Şimdi Ara

COSORI AIR FRYER - BILGI - TECRUBE - TARIF - PAYLASIM ALANI (197. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.264
Cevap
419
Favori
495.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 195196197198199
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zikuvikuzi kullanıcısına yanıt

    Gecen ay tam 4 adet aldik 5.5 ve 4.7 olan modellerinden herkez şuan gayet memnun temizliği olsun pişirmesi olsun. Amazon garantisinde olduğu icin 2 sene mecbur destek verecek bu ürünlere garantisini kendisi veriyor cünku ithalatcisida kendisi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    hocam 7 ay kullandım ben bu ürünü aynısından kardeşimde de var bende kendiliğinden arıza yaptı. Amazon sandığınız gibi arkasında durmayacak ürününüz arıza yaptığında ürünün servisi yok türkiyede bunu bilin. Benim gibi ürünü amazona yollayacaksınız ve bu ürünü amazondaki depo sorumlusunun insafına kalacaksınız. depo sorumlusu bu ürünün arızasını bilebilir mi? Adam ret verecek ve elinizde böyle patlayacak ürün. Tüketici hakem heyetine şikayet ettim sonuç bekliyorum ben. Şikayetvar a yazdım şikayetimi siz bence girin ordaki şikayetleri okuyun anlarsınız vaziyeti. Umarım sizinkin de sorun çıkmaz ama 4 ürünün 1 inde kesin çıkar o zaman beni anlarsınız :D



    www.sikayetvar.com
    Amazon Cosori Türkiye Garantili Cihaza Garanti Vermiyor!
    https://www.sikayetvar.com/amazon/amazon-cosori-turkiye-garantili-cihaza-garanti-vermiyor




  • Bizim 6.4 lt olan için annem iade mi değişim mi istiyorsunuz dediklerinde çok şikayet var mı diye amazon desteğe sormuş. Destek yetkilisi evet çok şikayet var demiş. Onu üzerine para iadesi talep etti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 13 Kasım 2023; 11:57:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bu silikon kapları, 5.5 lt modeliyle uyumlumu, varmı kullanan? Küçük veya büyük gelsin istemiyorum tam ebatlarda bakıyorum

    amazon
    Lirazon Airfryer Silikon Pişirme Kabı, Kare Hava Fritözü Aksesuarı, Tüm Airfryerlara Uyumlu Yıkanabilir Leke Tutmaz Esnek Fırın Kızartma Tepsisi
    https://www.amazon.com.tr/Lirazon-Airfryer-Aksesuar%C4%B1-Airfryerlara-Y%C4%B1kanabilir/dp/B0BTMSPX7V/259-6691651-9210717?psc=1
  • Bucephalas B kullanıcısına yanıt
    küçük

    "Taban ölçüleri:16,5x16,5 cm, Yükseklik 5 cm dir."

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1234Rambo kullanıcısına yanıt

    22.9 x 22.9 cm ölçü yazıyor cosoride. bu ebata uygun ama bu tam sepet boyumu aradaki hazne boşluğu dahilmi emin değilim. İşyerinde olduğum için gidip ölçemiyorum sepet soyulmaya başladı aklıma bu geldi. Malum yedek sepet parça temini yok.

  • Zikuvikuzi kullanıcısına yanıt

    Toplasaniz 55 tane sikayet var cosoride. Siz bide philipsi sikayetlerini okuyun binlerce cesit cesit ne demek istedigimi anlarsiniz..philipsin servisi oldugu halde ilgilenmiyor:) ben amazona guvendigim icin servisi olmadigini bilerek aldim.Burda hic bir markayi asla savunmam babamin mali degil acimasizca elsestirim her zaman... amazon mecbur urunun arkasinda duracak garanti belgesinde koskoca amazon yaziyor.kafasina gore kullanici hatasi veremez ilgilenmemezlikde yapamaz. 1 hafta once yurt disi amazon alisverisim oldu yaklasik bin tl civari aldigim urun olmadi iade etmek istedim dhl alacak evden siz goturun derken en son adamlar urun sizde kalsin para iadenizi yapiyoruz deyip iadeyi bile almadilar...bence siz iade edemediniz ürünü usulüne uygun servis raporunu isteyin mail atsinlar size bakalim neymis sorun:)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi landscapee -- 13 Kasım 2023; 22:35:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    Cihaza red veren depo sorumlusu bilir kişi değil. Kaç kez arıza raporu istedim ortaya rapor koyamıyorlar çünkü ilgili birimleri yok ve yokuş yapıyorlar. 2 kere özellikle telefonla görüştüm adamlar haklısınız ama biz bişey yapamıyoruz depo sorumlumuz red vermiş vs vs. Bende amazona güvenerek aldım ama mağduriyeti gidermediler. Ben amazonu tr ye gelmeden öncede kullanırdım. Ben kendi kendine çalışmadığını belirterek iade yaptım sonuç ortada. Bende kötülemem ama bir daha servisi olmayan ürün almam.


    Bir gün olurda arıza yaparsa 4 cihazdan biri gelişmeleri yazarsınız hocam merakla okurum :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    Philips türkiyedeki en sorunlu en berbat servise sahip marka oldu son zamanlarda. Adem Helvacı'nın kanalında ne şikayetler var. Üstelik sıfır parça fiyatı alıp, ikinci el parça takıyorlar.


    Ucuza philips ürün olsa hayatta almam ki denk geldi zamanında. Anca belki ütü alınır o da eski günlerin hatrına ütüleri sağlam oluyordu. ama özellikle TV falan aman haaa.

  • Yazılımcı Online kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle philips ürünlerini genel anlamda seviyorum ama servise yolunuz düşerse yandınız merdiven altı elektronikcilerle uğraşırsiniz doğru düzgün bir servisi yok. Ambiligh tvsi var evimde ariza yapmadi sukur ama yapanlar okudum rezalet resmen.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi landscapee -- 13 Kasım 2023; 23:8:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zikuvikuzi kullanıcısına yanıt

    Neyse bakalim artik bir sorun olmasin yinede ilerki zamanlarda gorecegiz arizalar olacak olursada muhattab bulacakmiyiz olursa alintilarim sizi 5 adet aldik biride arizalanmassa artik ne diyim:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle, diğer servislerle kavga dövüş yine sorun çözebiliyorsun. Bunlarda o da yok :D Garanti süresinde bozulmaması için dua etmek lazım :D Garantiden sonra zaten mahalledeki tvci ye götür aynı şey :D


    Ülkede şu servis sorunu bitmedi gitti. Yetkili servis demek yetkilendirilmiş servis oluyor. Markalara kendileri servis açma zorunluluğu getirilmedikçe problem çözülmeyecek. Taşeron firmalar ve bilgisiz elemanlar hem müşteriyi hem de markayı mağdur ediyor, karşı karşıya getiriyor.

  • landscapee kullanıcısına yanıt

    Temmuz dan bu yana kullandığımız Cosori 6.4 Lt bozuldu. amazon'a gönderdik. Annem para iadesi istedi. Dışarı çıkıp başka model ve markalara baktık bugün. Başka marka almak istersek 7.500 TL vermek gerekecekti o sebeple bozulanın aynısından amazona tekrar sipariş verdik.


    Yeniden sipariş vermek yerine amazonu arayıp para iadesinden vazgeçtik ürün değişimi talep ediyoruz diyen olacaktır ama o mümkün değilmiş. Para iadesi talep edildiği için talep değişimi yapılamıyormuş.

  • Yazılımcı Online kullanıcısına yanıt

    Markalar kendi servis açsa bile tam çözüm değil. Başka cihazlarda markaların kendi servislerinin durumu da ortada. Hatta bazı şeyler servisle de ilgili değil. Bazen servislerin değişim ve iade talep ettikleri ürünler için fabrika red veriyor.

  • Arızalandığı için bu cumartesi günü amazon'a gönderilen Cosori 6.4 iadesi kabul edilmiş. Anneme Para iadesi de yapılmış.

  • Cosori xxl iade edildikten sonra tekrar almaktan vazgeçtim

    Teflon işi kafa karıştırıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ekim 22'de aldığım Cosori 4.7 iç teflon kısmında soyulmalar oluştu. Amazon iade edin dedi. Göndereceğim kontrol sonrası iade veya red kararı çıkacak. Ancak sepet kötü durumda. Alternatif ürünlere de güvenemiyorum. Silikon ayrı dert, pişirme kağıdı problem, teflon alternatif yine çizilecek. Bir tek çelikler güven veriyor onların da sağlam markalısı yok hep markasız ürün.


    Sağlıklı önerisi olan var mı?

  • omaTR kullanıcısına yanıt

    Hocam bu aralar gönderilen cihazları açıp bakmadan iadeleri kabul ediyorlar sanırım. Gecen hafta cuma günü bizim sahip olduğumuz Cosori modeli arızalandı cumartesi kargoya verip gönderdik salı günü parası teslim edildi. Normal de incelenmesi ve karar verilmesi için geçmesi gereken süre 14 gün. Bunu da bizzat amazon destek söylemişti.


    Sanırım 13-30 Kasım arası indirim dönemine denk geleceği için ve yoğunluk olacağı için geri gönderilen ürünleri açıp bakmadan iadeleri yapma kararı almış olabilirler.

  • Servis açamayacak veya açmaya niyeti olmayanlara da söyle bir yaptırım uygulanabilir. Garanti kapsamında ürün satıyorsan ve servis hizmeti vermiyorsan bir ürün kullanıcı hatası dahil olsa arızalandığında para iadesi yapacaksın veya aynı ürünün yenisini temin edeceksin. Bunuda müşterinin tercihine göre yapacaksın. Müşteri yeni ürün istiyorsa yeni ürün para istiyorsa para. Para iadesinde şu şart koşulacak ürünün güncel fiyatı artmışsa o artan fiyattan azalmışsa tüketicinin aldığı fiyattan.


    Bunu şart koşarlarsa firmalar ya servis açarlar ya o ürünü bir daha satmazlar. Kimse de mağdur olmaz.

  • freeboyy kullanıcısına yanıt

    Hepsi eninde sonunda asinacak teflon bu durumda airfryer kullanmamaniz lazin philips bu konuda ilgilenmiyor bile


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 195196197198199
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.