< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AkkusGandalf -- 15 Şubat 2023; 13:18:39 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Corsair RMA (Ürün Değişimi) Nasıl Açılır? [2023 GÜNCEL] (14. sayfa)
-
-
O evrak banada geldi şimdi, 3 seçenek sunmuş,
1 - NUMUNE
2 - İNCELEME, ANALİZ TEST AMAÇLI
3 - 22AVRO’YU GEÇMEYEN TİCARİ MİKTAR MAHİYET ARZ ETMEYEN EŞYA
Bunlardan hangisi işaretlemem gerekiyor? (Garanti kapsamında değişim olan bir ürün olduğu için ilk 2 seçenek arasında kaldım)
Ayrıca 1 den 5'e kadar numaralandırılmış *GTİP No veTicari Tanım diye belirtilen bir açıklama istenen kısım var, oraya ne yazmam gerekiyor?
-
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarikkeskin -- 17 Şubat 2023; 18:49:43 > -
Biraz araştırma yaptım ama kafam çok karıştı. Herhalde genelgede değişiklik olmuş.
GTİP numarası öğrenmek için:
Diğer evrakla ilgili net bilgim yok, en mantıklı seçenek numune herhalde.
Bir diğer hatırlatma (benim zamanda yoktu) garanti kapsamında değişim ürünlerinde parça kullanmadan tamiri durumunda vergi yoktur ancak parça değişimi/yenileme veya işçilik ücreti varsa vergi ödemek zorundasınız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 17 Şubat 2023; 20:16:0 > -
Yakın zamanda CORSAİR'e UPS ile ürün gönderen oldu mu ?
Geçen hafta salı günü gönderim yaptım 1 haftadır depoda bekliyor..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 1 Mart 2023; 16:55:44 > -
Konuyu güncelledim, yeni gümrük işlemlerini çözen/tecrübe edenler detaylı bilgi yazarsa rehbere ekleyeceğim.
Umarım bana artık belgeleri kutuya mı sokayım, elden mi vereyim sorusu gelmez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 3 Mart 2023; 1:12:33 > -
Linkteki tarife arama motorundan RAM diye arattığımda PC RAM için başlıklandırılmış uygun olan kodu "GTİP No ve Ticari Tanım" kutucuğuna yazıp karşığına "Bilgisayar RAM bellek" diyerek açıklama yazdım. Benim ürüne uygun görünen (değişim olmadığı için)"Numune" idi onu işaretledim, paketim işleme alınıp UPS kargo görevlisi tarafından teslim edildi.
(Vergi no yazan yere TC kimlik no diye belirtip TC kimlik numaranızı yazabilirsiniz, zira evrağı gönderdikten sonra UPS kargo, evrakta TC kimlik numarasının da lazım olduğunu belirterek geri dönüş yapıyor hali ile ürün gümrükte beklediği için süreç 2-3 gün daha uzuyor. Evrakta TC kimlik ibresi olmadığı için ben yazmamıştım, siz yazın)
Bu arada süreç hiç söylendiği gibi yavaş değil sanırım (doğrusu benim işim çok çabuk halloldu). RMA istek oluşturduktan 2-3 sonra mail üzerinden deyatlı ürün fotoğrafını talep edip, akabinde gerekli belgeleri gönderip RMA isteğimi onayladılar.
2 günlük gecikme için özür dileyip pandemi kaynaklı diyerek açıklama dahi yaptılar. Kargomun şirkete teslim edildiğinin ertesi günü de yeni ürünü kargoya verdiler...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarikkeskin -- 12 Mart 2023; 11:36:19 >
-
Ürünü 2. Ayın 9 unda kargoya verdiler, ayın 13 ünde İstanbul'daydı...
-
benimki gelen değil, giden.
giden ürün ulaşmayınca yenisini göndermiyorlar.
-
Kar yağdığı gün gönderdim, hava şartları nedeni ile 2 gün bekledi, ertesi gün teslim edildi. Gelen ve giden de sorun yaşamadım
-
Arkadaşlar kulaklık kablomu kedi koparmış göndersem kullanıcı hatası diyecekler muhtemelen yine de ticket atayım diyorum. Yalnız şu kısmı anlamadım ticket'a dönüş olduktan sonra bu DHL kurye çağırma mevzusu başlıyor değil mi ?
-
Hello Ugurcan Aydogdu,
Thank you for contacting Corsair Customer Service.
I am sorry to hear about your headset. We understand how important this is to you.
We could process a replacement for you as a courtesy (depending on stock availability).
Can you please provide the following information:
- A copy of your proof of purchase, invoice or receipt
- A Confirmation of your full shipping address and telephone number
Ücretli bir değişim mi yoksa ücretsiz mi anlamadım yardımcı olabilecek var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Galiba artık UPS ile çalışıyorlar, ücretlimi değil mi konuşma bittikten sonra belli olur. Yani ne diyorsa yap ücretliyse bileti kapatırsın.
-
- Faturanı istiyor
- Full adres ve telefon numaranı istiyor.
Bunları gönder ücretli mi ücretsiz mi sonra belirtir sana (nezaketen stok durumuna göre değişim başlatacağını belirtmiş)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 14 Mart 2023; 16:27:52 > -
Yakın zamanda Corsair'e UPS ile ürün gönderen olduysa özelden takip no atabilir mi lütfen ?
-
Arkadaşlar corsair bana 3 adet mesaj göndrmiş kafam karıştı ss'leri bırakıyorum hangisini dikkate alacağımı şaşırdım açıkçası.
ilk gelen cevap:
Bu mesaja ek olarak bu pdf'i eklemişler :
ikinci mesaj:
ikinci mesaj eki:
üçüncü mesaj:
üçüncü mesaj eki:
Burada ise kulaklığı bilgisayar kasası soğutma bölümünde diye yazmışlar sorun olur mu ? şimdi ne yapmam gerekiyor ?
-
Yardımcı olabilecek yok mu ? Kutuyu kargocu mu getirecek ? Ben kağıdı direkt bantla mı yapıştıracağım ? Konuda bunlar yazmamakta.
-
Yardımcı olan yok madem konuyu güncelleyin lütfen. S.S.S kısmı eskimiş şuan yardımcı olmuyor maalesef. Kendim bir şekilde çözmeye çalışacağım.
-
Arkadaşlar selam. Ben de hs 70 kulaklık için rma başlattım en mesaj olarak bunu attılar.
Hello
Thank you for sending that, I will now be reaching out to my superior to see how ti best proceed next from here. Once I have heard back from them I will get back to you as soon as I possibly can.
If you have any more questions or inquiries feel free to ask and I will assist you as soon as possible
Thank you for you time and I hope you have a nice day
Best regards,
Dan
Hala ses seda yok. Dün en son bir gelişme var mı diye tekrar yazdım. Dönen olmadı. Normalde bu kadar uzun süre bekletiyorlar mı ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X