Şimdi Ara

Çok Kararsızım yardım edin lütfen bana

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba küçüklüğümden beri supersport racing motosikletlere ilgim var. 17 li yaşlarda bi scooter tarzı motosikletim vardı sadece.anlıycağınız vitesli motosiklet hiç kullanmadım.

    Boyum 183 Kilom 70 şimdi arkadaşlar 125'lik motorla başlayın diyceksiniz ama çok küçük duruyo onlar ben 250lik bile istemiyorum direk 600 cc ile başlasam çok fazla sıkıntı yaşarmıyım ?

    Motosiklet alırken önceliğim ne olmalıdır?

    Alırken nelere dikkat etmem lazım ?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Düşündüğüm Modeller 250'lik ---> Megelli marka 250 CC , Hyosung GT250R | 600'lük ---> Honda CBR 600 F , Yamaha YZF R1 , Yamaha YZF 600R

    Önerceğiniz Motosikletler Maximum 10.000 TL yi geçmezse sevinirim ortalama 7-8 Binlik bişe olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anlpakkan -- 18 Ağustos 2013; 1:36:44 >







  • Anlaşıldı kimseyardım etmiycek :)
  • Vitesli motor tecrübem yok yazmışsın ve sonrasında düşündüğün motorlar arasına Yamaha R1 yazmışsın. buradaki çelişkiyi ortadan kaldırman lazım. Öncelikle motoru ne amaçlan kullanmayı düşündüğüne karar vermelisin bence. Motora keyif almak rüzgarı hissetmek amacıyla binmeyi düşünüyorsan ben ce öncelikle motorun boyutlarına çok takılmadan 250 cc' lik motor ile başlamalısın. Yok motora binme amacım bu değil keyif önemli değil, dışarıdan bakanlar da bıraktığım izlenim iyi olsun diyorsan o başka tabi. 600 cc ve üzeri yazdığın motorlar ciddiye alınması gerekecek kadar güçlü makinalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HakanCivelek -- 19 Ağustos 2013; 9:20:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HakanCivelek

    Vitesli motor tecrübem yok yazmışsın ve sonrasında düşündüğün motorlar arasına Yamaha R1 yazmışsın. buradaki çelişkiyi ortadan kaldırman lazım. Öncelikle motoru ne amaçlan kullanmayı düşündüğüne karar vermelisin bence. Motora keyif almak rüzgarı hissetmek amacıyla binmeyi düşünüyorsan ben ce öncelikle motorun boyutlarına çok takılmadan 250 cc' lik motor ile başlamalısın. Yok motora binme amacım bu değil keyif önemli değil, dışarıdan bakanlar da bıraktığım izlenim iyi olsun diyorsan o başka tabi. 600 cc ve üzeri yazdığın motorlar ciddiye alınması gerekecek kadar güçlü makinalar.

    Evet tecrübem yok direk R1 ile başlasam nasıl olur çok zorlanırmıyım yazdım. Motoru işe gidip gelirken kullanacağım ayda bi kerede Ankara-İzmir yaparım.keyif daha önemli ama dışardan görünüşte önemli.
    Fazla bilgim olmadığı için sizlere soruyorum yardım alabilmek için işte. O Yazdığım motorların dışardan görünüşü hoşuma gitti sadece.ve çokta rahat gözüküyorlar.




  • Hiç tecrübe olmadan R1 i nasıl kullanmayı düşünüyosun ? Akıl var mantık var. 0-100 ü 2,4 sn olan bi motor gazı açtığında daha ne olduğunu anlamadan beyaz ışığı görme ihtimalin % 10000 :D benim boyumda 180 181 falan CBR 125 altımda küçük falan durmadı gayet ideal üstelik kilomda 78 falan.

    Megelli boyut olarak çok küçük benim asya nostalji ile yanyana koyduk benimki nerdeyse daha iri duruyordu :D LAstikleride baya ince

    Hyosung ideal bana sorarsan. Arka lastik kalın 600 lük motor gibi duruyor.
  • Arkadaşım danışıyoruz bilgi toplamaya çalışıyoruz diyorum daha almadım motoru. kullanamazsın r1 ile başlayamazsın diyosanız tamam der 250 lik hyosung alırım :D Yardımcı olun dedim R1 aldım bana öğretin demiyorum :D
  • Biraz şekil şemal derdinde var anlaşılan. CBF 150 al diycem sallamıycan, git Hyosung GT250R al kendinide uğraşma, çevrenide uğraştırma, bizide uğraştırma :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • antireal kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun varsa Hyosung GT250R benzeri daha iyi bi makine önerirseniz onuda değerlendirebilirim ?
  • ölürsün
  • 5 senedir scooter kullanıyorum o na ragmen vitesli motora geçişte zorlandım vitesli motor çok farklı bir şey. Sen bide tecrüben olmadan 600 - 1000 cc motor kullanmak istiyorsun ! En fazla 1 gün sürersin 2 . gün satarsın. Motordan o kadar korkarsın ki çalıştırmayı bırak üstüne bile oturazmassın. Ben 600 cc motora bindim gaz teli o kadar hassas ki gaza dokunur dokunmaz neredeyse yere düşücektim. Motor işi alışkanlık yetenek işidir. Çok iyi alışman lazım yoksa fazla yaşamazsın. Sen en iyisi 125 cc vitesli ucuz bir motor al alışana kadar iyi olur.
  • anlpakkan kullanıcısına yanıt
    Daha kaliteli bir makine istiyorsan CBR250 al, Ninja iyidir ama Türkiyede kullanılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanmehmet

    5 senedir scooter kullanıyorum o na ragmen vitesli motora geçişte zorlandım vitesli motor çok farklı bir şey. Sen bide tecrüben olmadan 600 - 1000 cc motor kullanmak istiyorsun ! En fazla 1 gün sürersin 2 . gün satarsın. Motordan o kadar korkarsın ki çalıştırmayı bırak üstüne bile oturazmassın. Ben 600 cc motora bindim gaz teli o kadar hassas ki gaza dokunur dokunmaz neredeyse yere düşücektim. Motor işi alışkanlık yetenek işidir. Çok iyi alışman lazım yoksa fazla yaşamazsın. Sen en iyisi 125 cc vitesli ucuz bir motor al alışana kadar iyi olur.

    Sadece soruyorum hocam çok sıkıntı yaşarmıyım diye bu kadar üstüme gelmenize gerek yok :) 125cc düşük gelir en iyisi şuan Hyosung GT250r olur.görüntüsüde kötü olmasın almışken




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antireal

    Daha kaliteli bir makine istiyorsan CBR250 al, Ninja iyidir ama Türkiyede kullanılmaz

    Kawasaki hiç bakmadım Honda CBR250 de hoşuma gitmişti aslında ama Hyosung görüntü olarak daha çok hoşuma gitti.CBR250 ile hyosung GT250R arasında ne fark var hocam peki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlpakkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanmehmet

    5 senedir scooter kullanıyorum o na ragmen vitesli motora geçişte zorlandım vitesli motor çok farklı bir şey. Sen bide tecrüben olmadan 600 - 1000 cc motor kullanmak istiyorsun ! En fazla 1 gün sürersin 2 . gün satarsın. Motordan o kadar korkarsın ki çalıştırmayı bırak üstüne bile oturazmassın. Ben 600 cc motora bindim gaz teli o kadar hassas ki gaza dokunur dokunmaz neredeyse yere düşücektim. Motor işi alışkanlık yetenek işidir. Çok iyi alışman lazım yoksa fazla yaşamazsın. Sen en iyisi 125 cc vitesli ucuz bir motor al alışana kadar iyi olur.

    Sadece soruyorum hocam çok sıkıntı yaşarmıyım diye bu kadar üstüme gelmenize gerek yok :) 125cc düşük gelir en iyisi şuan Hyosung GT250r olur.görüntüsüde kötü olmasın almışken

    Kardeş bende seni düşünüyorum. Seni düşünmesem emin ol al kardeş bak keyfine derim sende belki kanar alırsın. Gerek yok bu karda büyük cc ye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlpakkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: HakanCivelek

    Vitesli motor tecrübem yok yazmışsın ve sonrasında düşündüğün motorlar arasına Yamaha R1 yazmışsın. buradaki çelişkiyi ortadan kaldırman lazım. Öncelikle motoru ne amaçlan kullanmayı düşündüğüne karar vermelisin bence. Motora keyif almak rüzgarı hissetmek amacıyla binmeyi düşünüyorsan ben ce öncelikle motorun boyutlarına çok takılmadan 250 cc' lik motor ile başlamalısın. Yok motora binme amacım bu değil keyif önemli değil, dışarıdan bakanlar da bıraktığım izlenim iyi olsun diyorsan o başka tabi. 600 cc ve üzeri yazdığın motorlar ciddiye alınması gerekecek kadar güçlü makinalar.

    Evet tecrübem yok direk R1 ile başlasam nasıl olur çok zorlanırmıyım yazdım. Motoru işe gidip gelirken kullanacağım ayda bi kerede Ankara-İzmir yaparım.keyif daha önemli ama dışardan görünüşte önemli.
    Fazla bilgim olmadığı için sizlere soruyorum yardım alabilmek için işte. O Yazdığım motorların dışardan görünüşü hoşuma gitti sadece.ve çokta rahat gözüküyorlar.

    anlpakkan, evet biraz sert bir yaklaşım ile karşılaşmışsın. Süper Sport motorlar kesinlikle cezbedici modellerdir. Ama deneyiminin olmaması ve bahsettiğin 600 cc motorlar 120 - 130 beygir aralıklarında, R1 ise 180 - 190 beygir civarında dolayısıyla tecrübe sahibi olmadan bu motorlar ciddi risk teşkil etmekteler. Acele etmeden biraz sabır ile bu motorlara da sahip olur ve binersin inşallah ama dediğim gibi biraz sabır. Önce biraz tecrübe edinmekte fayda var ki 250 cc motorlar başlangıç için ideal motorlardır. yeni modeller önceki modellerine göre daha cüsseliler, yani altında çok küçük durmayacaklar.

    Bir de işin duygusal yanı var şehir için de kullanacağını söylemişsin genellikle 600 cc ve üzeri süper sport motorlar ile benzin sarfiyatın da çok yüksek olacaktır. hem alışma süresi hem de ekonomi sağlamak adına yine 250 cc lik motorları önereceğim.




  • sağolasın dostum allah razı olsun.Hakan arkadaşımız sayesinde karar verdim 250cc almaya ama Hyosungmu almalıyım sizce hangisi ideal olur ? biraz görüntüde önemli dediğim gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlpakkan

    sağolasın dostum allah razı olsun.Hakan arkadaşımız sayesinde karar verdim 250cc almaya ama Hyosungmu almalıyım sizce hangisi ideal olur ? biraz görüntüde önemli dediğim gibi

    Hyosung 250 olabilir gayet güzel makine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HakanCivelek

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlpakkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: HakanCivelek

    Vitesli motor tecrübem yok yazmışsın ve sonrasında düşündüğün motorlar arasına Yamaha R1 yazmışsın. buradaki çelişkiyi ortadan kaldırman lazım. Öncelikle motoru ne amaçlan kullanmayı düşündüğüne karar vermelisin bence. Motora keyif almak rüzgarı hissetmek amacıyla binmeyi düşünüyorsan ben ce öncelikle motorun boyutlarına çok takılmadan 250 cc' lik motor ile başlamalısın. Yok motora binme amacım bu değil keyif önemli değil, dışarıdan bakanlar da bıraktığım izlenim iyi olsun diyorsan o başka tabi. 600 cc ve üzeri yazdığın motorlar ciddiye alınması gerekecek kadar güçlü makinalar.

    Evet tecrübem yok direk R1 ile başlasam nasıl olur çok zorlanırmıyım yazdım. Motoru işe gidip gelirken kullanacağım ayda bi kerede Ankara-İzmir yaparım.keyif daha önemli ama dışardan görünüşte önemli.
    Fazla bilgim olmadığı için sizlere soruyorum yardım alabilmek için işte. O Yazdığım motorların dışardan görünüşü hoşuma gitti sadece.ve çokta rahat gözüküyorlar.

    anlpakkan, evet biraz sert bir yaklaşım ile karşılaşmışsın. Süper Sport motorlar kesinlikle cezbedici modellerdir. Ama deneyiminin olmaması ve bahsettiğin 600 cc motorlar 120 - 130 beygir aralıklarında, R1 ise 180 - 190 beygir civarında dolayısıyla tecrübe sahibi olmadan bu motorlar ciddi risk teşkil etmekteler. Acele etmeden biraz sabır ile bu motorlara da sahip olur ve binersin inşallah ama dediğim gibi biraz sabır. Önce biraz tecrübe edinmekte fayda var ki 250 cc motorlar başlangıç için ideal motorlardır. yeni modeller önceki modellerine göre daha cüsseliler, yani altında çok küçük durmayacaklar.

    Bir de işin duygusal yanı var şehir için de kullanacağını söylemişsin genellikle 600 cc ve üzeri süper sport motorlar ile benzin sarfiyatın da çok yüksek olacaktır. hem alışma süresi hem de ekonomi sağlamak adına yine 250 cc lik motorları önereceğim.





    Evet önerinizi dinleyip 250cc de karar kıldım ama 250cc lik kaliteli görünüşüde kötü olmayan bi kaç model tavsiye edermisiniz ?




  • Evet benimde hoşuma giden oydu. Ben ikinci el almayı uygun gördüm sonuçta ilk olcağı için baya yüklencez sıfır alıp harcamak istemiyorum makineyi
  • Cbr 250 tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.