Aile için bagaj vs düşünüldüğünde hangisi mantıklı clio 1.0t touch stonic 1.4 cool ikisi de otomatik < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Clio vs Stonic



-
-
Bu denklemde clio ama totale vurursak teneke ikiside.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir b segment hb, diğeri crossover. Clio'daki 1.0 tce motor daha atik gibi, şanzıman ise Kia'daki 6 ileri tam otomatik şanzıman daha sorunsuz. Kia 1.0 tce 6 ileri tam otomatik olsa direkt Kia stonic derdim. LPG uyumu da olurdu. Kia'nin 1.0 motorları direkt enjeksiyonlu LPG uyumu ve randımanı iyi değil diye biliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Clio'nun arka diz ve omuz mesafesi kısıtlı ama yalıtım-konfor-yol tutuş Stonic'ten iyidir. Teneke diyenin arabası Avrupa'da çoktan tıraş bıçağı olmuştur.
-
stonic icin yorum yapamam fakat clio otomatik almaktansa corsa otomatik alin derim.
clio nun torku 146nm corsa da 205nm ve bu cidden fark ettiriyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bagaj hacmi yaklaşık 100lt düşük biraz bu etkili tercihimde yakıt olarak hangisi daha iyidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben olsam LPG uyumu olduğu için stonic alırım. Daha sorunsuz bir araç
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benn kendi derdimi anlatayım siz akıl verin çok kafam karıştı, aşağı yukarı 100km yol yapıyorum işe gittiğim günlerde istanbul içinde ayda 1500 1600km yani. Temmuzda tayin durumum var il dışına ve 0 yada 0 ayarında alıp uzun süre kullanmak amacım aynı zamanda nasipse çocuğum olacak, ileride belki garanti bitince lpg düşünebilirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Stonic LPG siz sizi yorar. Garantiye takılmayın LPG ile size uzun süre hizmet eder.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu arada 1.0 clio da öyle az yakmıyor ne yazık ki
İkisi de aynı yorar yakıt anlamında. Clio ile az keyfe gelelim derse belki daha çok yakar kia’dan
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Birisi 1.0 turbo benzin ama cvt şanzıman
Birisi 1.4 atmosferik benzin ama tork konvertörlü şanzıman. Ben olsam stonic derdim hem suv hem yerden yüksek hem daha premium hissi var. İkisini de kullandım cliodaki cvt gerçekten muhteşem bir şanzıman yağ gibi akıp gidiyor vites atma diye bir şey yok . Ama stonicdeki tork konvertörü de çok güzel çalışıyor geçişler prüzsüz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1 sene stonice bindim ve buradaki teneke yorumları neye istinaden yapıldı merak ediyorum. bende hiçbir zaman teneke hissiyatı uyandırmadı. kaputunu kaldırırken bile gayette ağırdı.
stonic ferahlık olarak cliodan daha önde. yükseklik olarak da daha önde, suv hissiyatı veriyor. bagaj olarakta cliodan sanırım daha önde. arka şaft tüneli yok. motor seçenekleri hariç ikisi arasında kalsam ben stonici tercih ederdim.
-
Clionun LPG uyumu yok mu?
-
1.6 Kia 2010 ceed dizel otomatik ile 1.6 fluence CVT aracı Ankara şehir içinde kullandım. Normal kullanımda Fluence benzinli olsada ceed ten daha az yakıyordu. CVT az yakması şehir içi kullanımda ortaya koyar uzun yolda pek fark olmaz.
Taliant kiralayıp 3000 km yol yaptım. Bastığınızda CVT de yakıta acımıyor.
1.0 CVT ti sevmediğim yönü durma esnasında silkeleme yapıp stop edecekmiş gibi olması. Bu olay fluence aracında vardı.
Şehir içi benzinli kullanım yoğunsa clio daha avantajlı
Ben stonic alır LPG takar sorunsuz bir şekilde binerim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1.6 fluence CVT ile yeterince LPG tecrübesi yaşadım. Reno CVT ve LPG bana uzak şeyler.
Benzinle bineceksem clio ama işin içine LPG girdimi benim alacağım araçlar belli.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Toyota'da da cvt şanzıman var, 1.0 Cvt Taliant'ta ve 1.6 cvt Fluence'da dururken silkeleme yapıp duracakmış gibi oluyor diye yazmışsınız. Toyota'ta böyle birşey oluyor mu hiç duydunuz mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Toyota’yı bilemem kullanmadım. Kullandığım araçla ilgili yorum yaptım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayır Toyota'da öyle bir sorunu yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sana uzak olan başkasına yakın olabilir. Reno CVT ve LPG nin birbiriyle ne alakası var onu anlamadım. CVT ile lpg nin birbiriyle alakası yok. CVT LPG’ye ya da LPG CVT ye zarar vermez. 1.6 motorda lpg kaynaklı sorun yaşadıysan bunun CVT ile ne alakası var? Sen sorun yaşadın diye herkes sorun yaşar diye bir kural mı var? 1.6 CVT li fluenceta LPG’den dolayı performans kaybı mı yaşadın olabilir çünkü ATMOSFERİK motor. 1.0 TCe ler Turbolu performans kaybı olmuyor. Ve bunlar fabrika çıkışlı LPG’li satıldı ve satılmaya devam ediyor. Renonun kendisi bile uzak tutmuyor LPG’yi sana uzaksa o senin tercihin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben bimim görüşümü söyledim. Olayları farklı bir mecraya çekmeye gerek yok.
Ben benzinli bineceksem clio demişim işin içine LPG girecekse stonic dedim.
Benden uzak olsun dediysem beni ilgilendirir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Clio'nun arka diz ve omuz mesafesi kısıtlı ama yalıtım-konfor-yol tutuş Stonic'ten iyidir. Teneke diyenin arabası Avrupa'da çoktan tıraş bıçağı olmuştur. |
Benzer içerikler
- c4 cactus yorum
- opel otomatik şanzıman
- arkadan itişli arabalar
- 2.el suv tavsiye
- austral mi qashqai mi
- uçan araba fiyatları
- en az yakan arabalar
- dacia 7 kişilik jogger
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X