Şimdi Ara

Clio Grand Tour (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
17
Favori
398.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyRio35

    quote:

    Orijinalden alıntı: merthatemoglu

    merhaba abiler.. bende bi sıfır clio grandtour almak istiyorum. daha önce hiç sıfır araba almadım. acaba renault'un websitesinde yazan fiatlar üzerinden indirim yaparlarmı? dizel 1.5 65 bg araç 2011 model 35.500 tl diyor..

    Ben bikaç ay önce gt 1.5 65 hp aldim o zaman kampanya yoktu liste fiyatı 35.100 liraydı ben bikackere gittim geldim araba için 33.500 liraya aldım biraz ağlamanız lazım ki benim aklımda bile yoktu gt almak ben sandero stepway dizel alcaktim iki ay sıra var diyince gt üzerinde yoğunlaştım ama cebimdede sonuna kadar silkelendim 30.000 lira vardı pazarlık üstüne pazarlık 33.500 e aldım size tavsiyem almaya gittiğiniz bayi indirim yapmıyosa başka bir bayiye gidin neden derseniz o kadar ağladımki firma satış temsilcisine özel indirim yapma hakkı veriyomuş onuda kullanmış konuşkan olun ve vazgeçmeyin derim alırsanız simdiden hayırlı olsun

    Merhaba arkadaşlar,
    Malum yıl sonu geldi.Sıfır araç almaya hevesim var uzun yıllardan beri.40.000 tl gibi bir bütçem var.2 yıldır clio gt yi yakından takip ediyorum.değerli yorumlarınızı ara ara okuyorum.Ayın sonu yaklaşıyor iş ciddiye binince bende bir kararsızlık oluştu.opel astra hb (eski kasa) clasik 3 te bir kampanya var.1.3 90 beygir aracı 41000 e veriyorlar.
    Siz değerli gt kullanıcıları kararsız kaldım.gt night & day 1.5 dizel 85 beygir mi alsam yoksa opel in yukarıda belirttiğim aracını mı?bu konuda fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.saygılar...




  • İkisini de test edin hangisini beğenirseniz onu alın derim.
  • kesinlikle gt derim, astra klasik de çok fazla donanım kırpılması var normale göre.bu da bir pazarlama stratejisi nihayetinde.ayrıca astra 3 lerin çarpışma testlerini de incelemenizi tavsiye ederim.çünkü arada bariz farklar var...ve gene 1,3 90hp nin kasada ne kadar zayıf kaldığı ve şehir içinde sürücüye zulüm ettiğini opelin kendi forumunda okumuştum.artılarına geli,nce çok çok az yakıt tüketim, var şehirler arasında.daha havalı duruyor.arkasında gm var her ne kadar artık %51 i fiatın da olsa.
    gt avantajları ise her daim az yakıt tüketimi, sürücüsünü yormayan kullanım,ucuz parça ve 3 sene daha kesin kasa değişimi olmaksızın yola devam.
    dezavantajları karizması yok, lüks araba kullanıcıysanız mutlaka süspansiyon sistemi yetersiz gelecektir, mercek far,viraj farı ve katlanır elektrikli ayna yazmasına rağmen olmaması ve mücadele ile alınması :))
    ben bu hafta hepsini taktırıyorum garantili olarak renault servisinde




  • Kesinlikle Astra Classic III Dizel öneririm. Bugün test sürüşü yaptım ve araçta yok yok. Hafta başı bende clio gt almayı düşünüyordum. 4 günde bizzat incelediğim ve fiyat aldığım araçları inceleme sırasıyla aşağıda veriyorum. Hiçbiri Astra Classic III kadar donanımlı değil. Bütçesi yeten arkadaşların mutlaka incelemesini ve test sürüşü yapmasını öneririm.

    1. Clio gt 85 BG Extreme Edition : 38.500 TL
    2. Yeni Aveo Sedan LTZ Dizel : 39.800 TL
    3. Astra Classic III Dizel Easytronic : 42.500 TL (Manuel şanzuman 40.000-40.500 TL cıvarındadır)


    http://forum.donanimhaber.com/m_48891658/mpage_3/f_/key_astra//tm.htm#55463565




  • neden extreme ile karşılaştırıyorsun?night & day ile karşılaştırsana...işin şark kurnazlığına kaçmayalım, ya hepsinin full versiyonunu karşılaştır yada hepsinin en boşunu.ayrıca gt için aldığın fiyat da doğru değil istersen sana dün aldığım fiyatı fax ile gönderebilirim.böylece resmi nitelikte taşır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141
    mercek far,viraj farı ve katlanır elektrikli ayna yazmasına rağmen olmaması ve mücadele ile alınması :))
    ben bu hafta hepsini taktırıyorum garantili olarak renault servisinde

    Garantiden taktırıyorum derken , ücretsiz olarak mı taktırıyorsunuz Renault dan ... ???
    Çünkü Bir önceki kasanın viraj aydınlatmalı mercekli farının tanesi serviste 1100 TL...

    Eğer ki Renault tan bu donanımların eksik olduğunu belirtip te ücretsiz olarak bu donanımları servisten temin ediyorsanız , sizin durum emsal teşkil eder ve bu zamana kadar satılan bir çok GT Exc. için bu donanımların da ücretsiz olarak takılması gerekiyor...




  • şu anda piyasada fiyat kazanç oranına göre tek alınası araç astra classic 3 dizel,ful +ful bir araç,ağırlığı 1280 kg,kaportası nasıl zayıf oluyor,ayrıca araç sanki reşat altını her daim ikinci ei mevcut
  • ayrıca manuelini 40 bine rahat alırsın
  • Çarpışma testlerini dikkate aldığımızda Sedan olanının E-ncap testi yok , ama HB olanının test sonuçları gayet başarılı...
    http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_astra_2004/185.aspx

    Aynı şekilde Clio nun da bir önceki kasasının testi var , o da aynı şekilde başarılı sonuçlar almış...
    http://www.euroncap.com/tests/renault_clio_2005/220.aspx

    Astra classic in 111. Yıl özel serisini incelemiştim gerçekten işçilik kalitesi ve donanımı mükemmel... uzun yolda 6.vites ekonomi ve konfor olarak çok başarılı... Şu anki mevcut satılan araç donanım olarak incelediğim seride olanları bulunduruyorsa gerçekten güzel fiyat diyebilirim...




  • bildiğin ücretsiz çünkü night&day serisini anlatan broşürün tam 4 yerinde var şeklinde yazılmış ve bana satarken de öyle dediler. ayrıca aracım executive değil ve onun broşürünü hiç görmedim. ama gt night&day kullanıcıları uğraşşın.broşür bende var isteyen fotokopi ile gönderirim
    2. olarak astra classic iyi hatta çok iyi diyen saygı değer arkadaşlarım.şehir içi trafiğinde sıkıntılı olduğunu ben değil kullananlar söylüyor.ama uzun yolda rahat.ayrıca donanım olarak gt night&day den fazla değil, hatta arkada perde airbag yok... :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    bildiğin ücretsiz çünkü night&day serisini anlatan broşürün tam 4 yerinde var şeklinde yazılmış ve bana satarken de öyle dediler. ayrıca aracım executive değil ve onun broşürünü hiç görmedim. ama gt night&day kullanıcıları uğraşşın.broşür bende var isteyen fotokopi ile gönderirim
    2. olarak astra classic iyi hatta çok iyi diyen saygı değer arkadaşlarım.şehir içi trafiğinde sıkıntılı olduğunu ben değil kullananlar söylüyor.ama uzun yolda rahat.ayrıca donanım olarak gt night&day den fazla değil, hatta arkada perde airbag yok... :)

    Ancak Şöyle bir durum var ,
    Benim Renaulttan aldığım broşürün en son sayfasında , Renault broşürde tanıtılan ve görüntülenen araçlar ve aksesuarların özelliklerini her an değiştirme hakkını saklı tutar şeklinde bir açıklama var. Yani bu açıklamaya dayanarak sizin taleplerinizi yerine getirmeyebilirler..

    Ama sizin dediğiniz şekilde bu aksesuarları takacaklarsa , çok büyük bir olay bence bu...

    Far olarak ta "Çift optikli siyah maskeli farlar" olarak bir açıklama var Far konusunda , ancak bu farlar bir önceki kasada olan mercekli ve aynı zamanda viraj aydınlatma özelliğide olan farlardan değil !!!

    Ben Bu zamana kadar Clio 3 Faz 2 olarak mercekli ve viraj aydınlatmalı farı olan bir araç görmedim... Belki TR ye geldi çok az olarak onları da ben görmemiş olabilirim.. Hiç gelmedi veya yok diye kesin bir şey söyleyip yanlış yönlendirme yapmayayım da...

    Benim belirttiğim farlar aşağıdaki fotoda işaretlediğim ti te olanlar , yoksa siyah maskeli Clio 3 Faz 2 farı zaten , N&D ve Exc. de zaten standart...
    Bu mercek ve viraj aydınlatmalı olan da zaten resimde sport versiyonda kullanılmış...











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 14 Aralık 2011; 10:52:42 >




  • Optik far ve far yıkama fotoğrafları.

  • kesinlikle gösterdiğiniz fardan ve hatta benim aracımın 33 bnp plakalı beyaz rengindeki dci de bu fardan var.işin ilginç yanı 1 gün arayla alınmış araçlar ancak aynı tırla gelmiş...
    valla servis donanım tablosunda hata olduğunu ve bizi de yanlış yönlendirdiklerini kabul etti, ben de biraz çirkefim ondan dolayı haftaya gün verdiler.ama far yıkama daha önce hiç görmemiştim
  • Bugün aracın sağına soluna bakarken, arka el tutacaklarının ön kısmında ve arka kelebek camların üst kısımlarında plastik kapaklar gördüm ,toplam 4 adet.. Açtım, içinde saca kaynaklı askı gibi halkalar var.. Nedir onlar anlayamadım,bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    kesinlikle gösterdiğiniz fardan ve hatta benim aracımın 33 bnp plakalı beyaz rengindeki dci de bu fardan var.işin ilginç yanı 1 gün arayla alınmış araçlar ancak aynı tırla gelmiş...
    valla servis donanım tablosunda hata olduğunu ve bizi de yanlış yönlendirdiklerini kabul etti, ben de biraz çirkefim ondan dolayı haftaya gün verdiler.ama far yıkama daha önce hiç görmemiştim


    Ben Sahibinden de bakarken bu zamana kadar hiç karşılaşmadığım yeşil renkli bir GT de görmüştüm Far yıkama , ama farlar bizim bildiğimiz çift optikli olanlardan dı...

    Ama dediğim gibi mercekli / mercekli+far yıkamalı Clio 3 Faz2 bu zamana kadar hiç canlı olarak görmedim Türkiyede...

    Aslında madem size bu değşimi yapıyorlar , o zaman sizin durumunuzun emsal teşkil edip , başvuran tüm GT sahiplerine donanım broşüründe yazdığı gibi mercekli farları takmaları lazım..

    Ancak şu andaki mevcut broşürde hiçbir donanım seviyesinde Mercekli Far donanımı da yok artık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Bugün aracın sağına soluna bakarken, arka el tutacaklarının ön kısmında ve arka kelebek camların üst kısımlarında plastik kapaklar gördüm ,toplam 4 adet.. Açtım, içinde saca kaynaklı askı gibi halkalar var.. Nedir onlar anlayamadım,bilen var mı?

    File bağlantısı için onlar
  • Teşekkürler.O halde aşağıda da olmalı aynılarından.Bagajı tavana kadar yüklersek ,ya da arka koltukları yatırıp yüklersek kullanabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Teşekkürler.O halde aşağıda da olmalı aynılarından.Bagajı tavana kadar yüklersek ,ya da arka koltukları yatırıp yüklersek kullanabiliriz.

    Evet aynı kancalardan bagaj tabanında da var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    ...ve gene 1,3 90hp nin kasada ne kadar zayıf kaldığı ve şehir içinde sürücüye zulüm ettiğini opelin kendi forumunda okumuştum.

    Merhaba, Clio GT almayı düşündüğüm için gezinirken şu anda satmakta olduğum Astra 1.3 dizel 90 bg için bu yorumunuzu görünce yazmak istedim. İlk iki vitesi için söylenenler biraz doğru olabilir. O da gücü yetmediğinden değil ayarlarından olsa gerek. Beygiri yüksek bir benzinli gibi kalkamıyorsunuz ama İstanbul trafiğinde 40bin km yapmış birisi olarak zorlandığımı hatırlamıyorum. Zaten az yaktığı için daha seri arabaların sürücüleri kendi ceplerinden yakıt parasını veriyorlarsa öyle aman aman bir farkı da ortaya koyamıyorlar. Efendi efendi sürecekseniz o 90 bg'nin sürüş zevkini göreceksiniz. 3. vites ve sonrasında "hadiii hadiii diye" sürekli söylendiğime göre bu arabayla epeyi bir aracın sabrınızı taşırdığını göreceksiniz.

    Hazır yazmışken Clio GT 1.6 BVA'nın yakıt tüketimini merak ediyorum. Geriye doğru bulmayı ümit ediyorum ama yine de kullananlar buraya uğrarsa yazmaları hepimizi mutlu edecektir.




  • Astra da kullanılan motorun aynısı Linea ve Grande Pıuntoda kullanılanlardan...
    Linea da aynı şekilde 1. vites pek iç açıcı değil , 2 ye atınca toparlıyor kendini...
    Ama o ara hızlanmalarda resmen itekliyor arkadan birisi....

    90 lık Multijet mtorun ara hızlanmaları gerçekten iyidir... Zaten o motordan 0-100 de mucize beklemeye gerek yok , sonuçta 1300 cc lik dizel motor bu
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.