Şimdi Ara

Clio IV Makyajlı-Makyajsız Farkları ve EDC Yorumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba,

    1.5dci edc clio 4 alma arefesindeyiz. Sanırım 2017 yılında clio makyaj geçirmiş. Ön tampon,led farlar,vites topuzu gibi farklar gözle görülüyor ancak benim merak ettiğim şu: motor ve şanzıman,mekanik olarak makyaj ile bir fark geliyor mu?


    Ayrıca özellikle clio 4lerde edc şanzıman kullanan varsa artılarını eksilerini yazabilirse çok memnun olurum.


    Son olarak şu an 2005 model 1.6 tam otomatik tork konvertörlü corollamız var. Ama yakıtına yetişemiyoruz. Bu yüzden clio 4 edc tercih etmek istedik. Bunun içinde olumlu/olumsuz yorumlarınız olursa çok sevinirim.




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Clio IV Makyajlı-Makyajsız Farkları ve EDC Yorumu

    Renault Clio IV, 2012-2019 yılları arasında üretilen bir B segmenti hatchback'tir. 2016 yılında makyajlanarak "Clio IV Makyajlı Kasa" adını almıştır.

    Clio IV Makyajlı Kasa Farkları

    Clio IV Makyajlı Kasa ile makyajsız kasa arasındaki en belirgin farklar şunlardır:

    • Ön Tasarım: Makyajlı kasa, daha geniş bir ön ızgara ve yeni farlara sahiptir.
    • Arka Tasarım: Arka lambalar daha dar ve yatay bir tasarıma sahiptir.
    • İç Mekan: Direksiyon simidi, orta konsol ve gösterge paneli güncellenmiştir.

    Clio 4.5 Nedir?

    "Clio 4.5", Clio IV'ün makyajlı kasasına verilen gayriresmi bir addır. Renault, makyajlı kasayı resmi olarak "Clio IV Makyajlı Kasa" olarak adlandırmıştır.

    Clio 4 Faz 1 Faz 2 Farkı

    "Clio 4 Faz 1", makyaj öncesi Clio IV modellerini ifade ederken, "Clio 4 Faz 2", makyajlı kasa modellerini ifade eder.

    EDC Yorumu

    Clio IV Makyajlı Kasa, EDC (Etkin Çift Kavramalı Şanzıman) ile sunulmaktadır. EDC, manuel şanzımanlara göre daha konforlu ve verimli bir sürüş deneyimi sağlar.

    Sonuç

    Clio IV Makyajlı Kasa, makyajsız kasaya göre daha modern bir tasarıma ve güncellenmiş bir iç mekana sahiptir. EDC şanzıman seçeneğiyle sunulan makyajlı kasa, konforlu ve verimli bir sürüş deneyimi sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 2014 edc li makyajlı megane 3 üm var edc den çok memnunum bazı dikkat edilmesi gereken durumları var onlara dikkat ederek kullanırsan kolay kolay sorun yaşamazsın ben 2014 0 almıştım şuan 85 bin km de herhangi bir sorun yaşamadım 8 senedir.

  • 2017'de değil 2016'da makyajlandı. 2016 model makyajlı kasa manuel sahibiyim.


    Makyajla birlikte en belirgin fark icon donanım için

    led farlar ve c tipi gündüz ledi, led sisler

    led arka lamba grubu,

    yarı deri koltuklar,

    direksiyon simidindeki parlak bölümün kaldırılması,

    gövde rengi aynalar,

    tamponlarda ve sis farlarında tasarım farkı,

    16 ve 17 inç jant tasarımları,

    sol kapı içindeki ayna kontrol tuşların tasarım farkı,

    krom vites topuzu


    Bir çırpıda aklıma gelenler bunlar.


    Motor K9K icon için 90hp ve şanzımanda bildiğim kadarıyla değişiklik yok.

  • Faz 2 Clio 4'lerde motor ve şanzımanda bir değişiklik yok.


    EDC bir çift kavrama şanzıman bildiğiniz üzere. Tam otomatik tork konvertörlü şanzımanlar kadar sorunsuz değil.


    Aracım 263.000 km'de, 2014 model Clio 4 1.5 dCI EDC. EDC'den genel olarak memnunum.


    Araç 6-7 yaşını geçtikten sonra şanzıman beyni arıza verebiliyor. Değişimi kolay bir parça. Yaklaşık 6.000 TL idi geçen sene.


    Baskı balatası bana 200.000 km dayandı. Genel olarak 150-160 bin km kadar kullanıyor kullanıcılar. Baskı balata ile birlikte vites ayırma çatallarını da değiştirmiştim 2020 yılında. Çatalları sıfır, baskı balatayı sıfıra yakın derecede çıkma parça ile değiştirmiştik. 6.500 TL'de ona ödemiştim.


    Alırsanız zayıf akü ile aracı kullanmayın. Hem şanzıman beynine, hem senkromeçlere zarar verebiliyor. Başıma geldi. Buna dikkat ederseniz, beyin de arıza vermezse baskı balata haricinde pek masraf çıkartmaz.





  • Bizim fabrikada var Clio. joy paket mi öyledir bilmem ama böyle kötü araba görmedim. Şoför koltuğu yükseklik ayarı yok hayatımda gördüğüm en kötü ses sistemi bu araçta, hele o kelebekler den gelen rüzgar sesi bir süre sonra çekilmez hal alıyor plastik kalitesinde bahsetmiyorum sinyal kolun milyonshop kalitesinde. 75 beygir ama sanki 90 100 beygir gibi gidiyor fena da yol tutmuyor yakıt gerçekten verimli
  • Herkese teşekkürler arkadaşlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.