Şimdi Ara

[Çözüldü] Ping sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
1
Favori
2.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Benim sorunum CS:GO oynarken pingim 100den aşağı düşmüyor. Genellikle console'a status yazdığım zaman avrupa,rusya,polonya serverları geliyor ve aynı serverlarda daha önceden oynarken böyle bir sorunum yoktu. Genellikle 60-70 pinglerde geziniyordu ama şu son 3 aydır felan 100 den aşağı indiği yok. En düşük pingi eu west serverlarında alıyorum ve bu da 100-110 felan oluyor.

    ISS kablonet. Müşteri hizmetlerini kaç kere aradım yok ip değiştirdiler yok modemi kapat aç felan hiçbiri bir işe yaramadı. En sonunda sorunun bende olduğunu düşündüm ve gittim bir sürü program denedim. Tut türlü türlü vpn programlarından mm server picker felan onlar da işe yaramadı.

    Artık ne yapacağımı bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EEnTeReSaNN -- 8 Nisan 2019; 17:2:4 >



  • yok mu yardım edebilecek ?
  • Modem arayüzünde Bağlantı kısmında görünen IP adresi ile https://whatismyipaddress.com/ adresinde görünen IP adresi aynı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k8s -- 1 Nisan 2019; 1:51:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k8s

    Modem arayüzünde Bağlantı kısmında görünen IP adresi ile https://whatismyipaddress.com/ adresinde görünen IP adresi aynı mı?
    Değil.

    Düzenleme: Modem arayüzünde bağlantı kısmında sadece frekansları ve hızları vb. gösteriyor ben de WAN kısmından baktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EEnTeReSaNN -- 1 Nisan 2019; 12:52:1 >
  • EEnTeReSaNN E kullanıcısına yanıt
    Benim hatam. Temel sekmesinde Kurulum kısmında WAN'da görünen IP adresinden bahsetmiştim. Aynı değil ise CGN'de yani 100'lü IP'lerdesinizdir. İster müşteri hizmetlerini arayarak ister https://online.turksatkablo.com.tr/ üzerinden mesai saatleri içerisinde canlı destek kısmından Türksat'a ulaşın ve CGN'den yani 100'lü IP'lerden çıkmak istediğinizi bildirip sorunu söyleyin. Yardımcı olacaklardır. Ve muhtemelen yaşadığınız ping sorununu çözecektir.

    Bir de CMD'yi açıp şu komutları yazıp paylaşabilir misiniz?

    tracert vie.valve.net
    tracert sto.valve.net
    tracert lux.valve.net




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k8s

    Benim hatam. Temel sekmesinde Kurulum kısmında WAN'da görünen IP adresinden bahsetmiştim. Aynı değil ise CGN'de yani 100'lü IP'lerdesinizdir. İster müşteri hizmetlerini arayarak ister https://online.turksatkablo.com.tr/ üzerinden mesai saatleri içerisinde canlı destek kısmından Türksat'a ulaşın ve CGN'den yani 100'lü IP'lerden çıkmak istediğinizi bildirip sorunu söyleyin. Yardımcı olacaklardır. Ve muhtemelen yaşadığınız ping sorununu çözecektir.

    Bir de CMD'yi açıp şu komutları yazıp paylaşabilir misiniz?

    tracert vie.valve.net
    tracert sto.valve.net
    tracert lux.valve.net
    Başta yardımınız için teşekkürler.

    Ben de daha önce (ping sorunu başladığında) bu CGN ile ilgili konu görmüştüm ve yine modem arayüzündeki ip ile whatismyip.com daki ip değişikti. Ama onla uğraşmamıştım sorunun ondan kaynaklandığını sanmıyordum çünkü arkadaşlarımda hiçbir sorun yok aynı oyunda.

    Unutmadan bunlar da tracert sonuçları:
    [Çözüldü] Ping sorunu

    [Çözüldü] Ping sorunu

    [Çözüldü] Ping sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EEnTeReSaNN -- 1 Nisan 2019; 14:38:19 >




  • EEnTeReSaNN E kullanıcısına yanıt
    Hocam IP adresiniz 195 ile mi başlıyor? Değerler o bloğa benziyor. CGN’den çıkarken IP bloğunuz da değişir. İnternet kaliteniz de değişir. Ben de 1 ay öncesine kadar 195’li IP’lerden hizmet alıyordum çok yüksek Ping değerlerim vardı. Şimdi 68’li bloğa geçtim bir nebze daha iyi. Normalde etkilememesi, fark olmaması gerek ancak maalesef Türksat özelinde böyle bir problem mevcut. Sizi CGN’den çıkartsınlar. Devamında düzelmez ise ona göre hareket edelim.

    Arkadaşlar konusunda ise, geçen yıl taşındık, taşınmadan önce caddenin karşısında arkadaşım oturuyordu onun evi caddeye bakıyordu. Bu tarafında da ben oturuyordum benim ev de caddeye bakıyordu. Aramızda sadece 1 cadde, Ping değerlerimiz arasında da ortalama 30ms vardı CS’yi ortalama 50ms ile oynardım ben, o ise 80-90ms arası alırdı. Tamamiyle IP bloğu farkından kaynaklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k8s

    Hocam IP adresiniz 195 ile mi başlıyor? Değerler o bloğa benziyor. CGN’den çıkarken IP bloğunuz da değişir. İnternet kaliteniz de değişir. Ben de 1 ay öncesine kadar 195’li IP’lerden hizmet alıyordum çok yüksek Ping değerlerim vardı. Şimdi 68’li bloğa geçtim bir nebze daha iyi. Normalde etkilememesi, fark olmaması gerek ancak maalesef Türksat özelinde böyle bir problem mevcut. Sizi CGN’den çıkartsınlar. Devamında düzelmez ise ona göre hareket edelim.

    Arkadaşlar konusunda ise, geçen yıl taşındık, taşınmadan önce caddenin karşısında arkadaşım oturuyordu onun evi caddeye bakıyordu. Bu tarafında da ben oturuyordum benim ev de caddeye bakıyordu. Aramızda sadece 1 cadde, Ping değerlerimiz arasında da ortalama 30ms vardı CS’yi ortalama 50ms ile oynardım ben, o ise 80-90ms arası alırdı. Tamamiyle IP bloğu farkından kaynaklı.
    Yok hocam IP 100 ile başlıyor tahmin ettiğiniz gibi. CGN'de olduğum bariz port da açamıyorum.

    1-2 yıl öncesinde Minecraftta portlu server açıyordum ve bir süre sonra açamamaya başladım. Belki de o zamandan beri CGN'deyim ama farkında değilimdir. Ama o zamanlar ping sorunum kesinlikle yoktu, olmaması da normal çünkü Türk serverlarında oynuyordum.

    Aklıma takılan soru önceden CGN olup sonrasında CGN'den çıkıp sonra tekrarmı CGN'ye girdim bilemiyorum

    Çünkü Minecraftta port açamamaya başladıktan sonra CS:GO başladım ve ping değerlerim normaldi söylediğim gibi. Sonradan ping de coşmaya başladı.




  • Yurtdışı çıkışları acaip leş oldu tüm firmaların...Herkes bundan şikayetçi umarım çözüm bulunur şimdilik yapabileceğim şeylerin başında ip bloğu değişikliği geliyor olmazsa...İnternet sağlıyacağını değiştirmeni tavsiye ederim...
  • Lancelot06 kullanıcısına yanıt
    @HHsungur
    Hocam ben CGN den çıktım şu anda 195'li ip bloğundayım ve ping sorunum hala devam ediyor.



    @Lancelot06 Hocam haklısınız yurt dışı çıkışları kötü şu anlık. Ipv6 teknolojisine de geçmiyorlar, sırf o yüzden de CGN kullanıyorlar.
  • EEnTeReSaNN E kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetlerini arayıp Kablonet teknik destek bölümüne bölgenizde hangi IP bloklarının olduğunu sorun. 195'ten başka IP bloğu varsa IP değişimi istemeniz gerek. Eğer yoksa yapacak bir şey yok maalesef. Benim bölgemde de 195'ten başka IP bloğu yoktu. Türksat il genel müdürlüğüne her hafta giderek 4 ayda ancak başka bir IP bloğundan hizmet alabilir hale geldim. Eğer başka blok yoksa maalesef yapabilinecek tek şey her hafta Türksat İl Genel Müdürlüğü'ne gidip altyapı bölümü ile görüşüp rica etmek. Başka blok varsa eğer farklı blok gelene kadar IP değişimi talep etmelisiniz. Başka bir yolu yok maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k8s

    Hocam müşteri hizmetlerini arayıp Kablonet teknik destek bölümüne bölgenizde hangi IP bloklarının olduğunu sorun. 195'ten başka IP bloğu varsa IP değişimi istemeniz gerek. Eğer yoksa yapacak bir şey yok maalesef. Benim bölgemde de 195'ten başka IP bloğu yoktu. Türksat il genel müdürlüğüne her hafta giderek 4 ayda ancak başka bir IP bloğundan hizmet alabilir hale geldim. Eğer başka blok yoksa maalesef yapabilinecek tek şey her hafta Türksat İl Genel Müdürlüğü'ne gidip altyapı bölümü ile görüşüp rica etmek. Başka blok varsa eğer farklı blok gelene kadar IP değişimi talep etmelisiniz. Başka bir yolu yok maalesef.
    Hocam müşteri hizmetleri 46'lı IP adresine geçirdiler sadece speedtest yapacak zamanım oldu orada da 79ms gösteriyordu şimdilik oyunda denemedim düzelirse haber veririm.

    Kesin olarak 46'lı IP adresine geçirmedik değişebilir diyor müşteri hizmetleri.

    195'li IP adresinde de speedtest de düşüktü ama oyunda CGN ile aynıydı bilemiyorum düzelir mi düzelmez mi




  • @HHsungur
    Hocam 46'lı IP bloğunda CS:GO'nun console'unda değerler böyle gözüküyor(fotoğraf yazıların sonunda).

    Bir de pingi düşürmeyi "Kontrol Kanalı" ayarını değiştirerek başardım. Band genişliğini 40'dan 20'ye düşürdüm. Böylece kontrol kanalını 11 yaptım ve değerlerde ortalama 10ms düşüş oldu.

    İnşallah birdaha yükselmez .)

    [Çözüldü] Ping sorunu




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.