Annemin kullandıgı Opel Frontera son zamanlarda gene hararetli calısmaya baslamıstı. Sebebi basit, hem radyatorun tepesinde ufak bir catlak var, ordan su kaybediyor, hem de kalorifer radyatorunun oradan su kaybediyor. Sogutma sistemi de cok basınclı oldugu icin ufak kacaklar ciddi sorunlar yaratıyor... Neyse sorun bu degil. Arac Tunus'da giderken yogun trafikte gene hararet yapmıs. Ama tehlikeli duzeye hic cikmiyor hararet... Ust sınırın hemen altında calısıyor... Arac bir sura oyle calısınca annem guvenemeyip saglam bir yere park etmis aracı, aracı kapar kapamaz alarm otmeye baslamıs. Mars basınca susuyor, kontagı cevirince bagırıyor. Farlar yanmıyor, vesaire... Aracın akusunu sokmusler oyle bırakmıslar arabayı... Ben gittim ve uzun suren deneme ile gozlemledigim: Aracın su deposunun onunde sigortalar mevcut... Buharlasan su kaputta soguyup sigorta kutusunun icine akmıs... Kısadevre sonucu iki uc sigorta patlamıs, Onları degistirdim, sorun bitti... Ama anlayamadıgım, hangi zihniyet su deposunun dibine sigorta kutularını koyar? Nasıl bir muhendisliktir? Arabada yer olmasa hadi neyse, dev gibi kaput, bir suru bos yer var, yer mi kalmadı?? 2 haftada anca suyunu bitiren bir araba bu, yani inanılmaz boyutlarda buharlasma da soz konusu degil... kaldı ki buharlasmanın cogu radyatorlerden oluyor... Sinirim bozuldu...
pajero ve fronteranin sorunli bir jip oldugunu duymustum (malesef)
Dostum diğer yorumlarından da okuduğuma göre bu araçtan bayağı çektiniz, tekrar geçmiş olsun
Sagol! Bakalım daha neler cıkarıcak... Saab'ı satmicak olsak bunu satıp Subaru Legacy almak var ama... Aynı anda iki araba yenilemek de ayıp olur...