Şimdi Ara

Cruze 2010 LS - 2011 LT arasındaki farklar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
40.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu aralar cruze'a takmış durumdayım. Muhtemelen alacağım araç cruze olacak. Ve çok çok büyük bir olasılıkla 2. el kmsi düşük 2010 - 2011 model bir araç alacağım. Sanırım bu iki araç donanım olarak aynı. Yani 2010 LS olan model 2011 de LT oluyor. Yanlışım varsa düzeltin lütfen. Bir de araç 2011 modellerde 124 beygir olmuş. Bu performans açısından çok bir değişiklik yaratıyor mu? 2010 modellerde motorun o kasaya çok hafif geldiği aracın gitmediği fakat 2011 de böyle bir osun olmadığını söyleyenler var. Sizce bu ne kadar doğru? Benim aklıma 2010 model daha yatkın geliyor. Aynı paraya veya 1000 tl civarı daha düşük bir fiyatı LS Plus full donanım alma şansı var. Sizce motordaki fark için 2011 model almaya değer mi? Yoksa daha fazla donanımlı LS Plus'ı aynı paraya veya daha ucuza mı almak daha mantıklı olur?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Cruze LS ve LT Arasındaki Farklar

    Chevrolet Cruze'un iki popüler modeli olan LS ve LT arasında bazı temel farklar bulunmaktadır. Bu farkları bilmek, ihtiyaçlarına en uygun seçimi yapmana yardımcı olabilir.

    Model Yılı ve Özellikler

    2010 yılında Chevrolet Cruze, temel bir model olan LS ile piyasaya sürüldü. 2011 yılında, daha fazla özellik sunan LT modeli eklendi.

    Motor Seçenekleri

    Her iki model de 1.6 litrelik dört silindirli bir motora sahipti. Ancak LT modeli ayrıca, daha fazla güç ve tork sağlayan 1.8 litrelik bir motora da sahipti.

    Dış Özellikler

    LT modeli, LS modeline göre daha şık bir dış görünüşe sahipti. Bu özellikler arasında alaşım jantlar, sis farları ve gövde renginde kapı kolları yer almaktaydı.

    İç Özellikler

    LT'nin iç mekanı da LS'ye göre daha donanımlıydı. Bu özellikler arasında deri döşeme, ısıtmalı ön koltuklar ve sunroof yer almaktaydı. Ayrıca LT, LS'de bulunmayan bir dokunmatik ekran bilgi-eğlence sistemine sahipti.

    Güvenlik Özellikleri

    Her iki model de temel güvenlik özelliklerine sahipti, ancak LT modeli daha gelişmiş güvenlik teknolojileri sunuyordu. Bu teknolojiler arasında kör nokta izleme, şerit takip uyarısı ve otomatik acil frenleme yer almaktaydı.

    Paket Sıralaması

    Cruze'un paket sıralaması aşağıdaki gibidir:

    • LS
    • 1LT
    • 2LT
    • LTZ

    LT modeli, 1LT ve 2LT olmak üzere iki farklı donanım seviyesinde geldi. 1LT, LT'nin temel modeli iken, 2LT daha fazla özellik sunuyordu.

    Yukarıdaki farkları göz önünde bulundurarak, bütçenize ve ihtiyaçlarınıza en uygun Cruze modelini seçebilirsin. LS modeli daha uygun fiyatlı ve temel özelliklere sahipken, LT modeli daha fazla özellik ve daha lüks bir sürüş deneyimi sunmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yani yuh arkadaşlar koskoca gün boyunca 1 kişi ile cevap yazmamış.
  • yani...
    herkes mesai yapmıyor. ayrıca ana konuya yazsan cevap alma şansın daha çok olurdu.
    bizler(en azından ben)her merak edilen soru için ayrı bir başlık açmaya gerek yok diye düşünüyoruz...

    ikisininde donanımları aynı. sadece 2011 lerde CC var...
    bence her iki motorda aynı ilk kullanıcı aradaki farkı anlamaz bile...

    11bg 1Nm tork ve cc isteniyorsa 2011
    gerekmez PLUS iyidir. deniyorsa 2010
  • Ana konuya yazdığımız mesajlar çok çabuk kaynıyor maalesef o yüzden özellikle ayrı başlık açmak istedim. Bir de bu sefer araç seçimi çok önemli benim için. Daha önceki araçlarımı eldeki parayla aldım. Ama bu sefer borç harç alıp 7-8 yıl kafam rahat binmek istiyorum. O yüzden bu şekilde yeni sayılabilecek bir araç almak istedik eşim ve ben.

    Peki hocam şunu sormak istiyorum sana. Birçok yerde 113 bg olanların sollama dahi yapamayacak, içinde 4 kişi varken rampa dahi çıkamayacak kadar kötü olduğundan bahsediliyor. Siz kullandınız mı acaba? Gerçekten performans sorunlarını bu kadar vahim ve trafikte tehlike yaratacak düzeyde mi? Birde 113 bg olanların 124 bg olanlara göre gözle görülür şekilde daha fazla yakıt tükettiği söyleniyor. Bu konularda beni aydınlatabilir misiniz? İnternette herkes birşey söylemiş. Kafam allak bullak oldu iyice.




  • Bu 113 beygirlik 2010 cruzlara HIV POZITIF muamelesi yapıp , son çare ÖTENAZİYLE acısız ağrısız hurdaya cıkarmakta bir çözüm tabi... öyle kamyonların arkasına takılıp yada 100 lercesine sollanıp arkalarındaki kamyoncu edebiyatı lafları şiirleri ezberleyerek yol bitmez zaten... adamlar doğru söylüyor olabilir 124lük olsun isterse murat 124 olsun..neyse boş ver?????????????????????????????????????????????????????
  • hepsine ancak "saçmalık" diyebilirim...
    sonuçta bahsi geçen 113bg 153Nm tork, bu işleri oyuncak işi gibi görenler var sanırım...
    bu safsataları söyleyen/yazan ların hepsi. süper bg'li süper tork'lu arabalara binmeliler ki...o zaman ancak anlarım...


    2010 CRUZE 1.6LS AT/& PLUS kullanıyorum. 2 yılı geçti 23.00okm'de, çoğunlukla şehir içi kullanımım var, zaman zaman uzuuun yollarda yaptım.
    daha bir yerde bayıldığını, sollayamadığımı, rampa çıkamadığımı görmedim...bunu diyenler ancak araba kullanmanın "a"sından bile anlamayan
    gereksiz kişiliklerdir diye düşünüyorum.(genelde 10 dakikalık test sürüşü ile her şeyi çözen pek çok araba üstadı var)

    fazla mı? az mı? bilemem ama iki bg arasında kağıt üzerindeki tüketim değerleri -0,5lt kadardı...

    ben kış ayları antalyada 100km/8.5lt, yaz ayları full klima ile 100/9.1lt' yi ancak gördüm.(ilk 3-5.000km'lik kullanım değerleri hariç)

    yakın zamanda antalya-istanbul-antalya yapmıştım. araba tamamen dolu ortalama hız 97km 100km/6.2lt yakmıştım...




  • sevgili @paanther dostum; senin gibi kullanan arkadaşların yorumları daha önemli benim için. Tam olarak almayı düşündüğüm araçtan var sende . Yakıt tüketimi olarak açıkçası ben 10lt/100km yi gözden çıkardım. Neden diyecek olursan bugüne kullandığım araçlar hepsini 11.5-12.5 arasında tüketim değerlerine sahipti. 100 km de 1.5 lt ortalama karım olsa ayda 9 lt ye yakın az yakmak demek için. Bu da günümüz fiyatlarıyla 35 - 40 tl civarı yapıyor. Kazanç sağlamasamda çok öenmli değil sadece kullandığım araçlardan çok yakmasın yeter. Hoş gerçi şu an 2.0 motor f1 vitesli 156 bg'Lik bir alfa kullanıyorum . Yakması normal tabi. Alfadan inince illaki performans sıkıntısı yaşarım belki ama dediğim gibi önemli olan trafikte tehlike yaratmayacak düzeyde performans sunsun yeter benim için.

    Peki hocam plus donanımda da klima çift yönlü mü acaba? Bir de ses sistemi nasıl? Düz versiyonlarda sanırım 4 hoporlör varmış ve baya kötüymüş kalite olarak. Pluslarda durum nasıl? Arabaya birşeyler eklemeyi sevmediğim için üstündeki hopolörle kullanmayı tercih edeceğim büyük ihtimalle.

    Bir de hocam vites olayını soracaktım. Vites tam otomatik mi yoksa triptonik mi? Kaç ileri vites var? Yokuşlarda geriye kaçma muhabbeti var mı? Son kullandığım alfa 156 da vardı mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tigger_agc -- 13 Aralık 2011; 14:24:03 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aracta 6 ileri tam otomatik sanziman mevcut fakat istersn manuel modada gecebiliosn.Cok dik rampalarda geri kacma olabilir. Hoparlor konusuna gelince 4 bana yeterli geldi ama bu mevzulari cok takinti haline getrn biri deilm nedni bu olabilr. Ben plus secmedm ama secseydmde bu durum otomatik klima ve genis bilgi ekrani sebebli olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    sevgili @paanther dostum; senin gibi kullanan arkadaşların yorumları daha önemli benim için. Tam olarak almayı düşündüğüm araçtan var sende . Yakıt tüketimi olarak açıkçası ben 10lt/100km yi gözden çıkardım. Neden diyecek olursan bugüne kullandığım araçlar hepsini 11.5-12.5 arasında tüketim değerlerine sahipti. 100 km de 1.5 lt ortalama karım olsa ayda 9 lt ye yakın az yakmak demek için. Bu da günümüz fiyatlarıyla 35 - 40 tl civarı yapıyor. Kazanç sağlamasamda çok öenmli değil sadece kullandığım araçlardan çok yakmasın yeter. Hoş gerçi şu an 2.0 motor f1 vitesli 156 bg'Lik bir alfa kullanıyorum . Yakması normal tabi. Alfadan inince illaki performans sıkıntısı yaşarım belki ama dediğim gibi önemli olan trafikte tehlike yaratmayacak düzeyde performans sunsun yeter benim için.

    Peki hocam plus donanımda da klima çift yönlü mü acaba? Bir de ses sistemi nasıl? Düz versiyonlarda sanırım 4 hoporlör varmış ve baya kötüymüş kalite olarak. Pluslarda durum nasıl? Arabaya birşeyler eklemeyi sevmediğim için üstündeki hopolörle kullanmayı tercih edeceğim büyük ihtimalle.

    Bir de hocam vites olayını soracaktım. Vites tam otomatik mi yoksa triptonik mi? Kaç ileri vites var? Yokuşlarda geriye kaçma muhabbeti var mı? Son kullandığım alfa 156 da vardı mesela.

    bu tüketim değerleri şehire ve kullanım şekline göre farklılık gösterir. normal kullanıcı değeri bana göre 100km/9lt'dir.

    alfadan inip cruze'a binince biraz sıkıntı olabilir. hatta alışana kadar moral bozukluğu ve pişmanlık yaşanabilir.
    ama arabanın verebileceğinin farkında olanlar için pek sorun teşkil edeceğini sanmam.

    klima elektronik iklim kontrollü(ben tek yön diye biliyorum). hoparlör tüm plus versiyonlarda 6 adet, plus olmayanlar 4.
    ben yüksek ses müzik dinmeme merakı olmayan birisiyim, çıkan ses kalitesi bana yeterli geliyor.
    vites tam otomatik 6 ileri, manuel kullanıma da uygun. 1-2 kere çook dik bir yokuş haricinde yaşamadım.(o da hafif kaçırma)

    dikkat...2010 plus modellerde 6'lı cd changer mevcut.




  • Hocam cd changer mp3 çalıyor mu peki? Şu anki aracımdada var 6 lı cd changer mp3 de çalıyor çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Hocam cd changer mp3 çalıyor mu peki? Şu anki aracımdada var 6 lı cd changer mp3 de çalıyor çünkü.

    evet mp3 çalıyor.
  • Hmm bu iyi oldu. İyice LS Plus'a kaymış durumdayım. Hem fiyat olarak da daha cazip olacak benim için. Tek sorun şu beygir olayı. Bir tek kafama takılan o. Ama sizin dediğinize göre o da çok sorun olmayacak gibi geliyor. Eğer fırsat bulabilirsem 2010 model bir cruze test etmeye çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Hmm bu iyi oldu. İyice LS Plus'a kaymış durumdayım. Hem fiyat olarak da daha cazip olacak benim için. Tek sorun şu beygir olayı. Bir tek kafama takılan o. Ama sizin dediğinize göre o da çok sorun olmayacak gibi geliyor. Eğer fırsat bulabilirsem 2010 model bir cruze test etmeye çalışacağım.

    doğru çözüm. en iyisi test etmek, bayilerdeki test araçlarının çoğu 113'bglik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Hmm bu iyi oldu. İyice LS Plus'a kaymış durumdayım. Hem fiyat olarak da daha cazip olacak benim için. Tek sorun şu beygir olayı. Bir tek kafama takılan o. Ama sizin dediğinize göre o da çok sorun olmayacak gibi geliyor. Eğer fırsat bulabilirsem 2010 model bir cruze test etmeye çalışacağım.

    2010 113 hp ve 2012 124 hp ikisinide test ettim paanther inde dediği gibi aralarında gözle görülür bir fark yok,şehir içi performansı normal,bulunduğum şehirde yokuş pek olmadığından yokuştaki performansını tam test edemedim tahminimce performanslı araçlara göre ve yokuşun eğimine göre hızı biraz yavaşlar diye düşünüyorum,bu arada şu anki aracım 1.8 T passat.
  • Biraz yavaşlaması normal haliyle tabiki. Ama yukarıda dediğim gibi bazı arkadaşlar öyle yorumlar yazmış ki yok kamyon bile sollanmıyor yok arabada 4 kişi varken rampa çıkamadık falan. Bu yorumlardan korktum biraz. Gerçi abartı gibi bu yorumlar da.
  • siteleri gezerken forum gözüme carptı ve bastan asagı yorumları okudum bi kaç arkadas dısında yazılan bir kaç yorum saçmalık yok rampa çıkmıyor 4 kişiydik :) o aracın kabahati degil bence onu kullanan arkadaş araç nedir bilmiyor sanırım ben şuan ( cruze lt plus mt hb 1.6 v 124ps 2012 )model araç aldım suan 1480 km de ve bi kaç arkadasın dedigi kamyonları gözü kapalı geçiyorum ha o denilen rampaların yokuşların bol oldugu bir semt te yaşıyorum her gün iniyor vede cıkıyorum gereksiz yorum yapmayın alacak insanlarında aklını kurcalıyorsunuz bi kaç sitede yazmışlar yok araçdan takur tukur sesler geliyor yok araç 24 saniyede anca kalkıyor :D denedim test sürüşüde yaptım normal düzeyde yaşayan biriyim diyorsanız cruze en iyisi derim ;) araç nedir biliyorsanız aracın dilin den de anlarsınız ben çok araştırdım bu donanımda bu fiyata ve spor gövdeye sahip bir aracı 50 bin tl den asagı alamazsınız şunuda iddia ediyorum egerki bu aracı ulaşılamaz bi rakamda satmaya kalksalardı eminimki o zaman gözede hoş gelirdi nede olsa para artınca kalitede artar düşüncesinde yaşıyoruz:)) saygılar..




  • aracı her 15000 km de yada yılda bir kez bakım yaptırın genel olarak motorun ömrü uzar daha rahat seyir halinde olursunuz..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.