Şimdi Ara

OPEL VECTRA 2.0 DTI KULLANAN ARKADAŞLAR TAVSİYELERİNİZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
2
Favori
89.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba arkadaşlar opel vectra 2.0 dti almak istiyorum ama 2000-2001 model makyajlı kasayı çünkü görünümü çok hoşuma gidiyor... 18 000 bin bütçem var tavsiyleriniz nedir bu araç hakkında? Yakıtı nasıl şehir içi şehir dışı? birde araçın beygir gücü tam olarak nedir? bakımları masraflı mıdır? şehir içi kullanıma gelir mi ? Arkadaşlar bu aracın görünümü çok hoşuma gidiyor hiç binmedim kullanmadım araçı yolda nasıl bilmiyorum... Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    OPEL VECTRA 2.0 DTI KULLANANLARIN TAVSİYELERİ

    Opel Vectra 2.0 DTI satın almayı düşünenler için kullanıcı yorumları oldukça değerlidir. İşte bu araç hakkında bilmeniz gereken bazı önemli noktalar:

    Performans ve Süspansiyon:

    2.0 DTI motor, yeterli güç ve tork sağlar, ancak yüksek hızlarda biraz gürültülü olabilir. Süspansiyon ayarları konforlu bir sürüş deneyimi sunarken viraj alırken de iyi bir yol tutuşu sağlar.

    Yakıt Verimliliği:

    Dizel motor, özellikle şehir içi sürüşlerde mükemmel yakıt verimliliği sunar. Uzun yolculuklarda ise yakıt tüketimi daha da düşer.

    Dayanıklılık ve Güvenilirlik:

    Opel Vectra 2.0 DTI genel olarak dayanıklı ve güvenilir kabul edilir. Düzenli bakım ve onarımla uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanılabilir.

    Konfor ve Donanım:

    Araç, geniş bir kabin ve rahat koltuklar sunar. Donanım seçenekleri arasında klima, elektrikli camlar ve ses sistemi bulunur.

    Olumsuz Yönleri:

    Bazı kullanıcılar 2.0 DTI motorun gürültüsünden rahatsız olabilir. Ayrıca, araç yüksek hızlarda biraz savrulabilir. Bazı modellerde yakıt enjektörleri ile ilgili sorunlar yaşanabilir.

    Sonuç:

    Opel Vectra 2.0 DTI, yakıt verimliliği, dayanıklılığı ve konforu ile öne çıkan sağlam bir seçenektir. Ancak, yüksek hızlardaki gürültüsü ve potansiyel enjektör sorunları dikkate alınmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 2 ay önce 2000 model vectra b 2.0 DTİ aldım. İyiki almışım. Linea alacaktım ama piyasada ikinci eldeki aşırı şişkinlik, Lineanın baz donanımlarının çoğusunun şirket aracından düşme ve km si ile oynanmış gibii mazeretlerden ötürü arkadaşımın aracını bildiğimden aldım. Alırken tereddütlerim vardı ama şu anda çok memnunum. Araç 101,5 beygir. Tork 160 idi sanırım. almanyadan sitesinden bakmıştım. Bayburt ta şu anda kışın çok aşırı soğuklarda şehir içi 1-2 vitesete kullanıyorum. 9 litre gibi bir yakıt değeri oldu. Uzun yolda sakin kullanımda 6 litrelere düşüyor. Çok kullanılan malzemeleri ucuz. Ama pompa idi motor aksanıydı bunlar pahalı. ama çıkması ve muadili bulunuyor bolca. Çok rahat ve geniş bir araç. Benim tek sıkıntım dışardan sesi fazla çıkıyor :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bamsı Beyrek

    2 ay önce 2000 model vectra b 2.0 DTİ aldım. İyiki almışım. Linea alacaktım ama piyasada ikinci eldeki aşırı şişkinlik, Lineanın baz donanımlarının çoğusunun şirket aracından düşme ve km si ile oynanmış gibii mazeretlerden ötürü arkadaşımın aracını bildiğimden aldım. Alırken tereddütlerim vardı ama şu anda çok memnunum. Araç 101,5 beygir. Tork 160 idi sanırım. almanyadan sitesinden bakmıştım. Bayburt ta şu anda kışın çok aşırı soğuklarda şehir içi 1-2 vitesete kullanıyorum. 9 litre gibi bir yakıt değeri oldu. Uzun yolda sakin kullanımda 6 litrelere düşüyor. Çok kullanılan malzemeleri ucuz. Ama pompa idi motor aksanıydı bunlar pahalı. ama çıkması ve muadili bulunuyor bolca. Çok rahat ve geniş bir araç. Benim tek sıkıntım dışardan sesi fazla çıkıyor :))
    Araç 100 beygir v torku da 200nm .

    Klasik radyal pompalı bir mazot dağıtımına sahip.

    Ancak zamanında türkiyede çok fazla satıldı ,parçasınıda rahat bulabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Araç 100 beygir v torku da 200nm .

    Klasik radyal pompalı bir mazot dağıtımına sahip.

    Ancak zamanında türkiyede çok fazla satıldı ,parçasınıda rahat bulabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    2.0 benzinli+lpg olanı tercih ederdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    2.0 benzinli+lpg olanı tercih ederdim.

    Alıntıları Göster
    tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.. yakıtı biraz fazlaymış sanki.. peki beygir gücü arttırılabiliyor mu? 2.0 motor 100 beygir az gibi geldi bana..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasit03

    tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.. yakıtı biraz fazlaymış sanki.. peki beygir gücü arttırılabiliyor mu? 2.0 motor 100 beygir az gibi geldi bana..

    Alıntıları Göster
    İlla Vectra olacaksa 2.0 Benzin+LPG,illa dizel olacak diyorsanız o zaman Passat bence.
    Sorunsuz bile olsa gürültülü ve performansı gerçekten zayıf.O vergiyi ödedikten sonra dokunur insana yahu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    İlla Vectra olacaksa 2.0 Benzin+LPG,illa dizel olacak diyorsanız o zaman Passat bence.
    Sorunsuz bile olsa gürültülü ve performansı gerçekten zayıf.O vergiyi ödedikten sonra dokunur insana yahu

    Alıntıları Göster
    yada 1.8 benzinli+lpg lisini düşünüyorum 2.0 benzinli de çok yakar memur adamım...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasit03

    yada 1.8 benzinli+lpg lisini düşünüyorum 2.0 benzinli de çok yakar memur adamım...

    Alıntıları Göster
    1.8'de benim araçla aynı motor mevcut.
    2.0 ile arasında yakıt olarak fazla fark yok.Şehiriçinde 0,5-1 litre farkeder 100 kmde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    1.8'de benim araçla aynı motor mevcut.
    2.0 ile arasında yakıt olarak fazla fark yok.Şehiriçinde 0,5-1 litre farkeder 100 kmde.

    Alıntıları Göster
    araç 101 bg ve 240 nm torka sahiptir.12 sn ciwarı 100 km hıza ulaşır.alt dewirlerde gerçeketen wasat ama turbo aralığında çok canlı.araç 1250 kg olduğu için rahatça taşımakta.son hızı 190 km ciwarı.bir depo benzin ile 750 km ortalaması war.aracın malzeme kalitesi yüksek.yumuşak plastik kullanılmıştır.pompa ağrızası %90 olacaktır
    benzinli olacaksa vectranın benzinlisinin de öyle yüksek bir performansı yok.
    şimdilik aklıma gelenler bunlar. . .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    araç 101 bg ve 240 nm torka sahiptir.12 sn ciwarı 100 km hıza ulaşır.alt dewirlerde gerçeketen wasat ama turbo aralığında çok canlı.araç 1250 kg olduğu için rahatça taşımakta.son hızı 190 km ciwarı.bir depo benzin ile 750 km ortalaması war.aracın malzeme kalitesi yüksek.yumuşak plastik kullanılmıştır.pompa ağrızası %90 olacaktır
    benzinli olacaksa vectranın benzinlisinin de öyle yüksek bir performansı yok.
    şimdilik aklıma gelenler bunlar. . .

    Alıntıları Göster
    teşekkürler... arkadaşlarımda dizelinin çok gürültülü çalıştığını söylediler.. merak ettiğim ciple beygiri yükseltilebiliyor mu ? çünkü arama.com da bazılarında 125 - 135 bg yazıyordu.. yani pompa arızasını büyük ihtimalle yapıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasit03

    teşekkürler... arkadaşlarımda dizelinin çok gürültülü çalıştığını söylediler.. merak ettiğim ciple beygiri yükseltilebiliyor mu ? çünkü arama.com da bazılarında 125 - 135 bg yazıyordu.. yani pompa arızasını büyük ihtimalle yapıyor

    Alıntıları Göster
    2.0 dti elegance güzeldir full dolu bir arabadır denk gelirsen sunroof deri döşeme ısıtmalı koltuklu olanını bulabilirsen zaten bu 50-60 bin tl lik bu gün güncel arabaya denk bir araban almış olursun.. arabada 2.0 dti ısuzu motoru vardır.. ortalama 7-8 arası yakarsın yazılımı güncellenmemişse bir depoyla 800km gidersin servisde yazılımı güncellenmişse 900km ye kadar mesafe çıkar.. basit bir chip uygulaması ile +22 beygir alabilirsin yani araç 123 beygir rahat olur..
    üstündeki 2.0 dti motor cdti motora geçmeden önce bütün opel gurubunda kullanılan bir motordur zafira,astra,omega,frontera yani vectraya has bir motor değildir bu yüzdende piyasada parçası boldur.. biraz eski nesil bir motor olsada şu gerçekdirki çok dayanıklı motordur sağlam bir motordur.. yeni nesil common rail motorlara göre daha sağlamdır common rail motorlar daha nazikdir yakıt seçer dti ların o tip bir sıkıntısı yokdur.. gürültülü çalışır yaşına km göre normaldir o yaşa km ye gelmiş ben bir çok x5 3.0d 5.30d sorento biliyorumki traktör gibi çalışıyorlar.. bu gürültü dizellerde birazda yaşla km ile orantılı gerçi iyi bir izalasyon yaparsan o seside engelleye bilirsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    2.0 dti elegance güzeldir full dolu bir arabadır denk gelirsen sunroof deri döşeme ısıtmalı koltuklu olanını bulabilirsen zaten bu 50-60 bin tl lik bu gün güncel arabaya denk bir araban almış olursun.. arabada 2.0 dti ısuzu motoru vardır.. ortalama 7-8 arası yakarsın yazılımı güncellenmemişse bir depoyla 800km gidersin servisde yazılımı güncellenmişse 900km ye kadar mesafe çıkar.. basit bir chip uygulaması ile +22 beygir alabilirsin yani araç 123 beygir rahat olur..
    üstündeki 2.0 dti motor cdti motora geçmeden önce bütün opel gurubunda kullanılan bir motordur zafira,astra,omega,frontera yani vectraya has bir motor değildir bu yüzdende piyasada parçası boldur.. biraz eski nesil bir motor olsada şu gerçekdirki çok dayanıklı motordur sağlam bir motordur.. yeni nesil common rail motorlara göre daha sağlamdır common rail motorlar daha nazikdir yakıt seçer dti ların o tip bir sıkıntısı yokdur.. gürültülü çalışır yaşına km göre normaldir o yaşa km ye gelmiş ben bir çok x5 3.0d 5.30d sorento biliyorumki traktör gibi çalışıyorlar.. bu gürültü dizellerde birazda yaşla km ile orantılı gerçi iyi bir izalasyon yaparsan o seside engelleye bilirsin..

    Alıntıları Göster
    yorum gercekten başarılı, bende de 2001 2.0 dtı var almadan once yorumları okudum bılen de soyluyor bılmeyende yok cok yakarmıs yok gıtmezmıs bunları gececekler evet rolantıde motor sogukken ford transıt vari bir sesi var ama ısınınca hele düz yolda devrini alınca benzinliden daha sessiz oluyor yakıtıda çok iyi ben 3.26 dan alıyorum dizeli fabrıka verisi 7.8/4.5/6 lt sehır ıcınde 1370kg agırlıktan dolayı 8-9lt yakabiliyor ama uzun yolda bunu kat kat telafi ediyor zaten bu uzun yol arabası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    2.0 dti elegance güzeldir full dolu bir arabadır denk gelirsen sunroof deri döşeme ısıtmalı koltuklu olanını bulabilirsen zaten bu 50-60 bin tl lik bu gün güncel arabaya denk bir araban almış olursun.. arabada 2.0 dti ısuzu motoru vardır.. ortalama 7-8 arası yakarsın yazılımı güncellenmemişse bir depoyla 800km gidersin servisde yazılımı güncellenmişse 900km ye kadar mesafe çıkar.. basit bir chip uygulaması ile +22 beygir alabilirsin yani araç 123 beygir rahat olur..
    üstündeki 2.0 dti motor cdti motora geçmeden önce bütün opel gurubunda kullanılan bir motordur zafira,astra,omega,frontera yani vectraya has bir motor değildir bu yüzdende piyasada parçası boldur.. biraz eski nesil bir motor olsada şu gerçekdirki çok dayanıklı motordur sağlam bir motordur.. yeni nesil common rail motorlara göre daha sağlamdır common rail motorlar daha nazikdir yakıt seçer dti ların o tip bir sıkıntısı yokdur.. gürültülü çalışır yaşına km göre normaldir o yaşa km ye gelmiş ben bir çok x5 3.0d 5.30d sorento biliyorumki traktör gibi çalışıyorlar.. bu gürültü dizellerde birazda yaşla km ile orantılı gerçi iyi bir izalasyon yaparsan o seside engelleye bilirsin..

    slm darkmoon34 söylediğiniz yazılım güncellemesi ve chip uygulamasını ısızu servisleri yapabilir mi? sonuçta motor ısusu imiş. asıl öğrenmek istediğimse yazılım güncellemesi ile ne değiştiriliyor chip uygulaması ile ne değiştiriliyor? bilginiz varsa paylaşırsanız iki güne almayı düşündüğüm araç minnettar olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: susaklı

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    2.0 dti elegance güzeldir full dolu bir arabadır denk gelirsen sunroof deri döşeme ısıtmalı koltuklu olanını bulabilirsen zaten bu 50-60 bin tl lik bu gün güncel arabaya denk bir araban almış olursun.. arabada 2.0 dti ısuzu motoru vardır.. ortalama 7-8 arası yakarsın yazılımı güncellenmemişse bir depoyla 800km gidersin servisde yazılımı güncellenmişse 900km ye kadar mesafe çıkar.. basit bir chip uygulaması ile +22 beygir alabilirsin yani araç 123 beygir rahat olur..
    üstündeki 2.0 dti motor cdti motora geçmeden önce bütün opel gurubunda kullanılan bir motordur zafira,astra,omega,frontera yani vectraya has bir motor değildir bu yüzdende piyasada parçası boldur.. biraz eski nesil bir motor olsada şu gerçekdirki çok dayanıklı motordur sağlam bir motordur.. yeni nesil common rail motorlara göre daha sağlamdır common rail motorlar daha nazikdir yakıt seçer dti ların o tip bir sıkıntısı yokdur.. gürültülü çalışır yaşına km göre normaldir o yaşa km ye gelmiş ben bir çok x5 3.0d 5.30d sorento biliyorumki traktör gibi çalışıyorlar.. bu gürültü dizellerde birazda yaşla km ile orantılı gerçi iyi bir izalasyon yaparsan o seside engelleye bilirsin..

    slm darkmoon34 söylediğiniz yazılım güncellemesi ve chip uygulamasını ısızu servisleri yapabilir mi? sonuçta motor ısusu imiş. asıl öğrenmek istediğimse yazılım güncellemesi ile ne değiştiriliyor chip uygulaması ile ne değiştiriliyor? bilginiz varsa paylaşırsanız iki güne almayı düşündüğüm araç minnettar olurum.

    Alıntıları Göster
    yazılım chip aynı şey zaten chip tunning yapan yerler var buralara giderek yazılımınızı değiştirebilirsiniz yazılım değişirse aracınızn perfromansı artar biraz ve yakıtta 1 litreye kadar düşüş sağalanabilir. yazılım chip tunning yapan yerlerle bağlantıya geçerseniz daha detaylı bilgi verirler.




  • kardeşim sakın böyle bir hata ya düşmeyin . bizim var tek elden kullandık . her yeri sıkıntılı. özellikle pompa enjektör ve kapak kısmı .
  • Konu açılalı iki sene olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Konu açılalı iki sene olmuş.

    olsun en azından bundan sonra alıpda kimse başını yakmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Konu açılalı iki sene olmuş.

    olsun en azından bundan sonra alıpda kimse başını yakmasın

    Alıntıları Göster
    merhabalar yukarıda yazılanları okudum merak ettıgım bir konu var 1997 model vectra 2.0 DTI GL almayı düşünüyorum kullanan bilen arkadşların yorumlarını alabılırmıyım yukarıdakı araçların modeli yuksek sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    İlla Vectra olacaksa 2.0 Benzin+LPG,illa dizel olacak diyorsanız o zaman Passat bence.
    Sorunsuz bile olsa gürültülü ve performansı gerçekten zayıf.O vergiyi ödedikten sonra dokunur insana yahu

    Vectra 2.0 DTİ (Dizel Turbo İnjection) Comfort Yıllardır Bindiğim İçin Anlatıyorum. İyi Okuyun Lütfen.
    hocam passat diyorsun.vectranın performansı kötü diyorsun. birgün kirala passat gel. virajlı yollarda kapışalım. Sen takla taklaya giderken ben yola yapışmış basar giderim. kalkışta geçebilir passat çünkü vectranın ağırlık 1400kg civarlarında. kalkıştan sonra çok rahat yetişir. vergi konusuna gelincede 1996cc olarak göründüğü için sıkıntı olmuyor. 2000 devirde turbo devreye girince arabayı tutabilene aşkolsun.Ama basarak gidersen çok yakar. hem 1400 kg hem 2.0 motor olunca. Arabada kronik sorunlar var diyorlar. hararet yapıyor diyorlar dizellerinde. 1. Bu Arabanın Motoru kadar sağlam motor az bulunur. Motordan yana sıkıntı yok. Yağsız Bile Gittiğini Gördüm Rahatça Asla Yolda Bırakmaz. 2. Hararet sorununa gelince arabadaki Soğutma Suyu Sıcaklığı 90 dereceyi geçince motor gücünü kısıyor.soğutmalar devreye giriyor.Bi anda Düşüyor Sıcaklık. Azmı Dağ Yollarına Çıktım O Arabayla Kaç Mercedes'ler Yolda Kaldı Hararet Yapıp. Vectra Aynı Tempo devam. Çok Kıskananlar var arabamı sat bana diye.Güvenlik Desen Tank Gibi Araba.Bindiysen Bilirsin Kapının Ağırlığını İçindeki 2 Kat Alaşımı.
    ŞUNUDA SÖYLEYİM: Motor Soğukken Dışarı Ses Yapar Bu Doğru.Motor Sıcakladığında Ses Yarı Yarıya Düşer.3. Vitesten Sonra Sesi Farketmezsin Bile
    Kışın Geç Çalışma Sorunu Yapabiliyor.Onunda zamani Şartlarının Dizeli Buji vs.vs.
    Benim Vectra Bir Ara Kışın Çalışma Sorunu Yapıyordu. Ama Bu Kronik Hatadan Değil.Alttan Güçlü Bir Darbe Alıp Mazot pompasına Hasar Vermişti.Hava Kaçırıyordu. Sizdede Bu tür bir Hata Varsa Servise Götürüp Mazot Pompasına Baktırın Derim. Sanayiye Götürmüştüm. Adamlar Yok Buji cart curt. Soyup Soğana Çevirtdiler. Mazot Pompasını Bi Değiştirdim 1 kere Bile Kışın Sorun Yapmıyor.
    NOT: Neden Servise Götürün Diyorum. Vectra DTİ Motorlarından Anlayan Usta az bulunuyor. Sizin İçin Söylüyorum. Adam Bilmiyorum Demez. Paraya Bakar Şurda Şu Var Diyip Alır Paranızı.

    Yardımım Dokunduysa Ne
    mutlu Bana :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piceapungens -- 26 Ağustos 2013; 5:15:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piceapungens

    quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    İlla Vectra olacaksa 2.0 Benzin+LPG,illa dizel olacak diyorsanız o zaman Passat bence.
    Sorunsuz bile olsa gürültülü ve performansı gerçekten zayıf.O vergiyi ödedikten sonra dokunur insana yahu

    Vectra 2.0 DTİ (Dizel Turbo İnjection) Comfort Yıllardır Bindiğim İçin Anlatıyorum. İyi Okuyun Lütfen.
    hocam passat diyorsun.vectranın performansı kötü diyorsun. birgün kirala passat gel. virajlı yollarda kapışalım. Sen takla taklaya giderken ben yola yapışmış basar giderim. kalkışta geçebilir passat çünkü vectranın ağırlık 1400kg civarlarında. kalkıştan sonra çok rahat yetişir. vergi konusuna gelincede 1996cc olarak göründüğü için sıkıntı olmuyor. 2000 devirde turbo devreye girince arabayı tutabilene aşkolsun.Ama basarak gidersen çok yakar. hem 1400 kg hem 2.0 motor olunca. Arabada kronik sorunlar var diyorlar. hararet yapıyor diyorlar dizellerinde. 1. Bu Arabanın Motoru kadar sağlam motor az bulunur. Motordan yana sıkıntı yok. Yağsız Bile Gittiğini Gördüm Rahatça Asla Yolda Bırakmaz. 2. Hararet sorununa gelince arabadaki Soğutma Suyu Sıcaklığı 90 dereceyi geçince motor gücünü kısıyor.soğutmalar devreye giriyor.Bi anda Düşüyor Sıcaklık. Azmı Dağ Yollarına Çıktım O Arabayla Kaç Mercedes'ler Yolda Kaldı Hararet Yapıp. Vectra Aynı Tempo devam. Çok Kıskananlar var arabamı sat bana diye.Güvenlik Desen Tank Gibi Araba.Bindiysen Bilirsin Kapının Ağırlığını İçindeki 2 Kat Alaşımı.
    ŞUNUDA SÖYLEYİM: Motor Soğukken Dışarı Ses Yapar Bu Doğru.Motor Sıcakladığında Ses Yarı Yarıya Düşer.3. Vitesten Sonra Sesi Farketmezsin Bile
    Kışın Geç Çalışma Sorunu Yapabiliyor.Onunda zamani Şartlarının Dizeli Buji vs.vs.
    Benim Vectra Bir Ara Kışın Çalışma Sorunu Yapıyordu. Ama Bu Kronik Hatadan Değil.Alttan Güçlü Bir Darbe Alıp Mazot pompasına Hasar Vermişti.Hava Kaçırıyordu. Sizdede Bu tür bir Hata Varsa Servise Götürüp Mazot Pompasına Baktırın Derim. Sanayiye Götürmüştüm. Adamlar Yok Buji cart curt. Soyup Soğana Çevirtdiler. Mazot Pompasını Bi Değiştirdim 1 kere Bile Kışın Sorun Yapmıyor.
    NOT: Neden Servise Götürün Diyorum. Vectra DTİ Motorlarından Anlayan Usta az bulunuyor. Sizin İçin Söylüyorum. Adam Bilmiyorum Demez. Paraya Bakar Şurda Şu Var Diyip Alır Paranızı.

    Yardımım Dokunduysa Ne
    mutlu Bana :)

    Alıntıları Göster
    Tank gibi araç Şehir dışı 220-230 kuruş arası yakıyor Çok seri araç Ama mazot alırken kaliteli yerden almak lazım yoksa pompada ucuz mazot zarar verebilir Yol tutuşu virajlara girişi güzel savurma falan yok kesinlikle Üzerinde japon isuzu motor var Ama düzensiz kullanırsanız zamanla motor veya turboya zarar verebilirsiniz Ben çok memnunum kesinlikle Eğer temiz denk motor v.s kesinlikle alın derim




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.