Arabada lpg t borusundan su kaçağı var. Çok az damlatıyor fan devreye girince. Kışın su az eksiltiyordu. Fakat şimdi fan çok çalıştığı için çok eksiltiyor.
Ama sanayide çalışan arkadaşa gösterdiğimde arabayı fan açma seviyesine kadar çalıştırıp su kapağını açtı. Sular foşur foşur çıktı.
Direk bu conta yakmış dedi. Boruları değiştirme contayı hallederken değiştir dedi.
Ama ekimden beri böyle kullanıyorum. Yağ eksiltme normal seviyede, motor yağ kapağını açınca gözle görülür bi tuhaflık yok. Köpüklenme vs gibi. Yağın rengi böyle:http://i.hizliresim.com/LPBngo.jpg
Fakat araçta sürekli t borusundan kaçak olduğundan antifiriz almaya üşendim su doldurdum hep. Antifiriz bittikçe su doldurma kısmında şöyle bi tabaka oluşmuş:http://i.hizliresim.com/1P8gDj.jpg çamur gibi
Aracın çekişinde sıkıntı yok. Yakışından memnunum. Aracı seviyorum kısacası. Fakat araç hiç hararet yapmadı. Hiç hararet göstergesi yükselmedi.
Sorum şu hararet müşiri tam olarak dereceyi ölçemeyip kontrol sıcaklığı geç mi farkediyor olabilir?
Kısacası kaynamanın nedeni hararet müşüri arızası olamaz mı? Çünkü conta yanığıyla ilgili başka bir belirti yok kaynama dışında.
Araçta antifiriz yok.
ordan su fışkırınca nerden anlamış anlamadım her arabada ordan su fışkırır çünkü su 90 derece ve 10-20 dereceden 90 a çıkıp hiç hava olmayan bir mekanda aynı hacimde duruyor benim cliomunkinide açsam öyle conta yakması için arabanın hararet etmesi ve öyle devam etmesi lazım öyle bile yakması zor çünkü 106 hararet ettiği halde zorla çalıştırıp yola devam etmiştik acelemiz vardı yolda hararet indi ertesi gün tek marşta gene çalıştı
Hocam boruları yaptırıp devam ediyorum ozaman yola.