Şimdi Ara

Clio Symbol 1.5 dci 80 bg kullananlar veya bilenler (-) (+) eleştiriler lütfen

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
22.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Clio Symbol 1.5 dci 80 bg almayı düşünüyorum 2001 veya 2002 model yakıt tasarrufu ve bagaj kapasitesi aile arabası olması bana olumlu yönleri gibi geliyor. olumsuzlukları nelerdir.
    2. el alıcam için nelere dikkat etmem lazım.
    bazı dizellerin 100.000 den sonra motorunun çok zarar gördüğünü söyleyenler var(özellikle multijet) renault nasıl bu konuda bilenler ve kullananların yorumlarını bekliyorum.
    Kazasız Günler!



  • Ben sembol değil ama clio80 bg kullanıcısıyım dci,

    2001-2002 olacaksa 70 000-80000 kmden fazla olmasın km resi, 60 000 bakımındaki tiriger değişimi yapılmış olsun, tekerler 40 000-50000 km de değişmiş olsun, bakımları yetkili serviste yapılmış olması tercih sebebi dir, şirket aracı olmasın veya geçmişinde kullanılmamış olsun, tavan, şase, motor da proplem olmasın, değişen ve boya şahsi tercihinizdir, 80 dci lerde intercoler turbo var 65 e göre daha iyi bir seçimdir daha ataktır. Yakıtları oradan buradan değilde belirli bir marka ve belirli pompadan alınmış olsun, 30 000 km de bir carbon cleen yapılmış olaması dizeller için tercih sebebi olsun, sembol almanızı ABS siz ve tekerlek ebatı 165 veya 175 olması sebebi ile vede arkadan kendini burakmaya çok elverişli olması sebebiyle istemem, sembol kazalarının çoğu yol tutuşu ve güvenlik önlemlerinin zayıf olmasından olduğunuda unutmayın.

    Alırsanız şimdiden hayırlı olsun.kazasız günlerde kullanmanız dileğiyle.




  • Dostum bizim işyerinin araçları var iki tane SYMBOL dCİ 170.000de motor yaptılar.Zaten en iyisi 200.000 hadi bilemedin 250.000de motoru bitiyo.Yılda 10.000 km.den fazla yapmamış olması gerekir.Yani 80.000 km.yi geçmesin aldığın araba.Birde piyasa çakal dolu.Kilometre sıfırlama cihazlarıyla km düşürüyolar.Özellikle dizellerde ve yüksek modellerde.Aldığın arabayı mutlaka serviste bilgisayara bağlat.
  • arkadaşım öncelikle şunu söylemek isterim 2005 modele kadar 80 hp dizel clio yok
    2002 yılında çıktı dizel cliolar
    araba seridir 190 m kolaylıkla çıkarsın çok seridir ama hafif olmasi iyi yol tutmamasi arkasının çok dar olması - yönlrei
  • 2001 model olan dizel yok arkadaşım yalnız dizelin 65 hp liğini öneririm 2. elde 80 hp olanı bulman çok zordur , ayrıca bende 2004 model 65 hp olanı var çok seri az yakıyor vede dikkatli kullanırsan 250.000 km kadar götürür seni , - yönleri ise kaporta narin mahellede sıpalar üzerine yaslandımı çökebilir içine , birde arka koltuklar biraz dar ama benzinlikte yüzünün gülmesini anlatamam , ancak yaşaman gerek o duyguyu araba yakmıyor kokluyor resmen ,haa birde 65 hp gibi görünmesine rağmen çok seri bu nerden geliyor diyeceksin ? tork gücü 1.6 olan bi çok arabadan daha yüksek o yüzden kasanında hafifliğiyle araba kendini çok rahat topluyor vede atik , birde CLİO SYMBOL arkadaşıma bir soru soracam motoru yaptırmak ne kadara mal oldu aceba ?
  • Elinize sağlık önerilerinizi dikkate alıcam.
    piyasaya bakıyorumda 100 000 nin altında pek yok dizel symbol. bi arkadaşın cevabındada motor istediğinden bahsediyor. bu biraz kötü acaba benzinli alıp sıralı lpg yapılsa hem tasarruf hemde motor ömrü açısında ve de yıpranma açısında avantajlı olur mu ne dersiniz?
  • Arkadaşım ikinci el dizel almak riskli.Çok temizini bulman lazım.Senin istediğin modellerde dizel yok,80 beygir hiç yok.Dizelleri genelde çok km yapanlar aldığı için arabalar çok yıpranık oluyor.Çok km yapmayacaksan al bir temiz benzinli rahatına bak
  • HİÇ KİMSE TEMİZ DİZEL ARACINI KOLAY KOLAY SATMIYOR. DAYIM SATACAK OLDU TALİP OLDUM KARDEŞİNE (DİĞER DAYIMA) VERDİ. TEMİZ DİZELİ GÖRMEK YA AKRABADA YADA GALERİDE O OLARAK GÖRÜRÜZ.
  • Haklısınız bende 2. el dizel den aymaya başladım en iyisimi 0 alıcan
  • mendel50 sanayide dci motor rektefiyesi 3000lira falan ama bizim işyeri sıfır motor getirtti 5000-6000 lira falan zaten 65 beygir olanlar en ucuzu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    mendel50 sanayide dci motor rektefiyesi 3000lira falan ama bizim işyeri sıfır motor getirtti 5000-6000 lira falan zaten 65 beygir olanlar en ucuzu


    HIMM DEMEKKİ DİZELDEN KORKMAYA GEREK YOK ,3000 YTL ÇOK PAR SAYILMAZ , BELKİ BİRAZ PAZARLIKLA 2500 YTL YE FİLAN HALLOLUR
  • bence külliyen yalan benim yeğenim taksici 2006 da 1,5 dizel cilio aldı ve 2011 de sattı araba en son baktığımda 400000 km devirmişti ve hale çalışıyordu sorunsuz bilip bilmeden karalama yapmak için yorum yazmayalım
  • Symbol lerde dizeler mi daha az yakıt harcıyor yoksa benzin/lpg li araçlar mı daha az yakıt harcıyor?
  • clio dci motorların megane II'lere göre az dayanmasının nedeni turbo soğutucu radyatörünün bulunmamasıdır.O yüzden symbol kullanan arkadaşların bu araçta agresif hareketlerden kaçınması gerekir.dizel araçların genelinde yağ ve filtre bakımını aksatılmadan zamanında yapıldığı takdirde asla korkulacak bir sorunla karşılaşılmaz.Motor rektefiye istediğinde Turbo dahil 2500 tl gibi bir rakama malolabilir.zaten bu rakamı yakıt tasarrufundan bir hayli karşılamış sayılırsınız ve motor bedavaya gelir.Şu an piyasamızın performans/yakıt ortalaması en ideal aracı clio 1.5 dci'dir.Eğer içim rahat kullanayaım birşey olmasın diyorsanız kesinlikle Megane II 1.5 dci 80 PS araç tercih ediniz.Saygılar..
  • bendeki symbolde abs vardı yok demek biraz bilgisizce olmuş. Daha bugun sattım arabayı 15.000 liraya galeriye. Foruma koymustum yüzüne bakan olmadı araba gerçekten çok temizdi ama işte 175bin diye insanlar korkuyor. Benim 80 bindeki cliomdan daha iyiydi motoru .
  • Ne kadar çok bilgisizce sallayan bir toplumuz okudukça şaşırıyorum.

    65 bg clio dci kullanmış biri olarak yazıyorum.

    * Clio'ların yol tutuşu oldukça iyidir ancak aracın kilosu hafif olduğu için 120+ hızlarda yan rüzgarlardan çok etkilenir.
    * Kaportası incedir, ön kaputa koca kıçlı biri oturursa eğilir. Başıma geldi.
    * Tavanı alçaktır. Boyum 1.83 ve aracı kullanırken bazen kafam tavana değiyordu.
    * Dizelin motor ömrü benzinli motorun neredeyse 2 katıdır. Düzgün bakılmış bir dizel motor 350-400 bin km leri rahat görür.
    * Çok seridir, 65gb lik olanı bile oldukça iyi hızlanır. 80 bg liğini tutabilene aşk olsun.
    * 65 bg'liklerin 80 bg'liklerden farkı intercooler yoktur. Bu parça turboya giren havayı gücü arttırmak için soğutur. Soğuk havanın yoğunluğu daha az olduğu için silindire daha fazla girer ve patlama sırasında daha fazla geri tepme oluşturur. Yoksa intercooler'in km'e hiçbir etkisi yoktur. Intercooler olmayan bir araç daha az km yapar demek tamamen sallamadır.
    * Ön çamurlukların plastik olması eksi değil aksine artı birşey. Aracın ağırlığı azaltıyor.
    * Arkası dar filan değildir, bugüne kadar hiç şikayet eden olmadı
    * Bagajı geniştir. Kağıt üzerinde albea'nın daha geniş bagajı olmasına rağmen clio'nun dikdörtgen şeklinde olan bagajı daha fazla eşya alır. Albea'nın ki 5lt geniş olabilir ama hayatımda gördüğüm en biçimsiz bagaj tasarımına sahip.
    * Kasası çok sağlamdır, Bizzat kendim kazasını gördüm. Karşı şeride uçarak!!! geçen bir clio, karşı yönden gelen ford transite sağ önden vurdu. Transitin yarısı iptal. Clio takla atarak ters bir şekilde yola düştü. Clio'nun motor bagaj komple gitti ama kabin kısmı sapa sağlamdı. Önemli olanda bu. İnanmayanlar birde NCAP'te 98-99 BMW 3,passat, mercedes e200 ile 2000 clio kaza testlerini karşılatırsınlar bakın bakalım hangisi sağlammış.

    Şu 150.000-200.000'de dizele motor yapanlar hakkındaki düşüncelerim.

    * Aldığınız arabanın daha önce kilometresi düşürülmüş olabilir. Adamlar 250.000 e gelmiş araçlarını 70-80 bine çekiyor. Sonra bizim saf vatandaş bir tane alıyor, 100bin km de kendi yapıyor. Araba haliyle motor istiyor ondan sonra vatandaş çıkıp 170.000 de dizel motor istedi diyor

    * Daha önceki sahibi motorda hangi yağı kullanmış? Tam sentetik yağ biraz pahalı olduğu için yarı-sentetik veya adı yarı sentetik olup kendisi mineral olan ucuz yağ kullanan araç sahipleri var...

    * Kaçak kalitesiz akaryakıt ile kullanılmış dizel elbette 150.000 de motor ister. Özellikle eurodizel yerine normal dizel veya kalitesiz akaryakıt kullandığı için enjektör kaynatıp motor yakan adamlar biliyorum

    Araç alacaklara tavsiyelerim.

    * Aracın her türlü masrafını yaptıran şirketlerin servis bakımlı araçlarından korkmayın. Garanti dahilinde veya garantisi yeni bitmiş olanları tercih edin. Son yağ değişim tarihi ve km'yi servisten öğrenip aracın km'si ile ve geçen süre ile karşılaştırın.

    Maalesef çok yozlamış bir toplum olduk çıktık. Araba satarken adam kazıklamayı meslek edinmiş insanlar var. Bu yüzden servis kayıtları büyük önem taşıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0tt0m@n -- 13 Aralık 2011; 12:06:45 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.