Merhaba donanım haber uyeleri, 1 ay kadardir. 97 model 1.4 16v corsa b gls sahibiyim. Ilk aracim. Cok severek aldigim ama arac hakkinda hic birsey bilmeden aldigim bir arac. Aldigimdan beridir arac rolantide calisirken ve sehir ici dur kalkta 100 ℃ kadar geliyor hem klima hemde radyator fani acarak 95 ℃ kadar sogutuyor. Bu donguyu dur kalkta surekli tekrar ediyor. Bindigim diger marka araclar sabit bir sicaklikta calistigi icin hararet gostergesi surekli dinamik bir sekilde hareket edince bende hararet yapar oldum. Arac yuksek sicakliktayken 3, 4, 5. Vitesde 1-2 dk kadar seyredince sicaklik 90 ℃ kadar dusuyor. Uzun yolda sicakligin 90 ℃ nin uzerine ciktigini gormedim. Fakat sehir ici dur kalkta 100 ℃ oluyor fan aciyor 100,5 ℃ 101 ℃ olup hemen 95 ℃ yapip fanlari kapiyor. Onun haricinde hicbir sicaklikta fan acmiyor. Kimi gsi kullanicisi bunlarin fan 2 kademeli 95 ℃ de fan acmali diyor. Kimisi normal opel sicagi sever diyor. Hiç birini dinlemedim ustaya goturdum. Ustada bir kac yeri aradi. En son hem bu aractan uzun senelerce kullanmis hem de servisinde calisan birisine ulasti sordu. Oda normal bu meretler sicagi seviyor dedi. Simdi benim aklima takilan soru su. Bu meretler cidden bu kadar sicaklikta nasil calisabiliyor ?Motora bir zarari yok mu ? Bunlarin fan 2 kademelimi ? 100 ℃ ye kadar dur kalkta isinmasi normal mi ?
Lutfen bana bir yardimci olun 2007 de ki bir konuyu okudum oradada normal yazmislar. Youtubedeki kimi videoda 95 de fan acani var.