Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (1366. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27.469
Cevap
83
Favori
1.911.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13641365136613671368
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuz06hasan

    Selamlar. 1.2 symbol landirenzo lpg li aracım bir ay önce arıza yaptı sorun yolda giderken arıza lambasının yakıyor ayrıca yokuşta çekmiyordu motor sarsıntılı idi tamirciye gittim bujileri değiştirdi azalsa da sorun yine tekrarladı sonra,arttı
    araç çekmiyor arıza lambasını daha fazla yakıyordu ayrıca motor vites brodway gibi sarsıntılı çalışıyordu işin garip tarafı düz yolda pek yapmıyordu. Kırmızıda durunca ve dik yokuşlarda arıza lambası yakıyor sarsıntılı çalışıyor çekişi düşüyordu.Benzine alınca düzeliyordu. Bu sefer tekrar farklı bir tamirciye tatilden dönünce gittim
    ben LPG enjektörlerinden şüpheleniyordum Enjektörler kontrol edildi arıza olmadığı anlaşıldı sonra buji , buji kablosu, Lpg filtresi, hava filtresi ve bobin değişti problem azalsa da hala sürüyor ilk takılan bujilerden birisi patlamıştı aynı zamanda tamirci motorun iç aksamında bir arıza olabileceğini subaplardan şüphelendiğini söyledi Bu da çok pahalı bir çözüm acaba subaplarda arıza olsa bu sorunu sürekli yapmaz mı ayrıca subaplardan ise buji ve kablosu değişince sorun niye azaldı Geçen sefer de aynı şey oldu ilk önce düzelir gibi yaptı Sonra problemleri artarak tekrarlamaya başladı bu konuda bilgisi olan bir arkadaş var mı çözüm önerileriniz var mı sizden yardım bekliyorum
    subap tamiri
    boğaz kelebeği aklıma gelenler
    İstanbula gitme durumun varsa instagrama candanmuhendislik yaz, orda az çok senin sorununa benzer çözüm cevapları var.

    Güzel bir ustaya düşmediğin sürece sağlam parçaları degiştirme yoluna gider.

    Buji yeni olunca illaki daha iyi ateşleme yapcak, buji kablosu zamanla iletkenliğini kaybeder istenilen elektriği aktaramaz.
    Aracın yaşına göre degişimler dogru ama çözüm odaklı degiller.
    O parcaları arabanın bakımı olarak düşünebilirsin.

    Buji kırılıp blok içindeyse, blok yüzeyini çizebilir buda aracın yag yakmasına ve segmana zarar verir.
    Seni korkutmak gibi olmasın, sikindir kafasını acma kapamaya 100 lira alırlar, birde subab ayarı 250 liraya patlar acma kapama.

    Enbasit yöntem enjektörü söküp içine girecek sipralli mıknatıs varsa belki öyle alır parça büyük degilse.

    Senin çözümün candanmühendislik insigna kullanıcısının videosuna bak yanlış hatırlamıyorsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam Ankara gaz şüphesi ile gittiğim tamırcide bu parçalara 600 tl para verdim . çıkan parçalar da bende bobini anlayamadım buji reno marka kablo orjinal kesinlikle değil
    dediginiz malzemeyi araştıracağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    cevap için teşekkürler hocam
    1 ay önce takılan çatlayan bujiyi çıkarttılar zaten sorun olması
    sorunun değişimlere rağmen yukarıda yazdıklarımın devam etmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuz06hasan

    cevap için teşekkürler hocam
    1 ay önce takılan çatlayan bujiyi çıkarttılar zaten sorun olması
    sorunun değişimlere rağmen yukarıda yazdıklarımın devam etmesi
    Bahsettiğim gibi candan mühendisin videolarını izlemen gerekli instagramda.

    Öncelikle sizin yaptırdıgınız işlemler dogru
    Buji, buji kablo ve bobin degişmesi lazımdı orjinalleriyle.
    Burdaki usta hatası ezbere yapılan işlem. Araştırılarak nokta atışı gerekiyor net çözüm için.


    Ben olabildiğince izledim videoları .İlk önce arıza ışıgının nerden kaynaklı tespit edilmesi gerekli izlediğim videolarda

    Oksijen sensörü arızalı olabilir. Oksijen sensörünü degiştirdin sorun devam ediyorsa
    Lpg zengin veya fakir karışımda çalışıyor bunun için lpg ayarı yaptırman lazım... özellikle usta ile birlikte yola çıkıp afr ayarı yapılması daha iyi sonuç vercektir.

    İnternetten baktım sensör 350 tl civarı orjinal
    Afr ayarı 200 tl, yola cıkmadan gelişi güzel ayara 50-100 verirsin sanırım. Bu fiyatlar sadece benim tahminim..

    Başka durum ise lpg enjektörlerde arıza olabilir.

    İlk önce afr ayarı yapan yani yakıt ayarı yapan yere git ayar yapılsın, sonrasında oksijen sensörü baktın yine olmuyor enjektör.

    Enson regülatör beyin degişimi.

    İzlediğim videolardan ben bunları çıkardım.
    Sanırım ankaradasın
    Prins marka lpg en iyi oldugundan en iyi sonucu bu bayilerden alırsın diye düşünüyorum.

    Bayileri arastır hangisi kafana yatarsa oraya git.

    Benim sana söyleyecegim sadece bir totem, istanbul bayilerini arattıgımda candan mühendis en başta,
    Ankarada ki mocan
    Tercih edebilirsin.

    www.prins.com.tr
    Türkiye'de Prins Aðý - Otogaz Dönüþüm Sistemleri | LPG Dönüþüm Sistemleri - Prins
    https://www.prins.com.tr/prins-bayi-agi/ankara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    bu teşhisi arabanız da nasıl yaptınız hocam bu usta nerede acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuz06hasan Y kullanıcısına yanıt
    Sasmazda tataroglu lpg taha ustaya gotur cikma enjektor takti 100 tl aldi. Teshis icin ariza lambasi yanarken cihaz baglanmasi lazim. Sen hangi ustaya goturuyorsun sasmazda bakima ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Ben sasmaz sozen oto vehbiye soyle yapacam bakim zamani gidecem boyle boyle sen fazla para aldin benden 10.000 bakimi senden olmasi lazim... guzelce konusacam yok mirin kirin ederse tamam o halde bir daha ugramam buraya yollamam es dostu cevremden hadi eyvallah deyip baska ustaya gidecegim. Bir tane daha usta buldum renom otomotiv varmis yeni baskentte alternatif cok. Parayi bulunca azitiyor bunlar simariyorlar.

    Facebooktan renault grubundan onerdiler faturali maturali is yapiyormis. Ha birde vehbiye motoru yaptirdiktan 1500 km sonra tekrar gittim yagi degisim yapmak icin cagirmisti 200 tl yag filtre... malzeme parasi vermistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    parçaları değiştiren ustamız bilgisayarı bağladı hata yok dedi. ama lamba yanmıyordu o esnada . sönmüştü stop edince doğal olarak. sarsıntı artınca yada giderken yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuz06hasan Y kullanıcısına yanıt
    Arıza lambası yanarken yapacak elm327 bluetooth adaptörü al n11.com dan 30-40 tl ye dursun köşede kenarda her daim lazım olur. Sonra yolda lamba yanınca giderken cihazı takıp bak. Şaşmazdaki renom otomotive mi gittin ?
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Hocam tavsiyene uydum elm cihazını sipariş ettim böyle kullanıp dediğini yapacağım. Arabamı ben osstime götürdüm lpg enjektör şüphem vardı ve ustamız yukarıdaki degisimleri yapti dediğin tamirhanelere götürmedim
    landirenzonun servisi idi gittiğim. tavsiye edebileceğiniz güvenilir usta varsa iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavuz06hasan -- 29 Ağustos 2020; 13:0:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuz06hasan Y kullanıcısına yanıt
    Guvenilir pek yok hepsi firsatci eline ipleri biraktin mi gecir babam gecir o yuzden piyasa arastirmasi yapacan 2-3 farkli ustaya tamirciye danisacan. Eryamanda oturuyorum ben yakindaysan cihazi emanet verirdim. Kaca aldin n11 den ? Dedigim programi da indir ben oyle sorunu cozdum lpg enjektoru isiyormus ondan dolayi stop etme rolanti dengesizligi oluyormus.

    Ostimde Nuh usta var ona iyi diyorlar renault servisinden ayrilmis emekliymis fanclub ta onu oneriyorlar yasli birisi.. birde sasmazda my renom otomotiv var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben çubuktayım Allah Razı olsun yardımın için .

    N11 33tl ye istedim.

    Dediğin Çok doğru hocam bir ay içerisinde 2 defa buji mi değiştirdiler değişmiş olmasını Söylememe rağmen
    Ben de aynı şeyler düşünüyorum .Halbuki gittiğim yer ile telefonla görüştüğümde Eğer sonuç alınamazsa para verme demesine rağmen Tabii ki gerçekte durum değişti. Laf çok iyi iş yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault symbol thalia 1.5 dci baskı balata fiyatı kaç lira tam yakında değiştiren varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    selamlar cihazı kullandım arıza lambası yanmadı daha ama kullandım. bu raporu verdi
    ...............
    Car Scanner ELM OBD2
    DTC report
    Selected brand: Renault


    ============1==============
    P0303
    Raw code: 0303
    ECU: 7A
    Durum: Bekleyen hata var, Bu sürüş döngüsü sırasında bekleyen hata var, Test diğer DTC'ler tarafından inhibe edilir, Test tamamlanmadı, Talep anında geçerli hata mevcut, Bu sürüş çevrimi sırasında doğrulanmış hata var
    OBDII: Cylinder 3 - misfire detected
    ============2==============
    P0303
    Raw code: 0303
    ECU: 7A
    Durum: Bekleyen hata var, Bu sürüş döngüsü sırasında bekleyen hata var, Test koşulları karşılandı, Test diğer DTC'ler tarafından inhibe edilir, Test tamamlanmadı, Talep anında geçerli hata mevcut, Bu sürüş çevrimi sırasında doğrulanmış hata var
    OBDII: Cylinder 3 - misfire detected
    ============3==============
    P0300
    Raw code: 0300
    ECU: 7A
    Durum: Bekleyen hata var, Bu sürüş döngüsü sırasında bekleyen hata var, Test diğer DTC'ler tarafından inhibe edilir, Test tamamlanmadı, Talep anında geçerli hata mevcut, Bu sürüş çevrimi sırasında doğrulanmış hata var
    OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
    ============4==============
    P0300
    Raw code: 0300
    ECU: 7A
    Durum: Bekleyen hata var, Bu sürüş döngüsü sırasında bekleyen hata var, Test koşulları karşılandı, Test diğer DTC'ler tarafından inhibe edilir, Test tamamlanmadı, Talep anında geçerli hata mevcut, Bu sürüş çevrimi sırasında doğrulanmış hata var
    OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
    ============5==============
    P0303
    Raw code: 0303
    ECU: 7A
    Durum: Onaylı
    OBDII: Cylinder 3 - misfire detected

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    selamlar cihazı kullandım arıza lambası yanmadı daha ama kullandım. bu raporu verdi
    ...............
    Car Scanner ELM OBD2
    DTC report
    Selected brand: Renault
    1
    P0303
    Raw code: 0303
    ECU: 7A

    22222
    P0303
    Raw code: 0303
    ECU: 7A
    Durum: Bekleyen hata var, Bu sürüş döngüsü sırasında bekleyen hata var, Test koşulları karşılandı, Test diğer DTC'ler tarafından inhibe edilir, Test tamamlanmadı, Talep anında geçerli hata mevcut, Bu sürüş çevrimi sırasında doğrulanmış hata var
    OBDII: Cylinder 3 - misfire detected
    3333
    P0300
    Raw code: 0300
    ECU: 7A
    Durum: Bekleyen hata var, Bu sürüş döngüsü sırasında bekleyen hata var, Test diğer DTC'ler tarafından inhibe edilir, Test tamamlanmadı, Talep anında geçerli hata mevcut, Bu sürüş çevrimi sırasında doğrulanmış hata var
    OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
    44445
    P0300
    Raw code: 0300
    ECU: 7A
    Durum: Bekleyen hata var, Bu sürüş döngüsü sırasında bekleyen hata var, Test koşulları karşılandı, Test diğer DTC'ler tarafından inhibe edilir, Test tamamlanmadı, Talep anında geçerli hata mevcut, Bu sürüş çevrimi sırasında doğrulanmış hata var
    OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected
    555
    P0303
    Raw code: 0303
    ECU: 7A
    Durum: Onaylı
    OBDII: Cylinder 3 - misfire detected

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuz06hasan Y kullanıcısına yanıt
    3.silindirde sorun var diğerlerine dokunma ateşleme sistemindeki bütün parçaları 600 tl ye değiştirdim demiştin. Benzinde de aynı sorun var mı ?

    Bende de bu hatayı verdi aynısı missfire ateşleme kaybı oluyor. LPG enjektörün işiyor olabilir yani araç benzinde alışırken de yanma odasına gaz gönderiyor. LPG ciye git manifolda bağlı 3.silindirin lpg hortumunu sıkıp kontrol etsin. LPG enjektörü işiyor bu sebepten yapıyor çıkma lpg enjektör bul taktır.

    Boşu boşuna başka parça değiştirme lpg enjektörünü değiştirip dene 100 tl almıştı benden yaptığı 10 dk iş ama aldığı para 100 tl napacaksın.

    EDİT : Şimdi eski mesajını okudum aynı sorunlar bende de vardı. (1.2 symbol lovato lpg) Bilgisayara bağlayınca falan lpg enjektör arızası anlaşılmıyor büyük ihtimal seninde 3.silindire lpg enjektörün işiyor veya arızası var. Sen enjektörü değiştir adamla önceden konuş böyle böyle oraya 3.ye çıkma enjektör taksın öyle kullan baktın düzelmedi enjektörü iade edersin 50 tl geri alırsın. Benden 100 tl almıştı 50 tl yide heralde kendi taktığı çıkma enjektöre saydı. Çubukta sanayide bulamazsan tamirci Ankara Şaşmazda tataroğlu lpg ye git onun elinde deposunda çıkma enjektörler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 2 Eylül 2020; 2:8:50 >
  • öncelikle yardım etmeye çalıştığım için çok sağol hocam titreme ara ara var rölanti de hissediliyor lpg de çok yapıyor benzinde daha,az yapıyor.benzinde biniyorum

    bir arkadaşım boğaz kelebeği temizletilim Bosh servisini aradım olabilir ilacı var motorun içine kadar giriyor kurum varsa gider dediler bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuz06hasan Y kullanıcısına yanıt
    Bogaz kelebegiyle alakasi yok 3.silindirdeki buji subap veya enjektor yapar. Hatayi oradan vermis bogaz kelebegi olsa o2 sensorunden verir. Bu araclarin bogaz kelebegi kolay kolay bozulmaz ford,fiat gibi lpg ye uyumlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekrar sağol
    benzinde 150 on gittim sorun benzinde de yapıyor lpg de daha fazla yapıyor rölantide ara ara hafif bir sarsıntı lpg ya alınca,daha, sıklaşıyor.lpg enjektörü kaçırsa sadece benzinde yapmaz mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuz06hasan Y kullanıcısına yanıt
    Bende de 1.2 symbol var benzer sorunlar vardı motor rölantide sarsıntılı çalışıyor devir ibresi aşağı inip kalkıyor lpg de klima açıkken stop edecek gibi tekleme yapıyordu bir tek arıza ışığı yanmıyordu. Önce 300 tl ye subap ayarı yapıldı. Bunların ayarı elle yapılıyormuş. Sonra buji,buji kabloları değişti. Boğaz kelebeğine sprey sıktı şimdi herhangi bir sorun yok. Ustanın dediği bunların subaplar ince lpgye gelmiyor benzinde bin bu şekilde kurtarmasaydı alt kapağı açıp subapları değiştirecektik o da çok maliyetli olurdu. Şimdi sorun yok hatta benzinde biniyorum. Buji bobin kablo değişmiş bir de subap ayarına baktır bence ama işi bilen bir usta olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13641365136613671368
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.