Vodafone faturasız hat kullanmaktayız. Eşimin telefonundan 8 yaşındaki oğlum gidip faturalı hatta nasıl geçiş yapabiliyor. Bunu anlamak mümkün değil. Ne eşimin ne benim talebim olmadan bu kadar kolay mı faturalıya geçiş?! Yeni paket parası vermiş olmama rağmen paketimde ki kalan kullanım haklarımı da iptal etmişler. Vodafone bu yaklaşım ve tavrıyla ne müşteriye ne de kendisine saygısı olmadığını göstermiştir. Haklarımızı gasbetmiştir. İptal etmek için müşteri hizmetlerini aradım;fakat iptal edemeyeceklerini söyledi. Şu zamanda faturalıya geçiş, bu kadar kolay olmamalı. Geçiş yapabilmek için mutlaka bir takım bilgiler ve onay kodu olmalı. Vodafone'dan faturalıya geçiş işleminin iptalini talep ediyorum. Faturalıya talep etmesem de!? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim