Şimdi Ara

'Corsa' Yakıt tüketimi (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.044
Cevap
6
Favori
95.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kilometre saatleri tekerin attığı tur sayısına göre hızı tahmin eder. Tahmin eder diyorum çünkü lastik basıncından aracın yük durumuna kadar bazı faktörler aracın lastik dönüş çapını etkiler. Göstergedeki hız değerleri aracın orijinal lastikleri için yaklaşık değerlerdir. lastik çapınızı artırdığınızda göstergede okuduğunuz değerden daha hızlı gidiyorsunuzdur.
    Saygılarımla
    quote:

    Orijinalden alıntı: polotje
    Km saati neden yanlis gostersin ????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppzrg -- 8 Eylül 2014; 13:10:43 >
  • Beni kastederek sorduğunuzu farzediyorum. Geç cevap için kusura bakmayın. "haberdar et" özelliğini kullanmadığınız için konuyu okurken yeni gördüm.
    Hep sıcak asfaltta kullanmıyorum. Ancak toprak veya bozuk yola gideceğimi bildiğim zaman (mesela yaylaya) basınçları 30a kadar düşürüyorum.

    Yakıt tüketimi ve lastik basıncı arasındaki ilişkiyi örnekleyeyim.
    Bizim corsalardaki litre cinsinden kümülatif yakıt tüketimini gösteren paneli bilirsiniz. Oradan okuduğum değerler için konuşuyorum. 250kmlik yolda 33 psi 4 yetişkin kış lastiği ~12 litre. Aynı yol, aynı istikamet 40 psi, 2 yetişkin+1 bebek ve bolca eşya ile ~8 litre yakıt tüketimi. Sürüş tarzı aynı. Farklar sadece 2 yetişkin ve lastik basıncı.
    Ayrıca şunu da belirteyim. Energy saver tipi lastiklere göre kışlık lastiklerde basınç daha çok etkiliyor yakıt tüketimini..

    Bir de sanayi esnafı, servis elemanı gibi insanlar hakkındaki genel önerim bu insanlara bilgi hususunda pek güvenilmemesi. 3 litre yağ hacmi olan araca 4 litre yağ koyan insanlardan bahsediyoruz. En güzeli kendi araştırıp öğrenmemiz. Lastikçinin de lastik sektörndeki güncel gelişmeleri takip ettiğini, lastiklere hava basarken araçların katalog değerlerine riayet ettiğini sanmıyorum. Size de lastiğinize yüksek basınç basarak daha ekonomik sürşler elde etmenizi öneririm. :)

    Saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: esirmavi

    40 kuruş dizel km başına. extrem bir durum.
    Ben trafiği olan bir şehirde değilim ve aracımı %95 şehirler arası uzun yolda kullanıyorum. ortalama 4 - 4,2 litre civarı dizel tüketiyor. 7 litreler istanbul trafiğinde normal olabilir.
    Lastik basınçları kısa vadede olmasada uzun zamanda yakıta olumlu etkisi var. Türkiyem yol koşulları ile avrupa arasında maalesef farklar var. 32 psi lastik basıncım var. Ne hikmetse 40 psi katalog verisi olarak veya ihtimal uygun yol koşullarında reel olarak uygun görülse bile şaşırdım :) Lastikçiye söyledim oda şaşırdı.
    Kullanıcıların koşullarına ve uyguladıkları sürüş biçimlerine saygım var, ancak yinede merakımdan soruyorum, tamamen sıcak asfaltta mı kullanıyorsunuz?




  • Nihayet 1 depo benzini bitirdim

    Corsa 1.4i 2014 model

    43lt benzin aldım+depodaki yedek yakıt da 2ltf=45lt

    aracı kırmızı uyarı ışığından alarak doldurmuştum,yeniden kırmızı ışık yanıncaya kadar toplam 675KM yol yaptı!
    ilk yarım depo da 333/335KM de idi,sanırım 2/3 lt kalmış olsa bu durum da 700KM kadar yol yapacak gibi görülüyor

    A-klima genel de kullanılmadı(toplam KM nin 1/5 kadarın da kullanıldı diyebilirim!)
    B-çok yoğun trafik de kullanılmadı
    C-toplam KM nin 1/3 kadarı da kısmen şehir kenarı/dışı gibi çok rahat trafik de kullanıldı(ancak her KM de ışıkların olması yine de etkiliyor tabiki!)
    D-Araç da hep iki kişi olduk+yük olmadı!

    Çıkardığım sonuç,rahat ve dikkatli kullanım da,fazla yüklenmeden,okşar gibi olursa,yoğun trafik de bile(klima da dahil buna) 600KM kadar gideceğidir ki bu bilgiyi iki ayrı kişiden
    almıştım 620/640KM leri veriyorlar,ama İstanbul un hasta eden trafikleri ile 600KM anca olur hatta altına bile düşer 580/560KM gibi!

    Bana göre değerler normal ve güzel,fazla kullanmadığım için sorun olmaz

    ++

    Sormak istediğim şudur,yukarı da bazı arkadaşlar lastiklerden bahsetmiş ve örnekler vermişler,ben de sormak istiyorum

    1-aracı alırken servis de 30-30 basmışlardı,bana göre yalnış değer di bunlar ve sanırım 2/3 gün sonra kılavuz dan okuduğum değerler olan(Ekonomi 39-36) değerlere yükselttim ve 38-36 yaptım
    ancak bunun etkisini tam anlıyamadım!

    2-bir de araca ilk benzin 95 olarak verildi,kılavuz da ise 95 veya 98 diyor??? yarın depoyu full yapacağım,ancak 98 bizde varmı arkadaşlar ben 97 diye biliyorum,senelerce 95 aldığım için
    bunun üstünü bilmiyorum ama TR de 98 varmı arkadaşlar?

    Ben son 5 senedir aynı yerden alıyorum(Shell)arada Total de olabiliyor

    Lastik ve Benzin için uzman görüşlerine ihtiyacım var arkadaşlar

    Not;yukarı da ppzrg arkadaşın yazdıklarına aynen katılıyorum lastikçiler-servisler biraz sallama biraz da eski usül işler yapıyorlar!!
    örneğin benim lastikler Dunlop Sport-1 tipinden olan(185/65R/15-88T) lastik kenarından bazı kodlar ve bilgiler var;örneğin max.psi olarak "51" yazıyor...

    sanırım işin bazı teknik durumlarını bilmiyor bu ilgili kişiler! bilgi zaten verilmiyor veya herif kendisi bilmiyorki bize versin

    ++
    Bir başka arkadaş Dizel için 40kuruş demiş ama bana göre doğru olabilir,bizdeki diğer araç yine Corsa 1.3 VAN tipi-2005 model ve 250bin KM de,tam ölçmedim ama fazla yaktığını hemen anlıyorum kullandığım zaman!
    bir de ekzost dan her vites değiştirildiğin de ekzost duman çıkıyor sonra kesiliyor bu normalmidir ya da neyin işaretidir??? ya da bir şey duydum,uzun yola çıkıp sürat yapıp bilmem neyi atmak veya temizlemek
    gerekiyormuş??




  • Ankara ici 10lt ortalamam
    Bursa-ankara yolunda da 6,5lt ortalamayla geldim
    1,4 otomatik 100bg benzinli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg

    Beni kastederek sorduğunuzu farzediyorum. Geç cevap için kusura bakmayın. "haberdar et" özelliğini kullanmadığınız için konuyu okurken yeni gördüm.
    Hep sıcak asfaltta kullanmıyorum. Ancak toprak veya bozuk yola gideceğimi bildiğim zaman (mesela yaylaya) basınçları 30a kadar düşürüyorum.

    Yakıt tüketimi ve lastik basıncı arasındaki ilişkiyi örnekleyeyim.
    Bizim corsalardaki litre cinsinden kümülatif yakıt tüketimini gösteren paneli bilirsiniz. Oradan okuduğum değerler için konuşuyorum. 250kmlik yolda 33 psi 4 yetişkin kış lastiği ~12 litre. Aynı yol, aynı istikamet 40 psi, 2 yetişkin+1 bebek ve bolca eşya ile ~8 litre yakıt tüketimi. Sürüş tarzı aynı. Farklar sadece 2 yetişkin ve lastik basıncı.
    Ayrıca şunu da belirteyim. Energy saver tipi lastiklere göre kışlık lastiklerde basınç daha çok etkiliyor yakıt tüketimini..

    Bir de sanayi esnafı, servis elemanı gibi insanlar hakkındaki genel önerim bu insanlara bilgi hususunda pek güvenilmemesi. 3 litre yağ hacmi olan araca 4 litre yağ koyan insanlardan bahsediyoruz. En güzeli kendi araştırıp öğrenmemiz. Lastikçinin de lastik sektörndeki güncel gelişmeleri takip ettiğini, lastiklere hava basarken araçların katalog değerlerine riayet ettiğini sanmıyorum. Size de lastiğinize yüksek basınç basarak daha ekonomik sürşler elde etmenizi öneririm. :)

    Saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: esirmavi

    40 kuruş dizel km başına. extrem bir durum.
    Ben trafiği olan bir şehirde değilim ve aracımı %95 şehirler arası uzun yolda kullanıyorum. ortalama 4 - 4,2 litre civarı dizel tüketiyor. 7 litreler istanbul trafiğinde normal olabilir.
    Lastik basınçları kısa vadede olmasada uzun zamanda yakıta olumlu etkisi var. Türkiyem yol koşulları ile avrupa arasında maalesef farklar var. 32 psi lastik basıncım var. Ne hikmetse 40 psi katalog verisi olarak veya ihtimal uygun yol koşullarında reel olarak uygun görülse bile şaşırdım :) Lastikçiye söyledim oda şaşırdı.
    Kullanıcıların koşullarına ve uyguladıkları sürüş biçimlerine saygım var, ancak yinede merakımdan soruyorum, tamamen sıcak asfaltta mı kullanıyorsunuz?


    Merhaba, işlerimin yoğunluğundan bakamıyorum bu aralar.
    Tespitlerin doğru ve haklısın. Ancak konfor nedeniyle ben lastikleri 32psi de bırakıyorum. iki defa bakım yaptırdım yetkili serviste, her gidişimde basınçları 30-28 psi yapıyolar. bende yeniden 32-32 psi yaptırıyorum.
    Kolay gelsin.




  • o bahsettiğiniz yüksek devirle temizleme olayı bildiğim kadarıyla sadece DPFe sahip araçlarda geçerli. Ama tabii ki yine de yüksek devirli kullanmanın manifold gibi yerlerdeki kurumları temizlemede katkısı olabilir Getiri-götürü doğru hesaplanmalı.
    Lastik basıncının etkisini en güzel uzun yolda ve deponuzu fullemek suretiyle yapacağınız ölçümlerde anlayabilirsiniz. Ama tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim ki 28 psi ile 38 psi arasında %20 civarında bir yakıt tasarrufu yakalayabileceğinizi düşünüyorum. Yakın zamanda yapacağınız bir uzun yol var ise deneyip sonuçları paylaşabilirsiniz. Aynı rota ve kullanım tarzı ile deneme yapmayı unutmayın. düşük basınçta araç kalkışlarda bile hissedilir oranda cansızlık sergileyebiliyor. Ayrıca düşük basınçta lastik deformasyonu arttığından lastiklerinizin ömrü de kısa oluyor. Tabi yüksek basınçta da çok sert düşüşlerde balon yapma gibi riskler var. Ama yeni ekonomi sınıfı lastikler bildiğim kadarıyla yüksek basınçta sürüşlere dayanıklı ve balon yapmaya karşı önlemlerle üretiliyor diye biliyorum. Ben yaklaşık dört senedir aynı lastik yüksek basınçta herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür.
    Keyifli, kazasız ve ekonomik sürüşler diliyorum.
    Saygılarımla
    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Sormak istediğim şudur,yukarı da bazı arkadaşlar lastiklerden bahsetmiş ve örnekler vermişler,ben de sormak istiyorum

    1-aracı alırken servis de 30-30 basmışlardı,bana göre yalnış değer di bunlar ve sanırım 2/3 gün sonra kılavuz dan okuduğum değerler olan(Ekonomi 39-36) değerlere yükselttim ve 38-36 yaptım
    ancak bunun etkisini tam anlıyamadım!

    2-bir de araca ilk benzin 95 olarak verildi,kılavuz da ise 95 veya 98 diyor??? yarın depoyu full yapacağım,ancak 98 bizde varmı arkadaşlar ben 97 diye biliyorum,senelerce 95 aldığım için
    bunun üstünü bilmiyorum ama TR de 98 varmı arkadaşlar?

    Ben son 5 senedir aynı yerden alıyorum(Shell)arada Total de olabiliyor

    Lastik ve Benzin için uzman görüşlerine ihtiyacım var arkadaşlar

    Not;yukarı da ppzrg arkadaşın yazdıklarına aynen katılıyorum lastikçiler-servisler biraz sallama biraz da eski usül işler yapıyorlar!!
    örneğin benim lastikler Dunlop Sport-1 tipinden olan(185/65R/15-88T) lastik kenarından bazı kodlar ve bilgiler var;örneğin max.psi olarak "51" yazıyor...

    sanırım işin bazı teknik durumlarını bilmiyor bu ilgili kişiler! bilgi zaten verilmiyor veya herif kendisi bilmiyorki bize versin

    ++
    Bir başka arkadaş Dizel için 40kuruş demiş ama bana göre doğru olabilir,bizdeki diğer araç yine Corsa 1.3 VAN tipi-2005 model ve 250bin KM de,tam ölçmedim ama fazla yaktığını hemen anlıyorum kullandığım zaman!
    bir de ekzost dan her vites değiştirildiğin de ekzost duman çıkıyor sonra kesiliyor bu normalmidir ya da neyin işaretidir??? ya da bir şey duydum,uzun yola çıkıp sürat yapıp bilmem neyi atmak veya temizlemek
    gerekiyormuş??




  • 2011 Corsa D 1,3 Dizel Araç 40,000 kilometrede. Günde 20 kilometre şehir içi gidip geliyorum. 100 Liralık mazotla 450 KM yapıyorum. Klima kapalı. İstanbul trafigi dur kalk. Bagajım biraz daha büyük olsaydı çok daha iyi olacaktı. Biraz daha geniş corsa gibi az yakan araba dediğin zaman 60,000 tl nin üzerine çıkmak lazım. Arabamı seviyorum.
  • Selam,

    Bilgi ve referans olması açısından tecrübelerimi paylaşayım.

    Haziran 2014'de 38 binde aldığım Corsa 1.2 85 beygir 111. yıl manuel aracım ile yaklaşık 11 bin km yol yaptım.

    Yakıt tüketimi ile ilgili bilgi vereyim; aracı az yakmayı gözeterek kullanmadım, normal sürüş bazen 2. 3. viteste 4 bin 5 bin devirleri görerek seri gidişler vs yapıyorum. Ki bunu da yapmak lazım bu ve benzeri araçları sürekli 2500 devirlerde kullanarak da motora kurum bağlatmanın boşuna zorlamanın anlamı yok, zaten tork düşük : ) Şehir dışında ise düzlük otoban haricinde 4. vitesine çok ihtiyaç duyuluyor bu aracın onu da çokça kullanarak. Yeri geldiğinde otobanda 160 - 170 giderek yeri geldiğinde düzde 90'a sabitleyip giderek yani her türlü her koşulda kullandım.

    Yol bilgisayarında gördüğüm veriler şöyle: 100 km'de

    - İstanbul içi ara sokak ışıklar dur kalk trafik dahil hatta çoğunlukla tıkalı trafik köprü trafiği vs en fazla 7 - 8 değerlerini görüyorum. Gaza dikkatli basar daha narin davranırsanız 6.5 - 7'yi geçmezsiniz
    - Normal İstanbul içi trafiğinde ışıklarda kavşaklarda vs dur kalk ortalama 40-50 kmh gidiş ile en fazla 6 - 6.5 litre yakar.
    - Otobanda uzun yolda 90'la hız sabitleyici ile gittiğimde sıcak havalarda 4.6 - 4.7 yakıyor. Klima açarsan yol da çok rampalıysa 5'i bulabiliyor.
    - Uzun yolda 120 kmh ve üzeri gidersen 6 litre 140 ve üzerine çıktığında 6.5 litre gibi yakıyor.

    Bence değerler çok makul, dizel 1.3 almadığım için çok memnunum. Baya fazla para vererek, donanımsız daha yüksek km'de, sorun çıkarma potansiyeli olan, titreşim ve motor gürültüsü çekeceğin, 5 bin 6 bin devirleri görüp uzayamayacağın yani sürüş keyfi kısıtlı dizel motordansa yüzde 20 yüzde 30 fazla yakmayı göze alarak Benzinli almak en temizi ;)

    Benden daha az yakan daha çok yakan varsa onlar da yazarsa karşılaştırma imkanımız olur.

    Aracın kötü yanı 85 beygir yaklaşık 1050 kg kasa, kalkışlarda 1-2 seri olmak gerekiyor araba gitmiyor : ) gitmiyor dediğim koltuğa yapıştırmıyor. Uzun yolda Rampalarda 5'den 4'e, gerektiğinde 4'ten 3'e düşeceksiniz, sollamalarda vites düşeceksiniz. Bu şekilde arabanın görece az olan gücünü ve torkunu uygun devirde yakalayıp öyle süreceksiniz. Onun haricinde çok da gitmiyor bu araba dedikleri gibi değil. Gayet rahat hızlı olursanız 12 sn de 100'e çıkabilir. Çok rahat sol şeritte 170' zorlarsanız 180'le gidebilirsiniz.
    Aracın yol tutuşu ve düz gidişi çok iyi, ancak 150 sonrasında sonuçta küçük araba olduğu için sürati hissetmeye başlıyorsunuz ekstra dikkatli olmakta, Uygun olmayan yolda fazla süratli gitmemekte fayda var.




  • aracım 2011 corsa 1.3 cdti, tamamen stock model hiç bir ekleme yok, şuan 45.000 kmde.
    -son 1400 km tamamen şehiriçi yapıldı (%90 hafta sonu shil yolu ve e-5 ağarlıklı ama dur kalklı) ortalama hız 29 km ortalama tüketim 4.4 lt/100 km olarak görünüyor.
    - son uzun yol mart ayında ist-ank-ist git gel yapıldı uzun yol 110-120 km cruise kontrol ile kullanıldı (ayrıca 100 km civarı ankara sehir ici ama hafta sonu) toplam 1000 km ortaama 4.3 lt/100 km
    - rekorum ise istanbuldan feribotla mudanya ve oradan izmir (kaç km hatırlamıyorum) yaz gecesi bomboş bir yoldu cc 100-105 km arası acık 3.8 lt/100 km ortalama ile gittim. (klima çok az çalıştı yolun %70i cam açıktı)

    ancak bunların hepsi yol bilgisayarı verisidir, depo fulleyip boşaltıp denemedim ama hata payının çok fazla olduğunu düşünmüyorum.

    eyyorlamam bu kadar :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • albani kullanıcısına yanıt
    aracınız gerekli lastik basıncı ölçüleri kpa cinsin depo kapağında yazılıdır ön 26 arka 29 psi denk gelmektedir servisler genellikle 195 *55 için ön ve arka 32 psi basmaktadırlar 185 lastikler için ön ve arka 30 yeterlidir
    şehir dışında 1 depo ile 100-120 km süratle 709 km yapabilirsiniz ben 100 tl benzinle 22 litre ile asgari 280 km yol gitmekteyim araç şu an 504 km de kurumlama yapar ise daha fazla km yapacağını düşünüyorum aracım otomatik vites tir.
  • 2013 Opel Corsa 1.2 Twinport çok yakar mı?
  • 1533km istanbul sehır ıcı yol 314TL(89,20LT mazot 3,52TL'den) 5,8LT/100KM
    848km istanbul sehır ıcı 155TL(44,50LT mazot 3,48'den) 5,2LT/100KM (bu değerde yaptıgım yol aslında 868km'ydi fakat kar lastiklerimin çapı orjinal lastiklerimden %2,23 ufak oldugu ıcın 848km cıktı)
    orjinal lastik 185/65/14 kar lastıklerım 175/65/14



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadett_90 -- 15 Ocak 2016; 9:50:26 >
  • 2004 Corsa C Njoy 1.4 Twinport sahibiyim, istanbul anadolu yakasında işe gelip giderken OBDII cihazıyla ölçtüğüm değerler şu şekilde.

    Mesafe: 15 km
    Ortalama: 7,3 - 7,7 Litre arasında

    15 km'nin yaklaşık 10 km'si ağır trafik ve park yeri ararken geçiyor genelde.

    Uzun yola çıkmadım henüz bakalım ama tahminimce 90-100 km/sa arasındaki hızlarda 5,5-6,0 litre gibi bi değeri rahat yakalayabilirim diye düşünüyorum.
  • 2011 model corsa 1.4 benzinli otomatik bir aracım var.şu an kış lastikleri var.iatanbul içinde sadece hafta sonu kullanılıyor.yarım depoda 135 km yaptı.bu tüketim normal mi acaba.
  • 2010 corsa essentia 1.3cdti

    uzun yolda 90-100 le 3.7
    110-120 basınca da 4.7-5

    yakıyor. bir depo ile(45 lt) 930 km gittim(karışık yola)

    Normal mi sizce ?
  • Günceldir;
    5517km şehir içi 314Litre yakıt almışım.
    Ortalama 5,69Litre/100KM
  • daha ne olsun? gayet güzel değerler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: pasanuri68

    2010 corsa essentia 1.3cdti

    uzun yolda 90-100 le 3.7
    110-120 basınca da 4.7-5

    yakıyor. bir depo ile(45 lt) 930 km gittim(karışık yola)

    Normal mi sizce ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppzrg -- 27 Ocak 2016; 18:51:50 >
  • İyi akşamlar herkese. Aşağıda arabamı ve durumu açıklayacağım. Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum. Çünkü şuan ki düşüncem arabayı satıp az yakan dizel bir araç almak

    Arabam Opel Corsa, 2011 model, 1.4, 111.yıl serisi, benzinli, 42 bin kilometrede, otomatik vites.
    Hafta içleri arabamı kullanıyorum. İş giriş ve çıkış saatleri dışında gidip geliyorum(Öğrenciyim). Bu yüzden trafiğe kalmıyorum. Gittiğim yol Şirinevler-Avcılar arası. Yani neredeyse tamamen E-5'den gidiyorum ve yol boş oluyor. Sadece 4-5 km yokuş ve trafik olan bir caddeyi kullanıyorum. 16 km de E-5 den ortalama 80 km hızla sabit gidiyorum. Yani günlük 8-10 km'si trafik olmak üzere 40-42 km yol yapıyorum. Uzun süreli bir şoför değilim yaşım genç haliyle, fakat arabayı sert kullanmıyorum. Ani kalkışlar vs yapmıyorum. Mümkün olduğunca sakin ve stabil kullanıyorum arabayı. 2 bin km önce bakıma girdi araba. Bir sıkıntısı yok. Neyse çok uzattım özür dilerim. Sonuç şu:
    Ortalama yakıt tüketimim 10,2 litre.
    Yani km de 41 kuruş yakmaktayım.

    Fabrika verilerine göre çok yüksek bir değer. Sebebi ne olabilir?




  • counters C kullanıcısına yanıt
    bende corsa 2012, 1.4, manuel var. kilometremizde aynı nerdeyse. benim araçta 35-40 kuruş arası yakıyor. bende fazla yaktığından şikayetciyim. bence sende bir sorun yok. benim araçla kıyaslarsan otomatik vites olmasından dolayı normal yakıyor seninki hatta :)
  • Arkadaşlar birçok ustanın çözüm bulamadığı bir sorundan bahsedeyim bakalım burda çözebilen çıkacak mı:
    Corsa 1.3 2012 model aracımla düz yolda 70-80 arası giderken normal şartlarda 2.8 civarı gösteriyor YAKIT tüketimi. Ancak bazen birden aynı yolda 5 lere fırlıyor ve durduğumda rölantide bile 1.4 gösteriyor. Aracı istop edip tekrar çalıştırıyorum sorun düzeliyor ve rolanti 0,3 oluyor. 2 hafta içinde 3-4 kez oldu bu durum. Sebebi nedir tahmini olan var mı?
    Teşekkürler şimdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.