Bildirim
CORSA D benzinli,otomatikte 1.2 mi 1.4 motor mu?
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: ugurr10
Corsa d kullanan ve kullanmış arkadaşlara soruyorum sizce İstanbul trafiğinde corsa d benzinli-otomatikte,1.2 ve 1.4 motordan hangisi yakıtta daha tasarruflu olur?galiba 1.2 yarı otomatik,1.4 tam otomatik şanzıman..birde bu konuda aydınlatırsanız sevinirim
1.2 easytronic şanzıman robotize edilmiş yarı manuel şanzımandır tork konvertörü yoktur vites geçişlerini sizin yerinize robot yapar uzun beklemelerde aracı N konumuna alırsanız ve buna alışırsanız manuel vitesli arabalarla aynı yakar, sakin kullanım gerektirir manuel şanzımanda yaptıklarınızı bunda yapamazsınız.Sıfır mı almayı düşünüyorsunuz 2.elmi ? -
quote:
Orijinalden alıntı: mali3737
quote:
Orijinalden alıntı: ugurr10
Corsa d kullanan ve kullanmış arkadaşlara soruyorum sizce İstanbul trafiğinde corsa d benzinli-otomatikte,1.2 ve 1.4 motordan hangisi yakıtta daha tasarruflu olur?galiba 1.2 yarı otomatik,1.4 tam otomatik şanzıman..birde bu konuda aydınlatırsanız sevinirim
1.2 easytronic şanzıman robotize edilmiş yarı manuel şanzımandır tork konvertörü yoktur vites geçişlerini sizin yerinize robot yapar uzun beklemelerde aracı N konumuna alırsanız ve buna alışırsanız manuel vitesli arabalarla aynı yakar, sakin kullanım gerektirir manuel şanzımanda yaptıklarınızı bunda yapamazsınız.Sıfır mı almayı düşünüyorsunuz 2.elmi ?
Abim alıcak 2009-2010 model arası bakıyoruz 2.el..1.4 de tam otomatik değil mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: ugurr10
quote:
Orijinalden alıntı: mali3737
quote:
Orijinalden alıntı: ugurr10
Corsa d kullanan ve kullanmış arkadaşlara soruyorum sizce İstanbul trafiğinde corsa d benzinli-otomatikte,1.2 ve 1.4 motordan hangisi yakıtta daha tasarruflu olur?galiba 1.2 yarı otomatik,1.4 tam otomatik şanzıman..birde bu konuda aydınlatırsanız sevinirim
1.2 easytronic şanzıman robotize edilmiş yarı manuel şanzımandır tork konvertörü yoktur vites geçişlerini sizin yerinize robot yapar uzun beklemelerde aracı N konumuna alırsanız ve buna alışırsanız manuel vitesli arabalarla aynı yakar, sakin kullanım gerektirir manuel şanzımanda yaptıklarınızı bunda yapamazsınız.Sıfır mı almayı düşünüyorsunuz 2.elmi ?
Abim alıcak 2009-2010 model arası bakıyoruz 2.el..1.4 de tam otomatik değil mi?
Evet 1.4 tam otomatik tork konvertörlü daha fazla yakar ş.içi vites geçişleri sarsıntısız olur easytronic şanzımanda 1den2 ye geçerken vuruntu yapar oda sizin elinizde ayağınız alıştıkca oda düzelir,easytronic dsg şanzımanlar gibi çift kavramı değildir vites geçişleri manuel şanzımanla aynıdır arıza durumunda dsg şanzımanla kıyaslandığında daha hesaplıdır kolay kolay arızada yapmaz zaten kullanıcısına bağlı sakin kullancaksınız.
+ olarak ekleyim 2010 a kadar 80 beygir 2010dan sonra motorlar 85 beygir 115 nm tork oda o kasaya fazlasıyla yetiyo,1.2 çekmez gitmez gibi söylentilere kulak asmayın çoğu 1.6 arabayla kafa kafaya gider o makine.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tietze -- 17 Şubat 2013; 18:27:46 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: mali3737
quote:
Orijinalden alıntı: ugurr10
quote:
Orijinalden alıntı: mali3737
quote:
Orijinalden alıntı: ugurr10
Corsa d kullanan ve kullanmış arkadaşlara soruyorum sizce İstanbul trafiğinde corsa d benzinli-otomatikte,1.2 ve 1.4 motordan hangisi yakıtta daha tasarruflu olur?galiba 1.2 yarı otomatik,1.4 tam otomatik şanzıman..birde bu konuda aydınlatırsanız sevinirim
1.2 easytronic şanzıman robotize edilmiş yarı manuel şanzımandır tork konvertörü yoktur vites geçişlerini sizin yerinize robot yapar uzun beklemelerde aracı N konumuna alırsanız ve buna alışırsanız manuel vitesli arabalarla aynı yakar, sakin kullanım gerektirir manuel şanzımanda yaptıklarınızı bunda yapamazsınız.Sıfır mı almayı düşünüyorsunuz 2.elmi ?
Abim alıcak 2009-2010 model arası bakıyoruz 2.el..1.4 de tam otomatik değil mi?
Evet 1.4 tam otomatik tork konvertörlü daha fazla yakar ş.içi vites geçişleri sarsıntısız olur easytronic şanzımanda 1den2 ye geçerken vuruntu yapar oda sizin elinizde ayağınız alıştıkca oda düzelir,easytronic dsg şanzımanlar gibi çift kavramı değildir vites geçişleri manuel şanzımanla aynıdır arıza durumunda dsg şanzımanla kıyaslandığında daha hesaplıdır kolay kolay arızada yapmaz zaten kullanıcısına bağlı sakin kullancaksınız.
+ olarak ekleyim 2010 a kadar 80 beygir 2010dan sonra motorlar 85 beygir 115 nm tork oda o kasaya fazlasıyla yetiyo,1.2 çekmez gitmez gibi söylentilere kulak asmayın çoğu 1.6 arabayla kafa kafaya gider o makine.
Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X