Şimdi Ara

CLK 200 KOMPRESÖRE LPG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
13.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    1999-2000 modeller arası bir CLK 200 almayı düşünüyorum. Gönlüm kompresör versiyonundan yana ama kompresöre LPG olurmu diye merak ediyorum. Ve olursa da performans nasıl olur size. Yok olmaz ise sanırım düz CLK 200 alıcam. Tecrübesi olan arkadaşlar yardım edebilirse sevinirim. Teşekkürler



  • arkadaşımda düz e200 var. zavoli taktırmıştı. şehiriçi 200 ykr, dışı 140 ykr yakıyormuş.
  • Ben bviraz genç işi olsun diye CLK 200 düşünüyorum. E200'ü olan bir arkadaşım da şehirler arası 100 krş yaktığını söylemişti. Markasını hatırlamıyorum ama. Teşekkürler cevap için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mengish

    Ben bviraz genç işi olsun diye CLK 200 düşünüyorum. E200'ü olan bir arkadaşım da şehirler arası 100 krş yaktığını söylemişti. Markasını hatırlamıyorum ama. Teşekkürler cevap için
    ozcanak var... 2 adet E200 Kompresör'e Atiker taktırdı...
    vee Ekonomiye 1:0 önde başladı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thall

    ozcanak var... 2 adet E200 Kompresör'e Atiker taktırdı...
    vee Ekonomiye 1:0 önde başladı

    Alıntıları Göster
    öyle bir araca LPG takılırken maliyetten kaçınılmamalı diye düşünüyorum.

    Prins
    Landi Renzo
    BRC

    den biri seçilmeli bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    öyle bir araca LPG takılırken maliyetten kaçınılmamalı diye düşünüyorum.

    Prins
    Landi Renzo
    BRC

    den biri seçilmeli bence.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ccaparli

    öyle bir araca LPG takılırken maliyetten kaçınılmamalı diye düşünüyorum.

    Prins
    Landi Renzo
    BRC

    den biri seçilmeli bence.


    +1905




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thall

    ozcanak var... 2 adet E200 Kompresör'e Atiker taktırdı...
    vee Ekonomiye 1:0 önde başladı

    Alıntıları Göster
    güzel söylemişsinde sen atikerden para falanmı alıyosunda böyle başla falan diyosun arada gözüme takılıyo güzel hoş diyosunda atikerde atiker olmaz bu iş
    quote:

    Orjinalden alıntı: thall

    ozcanak var... 2 adet E200 Kompresör'e Atiker taktırdı...
    vee Ekonomiye 1:0 önde başladı






  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    güzel söylemişsinde sen atikerden para falanmı alıyosunda böyle başla falan diyosun arada gözüme takılıyo güzel hoş diyosunda atikerde atiker olmaz bu iş
    quote:

    Orjinalden alıntı: thall

    ozcanak var... 2 adet E200 Kompresör'e Atiker taktırdı...
    vee Ekonomiye 1:0 önde başladı




    Alıntıları Göster
    dostum, öncelikle yazılarımı taktırma dönemime giderek o günden bugüne yazılarımı tek tek oku! sonra anlarsın,niçin Atiker'de Atiker dediğimi.

    şimdi örnek verdiğim kişiden bahsedeyim tabii sen okuyamazsın şimdi en az 500yazımı...
    ozcanak benim kardeşim oldu.kendisiyle Antalya'da görüştük 2 mercedesi de gözlerimle gördüm,ve hiç problem yok...zaten kendi arabamda da hiç problem yaşamadım....
    hal böyleyken, 2000ytl'lik parayı vermesinde ne mantık var!
    madem burası forum,bilgilerimizi paylaşıyoruz, bunda niye gocunuyorsunuz anlamış değilim.
    illa pahalı olan iyi olacak diye düz mantığı kabul edenleri de hiç anlamış değilim...
    evett 1200ytl verirse "Ekomomiye 1:0 önde başlamış olur" yanlış mı?



    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    güzel söylemişsinde sen atikerden para falanmı alıyosunda böyle başla falan diyosun arada gözüme takılıyo güzel hoş diyosunda atikerde atiker olmaz bu iş
    quote:

    Orjinalden alıntı: thall

    ozcanak var... 2 adet E200 Kompresör'e Atiker taktırdı...
    vee Ekonomiye 1:0 önde başladı








  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    güzel söylemişsinde sen atikerden para falanmı alıyosunda böyle başla falan diyosun arada gözüme takılıyo güzel hoş diyosunda atikerde atiker olmaz bu iş
    quote:

    Orjinalden alıntı: thall

    ozcanak var... 2 adet E200 Kompresör'e Atiker taktırdı...
    vee Ekonomiye 1:0 önde başladı




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mengish

    Merhaba arkadaşlar,
    1999-2000 modeller arası bir CLK 200 almayı düşünüyorum. Gönlüm kompresör versiyonundan yana ama kompresöre LPG olurmu diye merak ediyorum. Ve olursa da performans nasıl olur size. Yok olmaz ise sanırım düz CLK 200 alıcam. Tecrübesi olan arkadaşlar yardım edebilirse sevinirim. Teşekkürler




    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    güzel söylemişsinde sen atikerden para falanmı alıyosunda böyle başla falan diyosun arada gözüme takılıyo güzel hoş diyosunda atikerde atiker olmaz bu iş
    quote:

    Orjinalden alıntı: thall

    ozcanak var... 2 adet E200 Kompresör'e Atiker taktırdı...
    vee Ekonomiye 1:0 önde başladı






    1.arkadaş tecrübesi olanlarıdan yorum bekliyor.
    bende ozcanak bu konuda 2 arabasıyla tecrübeli diyorum.

    2. Böyle başla falan demiyorummm;
    "
    Ekonomiye 1:0 önde başladı" diyorum.

    3.Benim kaç yazımı okudun? ben kesinlikle "emir kipi" kullanıp, Atiker taktırın demiyomm!!!

    Lütfen itham da bulunmadan önce, okuduğunuzu anlayıp ona göre yorum yapın!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    öyle bir araca LPG takılırken maliyetten kaçınılmamalı diye düşünüyorum.

    Prins
    Landi Renzo
    BRC

    den biri seçilmeli bence.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ccaparli

    öyle bir araca LPG takılırken maliyetten kaçınılmamalı diye düşünüyorum.

    Prins
    Landi Renzo
    BRC

    den biri seçilmeli bence.



    Kesinlikle bu 3 markadan birini takardım,piyasanın en baba markalarını saymışsın arkadaşım,katılmamak elde değil.

    Kısmet olurda bir E200 Kompressor alırsak bir gün bende bu üçünden birini tercih ederdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    quote:

    Orjinalden alıntı: ccaparli

    öyle bir araca LPG takılırken maliyetten kaçınılmamalı diye düşünüyorum.

    Prins
    Landi Renzo
    BRC

    den biri seçilmeli bence.



    Kesinlikle bu 3 markadan birini takardım,piyasanın en baba markalarını saymışsın arkadaşım,katılmamak elde değil.

    Kısmet olurda bir E200 Kompressor alırsak bir gün bende bu üçünden birini tercih ederdim.

    Alıntıları Göster
    Slm. Thall ın dediği gibi 2 adet 2000 model E200 kompressor aracıma taktırdım atikeri. İkisindede çok memnun kaldım. İstersen sana her iki aracın montaj fotolarınıda gönderirim. Önce tecrübe konuşur gerisi boş. 07 S 2565 ve 06 M 9108 arabalarımın plakaları.


    kompressor için kesinlikle atiker.
    O iyi olur bu iyi olur diye teori yapmayın. Varsa tecrübeniz paylaşın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thall

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Özçanak kardeş ne kadar yakıyor şehiriçi ve dışı şu anda? Bir de tabi performans nasıl? Ben otomatik vites alıcam bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mengish

    Özçanak kardeş ne kadar yakıyor şehiriçi ve dışı şu anda? Bir de tabi performans nasıl? Ben otomatik vites alıcam bu arada.

    Alıntıları Göster
    Slm. Ozçanak değil ozcanak bu arada.
    Valla sana kesin bir değer vermem güç .Şöyle diyeyim ilk taktırdığım elegance E200 kompressor 186 hp ve ortalama 14-15 lt ortalama yakıtı var. Ama aynı motora sahip 2. araba 11 lt ortalama yakıyor. Ve ikisindede teknik bir problem yok. Bu bahsettiğim benzindeki yakıt değerleri. İlk arabamın böylesine çok yakmasına veya diğerinin bu kadar az yakmasına akıl erdirebilmiş değilim. Bu arada her ikiside yaktıkları benzinden tutar olarak %40-45 daha az tüketiyorlar. Bizimkilerde triptronik zaten. Bu arada ilk aracımızı 10.000 km lpg ile kullanıp daha sonra sattık. Sonra 2. yi aldık.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Mengish

    Özçanak kardeş ne kadar yakıyor şehiriçi ve dışı şu anda? Bir de tabi performans nasıl? Ben otomatik vites alıcam bu arada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozcanak

    Slm. Ozçanak değil ozcanak bu arada.
    Valla sana kesin bir değer vermem güç .Şöyle diyeyim ilk taktırdığım elegance E200 kompressor 186 hp ve ortalama 14-15 lt ortalama yakıtı var. Ama aynı motora sahip 2. araba 11 lt ortalama yakıyor. Ve ikisindede teknik bir problem yok. Bu bahsettiğim benzindeki yakıt değerleri. İlk arabamın böylesine çok yakmasına veya diğerinin bu kadar az yakmasına akıl erdirebilmiş değilim. Bu arada her ikiside yaktıkları benzinden tutar olarak %40-45 daha az tüketiyorlar. Bizimkilerde triptronik zaten. Bu arada ilk aracımızı 10.000 km lpg ile kullanıp daha sonra sattık. Sonra 2. yi aldık.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Mengish

    Özçanak kardeş ne kadar yakıyor şehiriçi ve dışı şu anda? Bir de tabi performans nasıl? Ben otomatik vites alıcam bu arada.


    Alıntıları Göster
    Kusura bakma. F ve Q klavye karakter farkı sandım ismini. Sonuç olarak ben de düz yerine kompresör versiyonunu almak istiyorum. Daha fazla yakacağı normal. Bir de kompresörün her zaman devreye girmediği sadece gaza yüklenince devreye girdiğini okudum. O zaman fazla yakma olayı da kısmen çözülmüş oluyor sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mengish

    Kusura bakma. F ve Q klavye karakter farkı sandım ismini. Sonuç olarak ben de düz yerine kompresör versiyonunu almak istiyorum. Daha fazla yakacağı normal. Bir de kompresörün her zaman devreye girmediği sadece gaza yüklenince devreye girdiğini okudum. O zaman fazla yakma olayı da kısmen çözülmüş oluyor sanırım.

    Alıntıları Göster
    Benimkinin ikiside kompressor ama böyle yakıt farkı var, onu demek istedim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Mengish

    Kusura bakma. F ve Q klavye karakter farkı sandım ismini. Sonuç olarak ben de düz yerine kompresör versiyonunu almak istiyorum. Daha fazla yakacağı normal. Bir de kompresörün her zaman devreye girmediği sadece gaza yüklenince devreye girdiğini okudum. O zaman fazla yakma olayı da kısmen çözülmüş oluyor sanırım.




    :imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcanak -- 12 Eylül 2007; 12:47:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozcanak

    Slm. Thall ın dediği gibi 2 adet 2000 model E200 kompressor aracıma taktırdım atikeri. İkisindede çok memnun kaldım. İstersen sana her iki aracın montaj fotolarınıda gönderirim. Önce tecrübe konuşur gerisi boş. 07 S 2565 ve 06 M 9108 arabalarımın plakaları.


    kompressor için kesinlikle atiker.
    O iyi olur bu iyi olur diye teori yapmayın. Varsa tecrübeniz paylaşın derim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozcanak
    O iyi olur bu iyi olur diye teori yapmayın. Varsa tecrübeniz paylaşın derim.


    Sanırım bu laf bana;

    Yukarda yazdıklarım tamamen benim şahsi görüşümdür, kimseyi de ilgilendirmez, kendi fikrimi yazıp yazmamayı kimseye soracak değilim.

    İsteyen istediği markayı taktırsın, o da beni ilgilendirmez, ben fikrimi söyler geçerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozcanak
    O iyi olur bu iyi olur diye teori yapmayın. Varsa tecrübeniz paylaşın derim.


    Sanırım bu laf bana;

    Yukarda yazdıklarım tamamen benim şahsi görüşümdür, kimseyi de ilgilendirmez, kendi fikrimi yazıp yazmamayı kimseye soracak değilim.

    İsteyen istediği markayı taktırsın, o da beni ilgilendirmez, ben fikrimi söyler geçerim.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar,
    Aslında benim amacım sadece tecrübesi olan arkadaşlardan bilgi almak. Marka değil. Ama özellikle bu lpg dönüşüm topiği bu konuda çok hareketli
    Herkes istediğini taktırsın ama önemli olan genel olarak lpg hakkında hep birlikte bilgilenelim. Ustanın yanına gittiğimizde şaşkın şaşkın bakmayalım. Herkese katkıları için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mengish

    Merhaba arkadaşlar,
    Aslında benim amacım sadece tecrübesi olan arkadaşlardan bilgi almak. Marka değil. Ama özellikle bu lpg dönüşüm topiği bu konuda çok hareketli
    Herkes istediğini taktırsın ama önemli olan genel olarak lpg hakkında hep birlikte bilgilenelim. Ustanın yanına gittiğimizde şaşkın şaşkın bakmayalım. Herkese katkıları için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Rica ederiz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mengish

    Aslında benim amacım sadece tecrübesi olan arkadaşlardan bilgi almak.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mengish

    Kusura bakma. F ve Q klavye karakter farkı sandım ismini. Sonuç olarak ben de düz yerine kompresör versiyonunu almak istiyorum. Daha fazla yakacağı normal. Bir de kompresörün her zaman devreye girmediği sadece gaza yüklenince devreye girdiğini okudum. O zaman fazla yakma olayı da kısmen çözülmüş oluyor sanırım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mengish

    Kusura bakma. F ve Q klavye karakter farkı sandım ismini. Sonuç olarak ben de düz yerine kompresör versiyonunu almak istiyorum. Daha fazla yakacağı normal. Bir de kompresörün her zaman devreye girmediği sadece gaza yüklenince devreye girdiğini okudum. O zaman fazla yakma olayı da kısmen çözülmüş oluyor sanırım.



    kompresör gücünü krank milinden alır, bu nedenle her devirde çalışmaktadır. turbo gücünü egzos gazından alır o yüzden güç üreteceği devire gelene kadar vakit geçer buna da turbo gecikmesi denir.

    ama kompresör sürekli çalıştığı için gaza yüklenme, yüklenmeme pek bir şey farketmez. ayrıca krank milinden güç aldığı için kompresörü çalıştırmak için ekstradan yakıt ve güç harcanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mengish

    Kusura bakma. F ve Q klavye karakter farkı sandım ismini. Sonuç olarak ben de düz yerine kompresör versiyonunu almak istiyorum. Daha fazla yakacağı normal. Bir de kompresörün her zaman devreye girmediği sadece gaza yüklenince devreye girdiğini okudum. O zaman fazla yakma olayı da kısmen çözülmüş oluyor sanırım.



    kompresör gücünü krank milinden alır, bu nedenle her devirde çalışmaktadır. turbo gücünü egzos gazından alır o yüzden güç üreteceği devire gelene kadar vakit geçer buna da turbo gecikmesi denir.

    ama kompresör sürekli çalıştığı için gaza yüklenme, yüklenmeme pek bir şey farketmez. ayrıca krank milinden güç aldığı için kompresörü çalıştırmak için ekstradan yakıt ve güç harcanır.

    Alıntıları Göster

    Teşekkürler aydınlatıcı açıklamanız için. Peki bu yakıt farkı çok mu olur. Yani sonuçta şehiriçi LPG ile 150 krş'a kadar yakması benim için ok kompresörün. Bir de zaman içinde motora zararı olur mu lpg'nin??




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.