Şimdi Ara

Cruze Lpg montaj Hatası mutlaka okuyun!...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
5.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam Ben 2012 aracıma Lpg kiti Kit Mtm taktırdım. Çok memnunum . Aracım şu an 8000 Km de ve şehir içi yaklaşık 29 kuruş yakıyor, Şehirdışı 120 Km sabit ortalama 24 kuruş yakıyor. Malum olundğu gibi Cruze motorlarında Lpg subap yada üstkapak sorunlarıu çıkarıyormuş. Böyle bir sorunla karşılaşmamak için size bazı tavsiyelerde bulunacağım;
    Bu araçların emme manifoltu plastik ve içinde iki ayrı hava kanalı var . Motor bloğundan itibaren yaklaşık 10- 12 cm ileride bu çift kanal tek e düşüyor. Yani motor bloğuna yaklaşık 10-12 cm ileriye kadar çift kanal ordan sora tek kanal oluyor. Manifoltun sağına yada soluna açı verilerek takılan Lpg memesi sadece tek subap a Lpg veriyor. >Bu yüzden Supap kesme yada subap uzatma diye tabir edilen arızalar meydana geliyor. Bu durumu önlemek için ya manifoltun sağ ve soluna açı verilerek 2 meme takılacak yada motor bloğundan 10-12 cm ilerden tek meme takılacak. Bu şekilde 2 emme subapınada eşit miktarda Lpg gelmiş olacak ki buda arıza olasılığını ortadan kaldırıyor. Ama emme manifoltunun matora giriş yerinden uzakta takılan tek meme 3000-4000 devir gibi yüksek devirlerden 2000-2500 devire düştüğünde tekrar gaz verdiğinizde küçük bi zıplama yapıyor. Yani o 10-12 cm lik uzaklık Lpg nin yanma haznesine gidişi geciktiriyor ve tekrar gaz geldiğinde de araç sıçrıyor. Bunu dikkate almanızı tavsiye ediyorum ...







  • hata değil de yanlış uygulama diyelim...

    bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeodezman

    Selam Ben 2012 aracıma Lpg kiti Kit Mtm taktırdım. Çok memnunum . Aracım şu an 8000 Km de ve şehir içi yaklaşık 29 kuruş yakıyor, Şehirdışı 120 Km sabit ortalama 24 kuruş yakıyor. Malum olundğu gibi Cruze motorlarında Lpg subap yada üstkapak sorunlarıu çıkarıyormuş. Böyle bir sorunla karşılaşmamak için size bazı tavsiyelerde bulunacağım;
    Bu araçların emme manifoltu plastik ve içinde iki ayrı hava kanalı var . Motor bloğundan itibaren yaklaşık 10- 12 cm ileride bu çift kanal tek e düşüyor. Yani motor bloğuna yaklaşık 10-12 cm ileriye kadar çift kanal ordan sora tek kanal oluyor. Manifoltun sağına yada soluna açı verilerek takılan Lpg memesi sadece tek subap a Lpg veriyor. >Bu yüzden Supap kesme yada subap uzatma diye tabir edilen arızalar meydana geliyor. Bu durumu önlemek için ya manifoltun sağ ve soluna açı verilerek 2 meme takılacak yada motor bloğundan 10-12 cm ilerden tek meme takılacak. Bu şekilde 2 emme subapınada eşit miktarda Lpg gelmiş olacak ki buda arıza olasılığını ortadan kaldırıyor. Ama emme manifoltunun matora giriş yerinden uzakta takılan tek meme 3000-4000 devir gibi yüksek devirlerden 2000-2500 devire düştüğünde tekrar gaz verdiğinizde küçük bi zıplama yapıyor. Yani o 10-12 cm lik uzaklık Lpg nin yanma haznesine gidişi geciktiriyor ve tekrar gaz geldiğinde de araç sıçrıyor. Bunu dikkate almanızı tavsiye ediyorum ...

    sizin montajınızda hangisi uygulandı bilgi verirmisiniz lütfen




  • Yeniden Cruze almam için iyi bir neden
  • 1.4 SYMBOL atiker ile 17 kuruş yakıyor sanki sizinki cok gibi geldi 110 km hızla
  • 2012 cruzum 110 km hızla 0.200 yakmaktadır. SYMBOL hafif bir araç tabi birde 1.4 motor tabiki değerler normal
  • jeodezman J kullanıcısına yanıt
    hocam konyada gezmediğim bayii kalmadı ve birtanesi bu sistemden bahsetti ve formlarda sacit abide gördüm ilk olarak ve şuanda o bayi ile anlaştım p.ertesi bağlayacaklar inşallah sorunsuz ve kullanışlı olacak bağlattırdıktan sonra formda kullanım konusunda yazacağım @jeodezman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafauzun42

    hocam konyada gezmediğim bayii kalmadı ve birtanesi bu sistemden bahsetti ve formlarda sacit abide gördüm ilk olarak ve şuanda o bayi ile anlaştım p.ertesi bağlayacaklar inşallah sorunsuz ve kullanışlı olacak bağlattırdıktan sonra formda kullanım konusunda yazacağım @jeodezman

    Üstad hangi marka landirenzo mu?
  • cruze araçları tüpe uyumsssuzdur elbet 30.40.000kmlerde sübaplargider özel sıvı sistem vialle uyar derler ben taktırdım onunda çok ssıkıntıları var. sonuç ben sattım sende sat. memnunsun biliyorum ilerde anlarsın:)
  • Bu araçlar de sorun çıkartıyor ise zorlamanın pek anlamı yok.
    Hadi zorladık diyelim, bari sonradan dövünmesek...

    LPG mutlak bir ihtiyaç ise, uyumlu araçlara yönelmek faydalı olur.


    O marka, bu sistem...
    Okuyoruz, hepsi zamanla sorun yaşatıyor.

    Sen yaşamasan, sattığın adam yaşıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atiker hocam suan bagli ve cok memnunum 2 gunde 500 km yol yaptim sonuc olarak 21 krs yakit tuketimi venzinden daha iyi bir performans @01levent01 @01levent01

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben aylar suren arastirma sonucunda karar verdim bu arabaya sorunsuz bir araba goremedim ve simdi butun araclar euro5 normunda yani hepsi sorunlu otokiralama isi yapan dayimda 2 tane cruze var onlarda hic ise yaramayan ariza isigi yakan bir sistem olmasina ragmen 100-150 binli kmde ve tik yok ben senede 10000 km yaparim bu durumda daha 15 senem var ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir aralar bende sübap sorunu yaşadığımı zannediyordum ancak sorun benzin filtresi ve sanırım map sensöründeymiş, sübaplarda sorun yokmuş. Aracım 85.000 de ve hepsi LPG ile yapıldı.

    Sabah çalışma sorunu benzin filitresi değiştikten sonra kesildi. Gaz varken birden sıkışınca benzine geçme olayı da map sensörü ile düzeldi. Şuan benzine otomatik geçmiyor araç. Başka sıkıntı yok gibi. Klima vs açık ve genellikle hızlı kullanırım 25 kuruş civarı yakıt harcaması var. Clio ile karşılaştırmak ise absürd bence..
  • jeodezman J kullanıcısına yanıt
    konuyu hortlatıyorum ama kusura bakmayın 2012 cruze aracıma lpg takmak bu gün yaklaşık 5 usta ile görüştüm atiker gold~brc~landirenzo olmak üzere
    yukarıdaki çift giriş konusundan bahsettim 1 usta tamam doğrudur öyle olması lazım dedi diğer 4 usta ise doğru yerden 4 delik delinir se problem olmaz dedi. sanırım ikinci seçenek ten bahsediyor lar aradan e sene geçmiş sizler ne dersiniz doğru yerden 4 delik mi yoksa 8 delikmi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canciger -- 14 Aralık 2015; 21:11:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.