< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Cupra Formentor ANA KONU (101. sayfa)
-
-
Sargı o ekstra tuşların elektrik tesisatı/ iletimi içinquote:
Orijinalden alıntı: Car Lover
Sargı mekanizması ne için? Bu direksiyondan çalıştırmalı tuşların sadece 2.0 VZ lere takılabileceğini okumuştum bir yerde.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sağolasın hocam ortalama fiyatlar 40-45 arası değişiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Travel assist de var direksiyonda. Kodlanırsa belki değer. Ama garanti işleri sıkıntı tabi ki…quote:
Orijinalden alıntı: byfataSağolasın hocam ortalama fiyatlar 40-45 arası değişiyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
yeni formentor vz line icin ne fiyat veriyorlar bilgisi olan var mi? liste fiyati 2.5 milyon oldu ama indirim yapiyorlar degil mk
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kablosuz full link olmayan aracı olan var mı yada sorun yaşayan? Kablo bağlayın diyor aa yada carplay için kablo olmadan çalışmıyor. Araç 2021, yazılımı da 1969 en günceli sanırsam.
Redditte vs obd11 ile kolayca açılabildiği yazılmış ama bana enteresan geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaslar bi akıl verin ne olur. Ekimde sifir C4 aldim. En dolusu. araba az yakiyor, Ama çok kaçamiyor. suspansiyon harika, yumusacik. Şanziman sorunsuz, eat8. Ancak Elime biraz para geçti, kaşınmaya basladim.
Tam makyajli 508'e sulandım ki, üretimi durmuş. vazgeçtim. 408 alayim dedim şöyle gt paketlisinden. kayış yagin icinde dönuyor, 1.2 motror 130 hp hırıltı mı dinleyeceksin gene, yok şu yok bu dediler. haklilar. Vazgeçtim.
Sonra sizin arabayi farkettim. 4 silindir. 150 hp. Arkalar bagimsiz süspansiyon. Bunlar 408 e göre artilari. ve önemli artılar.
408'in artilari ise malzeme kalitesi, daha gelişmiş multimedya sistemleri, yalitim, şanziman sorunsuzlugu, daha geniş bagaj ve ic kabin, masajlı vs agr onayli koltuklar.
Tasarim görecelidir, ikisi de ayrı güzel bence.
Fakat sizin arabanin 4 silindir ve 150 hp olmasi ve arka bagimsiz suspansiyonun verdigi yol tutuş kalitesi çok çeldirici.
Yorumlara baktim, burada ve ekşide. Aklima bir konu fena takildı: Yalıtım! benzinli golf 8 ve C4'ten sonra çok sıkıntı yaşar miyim. Kabin gürültüsü abartiliyor mu?
Selamlar saygilar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dokuz Kavaklar -- 3 Eylül 2024; 0:11:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
C.tesi teslim aldım 2.232.000 TL. Maslakta isteğim renk kalmamıştı siyah ve bişi mavisi 2.225.500 son fyat verdiler. Söylenen o ki elde kalan stoklar bitince +135.000 TL fiyata ekleneceği.
-
WhatsApp grubumuz aktif ve anlık paylaşımlar yapıyoruz. Herkesi bekleriz. Gözden kacmamasi için ara ara yazıyorum bu şekilde.
bit.ly/CupraFormentorTR
chat.whatsapp.com/BfYVbWl2OUJIIxgUCZu3vQ
-
makyajlı kasanın görüntüsüne ısınamadım eski kasayı alacam sanırım inşallah.
-
hocam keyfiniz bilir ama sadece dış görünüş olarak bakmamak lazım. makyajlı kasada bazı iyileştirmeler var. onları da göz önüne alın.
-
ne gibi iyileştirmeler acaba? konfor odaklı mi yeni arac ben deneyemedim. Benim bildigim burada en cok yazilan sunroof paneli ayni düşük pakette sunroof opsiyonlu olmus galiba
sonucta eski ile yeni ayni fiyat değilse bu fiyat farkina degiyor mu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostlar 2020 fr leonum vardı 60 binde hatasız sattım şimdi formentor bakıyorum makyajsız kasanın premiumu ile yeni kasanın standart donanımı fiyatları birbirine yakın sizce hangisini tercih etmeli? Birde ilanlar garip kimse 5-10 liradan fazla pazarlık payı bırakmıyor…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
merhaba herkese,
bende 2016 1.4 tsi 125 ps passat aracımı satıp, 2023 premium paket ile kabileye katıldım.
yaklaşık 750 km yol yaptım, passata göre çok kısa ilk izlenimim;
yol tutuş ve hızlanma olarak passattan daha iyi, teknoloji olarak zaten 7 yaş daha genç o kısma girmeye gerek yok.
konfor ve izalasyon olarak passat daha iyi. tam olarak söylemek gerekirse passat yaylanan, cupra zıplayan bir araba.
hepimize kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
-
hocam ben cupra sahibi değilim sadece eski kasada kısa bir sürüş yapmıştım o yüzden değerlendiremem ama bildiklerim yeni kasadaki değişiklikler şöyle;
- multimedia ekran büyümüş
- klima kumanda paneli ışıklandırılmış (çok şikayet edilen bir konu)
- tsi yerine e-tsi motora geçilmiş (bildiğim kadarıyla 100 km.2de 0,5 lt. yakıt tasarrufu sağlıyor)
- opsiyon olarak sunulan bucket tip elektrikli hafızalı koltuk ve matrix farlar standart olmuş.
- iç mekanda (orta konsol) kalite artırılmış.
unuttuklarım ya da bilmediklerim olabilir. özelikle yalıtım konusunda iyileştirme var mı bilmiyorum.
ama bence mat renkler ve bakır alaşım jantlar gelseydi daha güzel olurmuş. bir de fiyat konusu var, çok kısa zamanda hemen zam yaptılar, gerçi hala eski fiyattan alınabiliyormuş sanırım.
-
Hafızalı bucket koltuk ve matrix standart değil hocam. Vz line da var bu donanımlar..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Makyajlı versiyonda DCC mevcut, makyajsızda nadiren geliyordu.
Makyajlı versiyonda kör nokta uyarı sistemi, otomatik park, navigasyon gibi özellikler maalesef kırpılarak gelmiş.
Yalıtım ise, iki aracı da kullananların söylediğine göre aynı kalmış, ki bu da eksi bir durum.
Orta konsoldaki vites kolunun yan tarafları dikişli deri oldu, makyajsızda bu kısımları aynen yaptıranlar vardı.
Sennheiser müzik sistemi geldi ama amplifikatör bagaja konulunca bagaj hacmi azaldı. Beats ile karşılaştırmak gerekli.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
haklısınız hocam, ben dolusunu (vz line) düşünerek yazmıştım.belirtmemişim.
-
Cam tavan, katlanır ayna, adaptif hız sabitleyeci, ısıtmalı direksiyon da eski kasada standarttı diye hatırlıyorum. Bunların hepsini vz line paketine eklemişler. Giriş paketini boşaltmışlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DivingDeep -- 9 Eylül 2024; 21:21:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X