Şimdi Ara

SON DAKİKA! COMNET KAPANDI AN İTİBARİYLE HERKESİN İNTERNETLER GİTTİ HATLAR KESİLDİ (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
607
Cevap
19
Favori
33.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Ne diyosunuz hocam; neden diyosunuz? 

  • Hizmetimi iptal ettim, kalan günlerimin para iadesi için hakem heyetine başvuru yapacağım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BTK'nın İade ve Kesinti ile İlgili Düzenlemeleri:
    Hizmet Kesintisi ve İade Hakkı:
    Elektronik haberleşme hizmetinin kesilmesi veya aksaması durumunda, müşteri bu durumdan doğan mağduriyetin giderilmesi için iade talep edebilir.
    Kesintinin sebebi, servis sağlayıcıdan kaynaklanıyorsa (örneğin, teknik aksaklıklar veya firmadan kaynaklanan diğer sorunlar) abone, hizmeti kullanamadığı süre kadar ücret iadesi ya da hizmet süresi uzatılması talep etme hakkına sahiptir.
    İade Hesaplama:
    Kesinti süresi belirli bir oranın üzerinde ise, hizmetin tamamlanmamış olduğu süre kadar bir ücret iadesi yapılması gerekmektedir.
    Hizmet sağlayıcının belirlediği ve genel olarak kabul edilen kesinti süresi oranlarına göre, kesilen gün sayısı kadar bir iade yapılabilir. Bu oran, genellikle 1 günlük hizmet ücreti olarak belirlenebilir. Ücret yada gün iadesi olmaz ise Müşteri hem BTK’ya hem de tüketici haklarına başvuracaktır yazın.


    Comnet Destek muhasebeyi seçip sikayet kaydı oluşturun ben öyle yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shasha35 S kullanıcısına yanıt
    İade yokmuş thh başvurdum 3 aboneliğim var totalde 15 kişiyi taşıdık şuraya 500mbps aldık söz de ama isde alırsam gidicem sağlam 50 mbps razıyım artık . Benim anlamadığım devlete ona buna karşı bir cümle kur anında ertesi gün ifade vermeye gidiyorsun. Binlerce kişi mağdur ediliyor btk dan ses yok yazık ya bu milletin dertlerini gündeme getirmeyen solu sağı osu busu hepsine yazıklar olsun başak bir şey diyemiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt
    Nasıl hata kabul etmiyor? Açıklama vs mi yaptı. Bugün arıza kaydı oluşturma seçeneği açılmış. Oluşturdum ama dönüş yok. Ya 4 ya da 5 gündür böyle

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Hesabını kapatıp portunu iptal edecekler söyliyim sana. Yazdığın şeyler az biraz insanlıktan nasip almış, vicdan ve kul hakkı gibi terimlere yabancı olmayan işletmeler için geçerli.


    Direk BTK'ya yazıp aynı zamanda aboneliği başka bir iss'ye taşımak daha mantıklı gibi duruyor.

  • Cesvaraponuribere kullanıcısına yanıt

    Ekran görüntülerini aldım. Yaparlarsa aile avukatım var. Direkt kafalarına inerim. Onda sıkıntı yok. Savcıya gidip aynı gün davaya çıkma hakkınız mevcut.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 7 Aralık 2024; 18:16:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt
    Umarım uğraşmak zorunda kalmazsın reis. Ben uğraşmamak için önce taşıyıp sonra haklarımı arayacağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cesvaraponuribere kullanıcısına yanıt

    peki taşıdıktan sonra herşeyi nasıl ispat edeceksiniz zor gibi iade almanız.

  • Cesvaraponuribere kullanıcısına yanıt

    hiç birimiz hakkını aramaz ise bu işler dönmez. Konuştum. Pederin üstüne internet iyi yapmışsın. Öyle gakları yok. Yaparlarsa ilgilenirim dedi. Prşini bırakmam ben ağızları yansın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omerkarakaya O kullanıcısına yanıt

    Aldığım hizmet kesintiye uğradı, düzeltilmedi-bilgi verilmedi (halen verilmemeye devam ediliyor.) Parasını ödediğim hizmeti alamazsam tek taraflı olarak sözleşmeden cayarım ve ödemiş olduğum tutarın kalan kısmını ödemek zorunda kalır. (Tabi ki ödemeyecek ve ben de idari ve adli olarak peşine düşeceğim.)


    Bu arada delil olarak şikayetvar, ekşi sözlük ve bu forumda yazılanların ekren görüntüsünü atsam benden fatura bile istemezler. Öyle büyük kepazelik çünkü.

  • omerkarakaya O kullanıcısına yanıt

    BTK yönetmeliği içinde hakkın. Ödenen günlerini iadesi hakkı diye. Savcılığa gidip dilekçe verdiğinizde. Bu konularda hızlı ilgileniyorlar. Ayrıca BTK bölgeye gidip. Kurum ile alakalı soruşturma başlatırsanız. BTK ilgileniyor. Çünkü: devlet kurumuna yazılan dilekçe ve soruşturmaların belli sınırlı süreleri mevcut. O süreler içinde BTK size karar yazısını göndermek zorundadır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 7 Aralık 2024; 18:53:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendi altyapısı olmayan birçok iss piyasadan çekilecek yada iflas edecek. Bakın el değiştirmeler başladı bile.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 gbit internet kullanıyorum bana 1000mbps vermeleri lazım bu bok gibi internet. Köyde kullandığım mobil hattım bile bundan daha hızlıdır kgaşkgaşlkaşlaklş. Beceriksiz oğlum bunlar. Birde comnet allah gibi savunanlar nerde çıksın karşıma kgşalkgşlakgşla

    speedtest.net
    Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test
    https://www.speedtest.net/result/17104334958
  • eflasyona oranlı almak lazım. Bu konuda bir şey yapılmalı o zaman korkarlar.

  • Gigaspeed gibi bilinmedik markalara geçmeyin abi artık. Ne olduğu belirsiz.

  • bulomen B kullanıcısına yanıt

    Bence de. Alternatif firmalarda; 200 ve üstü paketler Tt ile aynı neredeyse. Tt taahhüt sayesinde 12-15, Türksat'ta 24 aya kadar sabit fiyat var. (Taahhütü sevmediğimi söyleyeyim). Kendi altyapısını kuranlar; lokalde de olsa ileri ki süreçte daha avantajlı. Mobile kayış olabilir, sınırsız seçenekler gelirse. Airfiberde de pazar var.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    taahütü vermiyorsun peşin ödüyorsun. Pek farkı yok. Ayrıca abi ben ttnet kablonet kullandım böyle bir arıza süresi mi var. Kablo kesilse kablo çekilir bu serede çok mu zor. Bir şeyler yer değiştiriyorsa bölge bölge olur. Her sene 2 kez böyle uzun arıza oluyor. Her sene iyiye gitmedi. daha kötü oldu. İyi gideceğini bilsem 1 yıl peşin öderim. Kendimi komedi filminde gibi hissediyorum. Şaka gibi geliyor. Yakında şaka gibi çarparım comnet kgşakgşlakşla


    Şu İstanbul'dakiler buluşunda comnet kapısına gidin ne yapıyorsunuz diye kapılarını çalın. Sonrada bize içerden bilgi verin. Ben istanbulda olsam gittiydim kapılarına.

  • caraxesss C kullanıcısına yanıt

    Benim arıza bir haftadır var..4-5 defa arıza kaydı açtım,mu aradı. Kendilerinde sorun olmadığını söylediler. Bugün Telekom ekibi geldi, sorunun ev yada binada olmadığını söyledi. Bu bilgiyi comnet tarafına iletemedim. Destek talebi açık degildi. Bu bilgileri comnete iletince bakalım ne diyecekler. Sorun düzelirse, şayet kullanmadığım süreleri ilave etmelerini talep edeceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.isson76 kullanıcısına yanıt

    comnet kaynaklı arıza telekom ekibi cağrıp niye cebinizden para ödüyorsunuz. Anlamadım.

  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.