Şimdi Ara

(Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070 (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
23.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
221 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada'dan yaklaşık 35.000 TL civarında PC parçası alışverişi yaptım (2 PC'nin parçalarını da %90 ağırlıkla oradan topladım). Hiç böyle bir rezalete denk gelmemiştim. Şansa yaşıyoruz :D İşin şakası bir yana, çok ciddi bir rezalet. Alttan alma ve asla bu işin peşini bırakma.
  • teknoCat kullanıcısına yanıt
    Hacı, her aldığın cihazı ayrıntısına kadar açıp kontrol etmen imkansız. Bu ürünlerin çoğu ambalaj içinde ambalaj şeklinde kutulanıyor. İnternetten 2 tane sistem topladım. Bu alışverişlerin 35.000 lirasını HB'den, yaklaşık 5.000 lirasını Amazon Türkiye'den, 3-4 bin lira kadarını da Teknobiyotik, İncehesap ve N11 üzerindeki güvenilir satıcılardan yaptım.

    Hepsini de elimden geldiğince kontrol etmeye çalıştım ama kesinlikle ve kesinlikle her an, dur ben ürünü açayım da kontrol edeyim gibi bir imkanın olmuyor. En basitinden, ürün görünürde sağlam ama takıp çalıştırdığında pert çıkabiliyor.

    Mesela başıma gelen bir olaydan bahsedeyim, Hepsiburada'dan 3.400 TL verip, Samsung LC27HG70 monitör almıştım. Cihazı kurdum, görünürde hiçbir şey yok. Düğmeye bir bastım, ekranın likidi içeriden patlamış ve ekran kullanılamaz halde. Ürün ya taşımada ya paketlemede ya da iade bir cihaz ise, iade sırasında hasar almış. Ben de Samsung'u aradım, eve servis gönderdiler. Durumu sert ve detaylı bir şekilde anlatınca, 3.400 TL'yi iade ettiler. Ben de gittim o ayarlarda bir başka monitorü, Amazon Türkiye üzerinden 2.400 TL'ye aldım :)

    Yani demek istediğim şu ki bazı ürünler var ki teferruatlı kutulama ya da teferruatlı çalışma mantığına sahip. Bu sebeple her zaman kontrol edemiyorsun. Hepsiburada gibi firmalar bunu yapıyorsa, tüketiciler başka kime güvensin? Bu konuda konu sahibi arkadaşı suçlamak kesinlikle yanlış.

    Şunda hemfikiriz: Mesela son sistemimi toplarken, işlemci, ekran kartı ve anakart kutu açılımlarını yaparken tek parça videolar çekmiştim. Bir sıkıntı olmayınca videoları sildim ama dediğim gibi her zaman video çekme imkanın olamayabiliyor veya tongaya düşebiliyorsun. Arkadaşın üzerine gitmemek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Foley -- 8 Ağustos 2020; 16:15:45 >




  • Jlozde kullanıcısına yanıt
    Bakalım ceza alacak mı ? Yönetici olunca üyelerin sahip olmadığı hakaret hakkına mı sahip olunuyor ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Video çekmeden açtıysanız ihale size kalabilir .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E6F359956

    Bu mesaj silindi.
    Ben öyle yapıyorum. Adrese kargo şube teslim yazıyorum.
  • Gözden kaçırdığın bir şey var. Cihazın fiziksel olarak kutu içerisinde olması ya da görünürde sağlam olması da bir şeyi değiştirmiyor. Öyle problemler oluyor ki cihazı açtığında fark edebiliyorsun. Mesela yukarıda, yaşadığım monitör olayını okumanı tavsiye ederim.
  • Yuzde99 iade ürün
    Eleman ürünü aldı aynı agırlıkda ebatta tahta ayarladı
    Kutuladı bandı nazikçe zarar vermeden açıp geri yapışdırdı.
    Hbde iade ürünü bu arkadaşa aynen yolladı. Sistemlerınde iade olduğu ortaya çıktığında arkadaşın parasını yollarlar yada aynı ürünü.
    ama uğraşırsın...
    Rtx 2070 tahda editıonsuda gördük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon dediğin firma, Türkiye'deki sözde Müslümanlardan daha Müslümanca iş ahlakına sahip. Bir kere adamlar çakallık peşinde değil. Amazon'da karşına böyle rezillik gelme ihtimali çok düşük. Oldu da geldi diyelim, şu anda Türkiye'de seni mağdur etmeme oranı %100'e en yakın olan firma Amazon'dur.

    Birincisi, adamlar iade aldıkları ürünü kontrol ediyorlar. Bunu sana kim söylemişse kolpa sıkmış. İkincisi, gelen iade ürün eğer hasarlı ya da problemliyse, ürünü doğrudan muhatap "markaya" gönderiyorlar. Eğer üründe herhangi bir problem yoksa ve sadece memnuniyetsizlik üzerine iade edilmişse, o markanın resmi servisinde kontrole gönderip, markanın ambalajlaması üzerine tekrardan stoklarına alıyorlar (Hangi firmanın stoğuna gittiği, üretici markaya bağlı. Onlar tekrardan ambalajlamasını yapıp, firmalara dağıtıyorlar). Üçünsü ise Amazon, kendi sattığı ürünlerde müşterisini asla mağdur etmiyor. Adamlara bir ürün iade etmiştim ve kutularken kabloyu koymayı unutmuştum. Kendilerine bu durumu bildirdiğimde, kabloyu göndermenize gerek yok deyip, iade aldılar. Geri göndermek için o kadar üsteledim ama istemediler. Çünkü ürünleri tekrardan stoklarına sokmuyorlar. Doğrudan üretici firmaya yolluyorlar. Zararı da kârı da üretici firmaya ait.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Foley -- 8 Ağustos 2020; 17:0:27 >




  • Muhtemelen iade üründür.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • demircibu kullanıcısına yanıt
    kutsall1 kullanıcısına yanıt
    Bu bilgi net olarak yanlış. Bu ticaret işlerinin yakın olarak içerisindeyim. Hepsiburada da tıpkı Amazon ve diğer firmalar gibi, iade gelen ürünü kesinlikle ama kesinlikle üretici ya da ithalatçı firmanın servisine gönderip, kontrol ettiriyor.

    İhtimaller yalnızca şunlar olabilir:

    1- Ürün, servistekiler tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, üretici ya da dağıtıcı firmanın stoklarına gönderilmiş olabilir.
    2- Ürün, cihazı kargolayan HB çalışanları tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, müşteriye gönderilmiş olabilir.
    3- Ürün, kargo şirketindeki çalışan ya da çalışanlar tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, alıcıya teslim edilmiş olabilir. Eğer bu madde meydana gelmişse, şubeye teslimat gerçekleşmeden önce ya da araç dağıtıma çıktıktan sonra, ürün ince bir işçilikle ceplenmiş olabilir (Fakat kutunun içerisine konulan tahtalar vs gayet planlanmış ve ince bir çalışmanın eseri. Kargo görevlilerinin bu kadar vakti olur mu bilemem. Kargo şirketlerinde dönen hile hurdalar, genellikle ürünün tamamen çalınarak, kayboldu süsü verilmesi şeklinde gerçekleşiyor).
    4- Ürün gerçekten de kutunun içindedir fakat müşteri ürünü ortadan kaldırıp, hile peşine düşmüştür (İnanmak istemediğim ve olmasını da dilemediğim bir ihtimal).

    Bu dört madde dışında bir şeyin gerçekleşmesi asla mümkün değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Foley -- 8 Ağustos 2020; 17:12:38 >




  • Öncelikle büyük geçmiş olsun.
    Servistekiler böyle bişeyin peşine düşmez diye düşünüyorum. Benim aklıma HepsiBurada’nın deposunda bi film dönmüş gibi geliyor.
    Kargo Firması da yapamaz bu işi, Dağıtıan firma HepsiBurada’ya bağlı hepsijet ise o zaman iş değişir. Çünkü Hepsijet dağıtımını herkes yapabiliyor Motor’un varsa sende başvuruyosun ek iş olarak yapıyorsun, Getir Gibi. Orda da ceplenmiş olabilir.
    Ama bence Büyük ihtimal depoda dönmüş bir film, sonuçta her ürün bozuk ya da eksik diye iade edilmiyor adam vazgeçtim beğenmedim diyor ürünü tekrar koyuyorlar rafa. Orada ki çalışanda Anafor etmiş olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niventr N kullanıcısına yanıt
    Reis sen de iade et diycem ama kutuyu açacakları tutar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu konu yalan dolan. Kanıt yok bir şey yok neden inanalım. Paralı resim linkine tıklayalım diye konu açmışlar
  • kimin iade ettiği bulunur onunda uğraşırlar mı bilemem, tam anahaberlik konu aslında
  • Bir ürünün üretim aşamasından bize gelene kadar güvenlik kameraları vs şeklinde her aşamasının kanıtlanabilir şekilde elimize ulaşmadığına göre nasıl olacak bu iş o zaman?
  • ekşi sözlük
    6 ağustos 2020 hepsiburada.com rezaleti
    https://eksisozluk.com/6-agustos-2020-hepsiburada-com-rezaleti--6625209
    buradan kopyala yapıştır. Arada birkaç yeri kesmiş. Oradaki kullanıcıyla burdakinin diğer yazıları farklı :D

    Trol

    (Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070
    (Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070




  • 1983 doğumlu 11500 liralık bilgisayar oğluna alıyor..
    Trollun kralı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cpt. Foley

    Bu bilgi net olarak yanlış. Bu ticaret işlerinin yakın olarak içerisindeyim. Hepsiburada da tıpkı Amazon ve diğer firmalar gibi, iade gelen ürünü kesinlikle ama kesinlikle üretici ya da ithalatçı firmanın servisine gönderip, kontrol ettiriyor.

    İhtimaller yalnızca şunlar olabilir:

    1- Ürün, servistekiler tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, üretici ya da dağıtıcı firmanın stoklarına gönderilmiş olabilir.
    2- Ürün, cihazı kargolayan HB çalışanları tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, müşteriye gönderilmiş olabilir.
    3- Ürün, kargo şirketindeki çalışan ya da çalışanlar tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, alıcıya teslim edilmiş olabilir. Eğer bu madde meydana gelmişse, şubeye teslimat gerçekleşmeden önce ya da araç dağıtıma çıktıktan sonra, ürün ince bir işçilikle ceplenmiş olabilir (Fakat kutunun içerisine konulan tahtalar vs gayet planlanmış ve ince bir çalışmanın eseri. Kargo görevlilerinin bu kadar vakti olur mu bilemem. Kargo şirketlerinde dönen hile hurdalar, genellikle ürünün tamamen çalınarak, kayboldu süsü verilmesi şeklinde gerçekleşiyor).
    4- Ürün gerçekten de kutunun içindedir fakat müşteri ürünü ortadan kaldırıp, hile peşine düşmüştür (İnanmak istemediğim ve olmasını da dilemediğim bir ihtimal).

    Bu dört madde dışında bir şeyin gerçekleşmesi asla mümkün değil.
    aynen katılıyorum millet tutturmuş iade ürünü hb kontrol etmeden başkasına gönderdi diye.




  • belkide aynı kişinin şizofrenik yansımasıdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ekşideki mesajınıza dhdeki konuyu da açan benim diye yazarsanız güzel olur

    herkes her yerde aynı nicki almak ya da aynı tavırda tutumda yazılar yazmak zorunda değil ki. çok saçma bir yaklaşım (bunu sizi suçlayan kişiye diyorum) olmuş

    ama el mecbur artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 8 Ağustos 2020; 19:27:31 >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.