< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
COSORI AIR FRYER - BILGI - TECRUBE - TARIF - PAYLASIM ALANI (195. sayfa)
-
-
Mesajınızı geç gördüm kusura bakmayın. Yukarıda görseller ve linkleri mevcut.
Çift sıra ürün pişirmeye yarıyor.
Şuradan ulaşabilirsiniz; https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/156885332
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Imprezaaa -- 13 Ekim 2023; 17:7:59 > -
Tesekkurler cevap için. ben 5,5 L modeli kullanıyorum, içine sığar sanırım?
-
amazonCOSORI Hava Fritözü Pro LE 5 Qt için Hava Fritözü Izgara Tavası, Yapışmaz 8.26''* 8.26''Kare Hava Fritözü Rafı Yedek Parçalar Aksesuarlar Izgara Plakası Kauçuk Tamponlu Sebze Plakası Tepsi, Bulaşıkhttps://www.amazon.com.tr/gp/product/B0B37MQXF4/?th=1
Bu ızgarayı değiştirmek istiyorum artık senesi geçti. Amazon'dan sipariş vermeye kalktığımızda ₺950 gibi fiyat çıkıyor. Daha ucuza da bulma imkanımız var mıdır?
-
Cosori 6.4dual blaze cihazım arızalandı, fan dönüşlerinde yüksek tıkırtı sesi mevcut, ayrıca sepet kolunun üst kısmındaki şeffaf plastik tamamen çatlamaya başladı, sıcaklıktan etkileniyor orası sanırım.
Yetkili servisi nerdedir cosorinin ya da direkt amazon’a kayıt açabiliyor muyuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim 5.5 modelinde arıza çıktı geçen hafta elektriğe taktım cihaz açılmadı hiç. Amazona kayı açtım mng ile iade verdim sonuç bekliyorum hala. Amazona iade açıp kargolayın sizde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben de böyle yaptım hocam, motorunda sorun var 6.4 modelin , çözümsüz bir durum
bakalım ne çıkacak
-
ben de 6.4lt ile bu fan dönüş tıkırtısı sorunu yaşadım ve iadesi için bugün kargoya verdim. ürün 5 aylık falan o yüzden amazon'u arayıp , servise ulaşılmadığını ve iadesini istediğinizi belirtmeniz gerekiyor, cosori türkiye servisi diye birşey yok ülkede.
fan dönüş rulman ya da mekaniğinde bir sorun var, modellerde tıkırtı problemleri olmakta daha da kötüsü servis olmadığı için garanti sonrası bu iş büyük problem, 1 bilya dersin 50tldir fakat uyumlusu bulamadığın için çöp olur.
ben mutlaka iade istedim kabul olursa servisi olan firmalara yöneleceğim.
-
numaralı ürünün iadesi depomuza ulaşmıştır. Yapılan inceleme sonrası; ürünün işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun olarak kullanılmadığı tespit edilmiş olduğundan ne yazık ki para iadeniz yapılamamıştır.
Şimdi ürün kendi kendine çalışmamaya başladı ve amazon iadeyi kabul etmedi. Ne servis var ortada ne birşey. Ne yapacağım ben şimdi? 7 aydır kullandığım ürünü talimatlara aykırı mı kullandım da bozuldu 7 ay sonunda neye göre belirleniyor bu anlamadım ben. 5.5 litre modelini kullananlar ürünün başına bir şey gelirse durum bu benden demesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ürünü mart 2023 te Amazon üzerinden satın aldım. ürün eylül 2023 te kendiliğinden kapandı. Amazon ile iletişime geçtim. Ürünü gönderin değişimini yapalım dediler. Ancak depo kullanıcı hatası diyerek işin içinden çıktı. Türkiye'de servis hizmeti olmadığı için garantinin bir anlamı yok. Amazon kullanıcı hatası diyerek işin içinden çıkmaktadır. Bence bu markadan uzak durun. Evet sorun çıkmazsa üzün güzel ama elektronik eşyada ne zaman sorun çıkacağı belli olmuyor. Eğer ürün bozulursa pazanızı çöpe atmış olursunuz. Amazon ürününün arkasında durmuyor.
-
AmazonTR de eski AmazonTR değil anlaşılan.
Tüketici hakem heyetine başvurun hocam.
-
hangi ürün hocam bu 5.5 modeli mi? bende mart 23 te alanlardanım ürün birden çalışmamaya başladı aynı şekilde. iade sağlanmadı bunun için yine itiraz için kayıt açtılar sonuç bekliyorum sizde durum ne oldu acaba?
-
benim 6.4lt dualblaze ürüne iade onayı çıktı para hesabıma geçti , 4899tl olarak, bende ki sorun çok barizdi , fan dönerken bağırıyordu , bir süre sonra sürtünmeden dönemez hale gelecekti.
ama sizlere iade yapmamasına çok şaşırdım çünkü ben 4.7lt modelini ilk alanlardanım, o zaman cosori turkiye diye birşey yoktu hatta kitapçıklar falan ingilizceydi sanki öyle hatırlıyorum, durumu sorduğumda hiç merak etmeyin amazon garantisi altındasınız dendi, sonra 6.4'ü alırken de sordum ve aynı cevabı aldım, amazon nasıl böyle birşey yapar aklım almıyor iade ve müşteri memnuniyeti konusunda çok geri kalmışlar anlaşılan, THH'ye başvurmalısınız acil olarak.
-
temsilci hemen itiraz edelim depoya deyip kayıt açtı bekliyorum hala amazon beni oyalıyor galiba ama işin sonu iade olmazsa her yere itiraz edeceğim zaten. Bozuk ürünle ne yapmamı bekliyorlar bende anlamadım :)
-
Benim iade de onaylanmış
Fan sesinden ilk 1 ay içinde iade etmiştim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Temmuz ayında aldığım cosori 5.5 lt olan cihazım, bu sabah ısınacak tık sesi ile kapandı. Şimdi çalışmıypr, foruma bakayım dedim ki bu ara problemler aynı ve fazlalaşmış.
Almanyadan aldığım 3 senedir çalışıyor. Tr amazon aldığım 3 ayda cortladı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam merhaba ne yaptınız? Ben de değişmeyi düşünüyorum da şuanlık internetten aldığım air fryer pişirme kağıdı ile idare ediyorum. Daha ucuza bulabildiniz mi veya bu amazonda satılan aksesuarlardan hangisi 4.7L modeli için uygun bir bilginiz var mı?
-
Ben kumtelden gectim bugun itibariyle 5.5 lt cosoriye. Bir miktar fan sesi duyuyorum çalışırken normaldir değil mi? Yani hiç yadırgamadım bu sesi, kumtelde de fan sesi vardı pişirme esnasında ama gelip buraya yorumları okuyunca paranoya oldum :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben bu sebepten iade ettim çalışmadığı için ama iadeyi onaylamadılar. Sebep olarak aşırı kullanım diyorlar bide şaka gibi. Bunu anlayabilecek ekipleri yok depo sorumluları belirliyormuş bu durumu. Tüketici hakem heyetine şikayet ettim. Cosori ürün alırken 2 kere düşünün derim alacak olan varsa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bayadrı online olamadım. umursamadım hocam. peşine düşüp sinir stres sahibi olacağıma veririm 2500 lira alırım bir tane daha türkiye garantili
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X