Şimdi Ara

Clio 2004 1.4 benzinli triger kayışı sıyırması hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dayımın clio 1.4 benzin/lpg 2004 model aracı triger kayışını sıyırmış. Trigeri değiştireli 7500 km/10 ay oldu. Orjinal takıldı serviste. Fotoğraflarını ekliyorum bu hale gelmiş kayış. Çekiciyle servise çekildi garantiden değişti fakat neden yapmıştır sebebini öğrensek ona göre dikkatli kullanırız aracı, maksat başımıza tekrar gelmesin.

    Not: araç vurdurulmadı aküsü de bitmedi

    Clio 2004 1.4 benzinli triger kayışı sıyırması hakkında

    Clio 2004 1.4 benzinli triger kayışı sıyırması hakkında

    Clio 2004 1.4 benzinli triger kayışı sıyırması hakkında

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Fazla germisler .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. Büyük ihtimalle üretim hatasına benziyor. Yazılar yeni duruyor. Normal kullanma şartlarında bu hale gelmesi imkansız desek yeridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasto_37 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Servis vitesi 5ten 3’e atmışsınız aracı bağırtmışsınız yada arabayı vurdurtmuşsunuz zorlamışsınız ondan olmuştur dedi ama dayım sakin kullanır. Bu sayılanlardan hiçbirini de yapmamış. Üretim hatası demedi servis. Ben de soruyu forum ahalisine sorayım dedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilk defa görüyorum böyle bir şey çok şaşırdım
  • 2 ay 2015 model symbol vurdurtarak çalıştırdım hep ,böyle bir sorun olmadı.5 den 3 e atmak da ne bileyim saçma amatör bile yapmaz öyle şeyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen triger üretiminden kaynaklı. İşim geregi trigger, zincir v.b. ekipmanların içindeyim. Üretim hatasından kaynaklı. Ne kadar zorlanırsa zorlansın dişli kasnak saglam olduktan sonra triger sıyırmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üretici 8-10 yılda bir değişiyor diyor. 4 Yılda bir değiştirmeyin riski arttiriyorsunuz derken işte tam da bundan bahsediyordum.
    Benim akraba da değiştirdikten bir süre sonra koptu. Kedi girmiş demişler, özel servis olduğundan parası cebinden çıktı. Ne tesadüftür ki yıllardır girmeyen kedi triger değişimini denk getirmiş.
    Ya kayışı fazla gerdiler ya da değiştirmedikleri rulman vardı yeni kayışla fazla baskı bindiginden, kilitlendi. Parça üretim hatası ihtimali düşük bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakuza283

    Üretici 8-10 yılda bir değişiyor diyor. 4 Yılda bir değiştirmeyin riski arttiriyorsunuz derken işte tam da bundan bahsediyordum.
    Benim akraba da değiştirdikten bir süre sonra koptu. Kedi girmiş demişler, özel servis olduğundan parası cebinden çıktı. Ne tesadüftür ki yıllardır girmeyen kedi triger değişimini denk getirmiş.
    Ya kayışı fazla gerdiler ya da değiştirmedikleri rulman vardı yeni kayışla fazla baskı bindiginden, kilitlendi. Parça üretim hatası ihtimali düşük bence.
    Hangi üretici triger kayışına 10 yıl ömür biçmiş gerçekten merak ettim. Modern araçlarda 60~140bin km veya 3-5 yıl gibi periyotlar belirtiliyor genelde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    Hangi üretici triger kayışına 10 yıl ömür biçmiş gerçekten merak ettim. Modern araçlarda 60~140bin km veya 3-5 yıl gibi periyotlar belirtiliyor genelde.

    Alıntıları Göster
    Ford 240bin km 10 yıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 sene sonra 57. 000 km de koptu.
    Fazla germişler dendi.
    Ömrü 5 sene veya 90.000 km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakuza283

    Ford 240bin km 10 yıl

    Alıntıları Göster
    10 yıl boyunca aynı triger kayışını ve devirdaim pompasını kullanmak büyük cesaret ister bence.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.