Şimdi Ara

D Sınıfı Sedan Tercih Etmek İstiyorsanız VW Passat Alternatifsiz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
2
Favori
4.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sadece passat icin değil, şahsi kanaatim; orta alt düzey performans sunan 1.6lt D sınıf bir araca 150 bin küsürlerde bi para vermek israftır.



    55-60 bin TL civarına 2009 ve sonrası Accordlar var. Lpg li binin.



    Biraz performans meraklıları için atıyorum 2lt benzinli Mondeolar var. Hem geniş hem 240 beygir. 🙄 70 bin tl civarına temizi bulunur.

    Yoldaki tüm bilindik motorlara karşı üstünlük sağlar. Bmw ve Merc 'lerin içindekileri ağlatır. 😅

    Kredi kullananlar icin diyorum, atıyorum 60 bin TL icin 48 ay boyunca ödenen kredi faizini kenara koysanız dizel benzinli farkı çıkar.

    Sıfır araç zengin olmayanlar için lükstür bu coğrafyada...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 28 Ağustos 2017; 22:17:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci el mondeo, avensis, accord, b6 kasa passat, benim aldığım gibi b8 kasa a4 alın o kadar para vermeyin günah valla bir araba da devlete hediye ediyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Sadece passat icin değil, şahsi kanaatim; orta alt düzey performans sunan 1.6lt D sınıf bir araca 150 bin küsürlerde bi para vermek israftır.



    55-60 bin TL civarına 2009 ve sonrası Accordlar var. Lpg li binin.



    Biraz performans meraklıları için atıyorum 2lt benzinli Mondeolar var. Hem geniş hem 240 beygir. 🙄 70 bin tl civarına temizi bulunur.

    Yoldaki tüm bilindik motorlara karşı üstünlük sağlar. Bmw ve Merc 'lerin içindekileri ağlatır. 😅

    Kredi kullananlar icin diyorum, atıyorum 60 bin TL icin 48 ay boyunca ödenen kredi faizini kenara koysanız dizel benzinli farkı çıkar.

    Sıfır araç zengin olmayanlar için lükstür bu coğrafyada...

    türkiye'de sıfır araç alacak orta sınıf bir insan 2.0 araca bakmaz. mondeo dizel'in otomatiği yok. avensis benzinli atmosferiğinin başlangıç fiyatı passat'tan 2bin tl yüksek. 1.6 dizel otomatik veya tasarruflu benzinli istersen en iyi seçenek passat.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Üstad, ben sıfır aracın bu coğrafyada lüks olduğunu düşünüyorum.



    Passat bir kere burada çok tercih edildiği için fiyatı normalin üzerinde.

    O yüzden Lpg li Accord 2.0 dedim.



    Az binen ve gercekten performans isteyen 240ps lik benzinli Mondeo alabilir.



    Dizel otomatik isteyene.de 2.elde pek çok secenek var.

    Seven 3-5 fazla verir Passatta alır. Satarken de ona göre pahalı satar. Problem yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 29 Ağustos 2017; 22:29:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupada da özellikle variant'ı açık ara satış lideri. Müşteri aşırı muhafazakar davranıyor bu sınıflarda, diğer araçlar umurlarında bile olmuyor, direk gidip Passatı alıyorlar. Bir sürü ticari şirket alımı vs de var. Amerikada da aynı durum camry ve accord için geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Üstad, ben sıfır aracın bu coğrafyada lüks olduğunu düşünüyorum.



    Passat bir kere burada çok tercih edildiği için fiyatı normalin üzerinde.

    O yüzden Lpg li Accord 2.0 dedim.



    Az binen ve gercekten performans isteyen 240ps lik benzinli Mondeo alabilir.



    Dizel otomatik isteyene.de 2.elde pek çok secenek var.

    Seven 3-5 fazla verir Passatta alır. Satarken de ona göre pahalı satar. Problem yok.

    son üç aracım sıfır ve bu durumdan çok memnunum. 2 senedir benzin koyup gidiyorum son aldığım araçla. 2. el 6-7 araç değiştirdim, çok üzdü beni 2. eller.


    passat sadece burda değil, tüm avrupa'da sınıfının en çok tercih edilen modeli. kardeşim almanya'da yaşıyor ve eşinde passat var. passat sıfır olarak da 2. el olarak da orda da daha pahalı. turbo benzinli passat başlangıç fiyatı atmosferik avensis'ten 2.bin, turbo mondeo ve insignia'dan 20bin daha ucuz. şimdi passat'ın fiyatı normalin üstünde mi? bence çok iyi.


    2.0 aracın sadece yakışı değil (lpg asla düşünmem) vergisi de fazla.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Bence tercih meselesi.

    Siz Passatı sevmişsiniz ve cazip geliyor.



    Hiç bir zaman sıfır düşünmüyorum. (Sadece 13 sene evvel aldığım ilk aracım sıfır idi.)



    Sıfir Passatın yarı parasına en az 1 üst sınıf, ve kabaca 2 kat fazla beygirli araçları tercih etmek beni çok daha mutlu ediyor.



    Araç değerine göre aldığım donanım ve beygir 2.el premiumlarda inanılmaz yüksek. Aldığım düşük miktarlı krediden dolayı ödediğim düşük vade farkı da yanıma kâr kalıyor. Ayrıca arabaya finansal olarak fazla para bağlamamış da oluyorum. 🖒



    Mtv desen zaten 10 yaşın uzerindeki araçlarda oldukça düşüyor.

    Napalım, 2.elde biraz seçici olmak gerekiyor. Servisten sıfır araba almak gibi güvenli değil tabiki. Arada arızalar da olmuyor değil. O da gülün dikeni. İyi, güvenilir bir usta önemli oluyor. Yapacak bir şey yok.



    Siz de öyle mutluysanız, uğurlar olsun. Dediğim gibi tercih meselesi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 29 Ağustos 2017; 23:38:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Passatın filodan çok satıldığı falan yok, parası olanın öoğuda mazdaymış şuymuş buymuş bakmıyor D sınıfında,passat sınıfının referans aracı ve evet rakibide yok,super B yi 100 km karma uzun yol şehir içi performans kullanın donra passatı kullanın aradaki farkı anlarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    Passatın filodan çok satıldığı falan yok, parası olanın öoğuda mazdaymış şuymuş buymuş bakmıyor D sınıfında,passat sınıfının referans aracı ve evet rakibide yok,super B yi 100 km karma uzun yol şehir içi performans kullanın donra passatı kullanın aradaki farkı anlarsınız

    Yapma gozunu seveyim , sanziman hatasinin arkasinda durmayan bir disb.

    Passat fiyatini hakeden bir arac degil

    Premium degil hic bir zamanda olamaz



    D segmentinde arac alicak olsam siralamam su sekilde olur



    3 serisi > c serisi > talisman > mondeo > s60 > audi a4



    Dikkat edersen passat bahsetmedim bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alternatifsiz diye bişey yok, ben olsam mazda6 ya da mondeo bakardım hatta 508 bile bakardım... Passat iyi bi araç olabilir fakat servis hizmet kalitesi kötü, aracın arızası trim sesiyle ilgili yazılıp çizilen bir sürü şey var, dsg şaibeli, garanti 2 yıl. Bunlar varken tipine albenisine kanıp passat almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oo geleneksel passat alacak parası olmayıp da passatı en çok kim gömebilir olimpiyatları başlamış bütün yarışmacı arkadaşlara başarılar Yazık size ne diyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl alternatifsiz ben Talisman-Mondeo-Insignia-Passat arasında kalıp Talismanı seçtim en yakin ikinci seçeneğimde Insignia idi oda olmazsa Mondeo düşünüyordum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • balikcibili B kullanıcısına yanıt
    Şanzımanın 6 yıl sonrada arıza verse aracın servis bakımlıysa yalnızca 300 500 işçilik parasına tüm parçalsr iyiniyet farantisinden değişir, garanti için adamlar daha ne yapsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metesserdar kullanıcısına yanıt
    Hala bozuk şanzımanı savunanlar var. Nerede ne zaman bozulduğu, yarı yolda bıraktığı önemli değil zaten hiç.



    İyi niyet garantisi için de serviste yolunmayı göze alıyorsunuz, üstüne hiçbir hatanız yokken cebinizden para çıkıyor, sonra daha ne yapsınlar diyorsunuz. Vallahi böyle müşteri kitlesi varken adamlar tabi sorunu düzeltmezler, milletin cebine ellerini uzatmaya, mağdur etmeye devam ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat güzel araba ama Mondeo her türlü daha iyi. Alacak olsam Mondeo ya da SuperB alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Passat güzel araba ama Mondeo her türlü daha iyi. Alacak olsam Mondeo ya da SuperB alırım.

    Selamünaleyküm aynı fikirdeyim ama önce superb sonra mondeo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle herkesin Zafer Bayramı'nı kutlarım.
    Daha Ağustos ayındayız.eylul,Ekim ve kasım ayı satış rakamları nasıl verilmiş anlayamadım.Yok sayıyorum.

    Passat'ın çok satmasının temel nedeni Uygun başlangıç fiyatı, daha sonra Geniş bir donanım,motor, şanzıman yelpazesi sunması.Tabi isim yapmış meşhur bir model olmasınında etkisi var.

    Ben Passat niye alırdım? Ucuz geniş ve tasarruflu bir araç istiyorsam 104.000 TL ye Sıfır Passat alır kullanırdım.

    Donanımlı dizel araç alacak olsam Peugeot 508 EAT6 alırdım.Zaten aldığım aracı uzun yıllar kullanacağım için 2.el değeri umrumda olmazdı.

    D sınıfında favori modelim ise Audi A4.Bütcem yüksekse D sınıfında alacağım tek araç Audi A4 olurdu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • baktım da malum sitede 2016 üstü 800 küsür satılık passat var demek ki yatırım için alıyor insanlar binmek için değil, gerçi son 1 aydır favorilerime eklediğim sadece 1 passat satıldı, artık bu fiyatlara passat almak mantıksız premium varken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat alternatifsiz değil

    Hatta Superb daha cazip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat ın rakipsiz olması felan mümkün değil..
    Her segmentteki aracın mutlaka bir veya birden fazla rakibi bulunur...
    Burada temel kıstas tüketici tercihleridir. Maalesef ki ülkemizdeki tüketici tercihleri kendi hür idareleri ile değil "Millet ne der" mantığı ile yürüdüğü için parasını kendi ödeyeceği aracı milletin telkinlerine göre alan bir güruh var...

    Dsg çooook uzun zamandır VW için bir karın ağrısı... Yok yenilerde sorun kalmadı vs diye söylense bile servisler, tüketici mahkemeleri vs bir sürü yer Dsg savaşları ile dolu... Islak kavrama kullanmamakta ısrar, kuru kavramanın bilinen sıkıntıları , bunun yanında ek garanti satarak servis gelirlerini arttırmak, garanti kapsamında olsa bile iyi niyet garantisi diyip yine parça parası almayıp işçilik parasını araç sahibinden alarak yine bir ek servis geliri yaratmak VW tarafından uzun zamandır yapılan bir uygulama...

    Rakiplerinde Mondeo da 1.6 Dizel de otomatik vites olmaması bu yarışta bir ayağını topal bırakıyor.. SuperB donanımları ve makul fiyatı ile büyük bir rakip , aynı şekilde Insignia da rakip sayılır. Performansı törpüleyen tork konvektörlü şanzıman,arıza konusunda evladiyelik bir sağlamlıkta...

    Talisman ise agresif bir dizayn ve Passat da olmayan para versen de alamayacağın bazı donanımları ile büyük bir rakip.160 Hp lik versiyonda güç bakımından gayet yeterli..

    Çift kavrama EDC şanzıman dünyaca ünlü GETRAG firması tarafından üretiliyor 6DCT450 kodlu şanzıman 450 Nm ye kadar dayanım sağlıyor ve en önemlisi ıslak tip kavrama'ya sahip...

    Şimdi etrafın ve çevrenin gazına... Ona o para verilir mi şundan alacağına bundan alsaydın şeklindeki goygoy'larına gelmeyip takkeyi önüne koyup marka fanatikliği yapmadan F/P hesabı yapan bir adam Passat ın rakipsiz olmadığını çok rahat anlayacaktır..


    Not: Satış adetleri kimseyi yanıltmasın.. Trafikteki Passat'ların plakalıklarına bi bakın anlarsınız Bireysel Tüketici tercihleri mi önde yoksa Filo satışları mı... Tablodaki satış adetlerinde tek bireysel satış adetleri ile zirvelerde olan araç Honda Cıvıc. Filo satışı hiç yok hep bireysel müşteri...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.