Bildirim
Çocuk takip saati ayarı nasıl yapılır? (14. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
-
Birebir aynı sorun bende de var. Aynı saatten bir tane daha var. İlk saate sorun yok iken yeni gelen apn ile ilgili sms kodlarına cevap vermiyor. Fark ise yeni saatin yazılım sürümü:
ver:G61OS_PL_V1.0_2018.04.01 (Nisan 2018 sürüm) Diğer sorun yaşayanlar da anladığım kadarı ile saati yeni alanlar. Doğru mu? Yazılım sürümünüzü pw,123456,ts ile kontrol edebilir misiniz. -
doğrudur ben manuel ayarlama üzerine çalışıyorum kıa sürede çözücem inşallah...quote:
Orijinalden alıntı: predatorg
Birebir aynı sorun bende de var. Aynı saatten bir tane daha var. İlk saate sorun yok iken yeni gelen apn ile ilgili sms kodlarına cevap vermiyor. Fark ise yeni saatin yazılım sürümü:
ver:G61OS_PL_V1.0_2018.04.01 (Nisan 2018 sürüm) Diğer sorun yaşayanlar da anladığım kadarı ile saati yeni alanlar. Doğru mu? Yazılım sürümünüzü pw,123456,ts ile kontrol edebilir misiniz. -
Evet aveanın kodu pw,123456,Apn,internet,,,28603#quote:
Orijinalden alıntı: predatorg
Birebir aynı sorun bende de var. Aynı saatten bir tane daha var. İlk saate sorun yok iken yeni gelen apn ile ilgili sms kodlarına cevap vermiyor. Fark ise yeni saatin yazılım sürümü:
ver:G61OS_PL_V1.0_2018.04.01 (Nisan 2018 sürüm) Diğer sorun yaşayanlar da anladığım kadarı ile saati yeni alanlar. Doğru mu? Yazılım sürümünüzü pw,123456,ts ile kontrol edebilir misiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fleischman -- 16 Temmuz 2018; 0:33:48 > -
Sabah saati actigimda Saatin ekranina ekran kapatildi diye bir mesaj geldi ve anahtar var.saati arayamiyorum saat sadece sos ile arayabiliyor beni.ne oldu anlamadim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
bizde de olmuştu. saati uygulamadan kapatın, tekrar açın. düzelmesi lazım. -
saati yeni kullanmaya başlayan, sorun yaşayan arkadaşlar için konuyu 3 başlıkta özetleyebiliriz.
1. sim karttan dolayı yaşanan problemler. genelde turk telekom (bimcell vb) hatlarında olabiliyor. farklı sim kart takarak sorunun kaynağının sim kartla alakalı olup olmadığı tespit edilebilir.
ayrıca hattı akıllı telefonda deneyerek, hattın internete girip girmediği anlaşılabilir.
2. akıllı telefonumuza kuracağımız setracker uygulamasından dolayı yaşanan problemler. doğru bölge seçimi, ip ayarı vb. yapılmasına rağmen düzelmiyorsa; alternatif programlar denenebilir, step by step, find my kids vb.
3. saatten kaynaklanan problemler. sms komutlarıyla birçok ayar yapılabiliyor. önceki sayfalarda bu konuda birçok bilgi bulabilirsiniz. her şeye rağmen düzelmiyorsa, son zamanlarda arkadaşların yaşadığı yazılımla alakalı sorunlar sizde de olabilir. bu durumda süresini geçirmeden satıcıyla irtibata geçmek, gerekiyorsa iade sürecini başlatmak en mantıklısı olacaktır.
selamlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahgurbuz -- 16 Temmuz 2018; 12:10:47 >
-
Arkadaslar sorunu buldum.uygulamadan saati toplanti moduna almisim kapattim saniyodum ama meger gunluk tekrarliyomus.toplanti modundan cikinca duzeldi.
ayrica satici benim Id mi kaydetti sonunda.O kaydedinceye kadar ben step by step programini kullandim ve cok begendim.yalniz setrackerda galiba saatin şarji daha uzun gitti.step by step kullanirken 1 gun bile dayanmiyor şarj ama setrackerda ertesi gune kadar dayandi.find my kids anladigim kadariyla ucretli bi uygulama.
Bir sorum daha olacak saati normal telefon sarj aletiyle sarj edemezmiyiz acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürünü hangi satıcıdan aldınız acaba ?quote:
Orijinalden alıntı: Yanciv
Arkadaslar sorunu buldum.uygulamadan saati toplanti moduna almisim kapattim saniyodum ama meger gunluk tekrarliyomus.toplanti modundan cikinca duzeldi.
ayrica satici benim Id mi kaydetti sonunda.O kaydedinceye kadar ben step by step programini kullandim ve cok begendim.yalniz setrackerda galiba saatin şarji daha uzun gitti.step by step kullanirken 1 gun bile dayanmiyor şarj ama setrackerda ertesi gune kadar dayandi.find my kids anladigim kadariyla ucretli bi uygulama.
Bir sorum daha olacak saati normal telefon sarj aletiyle sarj edemezmiyiz acaba -
Satici Tina e cigarette.(Tina tegnology) oldukca ilgili bir satici bayaa yardimci oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen kardeşim bedelinin yazılımda böyle. Ne yapacağız bu durumda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Belki gozden kacmistir, arkadasimiz apn.nin A harfini buyuk yaparak sorununu cozmus. Belki baskalarinda da ise yarayabilir. Operatore gore son iki rakami degistirmeyi de unutmayin. Mantik aramayin, denemesi bedava 😊 selamlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yok hocam avea ile denedimquote:
Orijinalden alıntı: fleischman
Hocam vodafon ya da turkcell hatla denediniz mi ?
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vallahi harikasınız benimki çözüldüquote:
Orijinalden alıntı: ahgurbuz
Belki gozden kacmistir, arkadasimiz apn.nin A harfini buyuk yaparak sorununu cozmus. Belki baskalarinda da ise yarayabilir. Operatore gore son iki rakami degistirmeyi de unutmayin. Mantik aramayin, denemesi bedava 😊 selamlar
pw,123456,Apn,internet,,,28603#
Avea icin Msji böyle atin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadalar kusura bakmayın ben forumun eskisi olduğumdan herkes ayrıntılı okuyordur diye çok üzerinde durmamıştım ahgurbuz nickli arkadaş ısrarla durumu teyit etmemi isteyince jeton düştü yeni sürüm kullanan arkadaşlar "A" harfini büyük yazsın bana pek mantıklı gelmedi ama teker teker deneyince sonuç aldım ttelekom alt yapısı kullanan hatlar için çözüm bu şekilde...bu arada setracker a mail göndererek kayıt işinin bittiğini tekrar teyit ettim kayıtı satıcılar yapıyor mail yolunu kapatmışlar...sanırım saati fahiş fiyata satanlar baskı yaptılarquote:
Orijinalden alıntı: Savastoprak
Vallahi harikasınız benimki çözüldü
pw,123456,Apn,internet,,,28603#
Avea icin Msji böyle atin.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fleischman -- 17 Temmuz 2018; 13:3:16 >
-
Merhaba arkadaşlar. Forumu baştan aşağıya hızlıca okudum fakat bir hususta net olamadım son yorum üstüne.
Tina'dan ben de Q90 modelini aldım, ilgili satıcı, ilgili imeileri paylaştım değişikliği yapsın diye fakat anladığım kadarıyla uzaktan imei değişimi yapamıyor. Benim hat takıp, önceki sayfalarda belirtilen kodu saate mesaj atıp, yeni id yi satıcıya gönderip setracker kaydetmesini istemem gerekecek. Öyle ise beni neden bekletiyor? Yani benden mesaj atmamı istemedi. Uzaktan erişmesi falan mümkün değil sanırım imei değişikliği için.
Bu durumda ben imei i kendim değiştirip setracker için kendisine id atmalıyım değil mi? Setracker yerine myfrapı kullanan var mıdır? İşimi görmez mi?
Şimdiden çok teşekkürler yardımlarınız için, gerçekten harika bir platform.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar
saatlerle ilgili sorun yaşana ücret karşılığında yardımcı oluyorum
1. imei atma değiştirme
2. çevrimdışı hataları
3. setrackera yeni imei kaydetme
4. internete bağlanamama sorunu
5. kordon temini vs
aklınıza takılan her konuda mesaj atabilirsiniz. -
Saatin orjinal imei ile yeni imei satıcıya gönder. saatten hemen değiştirmene gerek yok. satıcı yeni imei kayıt ederse o zaman saate yeni imei msj ile kayıt edersin. sonra yeni id yi se trackera eklersin. Yeni imei kayıt olana kadar eski imei ile saati kullanabilirsin. yeni imei kayıt olduktan sonra cihaz ekle kısmından eski ID yi silip yeni ID yi ekleyerek kullanırsın. My frap programı da bütün işini görür hatta haritası daha çabuk bağlanıyor gibi geldi bana. Sadece program biraz karışık. Se tracker daha kullanışlı.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X