Şimdi Ara

Company of Heroes Serisi [CoH] S.S.S. & Taktik Paylaşım [ANA KONU] (275. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.621
Cevap
24
Favori
267.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 273274275276277
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyunu çözmeye başladım... Klavye kısayollarını kendime göre nasıl ayarlayabilirim ? Zira görünürlerde böylesi bir ayar yok gibi....
    Bir de eskiden .cohturkiye. isminde site varmış ama kapanmış. Buradaki rehber niteliğindeki yazılara sahip olanlar paylaşırsa sevinirim. Ki aramalarımda rehber başlıklıklarını görüyorum ama kapandığı için ulaşamıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustul -- 10 Aralık 2014; 17:06:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustul

    Oyunu çözmeye başladım... Klavye kısayollarını kendime göre nasıl ayarlayabilirim ? Zira görünürlerde böylesi bir ayar yok gibi....
    Bir de eskiden .cohturkiye. isminde site varmış ama kapanmış. Buradaki rehber niteliğindeki yazılara sahip olanlar paylaşırsa sevinirim. Ki aramalarımda rehber başlıklıklarını görüyorum ama kapandığı için ulaşamıyorum..

    O sitede çok güzel hazırladığım bi iki rehber vardı. Ne yazık ki yedeğini almadığım için kaybettim :(
  • Peki bu rakamsal silahlar hakkında bilgi verebilecek olan var mı ? Hangi durumlarda tercih edilir, nelere karşı etkilidir, hangisinden daha güçlüdür vs. gibi . Tam olarak ne işe yaradığından emin olduğum sadece antitank var. Mesela savaşan 2 birlikten silahına bakarak hangisinin daha avantajlı olduğunu anlamak istiyorum. Kısaca bilgilendirirseniz sevinirim...
  • Yılbaşı indirimlerinden COH:Tales of Valor'uda almış bulunmaktayım.Skypeta 3 kişi olarak oynuyoruz birlikte oynamak isteyenler özel mesaj atabilir.
  • mustul M kullanıcısına yanıt
    Rakamsal silahlar derken ne demek istediğinizi anlayamadım açıkçası.
    Genel olarak otomatik silahlı piyadeler yakın mesafede, bolt action(tek tek ateş edilen) tüfek olanlar uzak mesafede etkilidir.
    Tabi ki bu tek etken değil. Sadece silahlara bakarak kimin üstün olduğu anlaşılamaz. Bulundukları coverlar (yeşil-sarı vs olarak gösterilen), vet seviyeleri, birimlerin kendi sabit güç değerleri vs bilmek gerekir. Oynadıkça hangi birim güçlü, hangisi değil bunu öğrenirsiniz zamanla.
    Umarım açıklayıcı olmuştur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğin gibi oynadıkça öğreniyorum. Demek istediğime gelince; Mesela M2HB .50cal ile Quad .50 cal arasında ne fark var ? Veya bazı silahların mm değerleri yükseldikçe (57 mm, 105 mm gibi) alan tahribat değeri mi artıyor yokse menzili mi ? vs...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustul -- 28 Aralık 2014; 19:37:54 >
  • Bir sorum olacak oyunu yeni aldım aklıma bir soru takıldı inventory nin önemi nedir ne konulmalıdır belli bir build varmıdır yoksa kafamıza göre koysakta olurmu yeni başlayanlar için şunu koymalısın diye bir öneri verebilirmisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BalerionT

    Bir sorum olacak oyunu yeni aldım aklıma bir soru takıldı inventory nin önemi nedir ne konulmalıdır belli bir build varmıdır yoksa kafamıza göre koysakta olurmu yeni başlayanlar için şunu koymalısın diye bir öneri verebilirmisiniz.

    Sanırım yanlış konudasınız. Burası vCoH 'a ait. Aşağıdaki link CoH2 'ye ait..

    http://forum.donanimhaber.com/m_60456086/mpage_54//tm.htm#101024701
  • pplhntr P kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Kusura bakmayın.
  • Beyler yeri değil ama soruyorum
    Coh 2'yi nvidia820m ile oynayan var mı aranızda?
    benchmark testlerine biraz baktım size de sorayım dedim rahat bi şekilde oynayabilir miyim?
  • ISEE kullanıcısına yanıt
    Kadeş 750M 4GB versiyonla bile içler acısı. Hatta 5850 masaüstü kartla bile performansı sorunlu. Gerçi çok önmeli olmayan bazı özellikleri kapatarak oynasan çalışabilir.
  • GUNCEL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReDDoG

    Kadeş 750M 4GB versiyonla bile içler acısı. Hatta 5850 masaüstü kartla bile performansı sorunlu. Gerçi çok önmeli olmayan bazı özellikleri kapatarak oynasan çalışabilir.

    GT635M Var 2gb gddr3
    anti alliasing low digerleri med 10-30fps arasi aliyorum istersen tam donanimim
    Intel Core i7 3630qm 2.4-3.4ghz quad core
    8gb ddr3 ram
    hd ekran
    boyle gercekten vasat otesi
    sirf bu yuzden orj almadim commandersiz oynuyoruz bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar benim bir derdim var
    steam üzerinden online coh (1) oynarken automatch dediğimde 2v2 secmem ragmen bazen 1v1 3v3 4v4 seciyor ve cogunlukla 1 v1 seciyor neden oluyor bu bilen varmı
  • Men of war'dan sonra bu oyunda şu birliklerin canı olması konusu çok canımı sıktı. Karşısına getiriyorum makinalı askerleri tarıyor tarıyor boşuna canı gidiyor askerlerin sadece. Hepsinin bir hamlede ölmesi gerekirken. Ya da tankların makinalı tüfekleri hepsini telef etmesi gerekirler canları gidiyor adamların sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1Ceko

    Men of war'dan sonra bu oyunda şu birliklerin canı olması konusu çok canımı sıktı. Karşısına getiriyorum makinalı askerleri tarıyor tarıyor boşuna canı gidiyor askerlerin sadece. Hepsinin bir hamlede ölmesi gerekirken. Ya da tankların makinalı tüfekleri hepsini telef etmesi gerekirler canları gidiyor adamların sadece.

    bir insanı etkisiz hale getirmek için göğsüne sıkacağınız bir el 9mm tabanca mermisi yeterlidir. Counter Strike oynarken glock ile 10 el sıkarak rakibi etkisiz hale getirmeyi yadırgıyor musunuz? :)

    Oyunların hepsi kendine has mekaniklere sahip olurlar. Bunun sonucunda o mekanikler dahilinde oyunu "oynanabilir" dengede tutmak için gerçekçilikten bir çok ödün verilir. MoW oynadıktan sonra size hak veriyorum çünkü MoW simülasyon gibi bir oyun ama olaya söylediğim çerçevede bakarsanız CoH için daha çabuk kabullenebilirsiniz bu durumu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1Ceko

    Men of war'dan sonra bu oyunda şu birliklerin canı olması konusu çok canımı sıktı. Karşısına getiriyorum makinalı askerleri tarıyor tarıyor boşuna canı gidiyor askerlerin sadece. Hepsinin bir hamlede ölmesi gerekirken. Ya da tankların makinalı tüfekleri hepsini telef etmesi gerekirler canları gidiyor adamların sadece.

    bir insanı etkisiz hale getirmek için göğsüne sıkacağınız bir el 9mm tabanca mermisi yeterlidir. Counter Strike oynarken glock ile 10 el sıkarak rakibi etkisiz hale getirmeyi yadırgıyor musunuz? :)

    Oyunların hepsi kendine has mekaniklere sahip olurlar. Bunun sonucunda o mekanikler dahilinde oyunu "oynanabilir" dengede tutmak için gerçekçilikten bir çok ödün verilir. MoW oynadıktan sonra size hak veriyorum çünkü MoW simülasyon gibi bir oyun ama olaya söylediğim çerçevede bakarsanız CoH için daha çabuk kabullenebilirsiniz bu durumu.

    Yani öyle de bazı mekanikleri beni çileden çıkardı. Tankla asker bile ezilmiyor mesela koca tank üstünden geçicek otomatik kaçıyor adamlar. red alert, command conquer oyunlarında bile tankla adam eziliyordu. 2 tümen piyade ile koca tank çatışıyor resmen makineli tüfeği ateş ediyor boş boş.. Oyun da men of wardan daha çok tutulmuş gibi taktik konusu vs. daha aktif daha yoğun forum üzerinde neden anlayamadım.




  • Çok saçma olmuş gerçekten ama şunu hatırlatmakta fayda var. İlk oyun çıktığında da makinalar resmen ağlıyordu. Ama günümüzde bile grafikleri çok sırıtmıyor ilk oyunun. Bence ikinci oyunla ilgili sıkıntı oyun yapım aşamasında firmanın yaşadığı sıkıntılar nedeniyle oyuna hakkının verilememesi. Ama COH olmasa oyun dunyasında buyuk bir eksik olacaktı.
  • 1Ceko kullanıcısına yanıt
    Eğer sıkışırlarsa yani kaçacakları yer kalmazsa piyadelerin hepsini ezebilir tanklar. Ama bomboş arazide üzerine tank sürülüyorsa doğal olarak ateşi bırakıp sağa sola kaçacaktır. Veya hmg ile piyadeleri baskı altına alırsanız süründükleri için yine tank ile rahatça ezebilirsiniz.

    Tankın gövde ve taretteki makinalı tüfeği konusu benimde hep ilgimi çekmiştir. Görüntü olsun diye konmuş adeta. Yıllarca bu oyunu oynadım ama tankın makinalılarının (taret üstündeki uçaksavar hariç) adam öldürdüğün bir ya da iki kez görmüşümdür.

    Ancak CoH2'de tanklar daha farklı işlendiler. Artık tank olduklarını daha çok hissettiriyorlar. Üzerlerindeki tüm silahlar piyade öldürme kapasitesine sahip. Hatta tankın gövdesini bi piyadeye çevirip, başka yöndeki yapıya ateş emri verdiğim çok oluyor. Ana silahının yapıya ateş etmesini sağlayıp, gövdedeki makinalının da piyadeyi öldürmesini sağlıyorum.

    Ben her iki oyunu oynamış biri olarak yorum yapayım; CoH oyununun oyuncu havuzu azdır. Çünkü diğer benzer türlere nazaran oynaması daha zordur. Kontrol etmeniz gereken bir sürü parametre vardır oyunun ya da çatışmanın kaderini etkileyen. Bu yüzden insanlar ısınamıyor ya da beceremeyip bırakıyor. MoW'da ise durum daha da vahim. O kadar çok detay var ki CoH ile kıyaslanamaz bile. Bu kadar çok detayın içinde adeta boğuluyorsunuz. Yok adamın mermisi biter yok kişileri tek tek sipere koy vs. Bunca detay insanları zorluyor. Örneğin ben MoW'a ısınamadım bile. Bu kadar şeyle uğraşamam deyip başlamadım oyuna. Bir CoH oyuncusuna bunu dedirtiyorsa muhtemelen CoH'dan daha az bir oyuncu havuzu vardır.




  • bana cpu ya karsi taktik verebilirmisiniz ?
    1 ve 2 oyunda olur
    bu arada su alman roket trucklari harika (1sene oldu saka maka)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 273274275276277
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.