bugun işe giderken göstergeye baktım çok az gaz kamıştı 2000 devri geçmeden yavaşça kullandım 34km yol daha yaptı hala bitmemişti gaz ama motor çok sıcaktı düşük devirli kullanmaktan.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.