Şimdi Ara

lpg tankının altına yalıtım saçmalığı (lpg li araçlar baksın)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
37.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yeni düzenlemeye göre muayenede lpg tankının altında ince miflon olmazsa araç ağır kusurlu olup muayeneden kalıyor ve bu işlemle beraber sızdırmazlık raporuda isteniyor ...
    lpg li aracı olup muayeneye gidecekler muayeneye girmeden bu saçmalığı araçlarına taktırsın sonra muayene gitsin yoksa birde
    sızdırmazlık muhabbetiyle uğraşırsınız..,

    ayrıca buradan her sene yönetmelik değiştirip geçen sefer muayeneden geçen arabaya bu sefer yeni saçmalıklarla muayenede bırakan ve bu yönetmeliği her sene değiştirip tek seferde adam gibi bir düzen kuramayan larında Allah belalarını versin tankın altında miflon olmasını sehba olmasını zamanında tek yönetmelikle çıkarırsın insanları böyle her muayenede maymun gibi oynatmazsın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Arkadaşım km'si düşürülmüş tahminen 225bin km'de ford 1.6tdci aldı.

    alır almaz, volan baskı turbo gibi şeylere totalde 3000tl harcadı.

    50bin km sonra üst conta keçe meçe triger bilmem ne 1250tl harcadı.

    Tam adam oldu derken 10-20bin km anca kullandı bu sefer baskı balata sıyırdı. Arkadaş hoyrat kullanınca 75bin km sonra baskı balata bitmiş üstüne volan da nanay 1500tl daha gitti.

    Ancak araç eski gibi değil. Geçen dönerken stop etti Enjektörlerden dolayı imiş. Usta enjektörler gidici 300-1000tl arası fiyat verdi. açmadan bir şey diyemem dedi. Üstüne turbo da iyi durumda değil yağ akıtıyor filan.

    şu anda yaklaşık 300bin km'de...

    Bakıma gittiğim ustamın dükkanında da 1.9dci motorlu carisma vardı. 250bin km civarında idi, aracın enjektörlerinde ciddi bir problem vardı.

    Herkes sıfır dizel araba alacak kadar zengin değil. Ben lpg takılmamış ise 300bin km de olsa motoru basit bir kontrol ile iyi olduğunu görüp benzinli motor alırım ancak dizel arabayı almam. İnsanların neden 100bin km üstü dizel almak istemediği apaçık ortada...

    Bu arada lpg konusunda böyle olmasının sebebi, insanların umursamamazlıklarından. LPG'ye öcü gözüyle bakılıyor, ciddiye alınıp güzel bir düzen kurulmuş değil. Öte yandan lpg ustaları servisleri de adamı deli ediyor. Hemen bir şey olunca lpg'ye bağlanıyor falan filan...

    Gönül isterdi ki yurt dışındaki gibi mazot daha pahalı benzin daha uygun, lpg'ye gerek duyulmayacak bir ortam olsun...
  • haylazlik olsun diye mi koy diyorlar bunu kardesim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 21 Mayıs 2016; 16:45:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 gün önce lpg li aracı bahsettiginiz unsurlardan hafif kusur yazarak gecirdiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest_1999 -- 21 Mayıs 2016; 16:43:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaynayan kurbağa deneyi yapıyorlar diyordum önceden. Ama kaç sene oldu artık, saçmalıyorlar.

    Şu anda o tankın altına yalıtım malzemesi koysak bagaj su aldığında emecek ve tankın daha hızlı çürümesini sağlayacak. Aracına ses yalıtımı yapmış kişinin lpg tanki çevresi tam kapalı diye geçirmediklerini duymuştum. Şimdi de yeni şeyler istiyorlar...

    Uyari için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni olduğına eminmisin, 5 yıl kadar önce o zamanlar gaz muayenesi mecburken mmo da geçmemişti .
    oradaki bir lpg cide depo altına yalıtım levhası taktılar ve muayeneden geçmişti bence mantıklı birşey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    yeni olduğına eminmisin, 5 yıl kadar önce o zamanlar gaz muayenesi mecburken mmo da geçmemişti .
    oradaki bir lpg cide depo altına yalıtım levhası taktılar ve muayeneden geçmişti bence mantıklı birşey.


    iki sene önce tankın altında sehpa yok dediler kaldık bu senede sehba ile tank arası yalıtım yok dediler yani iki yıl önce yoktu bu muhabbet..
    gerekliliği konusuna gelince 97 den beri lpgli araç kullanırım 19 yıl olmuş yalım malzemesiz kullanmışım şimdi akıllarına yalıtım muhabbeti gelmiş millete eziyetten ve sızdırmazlığa para kazandırmaktan başka bişey deil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde yeni aldık arabayı, muayeneye gittik.LPG takılalı 9 sene olmuş (tank 9 senelik) yada en azından 5-6 sene olmuştur. Lpg boruları eksoza yakın diye bıraktı. Önceki sahibi muayeneden geçmiş Çorumda ama biz İstanbulda kaldık.

    İstasyondan istasyona fark ediyor. İstanbul Haraççıyı kimse önermez mesela çok kıllık yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yeni uygulama benzindede çalışması gerekiyor. Eskiden bakmazlardı şimdi dikkat ediyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metalin metale sürtüp aşınmasını minimuma indirmek için kullanılan bir malzeme o. Son derece gerekli bir ürün. Depoyu ömürlük bir malzeme olarak görenler var. Kullanım süresini takan kim bu ülkede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bildiğim altında o miflon dediğin malzemeden ziyade LPG tankının bagaj tabanına sıfıra sıfır olmaması lazım. Beni geçen muayenede bu yüzden bırakmışlardı. Kelepçe gibi bi sistemle bagaj tabanından 5-10 santim yukarda durması lazım tankın ve de tankın tabanına o ince naylon bezden koyup sızdırmazlık istiyolar mimarlar odasından
  •  lpg tankının altına yalıtım saçmalığı (lpg li araçlar baksın)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

     lpg tankının altına yalıtım saçmalığı (lpg li araçlar baksın)


    bu araçta sadece sehpa var ve miflon yok bu hali ile ağır kusurlu muayeneden kalır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eğer bu gerekli zımbırtı bukadar önemliydide 2016 damı icat edildi ..,
    o zımbırtısı olmayan araçları muayeneden bırakmak ve sızdırmazlığa göndermek bu millete atılan yeni bir kazıktan başka bişey deil gerekliymiş 20 yıldır aklınız nerede peki 20 yıldır niye bukadar arabayı saldınızda şimdi aklınıza geldi miflonun gerekliliği..
    bunu bulanlar zırnık milleti düşünüyolarsa ben ne olayım herşey oyun düzen bize bi kazık daha girsin başka bişey yok Allah topunun cezasını versin.,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg ciler gene agliyor.
    birkac turbo dizel konusuna giydirin hemen de moraliniz duzelsin. turbo gider enjektor bozulur atmosferik gibisi yok falan yazin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    lpg ciler gene agliyor.
    birkac turbo dizel konusuna giydirin hemen de moraliniz duzelsin. turbo gider enjektor bozulur atmosferik gibisi yok falan yazin

    ne ağlıyacağız kmde 13 kuruş yakıyorum lpg 1.73 ten alıyorum gez babam gez herşeyi unutuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpgyi taktrdnz ve yeni işleteckseniz ruhsata, bir kereye mahsus sızdırmazlk istiyorlar.
    Sonrasnda sızdrmazlk yoksa hafif kusur olarak geciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    Lpgyi taktrdnz ve yeni işleteckseniz ruhsata, bir kereye mahsus sızdırmazlk istiyorlar.
    Sonrasnda sızdrmazlk yoksa hafif kusur olarak geciyor

    tankın altında miflon varmı diye bakıyor muayenede miflon yoksa ağır kusur olarak kalıyor sızdırmazlığı istemiyor miflonu istiyor miflon takılmaya gidince dönüşte sızdırmazlığıda istiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa


    quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    lpg ciler gene agliyor.
    birkac turbo dizel konusuna giydirin hemen de moraliniz duzelsin. turbo gider enjektor bozulur atmosferik gibisi yok falan yazin

    ne ağlıyacağız kmde 13 kuruş yakıyorum lpg 1.73 ten alıyorum gez babam gez herşeyi unutuyorum

    Araba km de 13 kurus yakiyor da sen bu islerin pesinden kosup ugrasirken km de kac kurus yakiyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    lpg ciler gene agliyor.
    birkac turbo dizel konusuna giydirin hemen de moraliniz duzelsin. turbo gider enjektor bozulur atmosferik gibisi yok falan yazin

    Arkadaşım km'si düşürülmüş tahminen 225bin km'de ford 1.6tdci aldı.

    alır almaz, volan baskı turbo gibi şeylere totalde 3000tl harcadı.

    50bin km sonra üst conta keçe meçe triger bilmem ne 1250tl harcadı.

    Tam adam oldu derken 10-20bin km anca kullandı bu sefer baskı balata sıyırdı. Arkadaş hoyrat kullanınca 75bin km sonra baskı balata bitmiş üstüne volan da nanay 1500tl daha gitti.

    Ancak araç eski gibi değil. Geçen dönerken stop etti Enjektörlerden dolayı imiş. Usta enjektörler gidici 300-1000tl arası fiyat verdi. açmadan bir şey diyemem dedi. Üstüne turbo da iyi durumda değil yağ akıtıyor filan.

    şu anda yaklaşık 300bin km'de...

    Bakıma gittiğim ustamın dükkanında da 1.9dci motorlu carisma vardı. 250bin km civarında idi, aracın enjektörlerinde ciddi bir problem vardı.

    Herkes sıfır dizel araba alacak kadar zengin değil. Ben lpg takılmamış ise 300bin km de olsa motoru basit bir kontrol ile iyi olduğunu görüp benzinli motor alırım ancak dizel arabayı almam. İnsanların neden 100bin km üstü dizel almak istemediği apaçık ortada...

    Bu arada lpg konusunda böyle olmasının sebebi, insanların umursamamazlıklarından. LPG'ye öcü gözüyle bakılıyor, ciddiye alınıp güzel bir düzen kurulmuş değil. Öte yandan lpg ustaları servisleri de adamı deli ediyor. Hemen bir şey olunca lpg'ye bağlanıyor falan filan...

    Gönül isterdi ki yurt dışındaki gibi mazot daha pahalı benzin daha uygun, lpg'ye gerek duyulmayacak bir ortam olsun...




  • Metalik renkli şöyle bir plaka değil mi bahsettiğiniz yalıtım malzemesi gibi birşey. Görsel var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.