Şimdi Ara

Continental contipremiumcontact 2 Soyulma şeklinde aşınma / yolunmuş sırt blokları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Aşağıda belirtmiş olduğum ve eklediğim resimlerde görüleceği üzere, aracımızın ön lastikleri parçalanmaya başlamıştır, arka lastiklerde hiçbir deformasyon yoktur. Lastiklerden şikayetçi olup, yetkili bayide rapor tutulmuştur ve sonuç olarak kullanıcı hatası raporu verilmiştir. Ben uzman biri olmadığım için, siteyi ziyaret eden, özellikle lastikten anlayan ustalar, uzman kişiler ve bunun gibi hadise yaşamış site ziyaretçilerinden konu hakkında yorumlarını bekliyorum. Ulaşacağım sonuca göre, ya başka marka yeni lastik alıcam yada yasal yollardan hakkımı sonuna kadar aramaya kararlıyım. Teşekkür ediyorum.

    Araç: 2016 Model Opel Mokka
    Araç km: 23800
    Lastik: Continental contipremiumcontact 2
    Üretim Haftası: 12/2016
    Kullanmaya Başlama Ay/Yıl: 08/2016
    Ebat: 215/55R18 95H PC2
    Sorun: Soyulma şeklinde aşınma/yolunmuş sırt blokları
    Ön Lastik Diş Derinliği: 5,7 mm
    Ek Notlar:
    Araçta lastik hava basınç ölçer sistemi bulunmakta ve bu hususa titizlikle dikkat edilmiştir.
    Araçta antipatinaj sistemi vardır, araç kesinlikle sert kullanılmamıştır. (bayan kullanıcı)
    Araç şehir merkezinde sadece asfalt yolda, ev-okul-çarşı-pazar için kullanılmıştır.

    Continental contipremiumcontact 2 Soyulma şeklinde aşınma / yolunmuş sırt bloklarıContinental contipremiumcontact 2 Soyulma şeklinde aşınma / yolunmuş sırt blokları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thsnygt -- 24 Ekim 2018; 11:42:8 >







  • Urunun imal tarihi nedir.

    Annemin aracindaki g.y.eff.grip compact larda 4.yilin sonunda onlerde bu sekilde oldu.Yeni lastikler aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanim kosullari sartlar arac teknik bilgileri goz onune alindiginda kisisel kanaatim de kullanici hatasi yonunde.

    Şöyle ki ulkemiz 4 mevsim sartlarinda.



    Gunduz ve gece arasinda yuksek sicaklik farklari olusabilmekte,



    Aracin lastik hava basinc sensoru oldugu lastiklerin dogru basinca sahip oldugu anlamina gelmez,



    Arac kullanilmadan gunluk olarak önce gozle , birkac gun araliklarla da guvenilir kaynak ve ekipmanli bir yerde hava basinclari kontrol edilmelidir,



    Üzgunum secenekler olarak bunlar aklima geldi tuketici mahkemesine yaniltici urun satma haksiz magduriyet olarak sikayetci olarak basvurmaniz ne kadar sonuc verir kaybettiginiz maddi manevi kaynaklarin karsiligi ne kadar olur o da tartisilir.



    Saygilarimla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paşa Automotiv P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yıpranan lastikler sadece ön iki yani çekişin olduğu iki lastik, arka iki lastikte hiç bir deformasyon yok. Lastik havalarından olsa tahminim arkadaki iki lastiktede benzeri sorunların olması gerekirdi diye düşünüyorum. Çakıllı, taşlı yollarda gidilmiş olsa yine bir ihtimal olabilir, fakat araç asfalt dışı yol hiç görmedi, şehir merkezinde kullanılıyor. Patinaj desem o da uymuyor, araçta antipatinaj var ve aracı bayan kullanıyor, açıkcası patinaj çektireyim gibi bir düşüncesi hiç olmaz.. hadi bir iki oldu, onlarlada olucak kadar değil bu yıpranma.. açıkcası nasıl olmuş anlam veremedim.. gösterdiğim lastikçiler çok şaşırıyor.. Sizlere bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim.
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    2016 12. hafta
  • thsnygt T kullanıcısına yanıt
    Bu kadar yeni bir urun ilaveten siz dusuk basincla kullanilmadi diyorsunuz ki sorun lastigi gosteriyor.

    Ama uzgunumki experde kullanici hatasi teshisi konulur.
    Yalnizca sadece ondekilerde olan deformasyon fazla onden kaymis olan araclarda bu gorulur ozellikle omuzlarda.

    Falken ciftkurtlarda iken hatali lastik icin maslaga gitmistim,lastikler yuvarlak donmuyordu,japon muhendis binbir dereden su getirdi degisim vermemek icin.Onlarca lastikten yanlizca benimkileri guc bela degistirttim.Japon af edersiniz bizimkilere "kopek cekiyordu derlerya"oyle davraniyordu.

    Tekrar kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 24 Ekim 2018; 19:38:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kedi gözüne fren yaparak girmis olabilir misiniz m kaplama kenardan atmaz genelde birlesim noktalarindan atar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Evet benim de aklıma geldi. ya kasislere frene basarak girilmiş ya da çukurlara.

    Ya da çok sert bir kaç kez fren yapıldıysa da olabilir.


    Türkiye'de hiçbir lastik firmasının kullanıcı hatası demediğini görmedim
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Yazik yahu. 0km aldigim lastikleri lastikciden sanayi sitesinden cikarken yeni konmuş tabelasi olmayan kapana girmiştim.



    Girilmez tabelasi var diye hak da oddia edemedim. Fena..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece önlerde olması ve genel aşınma değil de bölgesel oyuk/parçalanma şeklinde olması sebebiyle araç dururken direksiyon çevirilmesine bağlı aşınma-zedelenme gibi duruyor. yani araç park ederken yapılan direksiyon tam turlarında oluşan aşınmaya benziyor.
  • Continental Premium Contact 2 tipi lastikten aracımda 8 yıl içinde toplamda 12 adet olmak üzere 3 takım kullandım. 3 takımın tamamında ön lastiklerde sizin yaşadığınız sorunun aynısını 45,000 km civarında yaşadım.

    Yumuşak özellikte bir lastik olduğundan, bozuk yollar ve soğuk asfalt kullanımına gelmiyor. Eğer aracınızı bu tarz yollarda kullanıyorsanız sözü geçen sıkıntıyı dediğiniz kilometrede yaşamanız olasıdır. Aynı lastiği tekrardan alsanız yine aynı sorunu kesinlikle yaşarsınız.

    Aynı sorunu tekrar yaşamamak için başka marka ve biraz daha sert hamur yapısına sahip lastik alın.
  • Sattığım f30 da potenzalar vardı arka tekerde hiç birşey yok ama ön tekerde sizinki kadar abartılı değil ama 4-5 tane böyle çıkıklar vardı lastikçi usta araç durduğu yerde yani hareketsiz halde direksiyon çevirince parktan vs çıkarken lastiğin altında taş cam vs kalıyor ondan dolayı kesiyor demişti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 model mokka x aracımın 4 lastiğinde de 7000 km den itibaren benzer şekilde yıpranmalar başladı. Hatta çekişin olmadığı arka lastiklerde olukların içinde bile çatlaklar mevcuttu ama continental iki kez incelemeye rağmen lastiklerde üretim hatası olduğunu kabul etmedi. Ne yazık ki başvurduğum avukatlarda bu tür davalarda1000-2000 km sonrası yıpranmaların nedeninin kanıtlanamayacağı davadan sonuç alınamayacağını söylediler. 17000 km de iyice lime lime olan lastikleri hankook dynapro hp2 lerle değiştirdim. Şimdi kafam rahat.
    Continental contipremiumcontact 2 Soyulma şeklinde aşınma / yolunmuş sırt blokları

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Continental'in huyudur. Premium Contact serisi en fazla 2 sene sonra pul gibi dökülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı lastik benim aracımın üzerinde sıfır aldığımda geldi bendede aynı sorun 30000 kmde oldu servis yolların bozuk olmasını bahane etti şimdi 45000 de berbat durumda lastikler üstelik kışları kış lastiği kullandım sürekli muhtemel yaz başında yeni lastik alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı lastikler 215/60R16 ebatlarında 2016 model Skoda Yeti aracımızda var.Araç 12000 kilometrede,başlığı görünce dikkatimi çekti ve lastikleri kontrol ettim,aynı durum bizim lastiklerde de var.Ön lastiklerde ufak parçalanmalar varken arka lastikler yeni görünüyor.Ülkemiz yollarına yumuşak lastikler uygun değil bence,daha önce Bridgestone ve Lassa kullanmıştım ama böyle bir sorunla karşılaşmadım,sert lastik daha iyi bir seçenek.
    Continental contipremiumcontact 2 Soyulma şeklinde aşınma / yolunmuş sırt bloklarıContinental contipremiumcontact 2 Soyulma şeklinde aşınma / yolunmuş sırt blokları




  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    Ben neden 2 senede pul gibi döküldüğünü şimdi çok daha iyi anladım..

    Adamlar reklam filmlerinde Türkiye'yi haritadan silmişler zaten.. Medyada 2018 2. aya ait bir çok haber var bu konuda.. Türkiye'ye gönderdiği lastiklerin 2 yıl gitmesi bence mucize..





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.