Şimdi Ara

Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU] (58. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.255
Cevap
2
Favori
149.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim oyun Uprising'miş hemen oynamaya başladım hocam sağolasın genede

    For mother Russia
  • Red Alert 3 için 1.10 yaması çıkmış iki gün önce. Yanlış görmediysem: 1.09'la oluşabilen internete bağlanmadan oyuna girememe sorununu düzelten bir 1.09 hotfix'i niteliğindeymiş.

    Orijinal satın alanlar kursun. Diğerleri 1.08'e devam:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 8 Nisan 2009; 13:14:21 >
  • Uprising'i henüz edinmemiş kişiler için eklenen birimlerin görüntülerini koyup, kabaca özelliklerini de yazacağım. Önce Empire'den başlayayım, sonra diğerlerini eklerim.

    Ek: Sovyetler eklendi.


    Empire of the Rising Sun

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]






    Archer Maiden:

    Maliyet: 500

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Rocket Angel olmaya hak kazanamayanlar daha geleneksel biçimde savaşacak daha alt bir sınıfa alınmış ve Archer Maiden olmuşlar (hikâyeleri buymuş yani).

    Denizde gidemiyorlar.

    Normal saldırıları:

    Ne yaptıkları isimlerinden de anlaşılıyor sanırım.

    Karaya ve havaya "ok" atıyorlar. Atış hızları düşük, ama etkileri fena değil.


    Kara saldırısındaki rütbesiz hâliyle menzili(RA3'te birimler son rütbeye ulaşınca menzilleri de artıyor, biliyorsunuz):

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Hava saldırısı rütbesiz menzil:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Özel yetenekleri:

    Normâl saldırılarındakinden daha uzak menzile, "yaylım ateşi" (barrage shot) açmak. Atıştan sonra bir süre bekleyerek tekrar atabilirsiniz. Yani silahı değiştirme tarzı değil, yetenek:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]






    Steel Ronin:

    Maliyet: 1600

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Düşmanın tank birliklerini dağıtmak üzere üretilmiş, duygusuz, sürücüleriyle beraber acımasız nöbetçilermiş (vay vay).

    Denizde gidemiyorlar.


    Normal saldırıları:

    Bu arkadaşlar menzilsiz saldırıyor. Araçlara karşı etkililer; ancak piyade birliklerine de karşı ciddi ölçüde alan etkili ve onları yere düşüren tarzda saldırıyorlar.


    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Özel yetenekleri:

    İşaretlediğiniz bir noktaya güç dalgası gönderiyor ve yoluna çıkan her şeye zarar veriyor. Bu da belli aralıklarla kullanılan bir yetenek. İkincil mod falan değil yani.

    Menzili şöyle:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]

    Not: Dediğim gibi, Ronin'le işaretlediğiniz nokta arasında her şeye zarar veren bir şey. Görüntüde, son menziline ulaştığı andaki durum görülüyor. O nedenle ezik bir şey gibi duruyor.






    Giga-Fortress

    Maliyet: 6300

    Öncelikle belirteyim: Giga Fortress'lerden istediğiniz sayıda üretebilirsiniz.


    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]
    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]

    Oldukça dayanıklı, skirmish'de boş bırakırsanız, en azından Brutal'in size sürüyle gönderip bela edeceği yüzen - uçan kaleler.

    Görüntüden anlaşılacağı gibi, bunların iki modu bulunuyor("özel yetenek" de bu oluyor). Belli zaman aralıklarıyla bu iki mıodla kullanabilirsiniz (zaman aralıkları önemli tabii. Tam havaya aldığınız anda yoğun bir mig saldırısı olursa, hemen denize indiremeyeceğiniz için, destek yoksa, kaybedersiniz Fortress'i).

    Imperial Docks'tan, tıpkı binalar için yaptığınız gibi Core olarak üretiyorsunuz. Ve o Core'yi, su üstünde olmak koşuluyla) istediğiniz bir yerde açarak "sea fortress" durumuna getiriyorsunuz. Sonra ister uçar, ister yüzer vaziyette kullanırsınız.

    Core olayının esas önemi şu: Bu arkadaşlar açılıp kullanılır hâle geldikten sonra bayağı bir yavaş hareket ediyor ve açma işlemini sadece denizde/nehirde yapabiliyorsunuz(ayrıca, açtıktan sonra zeminden karaya gitmeniz mümkün değil. Yer olarak sadece su üstü ve hava seçeneğiniz var). Core ise nispeten hızlı hareket ediyor ve karada da gidebiliyor(uzaktaki bir deniz bölgesine karadan kısa yolla gidebilir, böylece).
    Ve tabii, 6300'lük bir birimi önce nispeten hızlı olarak Core biçiminde üretip, sonra nispeten hızlı biçimde savaş alanına yaklaştırıp kalan üretim süresini orada beklemek gibi bağlantılı, denge üzerine kurulu bir durum var.

    Birim durumuna getirdikten sonra tekrar Core durumuna sokamıyorsunuz.


    Sea Fortress durumu:

    Belirttiğimiz gibi, Core'yi açtığınızda sea fortress durumuna dönüşüyorlar.

    Üstteki görüntüde, soldaki sea fortress oluyor.

    Bu durumdayken, karaya/denize lazer + roket, havaya ise roket saldırısı yapabiliyorlar.


    Kara-deniz Saldırısı:

    Lazerlerin menzili, roketlerinkinden biraz daha fazla. Rütbesiz hâliyle lazer menzili:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Rütbesiz hâlde roket (+ lazer) menzili:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]



    Hava saldırısı

    Dediğimiz gibi, roketlerini havaya da fırlatabiliyorlar. Havadaki Giga Fortress'e saldırtarak rütbesiz durumdaki menzili hakkında fikir vermeye çalıştım:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]






    Havada, kuşatma durumu:

    Havaya aldığınızda, sadece karaya-denize, büyük ve çok etkili bir dalga hâlinde saldırabiliyorsunuz. Havadayken havaya saldırı yok. Ancak, sea fortress'ten bu moda geçirirken havaya yükseldiği anda bir hava birimine çarparsa onu doğrudan parçalıyor.

    Ateşi belli bir süreç içerisinde etki ettiğinden, hızlı ve küçük kara - deniz birimlerinizi, uzaklığa göre kolayca kaçırabilirsiniz.

    Ancak, üssünüze ulaşmaları mevcut şartlarda kesinleşirse, havaya etki eden elinizde ne varsa onları yok etmeye kullanın

    Rütbesiz durumlarıyla menzilleri(ilk görüntü ateş etmeye ilk başladığındaki ilk efetki gösteriyor. İkincisiyse, menzil ve alan etkisini gösteriyor):

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]
    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]



    Havadan gelen bu arkadaşları yok etmek için mig, jet tengu gibi havaya saldıran uçaklardan kurulu etkili bir grup veya Rocket Angel gibi havaya da saldıran başka hava birimlerinden kurulu gruplar oluşturun, üssünüze ulaşmadan indirin onları. Fortress'ler havadeyken vuramıyor hava birimlerinizi.

    Mecha Tengu moduna karşın, havadan havaya saldırısı Müttefik ve Sovyet havadan havaya uçaklarınınkine karşı daha etkisiz ve hızları düşük diye bazılarının sevmediği Jet Tengu'lar burada önemini gösteriyor. Giga Fortress gibi güçlü birimlere karşı mermisi asla bitmeyen Jet Tengu'lar iyi olabilir. Diğer arkadaşların mermileri bittiğinden, dolum yapılacak üssün uzaklığına göre ciddi sıkıntı çekebilirsiniz.

    Hızlı giden karadan-denizden havaya ateş açabilen birimler de olur, ama ateşi yerlerse durum kötü.

    Ek: Yuriko Omega, diğer hava birimlerine yaptığı gibi havadaki Giga'ları da pat yere indiriyor. Japonlarla oynuyorsanız unutmayın.


    Tembel bir skirmish oyuncusuysanız ve karşınızda Brutal falan varsa, durmadan Giga Fortress basacaktır size karşı. Sürüyle Giga Fortress basarak canınıza okumaya çalışıyor.

    Sıkışırsanız süper silahlarınızı topluca gelen Giga Fortress'lere karşı kullanın. Sovyetlerin Vacuum Imploder'i örneğin. İster havada ister denizde olsun, etki alanındaki tüm Giga Fortress'leri duman edecektir.

    Yapay zekâ ne de olsa. Topluca gelmeseler işimiz iyice zorlaşabilirdi.








    Soviet Union

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]





    Mortar Cycle

    Maliyet: 600

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Barracks'tan çıkan; ancak üretebilmek için War Factory'ye ihtiyaç duyulan araçlar. Oldukça hızlı giden (denizde gidemediklerini belirtmeye gerek yok) bu motorsikletlilerin özel yetenek olarak iki silah seçeneği var:


    Molotof kokteyli:

    Eh adı üstünde. Anlatılacak pek bir şey yok. Belli bir alan etkisi olduğunu ve hızlı atışlar yapıldığını söyleyeyim.
    Rütbesiz menzil aşağıda:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]

    Hareket ederken, yüzü düşmana dönükse atış yapabiliyor bu modda.


    Havan:

    Molotof seçeneğine göre çok daha fazla zarar veriyor; alan etkisi daha fazla; menzili de daha fazla. Ancak çok daha uzun aralıklarla atılıyor ve merminin hedefe ulaşması çok daha fazla zaman alıyor(kilitleme gibi bir şey olmadığından bu önemli. Binalara karşı kullanılmalı). Hareket ederken ateş ettiğine de rastlamadım.

    Rütbe olmadan menzil:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    İşe yarayabilecek birimler. Oyunun başında iyi kullanılırsa parazit yapabilirler.
    Ama yapay zekâya karşı pek anlaşılmıyor tabii. Multi eklenirse görürüz iş görüyor mu.






    Reaper - Reaper Turret:

    Maliyet: 1200

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Sickle'nin akrabası olsa da, işlev olarak pek ilgisi yok.


    Tek kullanımlık bir özel yetenekleri var. Önce normâl hâlinden bahsedeyim:

    Bu hâliyle, aynı anda bomba ve roket atıyor. Roketleri havaya birimlerine de ateşleyebiliyor.

    Menzil (roket ve bomba menzili aynı):

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Bombaları piyade ve araçlara karşı belli bir etkiye sahip olsa da, roketleri kara birimlerine karşı bayağı bir etkisiz kalıyor.

    Roketleri hava birimlerine karşı etkili. Yani çarpınca zarar verme anlamında etkili. Maalesef, hızlı giden hava birimlerine karşı, eğer hareket ediyorsa bu birimler, roketleri pek çok zaman ulaşamadan patlıyor.

    Bir seferde on roket fırlatıyor; ancak bu seferler arasında bayağı bekliyor. On roket atıp bayağı bir bekliyor yani. Kısa süre önce daha az roket atılmışsa, atıyorum iki roket atıp gene bekleme gibi durumlar da söz konusu.

    Altı roketi bir Mig'i düşürmeye yetiyor. Tabii vurabilirse :)



    Özel yeteneği ise, bir bölgeye zıplayıp sabit taret hâline gelmek. Adı da Reaper Turret oluveriyor bu durumda.

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]

    (Menzili etrafındaki halkadan görülebilir.)

    Düşmanın üzerine de zıplayıp ciddi hasar verebiliyor tabii. Ama dediğim üzere, tek kullanımlık. Taret hâline gelince bir daha kaldıramıyorsunuz oradan. Kopuyor bacakları.


    Avantajıysa, bu hâliyle savunma binası olarak kabûl edilmesi ve böylece "repair" seçeneğiyle para karşılığı onarılabilmesi. Ve binalarda olduğu gibi, "sell" seçeneğiyle parçalanıp satılabilmesi. Bunu yapınca içinden bir tane conscript de çıkıyor. Hiç yoktan iyidir. İçinden çıkan Conscript, aracın rütbesine göre rütbeyle mi çıkıyor bilmiyorum.






    Desolator Trooper:

    Maliyet: 1500

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]

    Red Alert 2'den hatırlanacaktır. Ama hayli değişmişler, tip ve saldırı yöntemi olarak.

    Suda gidemediklerini belirteyim.


    Birinci mod:

    Bu hâliyle, zehirli madde püskürtüyor. Kısa bir ulaşma anı var, ulaştıktan sonra rakip piyadecik eriyip gidiyor :)

    Araçlara da saldırabiliyor bu moddayken ve etkisiz de değil.

    Binalara saldırıysa mümkün değil bu modda. Hiç püskürtmüyor bile (ctrl ile püskürtseniz bile zarar vermiyor).


    Binalara girmiş piyadelere karşıysa durum şöyle işliyor:

    Binaya püskürtüyor, içindeki piyadeleri teker teker öldürüyor.

    Yani piyadeleri bina içindelerken temizleyebiliyorsunuz; ancak önceki oyunlarda gördüğümüz, binaya alev makinesiyle dalıp içindekilerin hepsini aynı anda aniden öldürme gibi aşmış bir şey de yok.


    Menzil:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]



    İkinci mod:

    Bu modda ise, zehir parçalarını belli aralıklarla düşmana gönderiyor.

    Bu modla binalar da vurulabiliyor.

    Bu modun başlıca etkisi, vurduğu hedefin hareket hızını ciddi ölçüde düşürmek. Zehir püskürtmeyle beraber eğlenceli olabilir.

    Diğer bir etkisi ise, vurup "yeşerttiği" düşmana - binayı, yeşil kaldığı sürece devamlı hasar vermesi.


    Bu modun ateşi hızlı, ama motorsiklet gibi hızlı hareket eden aletleri çok yakından geçmezlerse vuramıyor. Güdüm falan da yok elbet.


    Menzil:

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Desolator Trooper, hava hedeflerini de vuramıyor.






    Grinder:

    Maliyet: 1600

    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Sovyetlere eklenen gıcık araçlardan biri daha.

    İsminden de tahmin edileceği gibi, önüne çıkan piyade - araç - binaları kıyma hâline getiren bir alet.

    Üstelik denizde de gidebiliyor (neyse ki Naval Yard'dan üretilemiyorlar. Sadece War Factory'den çıkabiliyorlar).

    Yaptığı iş basit: Aracın veya binanın dibine yapışıp önündeki makineyi çalıştırarak onları biçiyor. Uyuz yanlarından bir başkasıysa, yakaladığı aracı hareketsiz bırakması. Sadece hareketsiz bırakmıyor, ateş etmesini de önlüyor. Yani Grinder'e yakalanmış bir birimi kurtarmanın tek yolu, Grinder'i başka bir birimle yok etmek.

    Üstelik bu lanet araçlar bayağı da bir dayanıklılar.

    İçinde piyade bulunan binalara dalınca piyadeleri içerdeyken öldürme durumu da yer yer söz konusu oluyor olabilir. Yeterince denemedim.


    Kötü yanıysa, Grinder'le bir aracı-binayı biçmeye başladığınız zaman, Grinder aracı-binayı yok edene kadar biçmeyi bırakmıyor. Yani hedefi yok olana kadar ne yapsanız da o Grinder'i yönlendiremiyorsunuz. Yalnız, düşmanı biçerken verdiğiniz hareket - saldırı komutunu, işini bitirince yerine getiriyor.


    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]
    Command & Conquer: Red Alert 3 (2008) / Uprising (2009) [ANA KONU]


    Özel yetenek: Turbo-Charge

    Grinder'i iyice ölümcül hâle getiren bir yetenek. Bu yeteneği kullandığınızda, Grinder'in hareket hızı birkaç saniyeliğine ciddi ölçüde artıyor. Üstelik, bu özelliği tekrar kullanmak için fazla beklemeniz gerekmiyor.

    Grinder'in normâl hızı, tahmin edeceğiniz gibi düşük. Bu özelliği kullanınca, yaklayamayacağınız kaçan "korkak" düşmanı yaklamak, yakalayabileceğiniziyse hemen yakalamak gayet kolay.


    Denizin üzerinde de gitmesi deli edebilir. Paralar bayıldığınız Dreadnought'larınız, Shogun Battleshipler'iniz(gerçi Battleship'in özel yeteneği boşsa Grinder'i dağıtabilirsiniz. En azından bir tanesini. Ama siz dağıtmaya giderken Grinder de sizi hedef aldıysa, Grinder'in öğütücüsü Battleship'in yeteneğini kullanmasını[ezip geçmesini] anında engelliyor olabilir. Denemedim), Carrier'leriniz, sudaki Giga Fortress'leriniz Turbo-Charge'ını kullanarak hızlanan Grinder'in öğütücüsüne kolayca yem olacak, öğütülürken ne kaçabilecek, ne de ateş edebilecek(Carrier belki uçak kaldırabiliyordur. Denemedim).

    Not: Grinder'le Giga Fortress öğütmeyi denemedim. Giga Fortress belki kaçabiliyordur (havaya yükselerek falan), bilemiyorum.




    Dreadnought'lar hakkında bir not:

    RA3 1.08'de ve öncesinde, Dreadnought'ların roketlerinin belli bir güdümü vardı. Zayıf bir güdümdü ama en azından ağır giden düşmanları kolaylıkla vuruyordu bu yeteneğiyle. Deniz savaşlarında o güdüm her şeyiydi hatta.
    Hızlı gidenleri vurması olanaksızdı ama zayıf bir takibi olduğundan, hiç olmazssa arkasından gelenleri vurabiliyordu. Hedef aldığı araç uygun bir manevra yaparsa onu vurma olasılığı da artıyordu hem.

    Ancak Uprising'te, Dreadnought'un ilk salvoda attığı roketlerin hiçbiri güdümlü olmuyor. İkinci salvodan itibarense, üç roketin sadece ilki güdümlü(güdümün seviyesi de eski hâlindekinden farksız) oluyor.


    Üstelik, ateşi keserse tekrar tamamen güdümsüz roketlerle bir salvo yapma ve anca ondan sonra roketlerden birini güdümlü atma durumu oluşuyor. Böyle gıcık bir durum da var.

    Bilmiyorum, belki RA3'ün de 1.09'undan itibaren bu durum vardır. Deneyemedim.


    Sanırım, böyle yaparak en azından deniz savaşlarında "Grinder kullanın"a getirmişler olayı. Büyük gemilerin çarpışmasında Grinder kaçınılmaz zaten.
    Suda giden Giga Fortress'i Grinder'le yakalamak eğlenceli olabilir.

    Grinder'in zarar verirken durdurduğu gemileri kolayca roketle vurup batışlarını da çabuklaştırabiliriz hem.


    Not: Salvo kavramı, roketli saldırı için belki pek kullanılmıyordur. Öyle bir durum varsa idare edin.



    Allied'leri de ekleyeceğiz. Bu gönderiye sığmazsa yeni gönderiyle ekleriz.


    Pek gerekli değil bu yazdıklarım, farkındayım. Maksat konuya biraz renk katmak ve Uprising'i edinmemişleri gaza getirmek:)


    Not: Görüntüler 1280x1024, oyun içi en yüksek ayarlar, oyun içinden 8x MSAA + 16x AF ile alınmıştır(AF'yi zaten oyun kendiliğinden açıyor gibi). Transparency AA ise kapalıdır (açsak iyi olurdu. Otların - ağaçların durumu iyileşiyor. Unuttuk açmayı.).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 9 Nisan 2009; 21:39:00 >




  • arkadaşlar oyunu indirdim fakat girerken bu hatayı veriyor crack'i tam yapamadım sanırım yardımcı olcak varsa çok sevinirim.
    quote:

    please intsall at least one language pack.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kud

    arkadaşlar oyunu indirdim fakat girerken bu hatayı veriyor crack'i tam yapamadım sanırım yardımcı olcak varsa çok sevinirim.
    quote:

    please intsall at least one language pack.


    aa bendede aynı sorun var yardımcı olun arkadaşa pls
  • arkadaşlar mrb ben " camp_a06_mountrushmore_white " bölümündeyim hani şu limuzinle dolaşan başkan ama gecemedim ne yapmam lazımdı burda bilen varmı yardımcı olabilirmi tşk.

    birde 1.1 packın ilacı varmı en son ilaçlısı hangisi
  • Arkadaslar benim birkac sorum olacak..
    1)Sovietlerin bi bölümünde tüm görevleri yaptim ama 1. görev kaldi "Expand to the island" burayi gecemedim.
    2)Rising sunda nasil bina kuruyoruz..
    3)Sovyetlerdeki Comander Zhana sizcede taş gibi değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vtopia -- 15 Nisan 2009; 15:49:44 >
  • Generals'e ve Rise of Nations'a devam.
    Oyunun açılma ekranından başka hiçbir yanı güzel değil.
    @Thief
    Japonlarda bina yapmak için sağ üst köşede istediğin binayı seçiyorsun.Sonra o binanın robotu Komuta Merkezi (Command Center)'dan çıkıyor.O robota tıklayıp sol alt köşedeydi sanırım bir ikon çıkıyor.Ona basıp binayı istediğin yere kuruyorsun bu kadar.
    Ayrıca evet Zhana taş gibi hatun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krak3n -- 15 Nisan 2009; 17:35:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ThieF

    Arkadaslar benim birkac sorum olacak..
    1)Sovietlerin bi bölümünde tüm görevleri yaptim ama 1. görev kaldi "Expand to the island" burayi gecemedim.
    2)Rising sunda nasil bina kuruyoruz..
    3)Sovyetlerdeki Comander Zhana sizcede taş gibi değil mi?

    Tas az kalir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207

    arkadaşlar mrb ben " camp_a06_mountrushmore_white " bölümündeyim hani şu limuzinle dolaşan başkan ama gecemedim ne yapmam lazımdı burda bilen varmı yardımcı olabilirmi tşk.

    birde 1.1 packın ilacı varmı en son ilaçlısı hangisi



    arkadaşlar banada yardım limüzinle dolaşan başkanlı oyunu gecemiyorum yardım
  • Arkadaşlar 2 version dolaşıyor ortada benim oyun uprising olan version.Şimdi bu iki oyun ayrı oyunlarmı yani her iki oyunuda edinmelimiyim yoksa uprisingin zaten iki oyununda kapsıyormu?
  • ya beyler sovietler campaigninde bi bölüm bitince oyun otomatik olarak kapaniyor.campaignin bitttigini mi gösteriyor?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207


    quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207

    arkadaşlar mrb ben " camp_a06_mountrushmore_white " bölümündeyim hani şu limuzinle dolaşan başkan ama gecemedim ne yapmam lazımdı burda bilen varmı yardımcı olabilirmi tşk.

    birde 1.1 packın ilacı varmı en son ilaçlısı hangisi



    arkadaşlar banada yardım limüzinle dolaşan başkanlı oyunu gecemiyorum yardım


    arkadaşlar Allies-Mt Rushmore bölümünde takıldım kaldım bi sonraki bölümün save si varmı yada nası gececegim sıkıldım bu bölümden ya gecemiyorum
  • campaign bölümlerini bitirdim. ama challenge modda takıldım. daha %20sini oynayabildim, inanılmaz zorlaştı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207


    quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207


    quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207

    arkadaşlar mrb ben " camp_a06_mountrushmore_white " bölümündeyim hani şu limuzinle dolaşan başkan ama gecemedim ne yapmam lazımdı burda bilen varmı yardımcı olabilirmi tşk.

    birde 1.1 packın ilacı varmı en son ilaçlısı hangisi



    arkadaşlar banada yardım limüzinle dolaşan başkanlı oyunu gecemiyorum yardım


    arkadaşlar Allies-Mt Rushmore bölümünde takıldım kaldım bi sonraki bölümün save si varmı yada nası gececegim sıkıldım bu bölümden ya gecemiyorum


    hele şükür zor bela geçtim ama kimse yardım etmiyo bu topic ölü ya




  • videolara hayran kaldım oyun başlamadan önce gösterilenlere...
    bide ana menüye girdikten sonra çalan şarkıları nerden bulabiliriz
  • Ben çok daha güzel bir oyun bekliyordum açıkcası.
    Ra2 yuris revenge en cok beğendiğim seri olmuştu. ama ra 3 bitirdi olayı. Ben nedense beğenemedim. MAP'ler cok dandik geldi. Japon karakterler çok güçlü güzel olmuş onlar.

    Ancak oyun genelinde (çok iyi bir makinem var) ben grafikleri beğenemedim. Tabi kendi düşüncem ama japon ırkla oynamak hoşuma gitti. Ancak genel olarak Ra 3 'ün çok daha süper olacağı düşüncesindeydim yanıldık sanırım hepimiz biraz..

    Neyse ama genede arşivimdeki yerini aldi Dvd'si.



    Saygılarımla.
  • arkadaşlar ben bir bölümü geçmeme rağmen tekrar aynı bölüme getiriyor bi sonraki bölüme geçmiyor yardım edin neden olabilir ne yapmam lazım
  • Ilacin fixlisi var.Onu bulman lazim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egoktepe

    Ilacin fixlisi var.Onu bulman lazim.


    öncelikle cevap verdigin için saol 2 haftadır yırtınıyorum kimse cevap yazmıyor nasıl tam olarak izah edermisin pm den link atarmısın tşk.
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.