Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.222
Cevap
33
Favori
227.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zamanla paslanma yapar radyatörde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • twonumber kullanıcısına yanıt
    kapaktan kaçırıyor.şehir içinde biraz kullandıktan sonra motor ısınmış olsun aracı parkedin kaputu açın suyun bidonda kabardığını ve kapaktan döküldüğünü göreceksiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcu60 Y kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam tesekkür ederim suyu koyduktan sonra biraz rahatladı gibi araç surekli tasıyorum artık arabamda su :)
  • twonumber kullanıcısına yanıt
    orjinal kapak alacağım diye sakın çok ğara vererek kapak almayın.genelde bidonun ağzı seforme oluyor.Daha uygun fiyata (farklı araçlar için de olabilir) kapak alın.orjinal kapaga göre daha yüksek ve klavuzu daha fazla olup bidonu daha derinden tutabilecek kapak temin edin sorununuz çözülecektir.Su taşımayla olacak iş değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcu60 Y kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam müsait olunca bakacağım sanayiden kapağa, teşekkür ederim
  • Geçen gün 2000 model araçta bayağı bir vites geçmememe ve sonrasında dişlilerde cartlama sorunu yaşadık. Herhalde senkromeç arızası oldu dedim kendi kendime geçmiş olsun. Gittim tamirciye gösterdim. Çok şükür senkromeç arızası çıkmadı usta debraj kablosundaki çelik tellerin koptuğunu söyledi. Değiştirince düzeldi vites geçişleri. Yolda kalmadık çok şükür...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba.

    97 Model Corsa B Swing 1.4 Otomatik aldım bir tane. Araç henüz 94 bin km'de. Km'si orijinal.

    Aracımda bir tek direksiyon kutusu problemi var. Durur vaziyette çevirince tıkır tıkır ses yapıyor. Önemsemiyorum, tek sıkıntısı direksiyonun hidrolik gibi olmaması. Aşırı sert. Direksiyon kutusu değişmeden buna bir çözüm bulunamaz mı?

    Ayrıca ya senelerdir turbo dizel araç kullanan biri olarak atmosferik benzinliye geçmekten mi, ya da gerçekten arabada bir sorun mu var bilemiyorum, performansını çok zayıf buluyorum. İvmelenme falan zaten çok zayıf da, araba yokuş çıkamıyor. Ustalar motora baktı, kusursuz dediler. Şanzıman kusursuz dediler. Otomatik olması mı verimi düşürüyor acaba? Manuel olsa daha mı canlı olurdu?
  • Arabanın klima kompresör keçesi değişecekmis kaçak vardı baktığımızda. Bizim burada bir kişiden başka kimse yapmıyor, diğerleri riske girmeyiz diyorlar, yapan adamda da sıra gelmiyor ya o ya ben müsait olmuyorum, bi türlü olmadı. Sinirlenmemek elde değil, sıfır kompresör alıp takasım var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar klimasız corsaya klima taktırdınız mı hiç ya da takılıyor mu?
  • Arkadaşlar merhaba. corsa b gsi 97 yedek su deposunu değiştirdim tam 3 saatimi aldı. Kolay bir yolu varsa paylaşırmısınız. ihtiyacı olanlara yardımı dokunur.

    Bu arada bir de serzenişte bulunayım. sayfada "bu bölümde ara" diye bir buton var. Uzun zamandır deniyorum hala henüz aktif değil yanıtını alıyorum. 53 sayfa tek tek okunmuyor. en fazla 5 sayfa okudum. Yöneticilerden konuyla ilgili adımlar bekliyoruz.

    Bir diğer sorum şu: önce depo delikti ve deponun hemen altında bir kablo yatağı var. Tıpkı su kanalı gibi. içine su akıyordu. depodandır dedim. depo değişti ama hala ayağıma su akıyor. kablo kanlıyla alakası yok sanırım. ayakkabımın içine çeşmeden akar gibi su akıyor. derken bunun arabayı yıkadığımda olduğunu tecrübe ettim. su tahliye kanalları temiz. ancak ön cama su dökersem gaz pedalının üstüne akıyor. sağ yolcunun da sol ayağına akıyor. polen filtresini değiştirdim. oraları inceledim. su akacak yer yok. polen filtre yatağını söküp te bakmak lazım bir ara. ne yapabilirim. fikri olan var mı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h_ozkilinc -- 13 Ağustos 2018; 23:32:36 >




  • coraa b rolanti motoru nerede bilen var mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marş motor demek istedin herhalde,



    Geçenlerde klimayı tamir ettirdim, keçe, tamir takımları, klima basınç müşürü, işçilik, gaz vs vs hepsi 750 bayıldım

    benim bu arabayı satmam lazım artık, 100 km de 9-11 arası yakıyor lpg de fiyatı arttı, 6-7 yakan bir araba bakmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok doğru yazdım.rolanti motoru.rolanti ayar valfi de deniyor.ilk çalıştırmada motor ısınana kadar rolanti kafasına göre takılıyor.motor ısınınca olması gereken yerde ip gibi.Sana da geçmiş olsun geriye dönük başka masraflar da ettiysen araba tam binilecek olmuştur bence.Ama dediğin gibi yakıt çok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gls var bende 2000 model. rolanti motoruna ulaşmak için silindir üst kapağın sökülmesi gerekiyor maalesef. gaz kelebeğinin arkasında çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tşkkrlr en azından tahmini yerini öğrenmiş olduk.boğar kelebeğini temizlemek istediğimse oraları sökmüştüm hallederiz artık onu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. göğüs sökmeden corsa b gsi aracın kalorifer peteğini sökmek istiyorum. göğüs sökmeden olabileceğine dair bazı anlatılara rastladım. önerileri olan tecrübe eden varmı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h_ozkilinc -- 4 Eylül 2018; 11:3:29 >
  • h_ozkilinc H kullanıcısına yanıt
    Yine merhaba. ankara opel garaja mail attım. sağolsunlar elektrikçi ustalarıyla görüşmemi sağladılar. bu corsa b gsi 97 aracı sordum. kesinlikle ön göğsü sökmeye gerek olmadığını teyit ettiler.
    internette opelin başka modellerine ait bazı videolar buldum.
    bizim aracınki de aynı.

    demekki uzmanını bulmak lazım. yoksa göğüs sökülecek bir sürü iş.

    ayrıca bu araçta klimalı olanlarda kalorifer musluğu varmış. acil ihtiyaç durumlarında bunu kapatarak ayağımıza akan suya çözüm olacaktır. ayağımızın yanında peteğin altında ek olarak duran parçayı söküyoruz. petek bir kutu içerisindeymiş. kutunun iki yolcu iki de şoför tarafında vidası varmış. kutu iki parça. sağdan ve soldan çekerek ikisini alıyoruz. kaput altından da hortumları söktüğümüzde petek elimizde. sökünce daha detaylı yazarım. iyi çalışmalar.
  • resim de atarsanız iyi olur.kolay gelsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu60

    resim de atarsanız iyi olur.kolay gelsin
    evet geliyor.
  • corsa b kalorifer peteği değişimi
    corsa b kalorifer peteği sökme
    corsa b gsi 97 1.6 16v kalorifer peteği sökümü.

    öncelikle ben kafamdan orasını burasını söktüm ve her seferinde hayal kırıklığı yaşadım. bulduğum radyatör klimanınmış.
    önden su kaçağını araştırmak için akünün altından hava kanallarını söküp hava motoruna kadar söktüm. işe yaramadı tabii.

    rampada ayağıma su akmasının nedeni suyun radyatör kutusunda birikip eğimle birlikte akmasındanmış.

    neyse başka bir forumdan ankarada opel garajın bilgilerine ulaştım. mail attım. sağolsunlar anlattılar.
    kesinlikle göğsü sökmek gerekmez.
    onların anlattığına göre orta konsolu sökmek gerekiyormuş. ben konsolu söktüm. bahsi geçen kutuyu ikiye ayıramadım birtürlü. yine hayal kırıklığı.
    kesinlikle orta konsolu vites konsolunu falan sökmeye gerek yok işlem o kadar basitki.
    sonunda söktüm. o kadar kolaymış ki anlatamam. boşuna söktüğüm kısımları geri toplamam daha epey sürer.

    kaput altından borulardaki hortumu sökeceğiz. bunu kolylaştırmak adına yedek su deposunu söktüm.
    bana engel olan hortumları kabloları söküp sökerken de fotoğraf çektim.
    bazılarını fotoğrafla bile geri bulamayabileceğimden iki parçaya ip bağladım.
    ipin bir ucunu söktüğüm kabloya diğer ucunu yuvasına bağladım.
    kendiliğinden hareket eden hortumları da yine iple kenarlara bağladım.
    soldaki boruyu da sağdan söküyoruz. bendekinin kelepçesi sola bakıyordu. biraz yeise düşmüştüm.
    ama ayarlı penseyle tutup ufak ufak hareketlerle aşağıdan sağ çevirdim.
    fotoğrafta gördüğünüz borular. elbette bütün motoru indirmedik. fotoğraf başka bir yerden.
     Corsa B Kulübü


    ardından içeri giriyoruz. tek elle foto çekmek zor olduğundan birazda aklım geç geldiğinden parçaları sonradan çektim.
     Corsa B Kulübü
    vida yerlerini görüyoruz. sağ tarafta vidanın birini sökmek için döşemenin süngerine tornavidayı çöktürerek kendimize yer açıyoruz.
     Corsa B Kulübü
    bu parçaların tamamını şoför tarafından çıkardım.

    ikinci parça
     Corsa B Kulübü
     Corsa B Kulübü
    içinden böyle sürprizler çıkabilir tabii. dahası vardı ama ne fotoğraf çekerken onları aramadım.

    radyatör göründü. aslında çok kolay iniyor aşağıya ama benim bir günümü aldı burası.
    bunun yüzünden orta konsolu komple söktüm.
    parçalar artırdım. yetmedi klima açıcının parçasını kırdım.
    klima sürekli açık kalıyor. ))
    halbuki yapmam gereken basitmiş.
    tornavidayı arkasına sokup tırnaklardan kurtarıyoruz hoop iniyor.
    bir sağ bir sol radyatör çıkıyor.
     Corsa B Kulübü
     Corsa B Kulübü
     Corsa B Kulübü
    bu biraz kayık çıkmış. esas mesele az da olsa anlaşılıyor.

    bugün pazar. yarın parçayı aramaya çıkarım. anca haftaya fırsat bulursam takmaya çalışacağım.
    hazır bu kadar sökmüşken daha önceden söz verdiğim egr sökmeyi de fotoğraflayıp katmaya çalışacağım.
    egr yi sökmek için yedek su deposunu sökmek yeterli gibi.
    detayları yazarım. iyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h_ozkilinc -- 21 Aralık 2023; 13:29:31 >




  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.