Sanırım uzun bir yazı olacak. N11’ den ürün almayı düşünenlerin ( özellikle cep telefonu ve aksesuarları ) dikkatli olarak okuyup karar vermesini tavsiye ediyorum. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Güncelleme : 16.10.2020 tarihi itibariyle iade işlemi N11 tarafından gerçekleşti teşekkür ediyorum. Mesajda adı geçen satıcıya dikkat edin... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 14.10.2020 Tarihli İhtarname Konulu Güncellemeyi mesajın altında bulabilirsiniz. Konuya arama motorları ile ulaşan arkadaşlar için bilgi : KADRİOĞLUBİLİŞİM , FIRSATKOLİK , TİCMOBİL isimli mağazalar aynı şirkete aittir. Her şey geçtiğimiz Şubat ayında bozuk olan cep telefonu ekranım için N11 üzerinden yedek parça araştırmasına girişmem ile başladı. Bir tane ürünü seçip satıcısının değerlendirme notuna baktım ve bir problem gözükmüyordu. ( Satın aldığım dönem %99’ du ) https://www.n11.com/magaza/kadrioglubilisim
Değerlendirme notuna güvenerek ( burada hatalıyım kabul ediyorum ) ürünü sipariş verdim ve kargo aracılığı ile teslim edildi. Ürünü cep telefonumda denediğimde ekranın alt tarafında boşluk olduğunu ve buna bağlı olarak dokunmatik özelliğinin yanlış çalıştığını fark ettim. Bunun üzerine satıcı ile bağlantı kurdum. Satıcı Telepati ya da Astral Seyahat yöntemi ile ekranın montaj esnasında “tornavida kaçması” ile hasar gördüğünü değişim filan yapmayacağını söyledi ve tartışma ortamı oluştu. N11 üzerinden iade başlatacağımı söylediğimde “**** git nereden ne başlatıyorsan başlat iade almıyorum” cevabını verdi.
Jeton az çok düşünce satıcıya N11 üzerinden bırakılmış yorumları incelemek aklıma geldi. Ve aşağıdaki manzarayla karşılaştım. ( Bunlar yorumların güncel versiyonu. Bir bu kadar daha var )
Olan biteni anlayınca ne satıcıyla ne N11 ile yüz göz olmadan konuyu direkt bilirkişi incelemesi talebiyle Tüketici Hakem Heyetine taşıdım. Öyle ya bilirkişi incelemesinde ürünün hatalı mı olduğu yoksa tornavida mı kaçtığı belli olacaktı.
Bilirkişi incelemesi aşağıdaki şekildeydi ;
Yani bilirkişi incelmesiyle satıcının arızalı ürün gönderdiği tescillenmiş oldu. Hadi ben yalan söyledim, yukarıdaki örneklerini veriğim yorumlarda yalan söylendi... E sormazlar mı bilirkişi de mi yalan söylüyor? Arkadaş bu tornavida kaçmış filan demişti ya... Bu da satıcıya ilk aşamada yüklenen masraf tutarı. =============================================================== =============================================================== 14.10.2020 Tarihli Güncelleme ; =============================================================== =============================================================== Ticmobil , Tıcmobil , Tıcmobıl , Ticmobıl , Kadrioğlu , Kadrıoglu , Kadrioglu , Kadrıoğlu , Firsatkolik , Fırsatkolik , Fırsatkolık , Firsatkolık , Kadrioğlubilişim , Bilişim , Bilisim , Bılısım , N11 , N11.com , Sikayet , Şikayet , Sıkayet , Şıkayet , Sikayetvar , Şikayetvar , Sıkayetvar , < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 16 Ekim 2020; 23:39:7 > |
Çözüldü : Donanım Haber Üyelerine N11'den Tüketiciyi Mağdur Etme Yöntemlerini Seçtim :)
-
-
-
yuh ki ne yuh paranızı alabildinizmi bari?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Tüüfektankyuh ki ne yuh paranızı alabildinizmi bari?
Oradan da öyle fatura tutarıyla kurtaramayacaklar :) Zamanını bekliyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: EuphoriAOradan da öyle fatura tutarıyla kurtaramayacaklar :) Zamanını bekliyorum.
Alıntıları GösterTHH ortalama kaç günde cevap veriyor acaba?
-
Merhaba, Konu ile ilgili size yardımcı olmak isteriz. İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
-
Forum olarak N11 üzerinden dolandırılmaya doyamadık. Üniversitelerde tez konusu olabilecek bir konu.
Arkadaş N11 üzerinden yaptığınız alışverişte satıcı ile sorun yaşarsanız N11 sizi ortada babası meçhul çocuk gibi ortada bırakır öğrenemediniz mi halen anlamıyorum ki???? Her hafta bu forumda bir N11 vukuatı konusu açılır hiç mi okumuyorsunuz? Saf mısınız? Dolandırılma gibi hobiniz mi var anlamıyorum.
Neden tüketici hakem heyeti ile uğraşıyorsunuz ki? Ürünü satıcıya iade ettin mi? ettin. Koy ödeme yaptığın banka üzerinden ödeme itirazı / chargeback talebini daya yanına kapı gibi kargo iade makbuzunu. Sonra N11 ile satıcı olarak birbirlerini yerken artık ete mi para vermezler yoksa başka bir şeye mi orası onlara kalmış.
N11 DEN UZAK DURUN
-
quote:
Orijinalden alıntı: ramowarrTHH ortalama kaç günde cevap veriyor acaba?
Alıntıları GösterNormalde 90 gün sürer. Bilirkişi incelemesi süreyi uzatabilir. Benim yaşadığım olayda araya pandemi kısıtlamaları girince konu 8 ay kadar sürdü.
-
Merhaba, Konu ile ilgili size yardımcı olmak isteriz. İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ©®@$HForum olarak N11 üzerinden dolandırılmaya doyamadık. Üniversitelerde tez konusu olabilecek bir konu.
Arkadaş N11 üzerinden yaptığınız alışverişte satıcı ile sorun yaşarsanız N11 sizi ortada babası meçhul çocuk gibi ortada bırakır öğrenemediniz mi halen anlamıyorum ki???? Her hafta bu forumda bir N11 vukuatı konusu açılır hiç mi okumuyorsunuz? Saf mısınız? Dolandırılma gibi hobiniz mi var anlamıyorum.
Neden tüketici hakem heyeti ile uğraşıyorsunuz ki? Ürünü satıcıya iade ettin mi? ettin. Koy ödeme yaptığın banka üzerinden ödeme itirazı / chargeback talebini daya yanına kapı gibi kargo iade makbuzunu. Sonra N11 ile satıcı olarak birbirlerini yerken artık ete mi para vermezler yoksa başka bir şeye mi orası onlara kalmış.
N11 DEN UZAK DURUN
Kısmen haklısınız kısmen değilsiniz. Neyse.
-
quote:
Orijinalden alıntı: n11Merhaba, Konu ile ilgili size yardımcı olmak isteriz. İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Bana yardımcı olabileceğinizi düşünmüyorum. Tüm müşterilerinize yardımcı olmak için gerektiğinde satıcılara yaptırım uygulamak ya da sitenizden çıkarmak gibi yaptırımlarla işe başlayabilirsiniz. Bakın yukarıda 2 satıcı örneği verilmiş. Daha biraz önce kontrol ettim tüm yaptıklarına rağmen amiyane tabiriyle çatır çatır faaliyetlerine devam ediyorlar. Birisi resmi tescilli yalancı diğeri telefonlara çakma imei basan kalpazan. Bu satıcıların kendi sitenizde faaliyetlerine halen izin veriyorsanız öncelikle sizin yardıma ihtiyacınız var.
-
Satıcıyı kollayan Trendyol müşteri hizmetleri rezaletini gördükten sonra zamanında sorun yaşadığım n11'e şükreder oldum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diskaveriy -- 7 Ekim 2020; 12:48:1 > -
Merdivenaltı kaçak göçek iş yapıp çakal geçinen tipe benziyor. Allah kolaylık versin.
-
Merhaba,
Konuda bahsedilen mağaza n11.com'da 99 puan aldığı için güvenilir olduğunu düşünüyorum. Ama yorumlarda bazı kötü niyetli kişiler mağazayı kötülemiş. Türkiye'nin en güvenilir e-ticaret sitelerinden birinde 99 puan almış bir satıcıdan gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilir miyim? Mümkünse olumsuz yorumları da silebilir misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Boş yapmayın. Siz önce gidin şu dolandırıcı, sahtekar sanal mağazalarınızdan arının. Sorsan kendilerine kurumsal firma derler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 8 Ekim 2020; 13:40:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TüüfektankMerdivenaltı kaçak göçek iş yapıp çakal geçinen tipe benziyor. Allah kolaylık versin.
Banka hesaplarına ilamlı icra takibi sebebiyle bloke yiyince ani bir aydınlanma yaşayacaklarını düşünüyorum. Olmadı vekalet aracılığı ile N11 ödeme havuzunda biriken alacaklarına icra işlemi başlatılır. Tabi bu fatura üzerindeki rakam üzerinden olmaz. Üzerine vekalet / avukatlık ücretleri biner, dosya masrafları biner biner de biner. O ekranın parasını da iade eder 7-8 katını da kağıt kürek işlemlere ödetirler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 8 Ekim 2020; 23:27:26 > -
Ya şu aliexpress memlekete gelse de, n11’den kurtulsak. Amazon gibi müşterinin yanında duracak platformlara ihtiyacımız var...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: erakan
Ya şu aliexpress memlekete gelse de, n11’den kurtulsak. Amazon gibi müşterinin yanında duracak platformlara ihtiyacımız var...Aynı satıcının Amazon' da da dükkanı var ama içi boş. 15 satışta %67 pozitif yorum performansıyla muhtemelen kapı gösterilmiş. Ya da tüketicinin yanında durulup yapacaklarına olanak tanınmayınca tıpış tıpış oradan ayrılmış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 7 Ekim 2020; 21:55:57 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: n11Merhaba, Konu ile ilgili size yardımcı olmak isteriz. İletişim bilginizi bize PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Ulan bı kere de bı özür dileyin biraz mahcup olun be
Yaziklar olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu sahibi avukat mi ? Birde n11 sevdigim.olay geri iade kargo.parasi almiyorlar. Bende urun aldim 2 defa apple sarj aleti ve kulaklik cakma olunca kutuyu acmadan iade etmistim :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bana yardımcı olabileceğinizi düşünmüyorum. Tüm müşterilerinize yardımcı olmak için gerektiğinde satıcılara yaptırım uygulamak ya da sitenizden çıkarmak gibi yaptırımlarla işe başlayabilirsiniz. Bakın yukarıda 2 satıcı örneği verilmiş. Daha biraz önce kontrol ettim tüm yaptıklarına rağmen amiyane tabiriyle çatır çatır faaliyetlerine devam ediyorlar. Birisi resmi tescilli yalancı diğeri telefonlara çakma imei basan kalpazan. Bu satıcıların kendi sitenizde faaliyetlerine halen izin veriyorsanız öncelikle sizin yardıma ihtiyacınız var. |
Forum olarak N11 üzerinden dolandırılmaya doyamadık. Üniversitelerde tez konusu olabilecek bir konu. Arkadaş N11 üzerinden yaptığınız alışverişte satıcı ile sorun yaşarsanız N11 sizi ortada babası meçhul çocuk gibi ortada bırakır öğrenemediniz mi halen anlamıyorum ki???? Her hafta bu forumda bir N11 vukuatı konusu açılır hiç mi okumuyorsunuz? Saf mısınız? Dolandırılma gibi hobiniz mi var anlamıyorum. Neden tüketici hakem heyeti ile uğraşıyorsunuz ki? Ürünü satıcıya iade ettin mi? ettin. Koy ödeme yaptığın banka üzerinden ödeme itirazı / chargeback talebini daya yanına kapı gibi kargo iade makbuzunu. Sonra N11 ile satıcı olarak birbirlerini yerken artık ete mi para vermezler yoksa başka bir şeye mi orası onlara kalmış. N11 DEN UZAK DURUN |
Ulan bı kere de bı özür dileyin biraz mahcup olun be Yaziklar olsun |
Boş yapmayın. Siz önce gidin şu dolandırıcı, sahtekar sanal mağazalarınızdan arının. Sorsan kendilerine kurumsal firma derler. |
Aynı satıcının Amazon' da da dükkanı var ama içi boş. 15 satışta %67 pozitif yorum performansıyla muhtemelen kapı gösterilmiş. Ya da tüketicinin yanında durulup yapacaklarına olanak tanınmayınca tıpış tıpış oradan ayrılmış. |
Banka hesaplarına ilamlı icra takibi sebebiyle bloke yiyince ani bir aydınlanma yaşayacaklarını düşünüyorum. Olmadı vekalet aracılığı ile N11 ödeme havuzunda biriken alacaklarına icra işlemi başlatılır. Tabi bu fatura üzerindeki rakam üzerinden olmaz. Üzerine vekalet / avukatlık ücretleri biner, dosya masrafları biner biner de biner. O ekranın parasını da iade eder 7-8 katını da kağıt kürek işlemlere ödetirler. |
Ya şu aliexpress memlekete gelse de, n11’den kurtulsak. Amazon gibi müşterinin yanında duracak platformlara ihtiyacımız var...
|
Hoca sen çok yanlış yerden bakıyorsun hadiseye yahu, N11'in müşteri hizmetleri çalışmıyor, satıcı ile yaşadığın ilk problemde mal gibi kalıyorsun. Sonra sosyal medyaya yazdığın zaman çözüm üretiyorlar, yoksa çözüm ürettikleri falan yok. Tamam hepsiburada'yı gömüyoruz fakat, yiğidi öldürelim fakat hakkını yedirmeyelim. Hepsiburada, hata telafi eden bir kurum, özür diler, aradaki farkı hediye çeki verir, iade geçer. N11 kendi verdiği kuponlar, satıcı hatası yüzünden iptal olsa, iade yapmaz size... Bak Hepsiburada ve N11'de aynı hadise başıma geldi. Bir ürün aldım, beğenmedim ve iki sitenin prosedürleri dahilinde iade gönderdim. Karşı tarafta satıcı kargoyu teslim almadı. İki olayda da kargo firmaları beni aradı haber verdi, bir hafta oldu kargonuzu geri göndereceğiz diye. N11'de müşteri hizmetlerine telefon ettim, satıcı uyarılacaktır dediler, bugün tamam, çoğu gitti azı kaldı, diye diye bir hafta oyaladılar ve kargo bana geri geldi fakat teslim almadım. Aradım tekrar mağaza ile görüşün diyorlar. N11 müşteri hizmetleri hiç bir çözüm üretmeyince konu sahibi arkadaşın yaptığı gibi sosyal medya'da durumu ifşa ettim. Aman efendim, ertesi gün telefonlar telefonlar hemen çözüm üretiyoruz, şu bu derken kargoyu firma geri çekti, ürünleri teslim aldı, iademi yaptılar. Hepsiburada'da ise ürün gitti, satıcı almadı, Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım, bekleyin ürün tekrar geri gelirse bizi arayın dediler. Ürün geri geldi, kargo'dan teslim almadım, müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Tamam hemen paranızı iade ediyoruz dediler ve iademi yaptılar. Hiç sosyal medyada şikayet edeyim falan durumu oluşmadı. Güven camdan bir kaledir hoca, tek bir taş yeter yıkmaya. Ben şahsen güvenmiyorum N11'e ve alıcıyı değil satıcıyı koruyan bir sistem olarak bakıyorum. Hepsiburada'nin da günahları N11 kadar fakat en azından telafi etmeye çalışıyorlar. Ayrıca N11'de ne kargoya ortak oluyor (her mağzaya ayrı kargo çıkıyor), ne müşteri hizmetleri veriyor (mağaza ile görüş diyor), e ne işe yarıyorsun arkadaş sen? Haa bir de Amazon var ki, ondan dökülen kırıntıları bunlar toplasalar adam olurlar... |
N11'den uzak durduk diyelim. Aynı durum diğer e-ticaret sitelerinde yok mu? Hepsiburada konusuna girsek orada da mutlaka "HB'den uzak durun" yazmış olan biri vardır. Bu konudan çıkarılması gereken ders n11den uzak durulması gerektiği değildir bence. Zira bu işin sonu hukuk kurallarının daha caydırıcı olduğu bir ülkeye gitmekle son bulacak gibi.
Yıllardır n11 kullanan biri olarak 1 kez tatsız bir tecrübe yaşadım. Ojun haricinde alışverişlerimde bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Burada asıl mevzu hiçbir zaman hiçbir markaya gözü kapalı güvenmememiz gerektiği. En azından içinde bulunduğumuz yıl ve ülke özelinde böyle söylenebilir. Telefon için yedek parça alınacaksa internetin sağladığı tüm nimetleri kullanarak satıcı hakkında bilgi edineceğiz. Gerekirse haritalar servisini kullanıp dükkanın yerine ve tabelasında hangi fontun kullanıldığına bile bakacaksınız. Çünkü bunu tüketici olarak siz yapmazsanız sizin yerinize yapması gereken başta pazar yeri olan siteler ve sonrasında ilgili kurumlar yapmıyor gibi. |
Benzer içerikler
- çek kazan referans kodu
- ucuz kot pantolon nereden alınır
- trendyol tedarik paketi nedir
- outlet telefon ne demek
- n11 dolandırıcılığı
- amazondan nasıl alışveriş yapılır
- amazon müşteri hizmetleri
- telefon iade edilir mi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X