Şimdi Ara

CORSA C 1.3CDTI 266.000KM Yazılım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    Aracım orijinalde 266k km. de. Turbo vs. değişmedi.

    Ecumasters'tan yazılım yaptırmayı düşünüyorum. Amacım torkunun artması. Kilometresinden dolayı turboyu bloğu kırar mıyım?




  • 12 fiesta 1.4tdci aracım şuan 240bin kmde ve 150bin km civarı soft yazılım ile kullanmış biri olarak size tavsiyem macera aramayın.

    aracınız yorgun olduğu için zorlamaya gerek yok. yazılım attırsanız bile firma çok az değerlerle oynar
  • Aman diyim. Yazilimci arkadaşim var o bile kendi arabama asla yazılım atmam diyordu :D


    Kaldi ki sizin ki dizel ve 270 bin kilometrede bir problem çikarsa incir agaci dikersiniz

  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    yazılımdan sonra ekstra bir şey yaptınız mı erken bakım vs. ya da revizyon gibi
  • Kesinlikle yaptırmayın. Aracın geçmişini, nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.


    Motor masrafları almış başını gitmiş. En basit benzinli motora bile 30-40 bin tlden ağzını açıyorlar. Maceraya hiç gerek yok.

  • 1.7dti olsa olabilir derdim ama 1.3cdti için bende önermiyorum
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Dpf dahil anahtar bile değmedi hocam. sadece hafif bi turbo ıslık sesi yapmaya başladı.

    Bakımları kendim 15bin km / 6ayda bir kendim mann filtre ve mobil 1 esp ile kendim yapıyorum
  • degisik kullanıcısına yanıt
    1.5 75 beygir clioya 2crde yazılım yaptırdım stage 1 ile 110-120 beygir arasına çıktı,yine olsun yine yaptırırım hocam sadece tek yaptığım renault türkiyeye göre bakım 20 binde birdi ben 10 binde bir yapıyordum,ki aracımın kmsi yüksekti 158 bin kmde yazılım yaptırdım 187 bin kmye kadar sorunsuz kullandım.Söylediğim firma her arabaya yazılım yapmıyor önce test ediyor,mesela ben yaptırırken başka bi vw caddy araç vardı testten geçmedi yazılım yapmadılar.
  • Arabaların belirli toleransları var zaten hayatında yazılım attırmamaış bile aman yazıyor ben çoğu arabama yaptırdım sıkıntı olmadı
    Benim yaptırdığım hazır yazılımı yurtiçi yurtdışı kullanılan USB den atıyor araca öyle ayar vs bile yapmıyor

    Ha örneğin BMW 4 serisi var benzinli 3 silindirli onlar yazılım atmasanda piston kırıyor yazılım atınca direk kırıyor , ama dizel arabalarda çok bir sıkıntı olan araba duymadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 31 Mayıs 2023; 4:54:48 >
  • Arabaların töleransları araç sağlam kalsın diye vardır. Siz yazılım atınca bu töleranslar mutlaka azalır. Tamirciye davetiye çıkarmayın. Bu işi adam gibi yapanlar yazılım ile kalmıyor. Daha büyük ve güçlü parçalar ile değişim de yapıyorlar. Mesela daha iyi soğutma için daha büyük radyatör takıyor.
  • Ecumasters üzerinden yaptırdım 1 haftalık bir deneme süreçleri var. Yazılım var diye her ışıkta gazlamamak lazım diye düşünüyorum.


    Artısını eksisini zaman içerisinde yaşadıkça belirtirim artık :)

  • 2012 model dizel otomatik C4 aracıma yaptırmıştım US Performance'ta. Yaptırdıktan sonra 1 yıl 22 bin km kullanıp 0 araca geçtim.

    Açıkçası düzgün yapan yer olduktan sonra sorun yaşamazsınız. Tabi bu arabalar süper spor değil toleranslar dahilinde kullanmak lazım.
  • Yaptırmışsınız hayırlı olsun. Soğuk motorda kesinlikle gazlamazsanız, aracı yorarak üst devirde zorlayarak sürmezseniz, bakım aralığını da 10 bin km ise 7-8 bine çekerseniz mantıklı olur.

  • Tekrardan herkese selamlar 30.05.2023 tarihinde aracıma EcuMaster üzerinden yazılım yaptırdım. Bugün itibari ile de orijinal yazılıma geri döndürdüm. Büyük ihtimalle aracın üzerindeki sensörler(map,maf) yazılıma uyum sağlayamadı. Arıza ışığı şikayetiyle yazılımı orijinale çevirdim. Yazılım yapan arkadaşların ilgisi ve kurumsallığından dolayı kafam ağrımadan orijinal yazılıma çevirip para iadesini gerçekleştirdim.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.