Şimdi Ara

Cvt d de iken geri kacirma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
5.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar. Cvt li yarisim var. park ederken vites d de iken frenden ayagi cekip Gaza basana kadar bir 30-40 cm geri gitti araba rampadan dolayi. Bu durum sanzimanda ilerde sorun yaratir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    CVT Şanzımanda Geri Kaçırma Konusu

    CVT Şanzıman Nedir?

    CVT (Sürekli Değişken Transmisyon), torku ve devir hızını kademesiz olarak değiştiren bir otomatik şanzıman türüdür. Geleneksel dişli kutularından farklı olarak CVT şanzımanlarda sabit oranlar yoktur.

    CVT Şanzımanda Geri Kaçırma

    CVT şanzımanlar, yokuş aşağı inerken veya ağır yük çekerken geri kaçırma yaşama eğiliminde olabilir. Bunun nedeni, CVT şanzımanların motor freni etkisini sağlayan dişli oranı azaltma yeteneğinin sınırlı olmasıdır.

    CVT Şanzıman Yokuşta Kaydırır mı?

    Evet, CVT şanzımanlar yokuşta kayma yaşayabilir. Bu, özellikle dik yokuşlarda ve ağır yükler taşırken belirginleşir. Kaymayı azaltmak için yokuş aşağı inerken "L" (düşük) konumuna geçilmesi önerilir.

    CVT Şanzımanın Ömrü

    CVT şanzımanların ömrü, bakım ve sürüş alışkanlıklarına bağlı olarak değişir. Genellikle düzenli bakımla 150.000-250.000 km arasında bir ömre sahiptirler.

    CVT Şanzımanın Dezavantajları

    • Bazı sürücüler, CVT şanzımanların geleneksel otomatik şanzımanlara kıyasla daha az sportif bir sürüş deneyimi sunduğunu belirtir.
    • CVT şanzımanların onarımı, geleneksel otomatik şanzımanlara göre daha pahalı olabilir.

    CVT Şanzıman Kullanan Araçlar

    CVT şanzımanlar, çeşitli araç modellerinde kullanılmaktadır, bunlar arasında:

    • Honda Civic
    • Toyota Corolla
    • Nissan Sentra
    • Mitsubishi Outlander
    • Subaru Impreza

    CVT şanzımanlar yakıt verimliliğini artırmak için tasarlanmıştır ve tipik olarak geleneksel otomatik şanzımanlara göre daha iyi yakıt tüketimi sağlarlar. Ancak, geri kaçırma eğilimleri ve yüksek onarım maliyetleri gibi bazı dezavantajları da vardır. Bu faktörleri göz önünde bulundurarak, CVT şanzımanın sizin için doğru seçim olup olmadığına karar verebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yok hocam yaratmaz çok dik yokuşta kaydırır bunu Yokuş Kalkış sistemiyle halledersin frene sert basarak eğer varsa corolladaki gibi çok kayarsa stop eder araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokuş kalkış destek sistemi yoksa üşenme el freni kullan dik yokuşlarda.
  • akrabamın aynı vitesi kullanan jazz ı var
    geçen yıl geri kaçırmaya başladı hemen ardından fren arızası çıkarınca mecbur servise götürdü
    vites ve fren toplam 1000 lira masraf çıkardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cvt şanzımanda tork konvertör var . bu ne demek sürekli lastiğe güç aktarımı var. normal yokuşlarda araç kaçmaz . fakat çok dik yokuşlarda geri kaydırma yapar .çünkü kalkış desteği yoktur. önemli noktalardan biride . araç d konumundan hemen (tam durmadan ) r atarsan yokuş az olsada geri kaçar.
    tavsiyem 2 sn kadar ayağın frende beklemen .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selim82 -- 20 Mart 2015; 11:15:36 >
  • Barbaros91 B kullanıcısına yanıt
    hocam cok tsk ederim. o an hemen Gaza basip onledim geriye kacirmayi. aama iste icim rahat etmedi. Malum Cvt sistemine 40 bin lira filan diyorlar. araba daha 140 km de. uzerine titriyorum.
    benim anlamaya calistigim sey 2015 model arabada vites d de iken boylesi ufak geri kacirmayi tolere edip etmeyecegi durumu. insallah sorun olmamistir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İ20 D-CVVT mi Düz i 20 Mi ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.