Şimdi Ara

CoolerMaster Alırken Dikkat Edin , Bilgilendirme. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
3
Favori
18.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
368 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •   

  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    birbirinin neredeyse aynısı.


    Bionix P120 .....*200-2100 rpm...* 114m3...* 21 desibel gibi + köşelerde sessizleştirici kauçuk var

    P120 PWM PST .*200-1800 rpm...* 95m3...* 17 desibel + köşeler plastik


    ben çok memnunum sadece kasanın önüne taktığımda camını titretiyor, camda titreyince uğultuya sebep oluyor. şu anda ızgara tarafına egzoz fanı olarak taktım gayet iyi oldu. sorunsuz şu anda.


    zaten arctic 34 duo işlemci soğutma kullanıyorum aynı fanlar var. hava üfleme basıncı ve hava çekmesi gayet iyi. titreşimi saymazsan noctuadan daha iyi ürün ve daha ucuz.


    https://www.arctic.de/en/BioniX-P120/ACFAN00167A





  • halkla ilişkiler mezunuyum. Yıllarca derslerde kurumsal iletişim facialarinin bir çok örneğini inceledik ama bunun gibi degisigini enteresanini ne gördüm ne duydum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cooler master ve incehesap sorunlu 2 firma 20 cmlik fan tedariği ne kadar zor olabilir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Maalesef firmalar sattık, işimiz bitti mantığından çıkmalı. Garanti kağıt üzerinde kalmamalı. Faydalı konu öne çıkardım.

  • Cooler Master ve kasa basligi gorunce cokta sasirmadim aslinda.. 2018 Yilinda aldigim “ COOLER MASTER MASTERBOX LITE 5 600W 80PLUS MidT ATX PENCERELİ KASA “ yi halen kullanirim fakat o donemde de cok sesli bu diye kendilerine ulastigimda yoo gayet normal bu ses cevabi almistim benim hassasiyetimin fazla oldugunu belirtmislerdi ki sonra arastirinca baktim baya konu varmis ses ile ilgili. ( Arastirmadan almak benim hatamdi, cooler master markasini ve urunu gorunce guvenerek almistim )

    Ürün o kadar sesli ki artik yuksek sese bagisiklik kazandim, belirli bir dB nin uzeri yormuyor beni :)

    Arkadasin konusuna gelirsek, hadi diyelim fan tedarigi yok, e kardesim ayni kasadan elinizde de mi yok? Degistirin? Firmalarin bu sekilde urunler ile musteri memnuniyetsizligi yaratip buralara konu olmasina gercekten inanamiyorum.
  • Arctic varken cooler master çöptğr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siannis kullanıcısına yanıt

    Benim de Asusla güzel bir anım var. Cerberus V1 kulaklık aldım 2014de. Yaklaşık 2.5 sene kullandım kablosunda temassızlik oldu. Bu arada garantisi 3 yıldı. Verdim servise, verirken benim amacım "parasıyla da olsa yapsınlar"di. Memnundum çünkü. Neyse 10 gün sonra mail geldi. Kulaklığı isterseniz iade edin, isterseniz değişim yapalım ama elimizde V1 yok, V2 verebiliriz dediler. Dedim olur V2 verin o zaman. Normalde benim bildiğim değişim ürünü olunca eski ürünün garanti süresi geçerli oluyordu. Ama ben sorduğumda 2 yıllık garantinin hepsini vereceklerini söylediler. Bu çok hoşuma gitmişti. Onu da bayağı eskittim 16 ay civarı kullanmışımdir. Küçük kuzenim ben evde yokken almış kırmış kulaklığı. Kablosu falan sağlam ama plastiği kırıktı. Onu da yolladım servise. Açık açık da olanları yazdım. Bir mail daha geldi. Aynı şekilde V2 verebiliriz, veya para iadesi yapabiliriz diye. V2yi aldım bir arkadaşa doğum gününde hediye ettim :) Ya ben çok şanslıydım bu servis konusunda (pek sanmıyorum), ya da Asusun servisi en iyi teknik servislerden birisi. Sadece tamir edip verselerdi de ben zaten memnun kalırdim ama 2 jestleriyle beni bağladılar kendilerine. Artık yeterli param varsa donanımda Asus dışına çıkmıyorum :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Noctua gerçekten çok kaliteli ama açık kasada protez renginde fan kullanmak gerçekten gözlerini acıtıyor insanın kasayı masanın altına yolladım

  • Uluslarası desteği olmayan ve distribütörle müşteriyi baş başa bırakan markalara, marka gözüyle bakıp çok para vermemek lazım.
    Burada distribütörler mesajımı yanlış anlamasın onlar da sonuçta firmanın politikası neyse onu uyguluyorlar.

    Marka vermek uygun değil ama Logitech mouseun altının kaydırıcıları aşındı onu bile gönderdiler. Foto vs istediler gönderdim hepsi bu. Müşteri memnuniyeti merkezi yönetiliyor. Artık dünyada trend bu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emmanuel Goldstein kullanıcısına yanıt
    İlk çıkan 212lerin AM4 ayağı resmen tasarım hatasıydı. Sanki herkes 2 ram kullanacak yatay konumlandırmak nedir soğutma bloğunu.
  • HP de aynisi. Bir vakit kablosuz klavye mouse aldım isyerimde kullanmak için. Daha sonra şehir değişikliği vs taşıdık iş yerini . Bulamadım o aralar kablosuz aparatını. Klavye mouse u da kullanmadım gibi birşey. Yazık duruyor kenarda gonderemiyorlarmis. Yenisini almak gerekiyormuş setin :) HP yede bulasmam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle ürününüzü garantiye göndermediğiniz için yasal yollara başvuramıyorsunuz.


    Halbuki elinizde imkan var. Koyun kutuya, yollayın Vektron'a ya da garanti belgesinde yazan firma hangisi ise. 20 iş günü sonra misli ile talepte bulunma hakkınız olsun. 4 ay boşa gitmiş yani.

  • Bende I love ryzen kampanyasından ML240L sıvı soğutucu aldım. Fanlardan uçak motoru gibi ses çıkarıyordu. Supporttan RMA açtım geri döndüler Hollanda üzerinden ekstra 2 fan göndermişlerdi.

  • corsairdan şaşmam itopyadan aldığım kasanın yan temperli camı kırık gelmişti genel merkezine mail attım amerikadan express kargoyla 2 günde gümrük bedeli ödenmiş şekilde ücretsiz ürünü tarafıma ilettiler

  • Geçmiş olsun muten, iyi oldu firmaları tanıyoruz böylece.


    Benden de bir D-smart rezaleti gelecek gibi duruyor...

  • Firmanın cevabı tam facia bide beğenenler olmuş 🤣

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coolermaster_Türkiye

    Merhabalar,


    Size mağduriyet yaşattığımız için üzgün olduğumu mailde de belirttim. Ancak maalesef şu an 200mm fan elimizde yok. Yurtdışından getirmeye çalıştım orada da stokta yok. Üzgünüm ancak elimden gelen bu kadar. Bende notlarım arasına yazdım ve 4 aydır sizinle az ve kısa da olsa mailleşiyoruz.


    Maillerimi kontrol ettiğimde tüm maillerinize cevap verdiğimi görüyorum. Yanıtsız kalan bir mailiniz olmamış. Yanıtlarım sorununuzu çözmemiş ancak yanıt verilmiş.

    Sosyal medya mesajlarını özenli bir şekilde her gün kontrol ediyorum. Bizzat. Okunmamış veya cevap verilmemiş mesaj bırakmamaya çalışıyorum. Arada spama düşen veya gözden kaçan olabilir ama olumsuz da olsa geri dönüş yapıyorum.


    Size yardımcı olamadığımız doğru olabilir ancak bize sosyal medya veya mail yoluyla ulaşan ve elimizde yedek parça olması durumunda her kullanıcıya özveri ile yardım ettiğinizi bilmenizi isterim. Burada hiç bir zaman kullanıcı veya kişi ayırt etmiyoruz. Klavye tuşu silinen, soğutucu monte ederken vidayı kıran, fan vidası kaybeden, montaj kitini kaybeden kullanıcılara bile elimizde ki ürünler dahilinde yardımcı olmaya çalışıyoruz.


    Sizin yaşadığınız sorun doğru haklısınız, mağduriyetiniz için tekrardan özür diliyorum ve fanı bulmaya yine de çalışacağım ancak maillere yanıt gelmiyor, sosyal medyadan dönüş yapmıyorlar kısımları gibi genelleme yapmamanızı rica ederim. Tartışma olmaması ve konunun uzamaması için daha fazla yanıt vermeyeceğimi bildirmek isterim.


    İyi forumlar.

    Merhaba;

    Evimdeki bilgisayarlarımın çoğunda Cooler Master ürünlerini kullanmaktayım, geçen hafta işlemci arızası nedeniyle bilgisayarı komple Vatan Bilgisayara gönderttim.

    Sistem bendeyken veyahut Vatan Bilgisayardayken sıvı soğutucunun blok kısmında hasar oluşmuş. (Kimsenin vebalini almak istemediğim için suçun bir kısmını üzerime alıyorum) Hatta oradaki arkadaşlar da beni tanıdığı için hiç bir şey demeden garantiye göndermişler. Üstelik bloğun ısınma nedeniyle çatlamış olduğunu yazmışlar.

    Burada suç bende veyahut Vatan Bilgisayarda olmasına rağmen ürünümü 3-4 gün önce birebir değiştirdiğiniz için size teşekkür ederim. Mail atacaktım lakin hafta içi yoğun çalışma tempomdan dolayı başaramadım ve bu gün de bu konuyu görene kadar aklımdan çıkmış oldu. Hazır sizi görmüşken bu ürünü değişmiş dâhi olsanız; burada suç bende veya belirttiğim gibi işlemciyi söken arkadaşlarda olması sebebiyle ben ürünün ücretini ödemek istiyorum ki sizin de hakkınızı gaspetmiş olmayayım.




  • Cooler master kasalarla gelen dahili fanların göbeğinden ses yaptığıyla ilgili abartmıyorum yüzlerce yorum görmüşümdür.


    Cooler master fanlarını kendi mi yapıyor yoksa fason mu yaptırıyor bilmiyorum ama fanları aşırı dandik yani şöyle söyliyim gidin gamepower, rampage gibi markaların fanlarını alın çok daha iyi en azından bu firmalar adam akıllı bir şirkete ürettiriyorlardır.

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.