Şimdi Ara

Clio Grand Tour (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
17
Favori
398.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 bva sehir içi benzinde 12 litre sehir dışı 7 civarı cok zorlamadan giderseniz lpg şart bir araç
  • gt ile hb arasında arka diz mesafesinde fark var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119

    gt ile hb arasında arka diz mesafesinde fark var mı

    Hayır yok.Sadece araç 20cm uzun ve bagajı 288@439lt.
  • Merhaba arkadaşlar. Acaba executive modelinde, arka orta koltuğa isofix çocuk koltuğu takılabiliyor mu?
  • 2011 Clio GT 1.2 Extreme aracım uzun yolda 5 LT civarı, şehiriçi 7.5 LT yakarken kışın başlamasıyla (Şehir Erzurum, kışlık lastik takılı, ısı genelde - eksi) 10-11 LT arası olmaya başladı. Bir anormallik var mı yoksa lastik hava soğukluğu vb etkenlerle bu miktara çıkması normal mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turtle -- 25 Aralık 2011; 21:15:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turtle

    2011 Clio GT 1.2 Extreme aracım uzun yolda 5 LT civarı, şehiriçi 7.5 LT yakarken kışın başlamasıyla (Şehir Erzurum, kışlık lastik takılı, ısı genelde - eksi) 10-11 LT arası olmaya başladı. Bir anormallik var mı yoksa lastik hava soğukluğu vb etkenlerle bu miktara çıkması normal mi?

    Erzurum kadar soğuk olmuyor İstanbul. Benim tecrübem %10-15 civarı bir artış. Yalnız yaz günleri İstanbul'da araç sayısı az oluyor. Bu artışın bir kısmını o açıklıyor olabilir. Hoş kışın yaza göre daha sakin sürmek gerekiyor. O ne kadar etki yapar bilemiyorum. Sizin %30 değeri bana biraz çok geldi.
  • Yaz ve kış ortalama tüketimlerim arasındaki fark eski 1.4 era aracımda 1.3lt idi.. (8.2lt@9.5lt)

    1.2 grandtour (henüz 1500km de) şu anda aynı kış şartlarında 8.2lt yakıyor tahminim yazın 7.0 lt civarı bir tüketim olacak ki harika bir değer benim için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thebraver

    Arkadaşlar, ben de 2 yıldır kullandığım renault clio 2003 dizel aracımı satıp kısmetse bir kaç hafta içinde clio grand tour almayı planlıyorum. Aracı şirkete alacağım, ticari olarak geçmiyor sanırım değil mi?

    bunun dışında nerdeyse tüm konuyu baştan sona okudum, ancak çok eski bilgiler var. Yakıt, fiyat ve diğer özelliklerle ilgili güncel bilgiler verirseniz sevinirim.

    Ayrıca ben Denizlideyim, Denizli bayiinden bir fiyat istedim. Birkaç yerden daha istemek mantıklı olur mu yoksa web sitesinde yazan fiyat yaklaşık olarak her yerde aynı mıdır?

    Ayrıca ben 1.5 dizel dci 65 Bg düşünüyorum. ne dersiniz?


    geçen hafta k.pederin 1.5 65 beygirlik grandtouruyla 1600 km yol yaptık istanbula cenazeye gidiyorduk araçta 4 kişi ve bagaj vardı çoğunlukla ben kullandım istanbula kadar 800 km yol yaptık hızım genelde duruma göre 110-130 arasında gitti geldi 100 km de ortalama 5.2L yaktı (0.19 TL) gelirken bagaj fazla ve rakımdan dolayı 5.5 L yaktı değerleri oldukça iyi hemen hemen hiçbir araba bu kadar yakmaz yani 1600 km 'lik yol için 350 tl lik mazot aldık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX1 -- 29 Aralık 2011; 21:46:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Yaz ve kış ortalama tüketimlerim arasındaki fark eski 1.4 era aracımda 1.3lt idi.. (8.2lt@9.5lt)

    1.2 grandtour (henüz 1500km de) şu anda aynı kış şartlarında 8.2lt yakıyor tahminim yazın 7.0 lt civarı bir tüketim olacak ki harika bir değer benim için.


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgealp.ozturk

    quote:

    Orijinalden alıntı: turtle

    2011 Clio GT 1.2 Extreme aracım uzun yolda 5 LT civarı, şehiriçi 7.5 LT yakarken kışın başlamasıyla (Şehir Erzurum, kışlık lastik takılı, ısı genelde - eksi) 10-11 LT arası olmaya başladı. Bir anormallik var mı yoksa lastik hava soğukluğu vb etkenlerle bu miktara çıkması normal mi?

    Erzurum kadar soğuk olmuyor İstanbul. Benim tecrübem %10-15 civarı bir artış. Yalnız yaz günleri İstanbul'da araç sayısı az oluyor. Bu artışın bir kısmını o açıklıyor olabilir. Hoş kışın yaza göre daha sakin sürmek gerekiyor. O ne kadar etki yapar bilemiyorum. Sizin %30 değeri bana biraz çok geldi.



    Şu an burada hava -29 derece. Sabah -10 -15 civarı olur. Hani eski arabalarda jikle falan olurdu,benzin-hava karışımında havayı kısarak benzinin fazla olmasını sağlayarak zengin karışım elde edilerek özellikle ilk çalıştırmada ve ısınana kadar bu şekilde çalıştırılırdı ki bu da yakıt tüketimini arttırırdı. Şimdi yeni sistemlerde nasıl bilmiyorum ama benzerdir diye düşünüyorum. Bir de yazın arabayı çalıştırıp 1 dakika sonra hareket ederken şimdi bu soğuk şartlarda 5-10 dakika rolantide çalıştırdıktan sonra (aynı zamanda camların açılmasını bekledikten sonra) hareket edebiliyorum ki bu da yakıt tüketimini arttırıyor. Benim sormak istediğim bu şartlarda bu kadar artar mı? Tabii gittiğim mesafede bu kadar çalıştırmadan sonra 3-5 km. yi geçmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turtle -- 29 Aralık 2011; 23:08:36 >




  • Turtle yakıt tüketimi için olabilecek en kötü şartlardasın dostum.Soğuk havanın yakıt tüketimini %25 artıracağı ile ilgili bir şeyler okumuştum ilave olarak deniz seviyesinden yukarı doğru çıktıkça karışım zenginleşiyor.Aracın o şartlarda 15lt yaksa çok demem açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    kesinlikle gösterdiğiniz fardan ve hatta benim aracımın 33 bnp plakalı beyaz rengindeki dci de bu fardan var.işin ilginç yanı 1 gün arayla alınmış araçlar ancak aynı tırla gelmiş...
    valla servis donanım tablosunda hata olduğunu ve bizi de yanlış yönlendirdiklerini kabul etti, ben de biraz çirkefim ondan dolayı haftaya gün verdiler.ama far yıkama daha önce hiç görmemiştim

    Son durum nedir. ?
    Renault talep ettiğiniz aksesuar-donanım değişikliğini ücretsiz gerçekleştirdi mi ?
  • ya aracımı kötülemek istemiyorum ama bu renault neden böyle şeyler yapıyor anlamıyorum.ayna için randevu verdiler gittik aynayı hallettik far yok.ayrıca debriyaj çok yüksekte kavrıyor ama usta normal diyor.sanki ilk defa araba kullanıyoruz.aynamı aldım farımı da alacam devbriyajı da yaptıracam.lakin araç ta tır tır çalışma sesi var sizlerde de var mı arkadaşlar acil cevap bekliyorum
  • 1.2 motor özellikle soğukken ciddi anlamda tıkırdıyor.ısınınca daha iyi ama yinede benzinli motordan beklenen rölantideki sessizliğe sahip değil.Ben de sizin gibi şüphelendim 2004 1.2 clio 2 kullanmış bir arkadaşa sordum, "öyle o motorlar,hep dizel sanıyorlardı benimkini" dedi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 4 Ocak 2012; 0:12:38 >
  • arkadaslar merhaba,

    bir kac gündür değerli yorumlarınızı takip ediyorum baştan sona okudum ve cok faydalı oldu benım için.
    aklımda GT 1.5dci executive 85hp var.hergün 50 km yol yapıcam işim uzakta ve istanbulda yaşıyorum ekonomik olması benım için şart yani.

    2010 model 30binde bir clio GT 1.5dci executive 85hp fiyatı 32000tl
    yoksa
    2010 model 34bin km de sedan focus titanium 109hp ful bi arac o da 32000tl
    iki arac ta aynı fiyat segmentleri farklı diyecek arkadasları anlıyorum ama aynı paraya aklımda daha kaliteli diye yer etmiş fordmu alsam bi fikir belirtirseniz cok sevinirim,

    kıyas yapmayacak arkadaslar clionun fiyatıyla ilgili yorum yaparsa yine cok memnun olurum( aracın ön tamponu değişmiş karbüratör işlem görmüş başka bi boya ya da değişeni yok) şimdiden teşekkürler
  • Aynı Focus un 80000 de 2009 model hactback olanını 30.000 tl ya 2 ay önce sattım. Araç otomatik ti bana göre 2 kusuru vardı çok yakıyordu ve hantaldı. Focus ucuz değil Clio dizel olduğundan fiyatı aynı diye düşünüyorum. Focus ta dizelse :) neden aynı fiyat oluyor bende anlayamadım :)
    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caretta_fy

    arkadaslar merhaba,

    bir kac gündür değerli yorumlarınızı takip ediyorum baştan sona okudum ve cok faydalı oldu benım için.
    aklımda GT 1.5dci executive 85hp var.hergün 50 km yol yapıcam işim uzakta ve istanbulda yaşıyorum ekonomik olması benım için şart yani.

    2010 model 30binde bir clio GT 1.5dci executive 85hp fiyatı 32000tl
    yoksa
    2010 model 34bin km de sedan focus titanium 109hp ful bi arac o da 32000tl
    iki arac ta aynı fiyat segmentleri farklı diyecek arkadasları anlıyorum ama aynı paraya aklımda daha kaliteli diye yer etmiş fordmu alsam bi fikir belirtirseniz cok sevinirim,

    kıyas yapmayacak arkadaslar clionun fiyatıyla ilgili yorum yaparsa yine cok memnun olurum( aracın ön tamponu değişmiş karbüratör işlem görmüş başka bi boya ya da değişeni yok) şimdiden teşekkürler

    Focus Dizel de herhangi bir vukaat var mı ??? 32 bin TL lik fiyatı bana biraz fazla ucuz geldi , mutlaka bir katakullisi vardır o aracın...

    İyice bir ekspertiz yaptırın Focus a , tramerden şasi sorgusu yaptırın , Plaka sorgusunun bir esprisi kalmadı artık , Anadolu plakalı pert olmuş araçları alıp burada yaptırıp istanbul plakası ile satıyorlar , sizde 34 plakayı sorguluyorsunuz hiç bir şey çıkmıyor ohh ne güzel tertemiz araç diyip biniyorsunuz...... Ama aslında durum çok vahim..

    O yüzden şaşi numarası üzerinden sorgulama yaptırın , aracın servis bakımlı olması çok önemli servis kayıtlarını kontrol edin , eğer ki bunlarda bir sıkıntı yoksa tercihiniz Focus olmalı bana göre...

    Collection veya Trend seviyesinde olsaydı işçilik kalitesi vasattır Focusların , ancak Titanium seviyesinde hem işçilik kalitesi hemde donanımları oldukça tatmin edicidir. Ayrıca 109 Hp lik TDCI motor gerçekten iyi gidiyor...




  • 1.2 GRAND TOUR 2400 KM - 2,5 AY - İSTANBUL

    1. AY SONU 1000 KM 7,4 LT ORTALAMA
    2. AY SONU 2000 KM 7,2 LT ORTALAMA
    ŞU ANDA 2400 KM 7,0 LT ORTALAMA

    MEVSİM İTİBARIYLA , ALDIĞIM GÜNDEN BERİ ISI ORTALAMA 10 DERECE DÜŞMESİNE RAĞMEN , TÜKETİM DE DÜŞTÜ
  • Herkese selam. 2008 8. ay fabrika çıkışlı Clio Grand Tour Authentique Edition 1.2 75 bg araç kullanıcısıyım. Aracı çalıştırırken bütün gösterge ışıkları yanıyor ve 1-2 saniye sonra hepsi sönüyor (Hareret, yakıt ve km bilgileri hariç). Bana göre kırmızı renkte Yağ ve akü lambasının sönmemesi lazım. Oil ok yazısından sonra kontağı çevirerek aracımı çalıştırıyorum. Kırmızı renkte yağ ve akü lambasının bu sırada yani çalıştırdıktan sonra sönmesi lazım. Aracı hareket ettirmek için bazen debriyaj ve gaz pedal ayarı yani kavrama noktasını ayarlayamadığımda aracı stop ettiriyorum. Bu sırada gösterge ışıklarında hiç bir değişiklik olmuyor. Bana göre kırmızı renkte yağ ve akü ışıklarının bu sırada yanması yani stop ettiğinden beni ikaz etmesi gerekmez mi? Çünkü diğer araç ve modellerde bu böyle oluyor. Bu durum benim kullandığım araçta mı böyle yoksa bütün Clio Grand Tour Authentique Edition 1.2 75 bg'lerde mi? Bu araç kullanıcılarının bu olaya dikkat edip görüşlerini bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.




  • Dediğiniz gibi sanırım.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZTOP_4fYMKA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozsam

    Herkese selam. 2008 8. ay fabrika çıkışlı Clio Grand Tour Authentique Edition 1.2 75 bg araç kullanıcısıyım. Aracı çalıştırırken bütün gösterge ışıkları yanıyor ve 1-2 saniye sonra hepsi sönüyor (Hareret, yakıt ve km bilgileri hariç). Bana göre kırmızı renkte Yağ ve akü lambasının sönmemesi lazım. Oil ok yazısından sonra kontağı çevirerek aracımı çalıştırıyorum. Kırmızı renkte yağ ve akü lambasının bu sırada yani çalıştırdıktan sonra sönmesi lazım. Aracı hareket ettirmek için bazen debriyaj ve gaz pedal ayarı yani kavrama noktasını ayarlayamadığımda aracı stop ettiriyorum. Bu sırada gösterge ışıklarında hiç bir değişiklik olmuyor. Bana göre kırmızı renkte yağ ve akü ışıklarının bu sırada yanması yani stop ettiğinden beni ikaz etmesi gerekmez mi? Çünkü diğer araç ve modellerde bu böyle oluyor. Bu durum benim kullandığım araçta mı böyle yoksa bütün Clio Grand Tour Authentique Edition 1.2 75 bg'lerde mi? Bu araç kullanıcılarının bu olaya dikkat edip görüşlerini bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    2011 - 1.2 night & day

    1-) aracı teslim alırken bana söylenen : kontağı yarım çevirdikten sonra ışıkların hepsi sönünce aracı çalıştırın... anladığım kadarıyla , bütün sistem elektrikle beslendikten sonra araç çalışırsa herhangi bir olumsuzluk olmuyor. eğer kontak hemen çevrilip , harekete geçilirse ; başta elektrikli direksiyon sistemi olmak üzere arızalar olabilir.

    2-) evet , önceki araçlarımızda araç stop ederse kırmızı akü ve yağ lambaları yanıyordu. bunlarda böyle bişey yok.

    3-) araç yüklü veya yokuşta iken ilk kalkışta araç çoğu zaman stop ediyor. bunun nedeni motorun küçüklüğü. motor büyük ve torku çok daha yüksek olsaydı bu sorun olmaz. bu durumlarda çoğunlukla el freni ile kalkmayı tercih etmeli.




  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.