Şimdi Ara

CS:GO | SteamWorkshop > Üretim ve Destek

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Bir süredir Steam Atölye için yapılan ürünleri inceliyordum. Sonunda bende bu iş için kolları sıvadım. Zaten hiç yabancı olmadığım konular olduğu için ısınmam çok kısa zaman aldı. İşin özü neredeyse hergün yada 2 günde bir birşeyler çıkarıyorum. 1 ayda 1 iş yapayım en iyisi olsun diye bakmıyorum. Sürekli birşeyler yapayım yeni şeyler yapayım ve olası çıkacak problemlere çözüm üreteyim yani kısaca ÖĞRENEYİM ve ÖĞRETEYİM istiyorum. Başlangıç için birşeyler yaptım. Sizlerle paylaşmak isterim.

    Şunuda belirtmek istiyorum. Hiç beklemediğim şekilde son yaptığım USP-S modeli RED ELITE isimli işim tutuldu. Today most popular ( günün en popülerleri ) listesinde şuan. Oy vermeyi unutmayın. ( + demiyorum, iyi yada kötü )

    Buradan sözünü vermekte isterim. Şuan dediğim gibi kısa bir acemiliği atlattım ve "Türkçe" kaynak olmadığını farkettim bu konuda. Herkes benim kadar alışkın değildir. Ne bileyim terimleri bilmez en kötü. İngilizcesi kötüdür veya ilk defa yapacaktır. Bunları düşünerek bir ders dizisi hazırlamak istiyorum.

    ----------------// edit //----------------
    Ders içeriği için bakabilirsiniz.. ==>
    Ders içeriği :
    Genel :
    1- Maya'da modelleme örneği açılacak, uv map çıkarılacak, uv mapa kaplama oturtulacak. ( Teknik )
    2- Uv map uygulama teknikleri anlatılacak. Örneklendirilecek. Uygulanacak.
    3- Modele kaplama atılacak. Final hali sunum edilecek. ( Maya, photoshop kullanıldı )
    4- Olası yanlışlar bilinçli yapılacak. Nasıl düzeltileceğini anlatılacak. ( buraya kadar olan bölüm için )
    --> Basit ( İsteyen dilerse 1den 7ye kadar izleyecek. )
    5- Cs:Go'dan bir silah seçilecek, incelenecek, modeline ve uv mapına bakılacak.
    6- Basitçe bir görsel oturtulacak.
    7- Bitişe kadar anlatılacak. ( Atölyede paylaşıma kadar )
    --> Ayrıntılı ( İsteyen dilerse 1den 14e kadar izleyecek. 5 6 7 yi atlayabilir. )
    8- Cs:Go'dan bir silah seçilecek, incelenecek, modeline ve uv mapına bakılacak.
    9- Birden çok kaplama dosyası komplike olarak çalışılacak.
    10- Silahımıza göre kaplama yapacağız. Çizceğiz. ( Illustrator çizimi )
    11- Ayrıntılı olarak editlenecek ( 3D-Coat )
    12- Değişik açılardan, farklı ışık açısı altında render alınacak.
    13- Sunuma hazır hale getirilecek.
    14- Atölyede paylaşılacak.

    ----------------// edit //----------------

    ----------------// edit 2 //----------------
    GENEL DERS İÇERİĞİ TANITIM VİDEOSU

    ----------------// edit 2 //----------------

    ----------------// edit 3 //----------------
    DERS-1 | UV MAP HAKKINDA


    DERS-2 | UV MAP'A KAPLAMA ATMAK

    ----------------// edit 3 //----------------

    Ders konusundaki düşüncelerinizi bildirirseniz çok sevinirim. Talebe göre birşeyler yapmak istiyorum.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    Bu arada diğer işlerime buradan ulabilirsiniz. ==>
    Son yaptığım ( Oturaklı bir iş. )
    USP-S | RED ELITE :http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=469950970
     CS:GO | SteamWorkshop > Üretim ve Destek

    İkincisi ( Programa alışma sürecim.. )
    FIVE-SEVEN | ORANGE WAR :http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=469659636
     CS:GO | SteamWorkshop > Üretim ve Destek

    İlk yaptığım ( Acemice ve beğenileceğini düşünmedim. )
    P250 | LEATHER LUX :http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=468575451

     CS:GO | SteamWorkshop > Üretim ve Destek
    -----------------------------------------------------------------------------------------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkydz -- 30 Haziran 2015; 22:41:36 >







  • Destek veriyorum hocam. Benimde kafamda bir ak-47 var gecenlerde photoshoptan gercege aktardim elimde gorseli var fakat vtf falan beceremiyorum.

    Photospotan ziyade bu vtf duzenleme default vtfyi dosyalardan cikarma ve workshop_benchteki onca degerin aciklamasini yaparsaniz daha yarsrli olur dusuncesindeyim. Bu tur islere girisen birisi zaten anliyordur photoshoptan vs. Bu arada anlatimda kiytirik jpgyi vtfye cevirip uygulamayinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desteğin için teşekkürler.
    Bu yazdığına çok alındım yanlız Ben burada büyük bir desten bahsediyorum. "12 yaşındaki kardeşimin bir jpg yi alıp direk oyuna atıp hadi kaplama yaptım beğenin videoyu" durumunu yaşatmayacağım.
    Madem öyle ders içeriğini paylaşıyorum ve editliyorum :) Daha önceden not almıştım.


    Ders içeriği :
    Genel :
    1- Maya'da modelleme örneği açılacak, uv map çıkarılacak, uv mapa kaplama oturtulacak. ( Teknik )
    2- Uv map uygulama teknikleri anlatılacak. Örneklendirilecek. Uygulanacak.
    3- Modele kaplama atılacak. Final hali sunum edilecek. ( Maya, photoshop kullanıldı )
    4- Olası yanlışlar bilinçli yapılacak. Nasıl düzeltileceğini anlatılacak. ( buraya kadar olan bölüm için )
    --> Basit ( İsteyen dilerse 1den 7ye kadar izleyecek. )
    5- Cs:Go'dan bir silah seçilecek, incelenecek, modeline ve uv mapına bakılacak.
    6- Basitçe bir görsel oturtulacak.
    7- Bitişe kadar anlatılacak. ( Atölyede paylaşıma kadar )
    --> Ayrıntılı ( İsteyen dilerse 1den 14e kadar izleyecek. 5 6 7 yi atlayabilir. )
    8- Cs:Go'dan bir silah seçilecek, incelenecek, modeline ve uv mapına bakılacak.
    9- Birden çok kaplama dosyası komplike olarak çalışılacak.
    10- Silahımıza göre kaplama yapacağız. Çizceğiz. ( Illustrator çizimi )
    11- Ayrıntılı olarak editlenecek ( 3D-Coat )
    12- Değişik açılardan, farklı ışık açısı altında render alınacak.
    13- Sunuma hazır hale getirilecek.
    14- Atölyede paylaşılacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UtkuYildiz95

    Desteğin için teşekkürler.
    Bu yazdığına çok alındım yanlız Ben burada büyük bir desten bahsediyorum. "12 yaşındaki kardeşimin bir jpg yi alıp direk oyuna atıp hadi kaplama yaptım beğenin videoyu" durumunu yaşatmayacağım.
    Madem öyle ders içeriğini paylaşıyorum ve editliyorum :) Daha önceden not almıştım.


    Ders içeriği :
    Genel :
    1- Maya'da modelleme örneği açılacak, uv map çıkarılacak, uv mapa kaplama oturtulacak. ( Teknik )
    2- Uv map uygulama teknikleri anlatılacak. Örneklendirilecek. Uygulanacak.
    3- Modele kaplama atılacak. Final hali sunum edilecek. ( Maya, photoshop kullanıldı )
    4- Olası yanlışlar bilinçli yapılacak. Nasıl düzeltileceğini anlatılacak. ( buraya kadar olan bölüm için )
    --> Basit ( İsteyen dilerse 1den 7ye kadar izleyecek. )
    5- Cs:Go'dan bir silah seçilecek, incelenecek, modeline ve uv mapına bakılacak.
    6- Basitçe bir görsel oturtulacak.
    7- Bitişe kadar anlatılacak. ( Atölyede paylaşıma kadar )
    --> Ayrıntılı ( İsteyen dilerse 1den 14e kadar izleyecek. 5 6 7 yi atlayabilir. )
    8- Cs:Go'dan bir silah seçilecek, incelenecek, modeline ve uv mapına bakılacak.
    9- Birden çok kaplama dosyası komplike olarak çalışılacak.
    10- Silahımıza göre kaplama yapacağız. Çizceğiz. ( Illustrator çizimi )
    11- Ayrıntılı olarak editlenecek ( 3D-Coat )
    12- Değişik açılardan, farklı ışık açısı altında render alınacak.
    13- Sunuma hazır hale getirilecek.
    14- Atölyede paylaşılacak.

    Ozur diliyorum hocam bu kadar kapsamli oldugunu bilmiyordum ben bir videoluk dusunmustum siz seri yapmisiniz bunlarin uzerine forumdan bir skin secilmezse yazik olur artik
    Bu dedikleriniz bayagi uzun bir macera olacak kac gunde bitirmeyi dusunuyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Canının sağlığı derim :) Umarım buradan birşeyler çıkarırız. Baktık sayı arttı güzel bir kulüp kurulabilir.
    Ya aslında basit birşey istemiyorum. Videoyu açıp eee napıyoduk, şunumu açsam bunumu yapmak istemiyorum. Planlı programlı gidip güzelce işin içinden cıkıcam :)
    Videoları çektikten sonra montajlaması ve yüklemesi anlatmak kadar uzun sürecek gibi. Zaman için birşey diyemiyorum. Tamamen topluluğun isteğine kalmış. Tüm seriyi çekip tek video atabilirim. Tüm seriyi çekip parça parça atabilirim yada günde bir - 2 günde bir tek tek atabilirim çektikçe. Tamamen size bıraktığım bir nokta :) Fakat bana soracak olursan, tüm seriyi çekip parça parça ( 3 yada 4 parça ) atmak :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkydz

    Canının sağlığı derim :) Umarım buradan birşeyler çıkarırız. Baktık sayı arttı güzel bir kulüp kurulabilir.
    Ya aslında basit birşey istemiyorum. Videoyu açıp eee napıyoduk, şunumu açsam bunumu yapmak istemiyorum. Planlı programlı gidip güzelce işin içinden cıkıcam :)
    Videoları çektikten sonra montajlaması ve yüklemesi anlatmak kadar uzun sürecek gibi. Zaman için birşey diyemiyorum. Tamamen topluluğun isteğine kalmış. Tüm seriyi çekip tek video atabilirim. Tüm seriyi çekip parça parça atabilirim yada günde bir - 2 günde bir tek tek atabilirim çektikçe. Tamamen size bıraktığım bir nokta :) Fakat bana soracak olursan, tüm seriyi çekip parça parça ( 3 yada 4 parça ) atmak :)
    Konu hit almıyor. İlgisizmiyiz neyin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkydz

    Konu hit almıyor. İlgisizmiyiz neyin :)

    Alıntıları Göster
    bende destekliyorum dostum kolay gelsin hoş işlerin var
    peki birşey sorucam eğer senin yaptığın skin seçilirse sana bir katkısı varmıdır acaba manevi duygu dışında
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sate

    bende destekliyorum dostum kolay gelsin hoş işlerin var
    peki birşey sorucam eğer senin yaptığın skin seçilirse sana bir katkısı varmıdır acaba manevi duygu dışında

    İtemi markette satarken kesilen %15 komisyonun %3 u skin yapimcisina gidiyor diye biliyorum. %3 kucuk gelebilir ama sadece atomic alloyun gorevde kullanilmisi gunde 2000 satiliyor 8 tlden buda skin yapimcisina 480 tl demek sadexe ftden daha bunun mwsi fnsi stattraklari var. Atomicin yapimcisi faceit sanirim gunluk 2000 tl falan aliyor steamden.
    Hesap dogru mu bilmiyorumda %15 komisyonun ,%9 valve %3 csgo , %3 skin yapimcisi diye parcalandigini okumustum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S,W,A,T

    quote:

    Orijinalden alıntı: sate

    bende destekliyorum dostum kolay gelsin hoş işlerin var
    peki birşey sorucam eğer senin yaptığın skin seçilirse sana bir katkısı varmıdır acaba manevi duygu dışında

    İtemi markette satarken kesilen %15 komisyonun %3 u skin yapimcisina gidiyor diye biliyorum. %3 kucuk gelebilir ama sadece atomic alloyun gorevde kullanilmisi gunde 2000 satiliyor 8 tlden buda skin yapimcisina 480 tl demek sadexe ftden daha bunun mwsi fnsi stattraklari var. Atomicin yapimcisi faceit sanirim gunluk 2000 tl falan aliyor steamden.
    Hesap dogru mu bilmiyorumda %15 komisyonun ,%9 valve %3 csgo , %3 skin yapimcisi diye parcalandigini okumustum.

    Alıntıları Göster
    Destekliyorum dostum!

    Bu arada bir sorum olacak. Vergi zamazingosunu nasıl hallediyoruz? Bir ara bende kalkışmıştım skin tasarımına da bayağı bayağı belgeli melgeli şeyler istiyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tufty TheSINGER

    Destekliyorum dostum!

    Bu arada bir sorum olacak. Vergi zamazingosunu nasıl hallediyoruz? Bir ara bende kalkışmıştım skin tasarımına da bayağı bayağı belgeli melgeli şeyler istiyordu.

    Alıntıları Göster
    Sırayla soruları cevaplıyayım.
    @sate
    Hocam maneviyat dışında pek bir kazancım olacağını düşünmüyorum. Fakat eğer swat'ın bahsettiği tarzda bir gelir elde etme şansım olursa ki çok uzun vadede olacağını düşündüğüm; çekiliş vesaire tarzı forum içi şeyler düşünürüm elbet. O gelen parayıda oraya gömmüş olurum. En azından bir miktarını. Fakat dediğim gibi benim amacım ben öğrenirken sizede öğretmek. Hemen para para para işine ne yazıkki giremiyoruz :)

    @S,W,A,T
    Tam olarak emin değilim ama çok ufak bir miktar kazanılıyor. Buda uzun vadede artış gösterecek bir miktar zaten :)

    @Tufty TheSINGER
    Geldik senin soruna. Hocam steam'ın tutumu şu yönde. Eğer diyo atölyeye bir öğe koyacaksan, ve para kazancam ben diyorsan bana sağlam iletişim adresiyle gel. E tabi ödeme için düzgün bir hesap.. Ve en önemlisi bunun vergilendirmesini yapmak istiyor. Şimdi burada ince bir ayrıntı var. Vergiyi steam kesmiyor. Devlet tarafından, stopaj dönemlerinde toplam market kazancından kesiliyor. Steamda bunun bize düşen kısmını kazancımızdan kesmiş oluyor zaten.
    Kıl tüy yün dolu bir sistem yapmışlar öncelikle onu söylemek lazım. Çok çok ileri seviye bir ingilizce gerekiyor. İnanın bazı kelimeleri onlar bile açıklamak durmunda kalmışlar :) Şimdi durum şöyleki bizim Türkiyede birşeyden kazanç elde etmemiz durumunda vergi kesiliyor ve birer vergi numaramız (bireysel) var ise bu arkadaşlarda onu istiyor. Adına ITIN (Individual Taxpayer Identification Number) demişler. Fakat bir sorun var biz amerikan vatandaşı değiliz ???? 2 yol var birisi ingilizce bilgimiz yetersizde Türkiyede hizmet veren IRS ofisi ile görüşüyoruz. burada.. yada ingilizcemiz iyiyse girişiyoruz işin içine.. Seçeneklerin arasında amerikan vatandaşı değilim / amerikada yaşan yakınım yok seçeneğini seçmek gerekiyor. Bayağı bi beyin mıncıklayan bir sistemi var. Başarıyla geçmişliğim var :)
     CS:GO | SteamWorkshop > Üretim ve Destek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkydz -- 28 Haziran 2015; 15:22:38 >




  • Teşekkürler hocam bilgilendirdiğin için yolun açık olsun.
    Eğer öğretici videolarından birşeyler kapabilirsem güzel işler çıkartırım kanaatindeyim 5-6 sene sağlam graffiti ile uraştım renkler linelar kalıplarda ve tabiiki stilde iddalıyım güzel işler çıkartırım kanaatindeyim ama zahmetliymiş steam prosesleri.
  • sate kullanıcısına yanıt
    İyi dileklerin için teşekkür ederim.
    Umarım. Hep benci olmadım bu zamana kadar, olmamda :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkydz

    İyi dileklerin için teşekkür ederim.
    Umarım. Hep benci olmadım bu zamana kadar, olmamda :)
    türkçe bir kaynak eksikliği var bu konuda. kapsamlı rehber olursa çok yararlı olur hevesli ama tecrübe ve bilgi eksikliği olan arkadaşlar için. konuyu takipteyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktwitter

    türkçe bir kaynak eksikliği var bu konuda. kapsamlı rehber olursa çok yararlı olur hevesli ama tecrübe ve bilgi eksikliği olan arkadaşlar için. konuyu takipteyim

    Alıntıları Göster
    Ben de takipteyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grimp

    Ben de takipteyim

    Alıntıları Göster
    Genel serinin tanıtım videosunu ekledim. Edit 2 bölümünde bulabilirsiniz. Kanalı ve oynatma listesini görmüş olun bu arada. Oraya ekleyeceğim. Ses konusunda bu elimdeki en iyi ihtimali, sorun çıkarmaz umarım.
    Not : Konuşmam bu kadar hızlı değil. Tek tek konuşuyorum normalde o yüzden çok uzadı. Bende "eeeee" "şimdi şöyle yapıyoruz" kısımlarını kestim. Kısa tuttum diyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkydz

    Genel serinin tanıtım videosunu ekledim. Edit 2 bölümünde bulabilirsiniz. Kanalı ve oynatma listesini görmüş olun bu arada. Oraya ekleyeceğim. Ses konusunda bu elimdeki en iyi ihtimali, sorun çıkarmaz umarım.
    Not : Konuşmam bu kadar hızlı değil. Tek tek konuşuyorum normalde o yüzden çok uzadı. Bende "eeeee" "şimdi şöyle yapıyoruz" kısımlarını kestim. Kısa tuttum diyelim.


    Alıntıları Göster
    Dostum konun çok iyi olmuş. Ben görsellik ve renkler konusunda takıntılıyımdır. Çok severim özelliştirmeleri. Bu arada M4A1-S TGA dosyası sizde varsa link atar mısınız??




  • AreYouReady A kullanıcısına yanıt
    Teşşekürler hocam. Eksik olma

    M4A1-S için TIKLA BANAAAAA :)

    TAMAMI İÇİN İSE BUNAAAAAAAAAA TIKLA :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UtkuYildiz95

    Teşşekürler hocam. Eksik olma

    M4A1-S için TIKLA BANAAAAA :)

    TAMAMI İÇİN İSE BUNAAAAAAAAAA TIKLA :)


    Allah sizden razı olsun. Sonunda. Sırf bunun için bilgisayar virüs girmişti ya.

    ÇOK teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AreYouReady

    quote:

    Orijinalden alıntı: UtkuYildiz95

    Teşşekürler hocam. Eksik olma

    M4A1-S için TIKLA BANAAAAA :)

    TAMAMI İÇİN İSE BUNAAAAAAAAAA TIKLA :)


    Allah sizden razı olsun. Sonunda. Sırf bunun için bilgisayar virüs girmişti ya.

    ÇOK teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    DERS 1 ve DERS 2 eklendi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkydz

    DERS 1 ve DERS 2 eklendi.

    Alıntıları Göster
    Video güzel ve eğitici. Sorun photoshop kenarları ekrana sığmıyor gibi. Bide sesin sanki boğuk gibi

    Onun dışında güzel video abi...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.